Skocz do zawartości

rzemyk244

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    XJ900 Diversion
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mielec

Osiągnięcia rzemyk244

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Poziomu paliwa nie sprawdzałem, ale czy może to mieć wpływ na wartość podciśnienia? Silnik ładnie pracuje na obroty również ładnie wchodzi. Niski poziom paliwa w komorze pływaka może objawiać się podczas jazdy a nie podczas biegu jałowego, tak mi się wydaje. Jesli chodzi o kroćce to jak napisałem wcześniej pęknięcia były jedynie powierzchowne i nie ma mowy o nieszczelnosci, po zamontowaniu testowałem je Plakiem. Jeśli mam obecnie ok. 1000 obr. więc nie bardzo rozumiem jak mogę regulować nimi podciśnienia? Starając się ustawić podciśnienia rozreguluje obroty.
  2. Na początek chciałem się przywitać. To pierwszy post na tym forum. W poprzednim sezonie moja XJ 900 z 2002 przebieg 29000 zaczęła ciężko palić na zimnym zaś w grudniu chciałem ją przepalić i miała spore problemy z odpałem, dopiero za którymś razem zaczęła łapać najpierw na jeden potem na kolejne cylindry. Stwierdziłem że czas na maly serwis i zdecydowałem się wykonać go samemu. A więc po przestudiowaniu manuala wykonałem : 1. Sprawdzenie luzów zaworowych czyli zgodnie z manualem ssące na 0.11-0.15 wydechowe na 0.16-0.20. Jeden zawór wydechowy był na granicy czyli blaszka 0.20 wchodził ale ciasno więc postanowiłem tak zostawić. 2. Czyszczenie gaźnikow. Rozebrane wymyte benzyną ekstrakcyjna przedmuchane starannie sprężonym powietrzem i starannie poskładane. Gaźnik pierwszy miał sporo zanieczyszczeń na filterku i w odróżnieniu od pozostałych miał skład mieszanki ustawiony na 4 obroty zaś pozostałe na srednio 2,5. Ogólnie stan gażników bardzo ładny wszystkie uszczelki oraz membrany idealne zero pęknięć. Na króćcach sących zaczęły pojawiać się na zewnątrz niewielkie pęknięcia więc zapobiegawczo podkleiłem klejem cyjanoakrylowym a z zewnątrz naniosłem warstwę kleju do szyb. 3. Wymiana świec oleju oraz filtrów paliwa, powietrza i oleju 4. Synchronizacja gaźników zgodnie z manualem. Wężyk od AIS z 4 gaźnika odpięty i zaślepiony, podpięte wakuometry, moto odpalone i dobrze zagrzane obroty ok. 1000 praca silnika nieregularna. Po synchronizacji Silnik pracuje ładnie, obroty ok 1000 tylko zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie : Według manuala wartość podciśnienia powinna wynosić 230 - 250 mmHg a u mnie po synchronizacji wynosi ok. 120 mmHg. I teraz mam dylemat czy coś jest nie tak przy moto ? Czy może źle przeprowadziłem synchronizację ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...