Skocz do zawartości

marek.filip81

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Nc700 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wisla

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marek.filip81

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cześć, dzięki za zainteresowanie się tematem. Wygląda to następująco - sprężyna potrzebuje około 1s ( może troszkę dłużej) żeby wrócić do swojego położenia. Zauważyłem również, że gdy na przykład wstanę na podnóżki, w czasie jazdy, to problem znika lub jest mało wyczuwalny ( może to związane jest z tym, że moje 4 litery nie siedzą w siedzisku i dlatego mniej odczuwam...) Co proponujesz?przyciagnac sprężynę czy zluzować? Jeśli się majstruje przy naciągu sprężyny, to czy trzeba ściągnąć tylne koło? Nie wygląda mi żeby klucz się zmieścił tam bez zdejmowania koła. Jak reaguje amortyzator - chodzi mi o to, ile obrotów da jakiś wpływ, bo nie chce namieszać zbyt wiele ( oczywiście będę pamiętał ile zrobiłem, żeby w razie czego móc przywrócić fabryczne nastawienia) Nie mam klucza ale nabędę, żeby wpierw wypróbować wszystkie tańsze opcje. Na weekend ściągnę koło i do niego zajrzę, czy tam wszystko siedzi jak powinno. Pozdrawiam
  2. Cześć wszystkim. Posiadam hondę nc700s, która ma przejechane 35000km. Jakiś czas temu zauważyłem, że tylni amortyzator zachowuje się podejrzanie, to znaczy na lekkich nawet nierównościach, koło tylne dobija. Wpierw sprawdziłem tylne koło i okazało się, że ma bardzo lekkie luzy. Wymieniłem wszystkie łożyska w kole co wyeliminowało luzy oraz to dobijanie. Niestety po około 100 km objawy dobijania powróciły. Zastawianajace jest, że jak tył jest bardziej dociezony ( moim 35kg synem) to dobijanie jest mniej odczuwalne. Czy jest możliwość sprawdzenia amortyzatora?czy może zmienic jego ustawienia fabryczne na bardziej twarde? Przy wymianie łożysk, musiałem jedno od strony zębatki wybić zaraz po założeniu bo zapomniałem włożyć środkowa tuleje ( przepraszam za nazewnictwo ale nie wiem jak się ta część nazywa). Może wtedy uszkodzilem łożysko... W kole od strony zębatki są gumowe panewki, czy jest możliwośc, że coś źle założyłem lub są wyrobione. Może ktoś miał podobny problem lub jakieś pomysły. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...