Skocz do zawartości

maniamenia18

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Brodnica

Osiągnięcia maniamenia18

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. nawet vacum o mocy -8bar nie odpowietrzy chamulcow wraz z pompami i rozdzielaczami w zapowietrzonym MP3, dlatego ta kolejnosc jest taka a nie inna bo wypychamy powietrze z calego ukladu od konca a ta pompka to jedynie zabawka na zapowietrzone pompy z ukladem blokowania kol mozna sie nia tylko w glowe popukac Temat uwazam za rozwiazany i zamkniety.
  2. Witam jako ze jestem serwisantem a nigdzie nie jest to opisane,postanowilem opisac odpowietrzanie chamulcow w Piaggio Mp3 300ie lt po zapowietrzeniu przez brak plynu w zbiorniczku. Zaczynamy od wymontowania owiewki z czarna oslona z przodu,aby miec wglad na rozdzielacz, potem odkrecamy tylny zacisk i ustawiamy odpowietrznik w pozycji pionowej. robota na 2 osoby!!!!ZACZYNAMY!!! odpowietrzanie zaczynamy od pompowania -CHAMULCEM NOZNYM-,pompujemy az stwardnieje i potem jedna osoba caly czas dociska a druga odpowietrza -zaczynamy od odpowietrznika na ROZDZIELACZU przednim z niebieska kropka, potem tylne kolo,przednie lewe i na koniec prawe.(mowa caly czas o chamulcu noznym) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Caly czas kontrolujemy poziom plynow w zbiorniczkach po 1 na manetce i glownym przy prawej nodze!!!!!! Nastepnie ciezka osoba wchodzi na motocykl i przesuwa sie maxymalnie do przodu a my odpowietrzamy AMORTYZATOR lewy,potem prawy(kazdy chyba wie jak) -TERAZ DOPIERO MANETKI- Przyszla kolej na -TYLNY hamulec-,najpierw waz przy manetce potem na zacisku z odpowietrznikiem skierowanym pionowo. -PRZEDNI hamulec- zaczynamy od weza przy manetce potem, odpowietrznik NA ROZDZIELACZU nad zoltymi kropkami,dalej lewe potem prawe kolo Na zakonczenie pompujemy maksymalnie lewy i prawy hamulec raczka az stwardnieje i zawijamy guma albo tasma tak aby przez noc caly czas byla zacisnieta klamka rano odczepiamy tasme i gotowe-cheble zyleta (jesli jeszcze by nie lapaly od gory to polecam samymi klamkami odpowietrzyc tylko odpowietrzniki z tylu,przod lewy,przod prawy i twarde napompowane zaciski na tasme jak przedtem na noc,potem tylko wywalic tasme i juz nic nie dotykamy. i taka jest kolejnosc odpowietrzania tego ukladu serwisowo,innaczej tylko przepychacie powietrze po ukladzie ale nikt tego nigdzie nie opisal a ze sam mam ten skuter to kazdy niech ma wiedze a nie przeplaca w serwisach,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...