Skocz do zawartości

damjen

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Heinkel Tourist 102A3
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ślask

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damjen

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No muszę spróbować z tym kondensatorem. Choć zastanawia mnie czy nie sprawny kondensator nie powinien powodować calkowitego braku iskry, a musze przyznać ze przy kręceniu rozrusznikiem jest bardzo silna niebieska iskra. Też słyszałem to powiedzonko. Dlatego dziwi mnie że mój motor nie chce współpracować, bo ma on cewke Siba a świece NGK😉
  2. Ok, sprawdzę zapłon, bo szczerze przyznam, że ignorowałem sprawę zapłonu, bo wydaje mi się to dziwne, aby zapłon nagle znikąd sam się przestawił. Może jednak jest to dobry trop, bo cewka według pomiarów powinna być sprawna, ale kondensatora nie mam jak sprawdzić.
  3. Witam, od ponad dwóch lat posiadam Heinkel Tourist 103A2. Niemiecki 4 suwowy skuter z początku lat sześćdziesiątych. W zeszłym roku zaczął się mój problem. Zaczęło się od strzelania do wydechu przy schodzeniu z wysokich obrotów. Prawdę mówiąc, zignorowałem to, bo dużo motocykli zachowuje się podobnie, choć dla mojego klasyka to było zdecydowanie coś nowego. Potem doszedł nowy objaw. Na całkowicie zimnym silniku nie chciał on wcale się wykręcić na wysokie obroty, ale dosłownie po 2-3 minutach wszystko było już ok. W tym roku pierwsze 20 km było bez żadnych problemów, jednak teraz nie ma mowy, aby silnik chciał wejść na wysokie obroty. Gdy tylko trochę bardziej przekręcę manetkę gazu, silnik się dusi i strzela głównie do dolotu i czasem i do wydechu. Na jałowych obrotach chodzi on perfekcyjnie. Dodam, że gdy próbowałem się na nim przejechać. Potrafi on nagle na minute czy dwie się naprawić i działać poprawnie, ale potem problem wraca. Co już zrobiłem: Wyczyściłem gaźnik rok temu jak i teraz. Ręcznie, a także w myjce ultradźwiękowej. Gaźnik czysty i nie widzę żadnych problemów z nim. Ustawienia gaźnika nie mają większego wpływu na problem. Sprawdziłem dopływ paliwa. Jest znakomity. Zatankowałem również świeżego paliwa. Zmieniłem świece na nową. Bez zmian. Motocykl ma nowy i zgodny z fabrycznym filtr powietrza. Nie ustawiałem zapłonu, ale sprawdziłem, czy nic się nie poluzowało i wyczyściłem kontakty przerywacza. Sprawdziłem kompresje. Jest prawie w punkt z fabryczna. Motocykl nie dawno miał zrobioną kompletną renowację silnika. Jedyne co mi zostało to spróbować wymienić cewkę zapłonową. Obecna jest jeszcze oryginalna z 1961 roku. Jednak nowa kosztuje 350 zł, dlatego pytam najpierw tu. Może ktoś podsunie jeszcze jakiś pomysł co powinienem sprawdzić, lub coś doradzi. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...