Skocz do zawartości

Dreadstyle

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dreadstyle

  • Urodziny 05/11/1990

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6402566

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Leszno

Osiągnięcia Dreadstyle

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Panowie, dziękuję za miłe komentarze. Jednak zwróćcie uwagę, kiedy dodałem filmik na youtube: "Dodano: 28 sie 2007" Od tamtego czasu kilka rzeczy dopracowałem, a od listopada skuter przechodzi tuning, którego jakoś nie mogę ukończyć. Zapraszam do obejrzenia filmu: http://pl.youtube.com/watch?v=NgWGyxxDqQo&feature=related Ktory na youtube wszedł: "Dodano: 8 VII 2007" Była to druga już produkcja mojej ekipy Speed Busters, gdzie na filmie też się znalazłem, jednak wtedy miałem jeszcze 100% seryjny skuter. Na moim filmie już był podkręcony. Typowego placu zamkniętego do dyspozycji nie mamy.. Są to parkingi, na których często nas policja spisuje lub dresy z okolicznych osiedli nas rzucają kamieniami i przeganiają..
  2. Zapraszam do obejrzenia i oceniania. Bawię się w to od połowy czerwca. http://pl.youtube.com/watch?v=iNXlO9U9Zt8
  3. Ale o to chodzi, że na moim terenie jest jeden mechanik od motocykli i skuterów, a on jest tak niekompetenty w swoim fachu, że się w głowie nie mieści :biggrin:
  4. Witam. W zeszły piątek 18.05 kupiłem sobie Yamahę Slider. Skuter miał zablokowany wydech, w sobotę, dzień po zakupie zdjąłem blokadę z tłumika i się zaczęło. Kumpel zaczął mi grzebać przy gaźniku, więc prawdopodobnie to będzie miało coś wspólnego z tym co zaraz powiem. Gdy silnik jest zimny, odrazu ma kopa i idzie jak głupi, ale jak już się zagrzeje, to ciężko rusza i dopiero od jakichś obrotów idzie. Czy może to być spowodowane rozregulowanym gaźnikiem? Czy może coś się przestawiło ze ssaniem i jest ono cały czas włączone? Zaznaczam, że ssanie jest ręczne nie automatyczne. Drugi problem, to ciągle świecąca się kontrolka rezerwy. Gdzie szukać awarii? Co jest bardziej prawdopodobne? Gdzieś awaria na kablach, czy zastojony pływak w baku? I jeśli ktoś ma seryjnego Slidera, to jeśli może niech poda mi ustawienie gaźnika (ile obrotów tych śrubek itd)
  5. Gdyby to był oficjalny zlot, to byś nie pytał ile ludzi przyjedzie. Tego nie wiedzą nawet najstarsi indianie. Speed Buster to nowopowstały klub skuterowców (ogółem motorowerowy). To ma być zjazd skuterów z Leszna, podkreślam NIEOFICJALNY. To jest jedyny sposób żeby się poznać. Niech przyjedzie nawet 5 ludzi, to już lepiej znać o 5 więcej niż wcale. Nie chcesz przyjechać - nie musisz.
  6. Zbiórka na Kauflandzie. Na jego parkingu (no chyba że dacie lepszy pomysł :banghead: ) przejedziemy się trasą pokazaną na mapce, dojedziemy do Osiecznej na dziką plażę, tam się rozłożymy, pogadamy. Nic nie jest płatne. Nie będzie możliwości zakupu jedzenie, picia itp. To jest bardziej wypad niż zlot :icon_mrgreen: . No i odbywa się "w ramach" :banghead: zlotu w Boszkowie, który został przeniesiony na termin późniejszy. A ilu ludzi będzie? Niewiadomo... Ale dobrze jak przyjedzie chociaż 20 no nie? Przynajmniej pozna się ludzi z Leszna. Ile razy jadę na mym motorku przez Leszno i kiwają mi ludzie na skuterkach, których ja nawet nie znam. Pozdro
  7. My motocykliści z Leszna i okolic planujemy się połączyć 24.06.2006. W tym dniu odbędzie się nieoficjalny zlot. Ja wraz z moimi 2 kolegami zakładamy klub skuterowy i ogółem motorowerowy SPEED BUSTER. Więcej info o zlocie w tym temacie: http://forum.motocyklistow.pl/UWAGA-LESZNO...ICE-t49512.html
  8. Dnia 24.06.06 odbędzie się nieoficjalny zlot klubu Speed Buster (zapisy trwają), jest on organizowany zamiast IV Zlotu Motocykli i Skuterów - Boszkowo. Zbieramy się pod Kauflandem od godziny 10:00, a planowany wyjazd ok. godziny 11:00. Trasa ma ok. 50 km (Kaufland-Osieczna-Kaufland) Mapka: http://img129.imageshack.us/my.php?image=zlotosieczna5ju.jpg Red line - dojazd Blue line - powrót *prowiant we własnym zakresie(możliwośc ogniska)
  9. Panowie, muszę rzec jedno. Mam jinchenga od 2,5 lat. Jeszcze sezon temu jeździł 70km/h na 3 biegu. Wrzucając 4 bieg zwalniał mi gnojek do 50 km/h. Obecnie jeździ na 3 biegu 60 km/h, gdy wrzucę 4 bieg dzieją się różne cuda... Raz trochę przyśpiesza i osiągnie 70, raz zwalnia do 50, a raz utrzymuje predkość 60km/h. Co jest? Kombinowałem już z tymi wszystkimi blokadami. W tłumiku nic nie ma, bo ściągnąłem go i przejechałem się bez, leciał tyle samo. Po zdjęciu tłumika chodził jakby ktoś bańki puszczał :biggrin: . Ostatnio rozkręciłem z kumplem gaźnik, przyczyściłem itd, ale żadnej niepotrzebnej czesci tam nie znalazłem.. W tym miejscu pytanie. Coś w tym sezonie jest z nim nie tak. Przy średnich obrotach silnik przerywa. Czy może to być przyczyna elektroniczna? Dodam, że od jakiegoś czasu migacze migają mi bardzo szybko, mimo, że wszystkie żarówki są takie same, żadna przepalona. A z tym 4 biegem... To wydaje mi się, że jakbym władował przy kole wiekszą zębatkę a przy silniku mniejszą, to by na 4 80km/h uciągnął, ale pewnie będzie wyć jak krowa :icon_razz:. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...