aders
Forumowicze-
Postów
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O aders
- Urodziny 10/02/1989
Osobiste
-
Motocykl
Simson S51:D
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
2395654
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Tomaszów Lubelski
Osiągnięcia aders
NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Simson S51 wchodzi na obroty z opóźnieniem
aders odpowiedział(a) na aders temat w Mechanika Motocykli 2T
Dzięki za info o dyszy:) Zobaczymy z tym poziomem... A na innym gaźniku (chociaż też 16N1) chodzi? Nie będę pchał paluchów do zapłonu, on jest dobry. Gaźnik podaje paliwo strumieniem, nie skokowo, więc zapłon nie powinien mieć na to wpływu. -
Simson S51 wchodzi na obroty z opóźnieniem
aders odpowiedział(a) na aders temat w Mechanika Motocykli 2T
Iglica na prawie najwyższym czyli jest prawie najniżej jak można. Co do mieszanki - tak jak pisałem - wykręciłem śrubę na maksa(czyli jak najwięcej powietrza. Chyba..), bo jak była wkręcona to dymił i w ogóle mocy nie miał, spalał nierówno, dławił się(na każdych obrotach). Więc powietrza jak najwięcej, paliwa jak najmniej, a objawy takie jak opisałem w pierwszym poście no i świeca czarniutka - tak jakby ciągle za dużo paliwa. Chodzi mi o to czy mam rację(co do tego czy za dużo paliwa) i jeśli tak to jak zmniejszyć jego ilość. -
Simson S51 wchodzi na obroty z opóźnieniem
aders odpowiedział(a) na aders temat w Mechanika Motocykli 2T
tak, ssanie się zamyka. Poziom paliwa był równo z zalecanym, teraz obniżyłem o jakieś 0,5mm i wydaje się że jest poprawa, ale może mi się tylko zdawać(krótsza ta dziura w obrotach przy dodawaniu gazu). Dysza - nie wiem. Tak jak pisałem dysza jest ze starego gaźnika na którym wszystko śmigało(jednak musiałem wymienić bo np. miał popsutą śrubę od regulacji mieszanki) - więc nie wiem czy to 70 czy dowolna inna, wiem że wcześniej na niej działało:) Jak się sprawdza rozmiar dyszy? Aha, co do dyszy - ze starego gaźnika jest tylko ta śrubeczka, a ta część którą można wykręcić kluczem ósemką - jest z nowego - to też się liczy jako dysza i czy to też ma wpływ? -
Witam. Wymieniłem ostatnio gaźnik w moim simku (z 16N1 na 16N1, chociaż minimalnie się różnią, np. większy gwint na dyszy wolnych obrotów w jednym), i nie mogę go ustawić. Odpalam, chodzi ładnie i równo i teraz: jeśli jest na luzie i dam manetkę do spodu momentalnie łapie wysokie obroty i jest wszystko ok. Ale jeśli ma bieg(jak ruszam, lub nawet jak go wysprzęglę, ale bieg jest wbity), manetka do spodu i w tym monencie jest buuuu i dopiero wysokie obroty. Tak jak by go przylewało albo odwrotnie - gaźnik nie nadąża się zalewać(ale jak już się wkręci i podczas jazdy utrzymuje wysokie obroty, więc to chyba nie to?). Widziałem w necie że dużo ludzi ma ten problem, ale nigdzie konkretnego rozwiązania. jeszcze jedno - elektryka, trefne paliwo, świeca odpadają bo na innym gaźniku jest igiełka. Co z tym zrobić? Śrubę wykręciłem na maks(czyli w 16N1 najwięcej powietrza w stosunku do paliwa, a może się mylę?). Świeca czarniutka. Więc tak jakby ciągle za dużo paliwa miał. Tylko jak mu to zmniejszyć? Poziom w komorze pływakowej zmniejszyć? A może dyszę wymienić(z tym że dyszę główną już mam ze starego gaźnika...) Dzięki z góry! Sezon w pełni, a tu strach gdzieś dalej od domu odjeżdżać..
