Skocz do zawartości

mkotu

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mkotu

  • Urodziny 12/19/1975

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Adventurer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    823723

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piotrków Tryb.

Osiągnięcia mkotu

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zdecydowanie polecam Triumpha!!! America i speedmaster to rodzynki wśród cruiserów na polskich drogach (subiektywna ocena;) Jest oczywiście jeszcze Rocket (wśród tych rodzynków:) ale to inny przedział pojemności. Jeżeli kupujesz nowy motocykl to nie musisz zawracać sobie głowy serwisem bo autoryzowany serwis ma Inter Motors. Z częściami eksploatacyjnymi w Polsce, raczej nie ma problemu. Gadżety, galanteria z dostępem do nich jest średnio. Dużo pierdół można znaleźć na ebay`u w Niemczech i oczywiście Wielkiej Brytanii. Uważam że motocykl to taka nasza wizytówka. Jego praktyczność ogranicza się w zasadzie tylko do dawania nam satysfakcji z jazdy, niepopularny sprzęt ją dodatkowo podnosi:) Praktyczny ma być katamaran!! kup Triumpha Pozdrawiam
  2. Zdaję sobie sprawę z dodatkowych kosztów. Zastanawia mnie orientacyjna ich wartość. Parę miesięcy spędzę w Indii dlatego pomyślałem żeby kupić tam i użytkować przez czas pobytu Royala a ostatecznie przywieźć go do Polski. Zdaje się jednak że rejestracja w Polsce, faktycznie nie będzie możliwa. ( http://www.royalenfield.com/app/IN/private_imports.asp ) Pozdrawiam
  3. Witam. Czy ktoś już rozważał sprowadzenie Enfielda, przy okazji pobytu w Indiach? Cena zakupu na miejscu nowego modelu to jakieś 2000 $. Fajny motorek dla drugiej połówki :icon_mrgreen:
  4. Znalazłem w serwisówce Mikuni BST 36mm. Moto zimuje u znajomego dlatego zdjęcia zamieszczę za parę dni, Dzięki i pozdrawiam
  5. Witam forum. Parę miesięcy temu kupiłem swój pierwszy motocykl Triumpha Adventurera i jako że jest to dość egzotyczna marka w naszym kraju, chciałbym żebyście rozjaśnili mi parę zagadnień. Nie miałem nigdy do czynienia z mechaniką motocyklową stąd może moje naiwne pytania haha, jednak sezon leniwie ale już się zbliża :icon_mrgreen: a o paru żeczach przy motorze muszę pomyśleć. W pozycji Off cieknie mi kranik. W sprzedaży jest duża oferta kompletów naprawczych tylko że Triumph przeważnie jest pominięty. Kranik musi być standardowy, gaźnik japonia ( Mikuni ) to kranik pewnie też i w wielu innych markach jest montowany. Jak znaleźć kod zestawu naprawczego kranika czy gaźnika? Zauważyłem cieknące paliwo, przed gaźnikiem na kolektorze dolotowym ( parę kropel po kilkudniowym postoju), czy to może być sygnałem nieszczelności zaworków iglicowych? Poziom oleju nie podniósł się, ale być może wlało się tam paliwo w niewielkiej ilości. A może jest ktoś z okolic Piotrkowa Trybunalskiego kto jeździ Triumphem Legend, Thunderbirdem, Adventurerem... miałbym jeszcze parę pytań. Szacunek
  6. Witam forumowiczów. Triumph jest jeszcze dość egzotycznym motocyklem na naszych drogach a ja jestem świeżo upieczonym właścicielem Adventurer`a. Czy potraficie podpowiedzieć mi czy zegary (prędkościomierz i obrotościomierz) od Bonneville będą pasowały do mojego sprzętu (1999rok)? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...