Skocz do zawartości

acy

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O acy

  • Urodziny 05/10/1976

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Thunderace
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wielkopolska

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia acy

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Kupię /do założenia/ zbiornik od motocykla Yamaha Thunderace w kolorach czerwony srebrny. Ewentualnie proszę o namiary gdzie mógłbym zakupić wspomniany zbiornik. Pozdrawiam
  2. Dziękuję za odpowiedź. Mnie się podoba rozwiązanie ze zdjęcia: http://img21.imageshack.us/my.php?image=91928439.jpg Owiewka musiałaby jedynie nie zachodzić tak głęboko, tylko jak w wersji oryginalnej. Zapewne to kosztowny tuning. FJR i STX to juz inna bajka, nie do końca moja ulubiona. Pozdrawiam
  3. Cześć. Panowie, mam kilka pytań. Czy nie przeszkadza Wam to, że motocykl posiada "tylko" 5 biegów? Jak jest zestrojona skrzynia? Czy piątkę można uznać za nadbieg czy macie może odruch wbijania szóstki? Jeżdzę Yamahą Thunderace, ona ma 5 biegów i mnie to troszkę przeszkadza. Nie jestem już kierowcą szalejącym i potrzebuję odprężonego motocykla. Nie wiem czy mnie do końca rozumiecie :icon_biggrin: Jestem wysoki, mam 190cm wzrostu i mam w związku z tym kolejne pytanie czy wersja z owiewką będzie dla mnie odpowiednia? Wiem, że to pytanie troszkę nie na miejscu, ale nie mam gdzie się przymierzyć. Dlatego na początku drogi zmiany motocykla chcę zasięgnąć Waszej opinii. Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie. Sprawa łańcucha napędowego do Thunderace niestety powróciła. Za Waszą radą mam kupić łańcuch DID. Do tej pory użytkowałem też DIDa o symbolu 532 ZLVE. Niestety mam mały problem, ponieważ nie mogę dostać łańcucha o numerze 532 ZLVE lecz jedynie 530 ZVM2. Oba łańcuchy to X2-ringowe wzmocnione. Jaka jest różnica pomiędzy w/w modelami? Czy można bez obaw o zerwanie stosować 530? Pozdrawiam. W końcu znalazłem specyfikację. Wynika z tego, że 530 ZVM2 może przenieść większe obciążenia, a zakładany jest do motocykli do 1300ccm :buttrock: http://www.didchain.com/specs.htm
  5. Pierwszym motocyklem MZ ETZ 250 - 130 km/h Ostatnim Yamahą Thunderace - 280km/h (licznikowe, jeszcze było troszkę zapasu, ale zawsze prostej brakowało, zębatki 17 / 46) Co ciekawe, odczucie prędkości na obu motocyklach można uznać za porównywalne :-)
  6. Sezon w pełni, ale deszcz pada. A ja w deszczu nie lubię jeździć :flesje:
  7. Wygląda na to, że nie przeczytałeś całego wątku. Przyznałem po kilkunastu odpowiedziach, że nie mam racji. Choć to jak nas widzą i traktują inni, jest pewnie czymś podyktowane, nie tylko zazdrością lub tp. Co do melonów, to miałem na myśli szeroko rozstawiane ręce, typowe szpanerstwo. Pozdrawiam :lapad:
  8. Widzę, że temat kwitnie :buttrock: Muszę przyznać, że nie brałem pod uwagę kilku problemów i przyznaję również, że Ci, którzy nie ściągają kasków mają też rację. Będę patrzył teraz troszkę z innej perspektywy. PS Nie jestem pracownikiem stacji.
  9. Coś mi się wydaje, ze włożyłem kij w mrowisko :) A nie miało tak być. Co do motocyklistek, to tylko moja wizja - ściagają bo chcą sie pokazać. Na mnie robi to duże wrażenie, niemal zwala z nóg. Fetysz? :notworthy:
  10. Śmiejcie się, śmiejcie :notworthy: Z nas też się śmieją :)
  11. Witam wszystkich. Chciałbym prosić kolegów motocyklistów o małą uwagę (motocyklistek raczej to nie dotyczy). Jeśli przyjeżdżacie tankować paliwo na stacje paliw, a później idziecie płacić, to proszę, aby przy kasie ściągać kask. Rozmowa z motocyklistą z kaskiem na głowie, jest po pierwsze mocno utrudniona, po drugie, wykazuje się brak szacunku dla obsługi stacji (która, w przeważającej cześci pracują za śmieszne pieniądze). Miałem okazję kilka razy stać za takimi osobnikami i mimo, że nie byli to moi znajomi, czułem zażenowanie. Nie wspominam już o melonach pod pachami. Pozdrawiam, ten co kask ściąga
  12. Witam. Reasumując, do świec dotrę poprzez opuszczenie chłodnicy. Jesli chodzi o łańcuch to wzmacniany DID, zębatki natomiast JT lub droższe Sunstar. Oczywiscie dziekuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
  13. Witam serdecznie. To jest mój pierwszy post, choć zaglądam tutaj w miarę systematycznie. Mam kilka pytań odnośnie serwisowania motocykla Yamaha Thunderace. Dzisiaj tylko dotyczące dwóch tematów: zespoły napędowego oraz świec. 1. Muszę wymienić łańcuch napędowy i zębatki. Jakiej firmy kupić w/w elementy? Wiem, że były podobne tematy, ale częściej związane z motocyklami o mniejszej mocy. 2. Wymiana świec, a właściwe sam proces wykręcania/wkręcania. Jakiego klucza używacie? (przegubowy?) Osobiście, w pierwszej kolejności ściągam boczne owiewki i "zabieram się" za nie od strony chłodnicy. Niestety moje łapska są ciutkę za duże i mam problem z obracaniem klucza do świec. Może to wydawać się śmieszne, lecz proszę uwierzyć, że nerwy moje wystawiane są podczas tej czynności na wielką próbę, trwa to chyba ponad godzinę, a dłonie po wszystkim bolą mnie do dnia nastepnego. Mało tego, nie mając odpowiedniego czucia, nie wiem czy są odpowiednio dokręcone. Proszę powiedzieć, czy źle się do tego zabieram, czy macie na to jakiś patent? Proszę o wyrozumiałość :-) PS Na ewentualne pytania, odpowiem dopiero jutro ok. godz. 15.00 Pozdrawiam acy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...