Skocz do zawartości

okropnymarcin

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O okropnymarcin

  • Urodziny 10/10/1977

Informacje profilowe

  • Lubię
    --offroad riding--
  • Skąd
    Steblów

Osobiste

  • Motocykl
    KTM LC4 620 SC
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia okropnymarcin

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Potrzebuje manuala do silnika KTM'a 125 GS z 1995 roku, typ silnika 502, szukałem już wszędzie, coś jak to: -> http://www.repairmanual.com/motorcycles/1995/36/0/17968/1878 a polecam stronkę -> http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp kupe tego tam ale nic co by mi się nieprzydało :clap: pozdrawiam, Marcin.
  2. Ja też parę rzeczy kupiłem na ebay'u jest jednak jeden problem, niewiem może to juz się zmieniło, ale jeszcze rok temu (przed naszym wejściem do UE) trzeba było w banku uiścić opłatę za przelew 15E, niezłe zdzierstwo 8O ja płacę zawsze za pośrednictwem znajomego, jak wpada do Polski to się rozliczamy ;-) a z bezpieczeństwem jest generalnie LEPIEJ niż np na Allegro. Poprostu tam uczciwsze ludzie (niewszystkie) i nikt ogólnie nienapala się na kasę, trzeba poprostu zwracać uwagę na opis sprzedawcy i opinie o nim wystawione ;-) chetnie pomogę jeśli trzeba :-) a co do przesyłki towaru do Polski to ja zawsze się umawaim i przed przelaniem pieniędzy proszę żeby mi taki kolo sprawdził ile mnie to będzie kosztowało, średnio drożej jest o prawie dwa razy niż inhalb Deutschland ;-) znaczy w Niemczech, pozdrowienia/Marcin.
  3. Hej!! :buttrock: dzięki!! manuale bardzo fajne, ale to są do XL600V czyli Transalp, to caaałkiem inny motocykl ;-) V2 itd. mój to singiel, XL600R, typ PD03, a tamten to PD04 ;-) ale nieszkodzi, może ktoś inny skożysta, hihi ponawiam więc moje błagalne HELP ;-) potrzeba mi manuala do gaźników do XL600R - PD03:-) wielkie dzięki!! Ketchupvfr!! pozdrowienia/Marcin.
  4. Cześć!! Ja mam reparaturanleitung do HONDY XL600R ale na papierze tzn, książkę, mogę pokserować jeśli któś by chciał, ale poszukuje jeszcze innych źrudeł informacji na temat tego egzemplaża ;-) bo dość kiepsko opisana jest regulacja gaźników, a właśnie z tym tematem się troszkę borykam :-) więc jeśli ma ktoś jeszcze jakisik instrukcje lub może coś w formacie pdf to był bym bardzo wdzięczny!! pozdrowienia/Marcin
  5. :buttrock: jak to nikt ;-) chachacha poślizgi rządzą, bez się nieda :twisted: hehe a Ty tak nie trenuj w jednym mijescu ;-) a zmieniasz kerunek?? i jedziesz tą uliczką w drugą stonę?? bo pojedziesz na występy i będzie klapa na poligonie:-))))))))) :crossy: nera/M
  6. wszystko fanie :-) (ogień na wyjściu :P ) tylko oponki trzeba mieć okej, ja mam niemiłe wspomnienia z przyłyszonymi kostakami, przyczepność drastycznie spada, a przy większych pojemnościach (mocach) trudniej panować hihi nad sprzętem :-) pozdro i powodzenia!!/M.
  7. ;-) a na Wielkim Podjeździe koledzy byli?? podaje poniżej linki do galerii ;-) duzio fotek z ulubionym błotem!! :twisted: http://www.psbikes.pl/Galeria.html http://www.sebar1.szostka.p.lodz.pl/ MMIODZIOO!! byłem tam w 2002 roku :P
  8. :-) super fajniste buty!! żeczywista!! ja mam sidi, ale Twoje bardzo fachowe są :P no i ta podeszwa!! :P papucie muszą być mocne i wygodne ;-) pozdrawiam :P
  9. OJOJOJJJ ;-) święte słowa, musisz wiedzieć, że takie motocykle szybciej szarpie ząb czasu i użytkownik niż ilość przejechanych kilometrów. Teoretycznie ;-) mogł by być coś wart, ale w tym przypadku to rzecz idywidualnego egzemplaża. Ja jeżdżę XL600R z 84 roku ;] i sobie chwale, pare rzeczy wymieniłem (dolicz odarazu jakieś 600zł na zest.napędowy-do tych 4000) i mam spokój, ale kupiłem go (3 lata wstecz) od drugiego właścieciela, więc sam rozumiesz... Nierozbijaj jeszcze skarbonki!!!! ;-):-) hihi wiem wiem swędzi nadgarstekkk :banghead:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...