Skocz do zawartości

haidisss

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O haidisss

  • Urodziny 04/01/1989

Osobiste

  • Motocykl
    NTV
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Siemianowice Śląskie

Osiągnięcia haidisss

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ceny do negocjacji. Kombinezon 849 zł http://olx.pl/oferta...D5-ID9fPpL.html Buty 250 zł http://olx.pl/oferta...D5-ID9fQcr.html
  2. Kombinezon 849 zł http://olx.pl/oferta/kombinezon-spyke-dwuczesciowy-ze-sliderami-wiz-CID5-ID9fPpL.html Buty 250 zł http://olx.pl/oferta/buty-tcx-explorer-gore-tex-rozmiar-44-CID5-ID9fQcr.html
  3. Rękawice nie aktualne. Zostały buty i kombinezon. Ceny do negocjacji.
  4. Kask nie aktualny, a ceny poszły w dół i są do negocjacji.
  5. Ceny są do negocjacji: http://olx.pl/oferta/kombinezon-spyke-dwuczesciowy-ze-sliderami-wiz-CID5-ID9fPpL.html#ddd9777bc8;promoted http://olx.pl/oferta/buty-tcx-explorer-gore-tex-rozmiar-44-CID5-ID9fQcr.html http://olx.pl/oferta/kask-hjc-fg-15-rozmiar-s-CID5-ID9fPGR.html http://olx.pl/oferta/rekawice-modeka-CID5-ID9fQiZ.html
  6. Cześć!Moja wizja kupna motocykla oddaliła się na tyle, że wyprzedaję się z tego co sobie zostawiłem. W razie pytań kontaktujcie się ze mną najlepiej na telefon 666 608 647 lub maila [email protected] . Rzeczy można zobaczyć i przymierzyć w Siemianowicach Śląskich, w Katowicach lub w Gliwicach. Ceny podane są bez kosztów wysyłki. 1. Kombinezon dwuczęściowy Spyke ze sliderami WIZ. Kombinezon ma kilka zadrapań, które wynikają tylko z normalnego użytkowania. Nigdy nie jechał po asflacie, podobnie jak slidery, które mają pełne życie przed sobą. Kombinezon ma bardzo solidne ochraniacze na kolana wraz z piszczelami oraz łokcie wraz z przedramionami. Są też karbonowe wstawki na ramionach i nogawkach. Używałem go może ze 3 razy, nie śmierdzi i jest na prawdę w dobrym stanie. Jedyny minus to brak jednego zatrzasku pod szyją. Kurtkę można jednak normalnie dopiąć pod samą górę. Mam 180cm wzrostu i jestem dosyć szczupły. Na mnie kombinezon pasował bardzo dobrze. Rozmiar z metki to 48 jednak nie sugerował bym się tym zbytnio. Przed kupnem tego, mierzyłem wiele innych w róźnych rozmiarach i każdy kombinezon leżał inaczej. Cena: 950zł 2. Kask HJC FG-15 w rozmiarze S. Ma kilka rys na skorupie i szybce ale nic poważnego. Również nigdy nie jechał po ziemi ani w nic nie uderzył. Środek jest wyjmowany. Minus za klapkę nawiewu pod szybą, która nie zamyka się równo. Cena: 300 zł 3. Buty TCX EXPLORER z Gore Texem, w rozmiarze 44. Byłem z nich niesamowicie zadowolony. Bardzo wygodne, zapewniały komfort przy różnych warunkach pogodowych, nigdy nie przemokły. Mają kilka drobnych zadrapań ale są w bardzo dobrym stanie. Cena: 350zł 4. Rękawice Modeka. Również kilka zadrapań ale żadnych rozdrać czy rozpruć. Normalne ślady użytkowania. Cena: 70zł 5. Wakuometry do synchronizacji gaźników. W pełni sprawne, używane jeden raz. Cena: 130zł Wakuometry nie aktualne
