Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/10/21 w Odpowiedzi

  1. po pierwsze w mechanice winieneś napisać już w temacie model i inne dane po drugie jeśli kombinujesz ciągle z tym samym, to masz już jeden swój temat po trzecie mamy tu zasadę, żeby nie zakładać nowego wątku o każdej śrubce z osobna jsz
    1 punkt
  2. V-strom może Cię zachęcić brzmieniem i kopytem na niższych obrotach. Miałem przez 2 sezony Suzuki SV 650 (ten sam silnik co V-strom), super to brzmiało i juz od 3500 obrotow szło to jak dzik po szyszkach. Tylko dodać trzeba, że SV jest leciutkie. Nie wiem o ile więcej wazy V-strom. Ogólnie po przesiadce ze 125cc na V-kę będziesz musiał uwazać na manetkę, bo to kurła naprawdę ostro się zbiera z niskich obrotow. : ) Często myślę, czy nie kupić sobie SV 1000 N. Taki golasek bylby fajny.
    1 punkt
  3. Przejedź się. ; ) Ogólnie rozgrywka jest pomiędzy V-ką a rzędówką. ; ) To trzeba poczuć, aby zrozumieć. Sam miałem Suzuki SV 650, które ma ten sam silnik co V-strom. V-ka ma swój urok. Rzędówki też mają swój urok. Pytanie co Ci w tej chwili lepiej odpowiada - na to sobie nie odpowiesz, dopóki się nie przejedziesz. https://www.youtube.com/channel/UCop5yYPrIdSkf7XsCz41xfA - Kanał Ziomeczka
    1 punkt
  4. Najlepiej znajdź takie modele w okolicy i się nimi przejedź. Inaczej nie zrozumiesz czego chcesz. Do listy dorzuć sobie jeszcze Fazera 600, to też calkiem uniwersalne moto, choć dość kuniaste jak na pierwszy sprzet po 125cc.
    1 punkt
  5. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...