Skocz do zawartości

Black_Rider

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Black_Rider

  • Urodziny 10/04/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zduńska Wola

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB750K7
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

268 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Black_Rider

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Moto z Niemiec, umowę spisze w razie co. 🙂
  2. Dzięki 🙂 Gość wola 1500 zł bez kwita. Wygląda całkiem nieźle, na chodzie.
  3. Cześć, Mam możliwość kupna powyższego motocykla z 1972r w oryginalnym stanie. Niestety nie ma zbyt wielu dostępnych informacji na jego temat. Wiecie moze co to za sprzęt i czy warto się w to pchać? Na eBay niemieckim są po ok 3000€
  4. Trochę czasu minęło, ale musiałem wyjechać i nie miałem czasu zająć się moto. Teraz już wszystko ogarnąłem. Sprzęgło okazało się być w wyśmienitym stanie. Sprężyny dociskowe jednak są standardowe. W K7 były dłuższe. Problemem był czujnik luzu. Od początku nie działał, ale wiedziałem, że jest na swoim miejscu więc go ignorowałem. Okazało się, że brakło blaszki podtrzymującej go na swoim miejscu i się delikatnie wysunął, prawdopodobnie od wibracji silnika. Blaszkę dorobiłem i całość podłączyłem prawidłowo. Hałas zniknął i mam kontrolkę od luzu. :) Serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Kuba
  5. Witam ponownie, piszę świeżo po powrocie z garażu. Sprzęgło wygląda zupełnie w porządku, co więcej wygląda na nowe. Tarcze delikatnie powyżej standardowej grubości, przekładki ładny metaliczny kolor, żadnych przebarwień. Sprężyny są o 8 mm dłuższe od standardowych. Może przez to mam problem z całkowitym rozłączeniem sprzęgła. Poza tym nie dostrzegam żadnych uszkodzeń. Wszystkie zęby na miejscu. Tarcze pewnie i bez luzów siędzą w koszu. Jeśli nic więcej nie dacie rady zasugerować, to muszę odesłać moto do mechanika. To już nie na moje możliwości niestety. :/ Pozdrawiam
  6. Właśnie coś mi nie pasowało z tym sprzęgłem, bo poślizgu nie mam. Linki są dwie, zgadza się. :) Niestety ta otwierająca była delikatnie sfatygowana i po prostu już nie dała rady. Solidnie nasmarowałem i planowałem wymianę dopiero na zimę, bo w tym roku już za bardzo przekroczyłem budżet, ale niestety jak widać to nie koniec. Gaźniki całe zregenerowane (uszczelki, dysze i glice), pompa hamulca i zacisk. Zajrzę do sprzęgła w środę, jeśli nic nie wynajdę to oddam motocykl do gościa z okolicy, który ma pojęcie o Hondach. Tych starych też. :) O tym nie pomyślałem niestety. :/
  7. Tak też zrobię w środę, ale obawiam się, że problem będzie w skrzyni. :/
  8. ok, ale w takim razie mógłbyś mi powiedzieć jak powstaje ten hałas ?
  9. Dlatego właśnie pytałem,czy może się to objawiać w taki sposób. Mam już filmiki. Nie są pierwszej jakości, ale słychać ten hałaś. Od 12 sekundy: Tutaj widać jak ciągnie sprzęgło. Klamkę cały czas trzymam na maxa:
  10. Łańcuchy słychać oba, ale to swoją drogą. Napinacz regulowałem. Koło kręci się bardzo mocno, wcześniej tak nie było. Podobnie z tym dźwiękiem. Zdecydowanie nie jest normalny i wcześniej też go nie było. Sprobuję wrzucić później jakiś filmik.
  11. Witam, motocykl Honda CB750K7. Jak byłem na zlocie to zerwałem linkę od gazu (podnoszącą przepustnice). Żeby jakoś wrócić do domu, a daleko nie było to wracałem przu pomocy śruby ustalającej przepustnice. Linka już wymieniona, chciałem się wczoraj przejechać. Moto normalnie odpaliło, ruszyłem i... no właśnie. Najczęściej przy ok 4000 obrotów coś brzęczało jakby w skrzyni/automacie zmiany biegów. Poza tym motocykl jedzie zupełnie normalnie, tylko ten dźwięk jest tragiczny. Postawiłem moto na centralce, wbiłem bieg i koło samo rusza, ręką nie można go zatrzymać. Jak zatrzymam hamulcem to silnik nie gaśnie. Jak wracałem ze zlotu to wiadomo, że zdarzyło się przytrzymać trochę motocykl na sprzęgle na wyższych obrotach przy zmianie biegu (nie zdążyłbym wkręcić śrubki z powrotem). Może spalone sprzęgło objawia się w ten sposób ? W jaki sposób sprawdzić, który z podzespołów ma problem ? Pozdrawiam P.S: Od razu po teście z kołem wyregulowałem sprzęgło zgodnie z serwisówką. Luz na lince oraz położenie popychacza.
  12. Witam, aby nie zakładać nowego tematu dopiszę się tutaj. Jestem w posiadaniu Hondy CB 750 four z 78 roku. Nie wiem jaki olej był wcześniej zalany. Na forum SOHC wyczytałem aby lać tylko minerał, w żadnym wypadku syntetyk. Tutaj z tego co widziałem to piszecie, że syntetyk najlepszy bez względu na wiek i rodzaj silnika. Któryś z właścicieli powie co ma u siebie ? Podobnie z lepkością. Serwisówka podaje 10w40, tam leją 20w50, a tu wyczytałem, że 15w50. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  13. Dzięki za namiar. Z tego co widzę to chwilowo nic nie mają. Ebaya też przeglądam, ale niestety nie mam takich możliwości aby ściągnąć moto z zagranicy, Chodzi mi o 500/550, a z tymi bieda. 750 raczej odpada ze względu na cenę. Stan oryginalny, jeżdżący do stopniowej renowacji. Nie wszystko na raz.
  14. Witam, od dłuższego już czasu siedzi mi w głowie CB 500/550 four. Ma ktoś z was taki motocykl, aby wymienić kilka zdań i opinii na temat tych motocykli. Może ktoś z łódzkiego, aby podjechać, obejrzeć i posłuchać taki motocykl. Macie może jakieś dojścia do rynku tych motocykli, gdyż u nas na portalach trochę bieda. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...