  7. Cześć. Moja dziewczyna postanowiła sprzedać swoją Hondę CB 500. Motocyklem głównie zajmowałem się ja i postaram się jak opisać go jak najdokładniej. Będzie trochę przydługo ale uczciwie. W tym sezonie dziewczyna przejeździła może 500 km, a ja zrobiłem drugie tyle. Do tego koszty utrzymania motocykla i spora odległość do garażu w połączeniu z brakiem czasu przyspieszyły jej decyzję o sprzedaży. Kiedyś, w innych okolicznościach wrócimy do motocykli. CB 500 jest jej pierwszym motocyklem i szukaliśmy go dobre pół roku oglądając z pomocą przyjaciół po drodze wiele egzemplarzy. Naszą CB 500 znaleźliśmy poprzez forum śląskich motocyklistów. Motocykl wizualnie był mocno przeciętny z uwagi na to, że właścicielka potraktowała całość czarnym sprayem po wywrotce na lewą stronę. Zanim zdążyliśmy obejrzeć motocykl, został on sprzedany innemu członkowi forum, któremu motocykl zupełnie nie podszedł z uwagi na moc i pozycję kierowcy. Postanowiliśmy dać mu szansę i poprosiliśmy o pomoc w oględzinach dwóch niezależnych mechaników z Katowic. Obydwa werdykty brzmiały jednakowo – pomijając malowanie, przednią oponę, napęd i łożysko główki ramy, nie było się do czego przyczepić. Motocykl ładnie odpalał, nie kopcił, silnik i skrzynia bez zarzutu.Mieliśmy już dość oglądania chrupów i w maju 2012 zdecydowaliśmy się na kupno. Do tego pochodzenie motocykla było sprawdzone. W maju tego roku motocykl odstawiłem na regulacje zaworów i gaźników do polecanego serwisu w Rudzie Śląskiej, gdzie mechanik również wyraził pozytywną opinię na temat motocykla. Motocykl przyjechał do Polski w 2008 roku z Niemiec w oryginalnym czarnym lakierze. Zdjęcie od poprzedniej właścicielki po kupnie: Zacznę historii motocykla odkąd był w naszych rękach: Sezon 2012: - Spray zniknął z silnika, ramy, kół i goleni lag. Czarny mat zostawiliśmy na zadupku, baku i przednim błotniku. Jeśli ktoś chciałby wrócić do oryginalnego lakieru to spray łatwo schodzi, a w miejscu styku nóg z bakiem sam się lekko wytarł. - Wymiana łożysk główki ramy (All Balls) -Wymiana napędu (DID). Od tamtej pory zrobione ok 2000 km. Napęd jest w doskonałym stanie, nie był jeszcze naciągany. -Wymiana przedniej opony (Haidenau) -Wymiana oleju w przednim zawieszeniu (Ipone) -Założone gmole (forum Hondy CB 500) -Założony zestaw podwyższający kierownicę. Kierownica jest oryginalna. - Wymiana oleju (Motul 5100 10w40) z filtrem (Hiflo) -Wymiana filtra powietrza - Wymiana świec - Wymiana termostatu -Przewód hamulcowy w stalowym oplocie na przód -Nowe klocki hamulcowe (Nissin). Nie widać na nich śladu zużycia. -Nowe lusterka (Vicma) -Nowe obszycie siedzenia w Mariomoto - Nowa linka sprzęgła. Stara linka jest sprawna i jest przymocowana równolegle z nową na wypadek zerwania w trasie. - Wymieniona klamka sprzęgła - Malowanie kolektorów wydechowych - Duży kufer centralny. Stelaż jest mojej produkcji i sprawdza się bardzo dobrze. Do kufra jest dodatkowa płyta montażowa. - Wizyta na hamowni (Ratka Mikołów) z wynikiem 55,3 KM. Wykres równy, bez załamań. Sezon 2013: - Wymiana oleju (Motul 5100 10w40) z filtrem (Hiflo) - Czyszczenie i regulacja