Hejo Do tej pory kompletny serwis gaznika z czyszczeniem i synchronizacja wymiana dysz z dyno jet na 1,55, wymiana filtra paliwa, swiec i pompy paliwa to wszystko u pierwszego mechanika i nic nez zmian. Drugi mechanik aktualnie trzyma motocykl mowi ze brakowalo elementow od air ram ktore uzupelnil, wymienil jeden przewod paliwowy ktory byl dziurawy to niby serwis profesjonalny wiec zakladam ze sprawdzi cewki i iskre. Poki co problem nie zniknal w przyszly tyg. Wracaja do tematu. Sugerowalem im przetestowanie motocykla na ssaniu, zatkanie wlotow powietrza do air box i otworzenie wlewu paliwa. Wspominali ze beda sprawdzac jeszcze zawory. Probuje zebrac dodatkowe informacje zeby cos im zasugerowac bo na pierwszego mechanika polecialo juz 500$ i nic ten juz naliczyl 200 i cena w przyszlym tyg. Bedzie rosla. Nikt nie chce zgodzic sie na zaplate po naprawie bo kazdy marnuje czas przy moto ;) Dzieki za odzew Pozdr