Skocz do zawartości

AudioBas

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://w

Osiągnięcia AudioBas

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

2

Reputacja

  1. Witam... Poszukuję dokładnych oznaczeń takiego regulatora: Z tego co się domyślam to: - 3 x żółty - przewody ze statora - czerwony +12V - zielony masa - czarny przewód SENSE I zastanawia mnie ten dodatkowy zielony. Raczej to nie będzie dodatkowa masa? Niestety nie wiem od czego jakiego chińskiego wynalazku on pochodzi. Ewentualnie szukam regulatora napięcia, trójfazowego, który ma wyjście na kontrolkę ładowania.
  2. Witam serdecznie. Panowie potrzebuję do motocykla WSK dokupić porządne długie lusterka. Dokładnie poszukuję takich lusterek: Czy ktoś kojarzy od czego mogą być to lusterka?
  3. Tutaj wszystko dokładnie widać tak miałem fabrycznie:
  4. Czyli jak mam je połączyć? Muszę coś przewijać?? edit: Już wiem chyba o co chodzi... Odlutowałem końcówki cewek i wygląda to następująco: Kolorami zaznaczyłem końcówki, które są początkiem i końcem. Czyli żółta kropka to początek i koniec ma na drugiej żółtej kropce. Z pomarańczowymi tak samo :) Dodam jeszcze, że między: Żółtymi kropkami - 1,7 Ω Pomarańczowymi - 1,4 Ω Czyli jak to mam złączyć poprawnie? Rozumiem, że zółtą kropkę z pomarańczową trzeba połączyć? Tylko w jaki sposób? A) Czyli tak miałem fabrycznie połączone B) A może tak??
  5. Dziękuję za odpowiedź mam jeszcze pytanie, obojętnie czy podłącze żółty z zółtym, a biały z różowym oraz żółty-różowy z biały-żółty? Początek czy koniec uzwojeń ma jakieś znaczenie?
  6. Hmmm! Ciężko mi powiedzieć... Muszę zobaczyć jak idą te cewki...
  7. Dziękuję :) Wracając do tematu mój tok myślenia będzie dobry? Odmasować cewki i podłączyć regulator ten z różowym przewodem?
  8. Niszczone? Kolego chyba coś z Tobą nie tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uważasz, że to jest niszczenie motocykla??? www.WSK.AudioBas.pl
  9. Regulator ma być wykorzystany do motocykla WSK 125 (która ma przerobony układ zapłonowy na CDI oraz instalację 12V) Chcę, aby cały osprzęt (światła, klakson itp), był zasilany z akumulatora. Nie interesuje mnie wersja tak jak w chińskich skuterach dodając gazu światła mocniej świecą. Podsumowując: Wszystkie możliwe cewki mają być wykorzystane do doładowywania akumulatora Cała instalacja elektryczna ma brać prąd prosto z akumulatora :) Fabryczny zestaw ze skutera miał umasowione cewki i dzieliły się one na prąd do ładowania i prąd do świateł :) Zapłon wygląda tak: (jeszcze w fazach prototypu) http://www.youtube.com/watch?v=XJb1QkGlB04&feature=related
  10. Baaaardzo dziękuję za informacje... Planuję całość uzwojeń wykorzystać do ładowania akumulatora. Czyli chcę odmasować cewkę co myślicie?
  11. Witam Serdecznie wszystkich posiadaczy jednośladów :) Mam następujący problem. Zakupiłem regulator napięcia od chińskiego skutera. Nie jest to ten popularny czteo pinowy. Mam problem z identyfikacją poszczególnych kabelków. Nie posiadam schematu, ani modelu regulatora. Wygląda on tak: Dla ułatwienia znalazłem schemat, ale niestety mój posiada inne kolory. I nie wiem czy kierować się kolorami czy może jednak miejscami z których wychodzą. Czyli mamy 5 kolorów: - Czarny - Zółty - Czerwony - Różowy - Zielony W sumie to mam dwa - i każdy ma inne kolory :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...