Skocz do zawartości

cielaczek

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cielaczek

  • Urodziny 05/12/1976

Osobiste

  • Motocykl
    kmx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kiełpino

Osiągnięcia cielaczek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Wazzabii ty masz na myśli czterosów a ja w poprzednim poscie dwusów. Stąd różnica w elementach podlegających zniszczeniu. Nie zmienia się tylko fakt że silnik dostaje w ... . A co do łańcucha to ja akurat po jeździe go myję i smaruję. Smar fabryczny już po pierwszym wypadzie gdzieś znika. :icon_eek: Wolę wypłukać piach i nasmarować od nowa.
  2. Na temat obsługi filtra mam swoje zdanie. Drobinki kurzu przedostające się przez nie nasączony filtr nie zrobią krzywdy w silniku??? Kropla wody wydrąży kamień. Tak samo jak brud w silniku zarzyna uszczelniacze, łożyska itd. Nie chciałbym trafić na moto po kimś kto nie dba o filtr... Może na dokładkę taki link. http://www.mxwojcik.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=988:filtr-powietrza-szokszokszok-fota-dnia Daje do myślenia...
  3. Nie miałem osobiście takiego przypadku ale czytając opis nasuwa mi się tylko jedno pytanie - czy iskra następuje w odpowiednim momencie? Zacząłbym tam szukać przyczyny.
  4. Przyznam że są ciekawe. Nie mam pojęcia jako co, czy na jaki rodzaj światła zostały homologowane te lampki.Drogowe dla motocykla przewidziane są maksymalnie 2, tak samo ze światłem mijania-też 2. Zostaje jedyne wyjście czyli przeciwmgłowe przednie. Ale z punktu widzenia prawa jako przeciwmgłowe powinny być nie wyżej niż światło mijania. Oznaczenie dla tego typu świateł "B" (tak jak na przykład dla zespolonej lampy z żarówką H4 "HC/R")
×
×
  • Dodaj nową pozycję...