Skocz do zawartości

luis71

V.T.X.
  • Postów

    348
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O luis71

  • Urodziny 02/26/1971

Osobiste

  • Motocykl
    vtx 1800C
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    100-lica

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://...nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć i jak mam jeździć, bo nikt za mnie nie będzie umierał...

Osiągnięcia luis71

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. No to odgrzeję temat. I choc to nie sesja to tak wyglada moje cudo.
  2. zalezy co to znaczy bita i jak. Prostowanie ramy to rząd 4-6tys. malowanie zbiornika to 500 itd itp. I nie mówię tu o Panu Zbyszku z sąsiedztwa. Trzeba określic uszkodzenia, wycenic naprawy i zadecydować.
  3. Moim zdaniem porównujesz dwa rózne segmenty gdzie VT 750 odpada w przedbiegach. Podam zalety 1300 Większa pojemnosc wiekszy moment większa moc lepsze hamulce (mino wszystko dla mnie tył bębnowy to przezytek ) wyzej siedzisz ( co prawda o jakies 3-5 cm ale zawsze przy twoim wzroście to więcej miejsca na nogi) no i jeszcze parę szczegółów. Celuj w retro bo to te modele wizualnie wygladają na większe chocby w porównaniu z C, a tak naprawdę jak nie masz pstro w czaszce to zastanów się nad vtx 1800. Spokojnie opanujesz tą maszynę. I uwierz że na VTX nie wazne czy 1300 czy 1800 nie będziesz wygladal śmiesznie. W grupie VTX są więksi i ciężsi od Ciebie i nie wygladaja głupio.
  4. Ładny choc jak dla mnie to kiera i przednie swiatło do wymiany. GRatulacje
  5. luis71

    Czestochowa 2012

    A to nie mozesz się naebać na miejscu musisz jechać do Częstochowy?
  6. luis71

    Czestochowa 2012

    Wole żeby nic nie mowil jak ma gadać takie farmazony jak w zeszłym roku. A tak nawiasem to nie chcę byc narzędziem w rekach Pana Węgrzyna czy innego mu podobnego. Jadę tak jak porzednio do Matki Boskiej Jasnogórskiej a z tego co wiem to Pan Węgrzyn nie przeniósł jej do Olsztyna, chyba że się mylę. Czas pokarze czy motocykliści jeździli na zlot Pana Wegrzyna czy tak jak ja.
  7. luis71

    Czestochowa 2012

    Czy ta idea zlotu Pana Węgrzyna to te polityczne kazania nie majace nic wspólnego z motocyklistami ? :banghead: A i jeszcze promowanie ziem wschodnich :biggrin: Jesli tego Ci trzeba jedź do Olsztyna Ja jadę na Jasną Górę do Matki Boskiej Jasnogórskiej i nie do Pana Prezydenta, Paulinów czy Węgrzyna i mam to w d----czy będa stragany, koncert itp itd, A tak naprawdę to Pan Węgrzyn nie stworzył tylko nadał przyjazdom motocyklistów do Czestochowy bardziej uporzadkowany charakter. Motocyklisci do Częstochowy jeździli jak jeszce Pan Węgrzyn na stojaco pod szafę wchodził.
  8. Powiem szczerze że nie łatwo ale kazdy sprzedawca powie co i jak. Za skórę musisz zapłacić ok 1tys dwoina w okolicach 500 złociszy. Ja latam już 3 sezon z sakwami terysa a i ich kufer mam tylko ze ok juz ma 8 sezonów i mogę z czystym sercem polecić a takie rzeczy jak wypisuje JUSZA to włóz miedzy bajki.
  9. Każdy facet to dziecko tylko z biegiem czasu drożeją jego zabawki. Motocykl jest jedną z najdroższych. Nie widziałem jeszcze takiego coby kupił i nic nie dołożył a praktycznie w przypadku VTX-a można więcej niż wiele. Najważniejszą rzeczą jest to że moto musi CI się podobać Jeśli już takowe wybrałeś to teraz trzeba zwrócić uwagę na RAMĘ , aby była cała i prosta ( zważywszy na Twój stan wiedzy przed kupnem weź ze sobą kogoś co się na tym zna) Bardziej zwracałbym uwagę na przebieg niż na wiek ale pamiętaj że to tez idzie w parze. Im starszy motocykl tym większy przebieg. Cały zakup sprowadza się do tego abyś kupił to co oferuje sprzedawca inaczej mówiąc aby opis sprzedawcy zgadzał się z faktycznym stanem moto Wyposażenie jest sprawą drugorzędną to zawsze możesz dokupić i tak do vtx-a (CENY ORIENTACYJNE) Akcesoryjne wydechy -2500 PC-1500 Filtr akcesoryjny 700-1500 sakwy 500-2500 szyba 500-1500 siodło 700- 3000 to te ważniejsze resztę sobie poszukaj Oczywistym jest że jeśli chcesz akcesoryjne wydechy i kupisz je w standarcie to zaoszczędzisz 2500koła
  10. Jeśli to ma być moto na lata to bierz VTX 1800 będziesz zadowolony jak sam nie zepsujesz to nie trzeba będzie naprawiać . Jednak nie ma motocykla bezobsługowego a z tego co piszesz za dużej wiedzy o tym nie masz więc bedziesz musiał poszukać zaufanego mechanika który może nie tyle naprawi co ustawi i wyreguluje bądź wymieni i z tym też będziesz się musiał liczyć
  11. O ile porównanie 1300 do 1800 mogę uznać to skąd wystrzeliłeś z tą szadołą. Przecież to całkiem inne światy tak wagi jaki mocy. To co wypisałeś może poza hamulcami to nie wady a po prostu inna konstrukcja, którą co niektórzy wolą. Jeśli chodzi o gaźnik to nie reguluje się go co 10km więc bądź spokojny ( a raz na jakiś czas trzeba zajrzeć do znajomego co potrafi coś zrobić z mechaniki zresztą z każdym moto tak jest) co do ssania to też się nauczysz a tym bardziej jeździć na licznik. Ja osobiście wybrałbym 1800 ( szczególnie że ma to być moto na klika lat ) zresztą ja tak zrobiłem i śmigam 1800 z 2002r
  12. No no ma kobieta charakter. Wśród gromady VTX jest juz 3 kobiety więc teraz zapraszam do grupy czwartą. Dobry wybór nie będzie żałowała choc opanowanie tej maszyny troche jej zajmie
  13. Nie tyle po 2008 co bodajże od 2010 i jeśli ma być lekki czyli do 1000 pojemności to tylko Honda shadow VT 750 i trzeba mieć 30 tysi. np to
  14. ale z tych wszystkich sprzętów tylko shadow ma abs
  15. No no piękny ten sprzęt ale ani gmoli ani abs i o ile gmole to nie problem bo zawsze możesz dokupić to z tym abs-em to celujesz w nowsze motocykle. Jeśli chodzi o tę lekkość to osiągniesz ją przy małej pojemności do 1000, a więc honda shadow 750
×
×
  • Dodaj nową pozycję...