Skocz do zawartości

aders

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O aders

  • Urodziny 10/02/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Simson S51:D
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2395654
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tomaszów Lubelski

Osiągnięcia aders

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info o dyszy:) Zobaczymy z tym poziomem... A na innym gaźniku (chociaż też 16N1) chodzi? Nie będę pchał paluchów do zapłonu, on jest dobry. Gaźnik podaje paliwo strumieniem, nie skokowo, więc zapłon nie powinien mieć na to wpływu.
  2. Iglica na prawie najwyższym czyli jest prawie najniżej jak można. Co do mieszanki - tak jak pisałem - wykręciłem śrubę na maksa(czyli jak najwięcej powietrza. Chyba..), bo jak była wkręcona to dymił i w ogóle mocy nie miał, spalał nierówno, dławił się(na każdych obrotach). Więc powietrza jak najwięcej, paliwa jak najmniej, a objawy takie jak opisałem w pierwszym poście no i świeca czarniutka - tak jakby ciągle za dużo paliwa. Chodzi mi o to czy mam rację(co do tego czy za dużo paliwa) i jeśli tak to jak zmniejszyć jego ilość.
  3. tak, ssanie się zamyka. Poziom paliwa był równo z zalecanym, teraz obniżyłem o jakieś 0,5mm i wydaje się że jest poprawa, ale może mi się tylko zdawać(krótsza ta dziura w obrotach przy dodawaniu gazu). Dysza - nie wiem. Tak jak pisałem dysza jest ze starego gaźnika na którym wszystko śmigało(jednak musiałem wymienić bo np. miał popsutą śrubę od regulacji mieszanki) - więc nie wiem czy to 70 czy dowolna inna, wiem że wcześniej na niej działało:) Jak się sprawdza rozmiar dyszy? Aha, co do dyszy - ze starego gaźnika jest tylko ta śrubeczka, a ta część którą można wykręcić kluczem ósemką - jest z nowego - to też się liczy jako dysza i czy to też ma wpływ?
  4. Witam. Wymieniłem ostatnio gaźnik w moim simku (z 16N1 na 16N1, chociaż minimalnie się różnią, np. większy gwint na dyszy wolnych obrotów w jednym), i nie mogę go ustawić. Odpalam, chodzi ładnie i równo i teraz: jeśli jest na luzie i dam manetkę do spodu momentalnie łapie wysokie obroty i jest wszystko ok. Ale jeśli ma bieg(jak ruszam, lub nawet jak go wysprzęglę, ale bieg jest wbity), manetka do spodu i w tym monencie jest buuuu i dopiero wysokie obroty. Tak jak by go przylewało albo odwrotnie - gaźnik nie nadąża się zalewać(ale jak już się wkręci i podczas jazdy utrzymuje wysokie obroty, więc to chyba nie to?). Widziałem w necie że dużo ludzi ma ten problem, ale nigdzie konkretnego rozwiązania. jeszcze jedno - elektryka, trefne paliwo, świeca odpadają bo na innym gaźniku jest igiełka. Co z tym zrobić? Śrubę wykręciłem na maks(czyli w 16N1 najwięcej powietrza w stosunku do paliwa, a może się mylę?). Świeca czarniutka. Więc tak jakby ciągle za dużo paliwa miał. Tylko jak mu to zmniejszyć? Poziom w komorze pływakowej zmniejszyć? A może dyszę wymienić(z tym że dyszę główną już mam ze starego gaźnika...) Dzięki z góry! Sezon w pełni, a tu strach gdzieś dalej od domu odjeżdżać..
  5. Ja tak miałem i okazało się po prostu że cały czas było naciągnięte ssanie(jakiś ekhm, "mechanik" to musiał robić), no ale niekoniecznie jest tak w Twoim wypadku. Edit: sory, przeczytałem "2007" zamiast "2006", problem pewnie nieaktualny...:/