-
Ja tak miałem i okazało się po prostu że cały czas było naciągnięte ssanie(jakiś ekhm, "mechanik" to musiał robić), no ale niekoniecznie jest tak w Twoim wypadku. Edit: sory, przeczytałem "2007" zamiast "2006", problem pewnie nieaktualny...:/
-
Tomaszów Lubelski wita!:wink: Właśnie, widzę stąd Zgrywusa tylko. No i na KFM znalazłem jeszcze kogoś na VTR1000. A może ktoś z okolic ma Transalpa?:D (moje marzenie)
-
Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200
aders odpowiedział(a) na Endurek temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
-
Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200
aders odpowiedział(a) na Endurek temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Mam taka okazje: MTX80 R2 1989r. Za ile oplaca mi sie go brac jesli: 1. nie ma mozliwosci rejestracji 2. klocki hamulcowe do wymiany 3. troche juz z baku farba odpada 4. najwazniejsze - plyn chlodniczy wpada do cylindra - gosc mowi ze to tylko uszczelka, ale moze to glowica? a moze nawet cos z cylindrem?(jak ktos moze to niech powie czy wogole to moze byc wina cylindra i czy warto sie w to pakowac jesli np. trzeba bedzie planowac glowice) Nie wiem czy wogole oplaca sie to brac:( Ale gosc mieszka kilka kilometrow ode mnie(brak kosztow przejazdu) i wogole jest to rodzina(dalsza, ale mysle ze by mnie nie oszukiwal - chyba) PS. sprzet 2 lata temu sprowadzony z niemiec, jezdzil dobrze, a teraz jest popsuty. Poza tym nie wiem czy byl jezdzony np. na mixolu...:-/ TIA -
Ludzie nie dbaja o przyrode - przez to zaliczyłem glebe
aders odpowiedział(a) na bohen temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Jeżdżę sobie w terenie na rowerze(moto się jeszcze nie dorobiłem) i rzeczywiście te pomarańczowe liście wyglądają nieźle:) A co do śmieci: raz szedłem sobie(bo jechać się nie dało) w takim gąszczu, że nie wiedziałem gdzie idę, widziałem tylko niebo, a tu pac! Pudełko po śmietanie, zaraz dalej jakaś reklamówka. Ludzie chwalą się tym, że śmiecą w lesie. Raz byłem z takim gościem i mówię mu: "patrz ile śmieci, po***ani są ci ludzie.", a on na to: "o patrz! moja reklamówka! A tam mojej koleżanki!" i cieszy michę jakby niewiadomo co zrobił... :roll: :D PS: Śmieci mogą być też przydatne ;_ Jadę sobie po takim zadupiastym lesie, że co chwilę wyskakiwało jakieś zwierzę, noc się zbliża (jakieś 30 min. do zmroku), a ja nie wiem gdzie jestem. Hardcor! :twisted: W końcu trafiłem na jakąś dróżkę, jadę, jadę, patrzę a na ziemi leży papierek po ukraińskim cukierku. Od razu wiedziałem, że jestem już blisko jakiejś miejscowości ;) -
Niemiecka, tzn.? Bo jak mam sprowadzać z niemiec(albo w ogóle z zagranicy), to odpada bo są problemy z zarejestrowaniem na motorower. NIestety nie stać mnie na 4T (np.125ccm) + prawko A1, a po ulicy też muszę czymś jeździć.
-
Zdarza się :)
-
To zależy ile ojciec sypnie :D Narazie jakieś 600zl, ale to raczej wystarczy na strój;) Myślę że około 2500 na moto + strój(jakieś używki) [ Dopisane: 27-10-2005, 18:16 ] Spoko. A ile toto pali, nie wiesz? (pisałem do strzalka, miał kiedyś MTX'a ale jakoś nie odpowiada) Aha, qpa jestes z Lublina czy z okolic? [ Dopisane: 29-10-2005, 09:53 ] Szkoda, że nikt nie jest chętny do odpowiedzi, znacie może jakieś inne forum, na którym mógłbym zadać moje pytania?
-
Witam! Szukam sobie jakiegoś enduro na początek. Najpierw myślałem o DT80, ale jest za droga. Honda MTX80 jest tańsza, ale potrzebuję kilka informacji których nie mogę znaleźć w internecie. 1. Ile toto pali? (W trasie, w lekkim terenie, pałowana w cięższym terenie) 2. Na początek wystarczy? Nie znudzi mi się za szybko? Może lepiej kupić DT80? 3. Można tanio dorwać plastiki? W większości ogłoszeń którychś brakuje, a nie wygląda to zbyt ładnie. Nie będę mógł się lansować na mieście :P 4. Oczywiście podnóżki dla pasażera są? 5. Od czego zależy, czy kanapa zachodzi na bak? Brak kanapy na baku mocno przeszkadza? 6. Na fotkach widzę, że zawieszenie jest niższe niż w DT(albo mi się zdaje),nie dobija zbyt często? 7. Wielkość. Jest podobnej wysokości co DT? (nie mam jak sprawdzić) 8. Jakieś linki? Aha. Myślę raczej o wersji R2 TIA :)