Skocz do zawartości

deroy1994

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia deroy1994

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Jechałem sobie normalnie motocyklem jak na co dzień i nagle podczas jazdy motocykl zaczął zwalniać aż w końcu zgasł. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było sprawdzenie iskry/ wymiana świec i BINGO, okazało się że brak iskry. Z racji tego, ze sprawdzeniu elektryki nigdzie nie udało się znaleźć przebicia ani uszkodzonego/ych kabli postanowiłem kupić nowy iskrownik. Okazało się, że nie w tym przyczyna gdyż iskry wciąż nie ma. Wymieniłem na nowe również magneto, cewkę zapłonową wraz z fajką, przekaźnik rozrusznika i niestety dalej brak iskry. Ma ktoś jakieś sugestie gdzie mogę dalej szukać ?
  2. Witajcie. Niedawno w moim motocyklu zipp pro 50 (zmieniony na 125) z silnikiem moretti 125 została wymieniona głowica wraz z cylindrem + tłok i od tamtej pory zaczęły się problemy. Motocykl ma problemy z odpalaniem jednak gdy już chwyci to na wolnych obrotach chodzi sobie normalnie lecz gdy dodam więcej gazu zaczyna strzelać w okolicach gaźnika (wydaje mi się, że w gaźniku) – dźwięk tak jakby petardy/kapiszony. Wsiadam na motocykl i próbując jechać po kilku metrach zaczyna tracić moc/dławi się i gaśnie. Muszę odczekać chwilę i znów odpali lecz wciąż ten sam problem/y. Myślałem, że to łańcuch rozrządu i wymieniłem go na nowy wraz z napinaczem. Ustawianie zapłonu wygląda tak iż na magnecie mam literę T w okienku i kropka pokrywa się z wycięciem na głowicy lecz po czasie jak chwilę pochodzi, kropka przeskakuje kilka mm do góry i tak w kółko (ja ustawiam na równo, pochodzi i znów przeskakuje). Cylinder, głowica, tłok + gaźnik kupione nowe. Wie ktoś w czym może być problem, że tak się dzieje ?
  3. Głowica była kupowana w sieci sklepów motomax i dałem za nią +/- 150 zł (nie pamiętam dokładnie). Szczelność zaworów była sprawdzana poprzez nalanie benzyny na głowicę i nic nie przeciekało.
  4. A wiec w czym może tkwić przyczyna owych strzałów oraz tego duszenia/przycinania podczas jazdy ?
  5. Sądzisz iż może to być wina owego łańcuszka rozrządu ? Silnik to moretti 110 atv
  6. Witam. Ostatnimi czasy kolega (mechanik) wymienił mi w motocyklu 110 atv głowicę wraz z cylindrem na nowe i od tamtego czasu zaczęły się problemy strzelania z gaźnika. Kiedy odpalę motocykl i jest na wolnych obrotach nic się nie dzieje natomiast po dodaniu gazu zaczyna strzelać w gaźniku jakby jakieś petardy. Z początku myślałem iż to wina gaźnika lecz po zakupie nowego problem dalej się powtarza. Jadąc nim na jazdę testową zauważyłem, że strasznie go dławi/muli i tak jakby przygasa. W czym może tkwić problem owego strzelania i tracenia mocy podczas jazdy ? Kolega mówi, że przyczyną może być łańcuszek rozrządu lecz na starej głowicy normalnie jeździł bez owych problemów tyle że nie było takiej kompresji jak jest teraz. Orientuje się ktoś z was jak rozwiązać owy problem/y ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...