gaźników (skład mieszanki i synchronizacja). Króćce gaźnikowe oraz membrany w bardzo dobrym stanie, nie spękane. - Regulacja luzów zaworowych -Wymiana świec -Wymiana węża płynu chłodzącego (ASO Honda) -Wymiana czujnika wentylatora chłodnicy - Czyszczenie układu chłodzenia i wymiana płynu (Dynagel) -Wymiana subfilterka powietrza (ASO Honda) -Przednia pompa hamulcowa z Hondy Hornet z roku 2004. Do tego klamka z regulacją. -Dołożenie filtra paliwa Tak motocykl prezentuje się dzisiaj: Teraz kilka minusów. - Jak pisałem na początku, poprzednia właścicielka wywróciła się na lewy bok. Widoczne są: przetarcie na reflektorze i kubkach zegarów, przetarcie i wgniotka na baku, przetarcie na zadupku, kierunkowskaz sklejony jest czarną taśmą. -Na prawej stronie widoczna jest mała wgniotka na baku. - Cyferki na liczniku kilometrów nie są równo ustawione. Poprzednia właścicielka powiedziałą, że sama tak kupiła i przy sprzedarzy również otwarcie o tym mówiła. Zegary, podświetlenie i kontrolki są w pełni sprawne. - Przednia tarcza hamulcowa ma wyczuwalny rant. Jeszcze trochę brakuje do granicy i na przyszły sezon jest w porządku ale myślę, że za rok trzeba będzie pomyśleć o wymianie. Motocykl prowadzi się bardzo dobrze, odpala bez problemu, przyspiesza i hamuje również bez zarzutów. Standardowo dla Hondy CB 500 słychać kosz sprzęgłowy na wolnych obrotach. Opony są w fabrycznych rozmiarach, w bardzo dobrym stanie i mają sporo bieżnika (przód Haidenau Wings, tył Metzeler MeZ2). Lagi są suche, poprzednia właścicielka wymieniała uszczelniacze. Dodatkowo dokładamy czarne osłonki rur nośnych przedniego zawieszenia z Hondy Hornet (kupiłem je w ASO ale nie zdążyłem założyć) i nieprzemakalny wałek bagażowy Louis o pojemności 50L, nigdy nie użyty i ma jeszcze metkę. Ubezpieczenie OC zostało opłacone do 08.07.2014, a kolejny przegląd 03.07.2014. Motocykl mogę z czystym sumieniem polecić, naprawdę jest to dobry i pewny sprzęt, a do tego z kilkoma przydatnymi dodatkami. Kontakt najlepiej ze mną pod numerem 666 611 200. Zapraszam na oględziny do Siemianowic Śląskich lub Katowic. Cena 5500zł. Więcej zdjęć pod linkiem: https://plus.google....COHjk8POnrr7jAE Motocykl został wystawiony na tablicy: http://tablica.pl/of...D5-ID3OPXJ.html
  8. Ostatnie informacje od MXT: Pożegnanie Maksa zaplanowne jest na środę. Msza przed pogrzebem odbędzie się o 10:00 w kościele św. Antoniego na ul. Kasprowicza. O 14:00 na cmentarzu Osobowickim odbędzie się pogrzeb. Jeśli nie możecie być fizycznie, bądźcie chociaż duchem. Bądźcie tam dla Niego. Drodzy motocykliści! Jeśli możecie przyjechać na pogrzeb na Waszych maszynach, żeby pożegnać Maksa to bardzo bym Was o to prosił. Mamy zgodę na wjazd na teren cmentarza pod kaplicę, prośba zarządu cmentarza jest tylko taka żeby wszystko odbywało się spokojnie i jak najciszej. Taka też przede wszystkim jest prośba rodziny. Myślę, że stojąc tam, w ciszy przy maszynach oddamy hołd człowiekowi, z którym dzieliliśmy naszą życiową pasję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...