  6. Tomaszów Lubelski wita!:wink: Właśnie, widzę stąd Zgrywusa tylko. No i na KFM znalazłem jeszcze kogoś na VTR1000. A może ktoś z okolic ma Transalpa?:D (moje marzenie)
  7. Mam taka okazje: MTX80 R2 1989r. Za ile oplaca mi sie go brac jesli: 1. nie ma mozliwosci rejestracji 2. klocki hamulcowe do wymiany 3. troche juz z baku farba odpada 4. najwazniejsze - plyn chlodniczy wpada do cylindra - gosc mowi ze to tylko uszczelka, ale moze to glowica? a moze nawet cos z cylindrem?(jak ktos moze to niech powie czy wogole to moze byc wina cylindra i czy warto sie w to pakowac jesli np. trzeba bedzie planowac glowice) Nie wiem czy wogole oplaca sie to brac:( Ale gosc mieszka kilka kilometrow ode mnie(brak kosztow przejazdu) i wogole jest to rodzina(dalsza, ale mysle ze by mnie nie oszukiwal - chyba) PS. sprzet 2 lata temu sprowadzony z niemiec, jezdzil dobrze, a teraz jest popsuty. Poza tym nie wiem czy byl jezdzony np. na mixolu...:-/ TIA
  8. Jeżdżę sobie w terenie na rowerze(moto się jeszcze nie dorobiłem) i rzeczywiście te pomarańczowe liście wyglądają nieźle:) A co do śmieci: raz szedłem sobie(bo jechać się nie dało) w takim gąszczu, że nie wiedziałem gdzie idę, widziałem tylko niebo, a tu pac! Pudełko po śmietanie, zaraz dalej jakaś reklamówka. Ludzie chwalą się tym, że śmiecą w lesie. Raz byłem z takim gościem i mówię mu: "patrz ile śmieci, po***ani są ci ludzie.", a on na to: "o patrz! moja reklamówka! A tam mojej koleżanki!" i cieszy michę jakby niewiadomo co zrobił... :roll: :D PS: Śmieci mogą być też przydatne ;_ Jadę sobie po takim zadupiastym lesie, że co chwilę wyskakiwało jakieś zwierzę, noc się zbliża (jakieś 30 min. do zmroku), a ja nie wiem gdzie jestem. Hardcor! :twisted: W końcu trafiłem na jakąś dróżkę, jadę, jadę, patrzę a na ziemi leży papierek po ukraińskim cukierku. Od razu wiedziałem, że jestem już blisko jakiejś miejscowości ;)
  9. Niemiecka, tzn.? Bo jak mam sprowadzać z niemiec(albo w ogóle z zagranicy), to odpada bo są problemy z zarejestrowaniem na motorower. NIestety nie stać mnie na 4T (np.125ccm) + prawko A1, a po ulicy też muszę czymś jeździć.
  10. To zależy ile ojciec sypnie :D Narazie jakieś 600zl, ale to raczej wystarczy na strój;) Myślę że około 2500 na moto + strój(jakieś używki) [ Dopisane: 27-10-2005, 18:16 ] Spoko. A ile toto pali, nie wiesz? (pisałem do strzalka, miał kiedyś MTX'a ale jakoś nie odpowiada) Aha, qpa jestes z Lublina czy z okolic? [ Dopisane: 29-10-2005, 09:53 ] Szkoda, że nikt nie jest chętny do odpowiedzi, znacie może jakieś inne forum, na którym mógłbym zadać moje pytania?
  11. Witam! Szukam sobie jakiegoś enduro na początek. Najpierw myślałem o DT80, ale jest za droga. Honda MTX80 jest tańsza, ale potrzebuję kilka informacji których nie mogę znaleźć w internecie. 1. Ile toto pali? (W trasie, w lekkim terenie, pałowana w cięższym terenie) 2. Na początek wystarczy? Nie znudzi mi się za szybko? Może lepiej kupić DT80? 3. Można tanio dorwać plastiki? W większości ogłoszeń którychś brakuje, a nie wygląda to zbyt ładnie. Nie będę mógł się lansować na mieście :P 4. Oczywiście podnóżki dla pasażera są? 5. Od czego zależy, czy kanapa zachodzi na bak? Brak kanapy na baku mocno przeszkadza? 6. Na fotkach widzę, że zawieszenie jest niższe niż w DT(albo mi się zdaje),nie dobija zbyt często? 7. Wielkość. Jest podobnej wysokości co DT? (nie mam jak sprawdzić) 8. Jakieś linki? Aha. Myślę raczej o wersji R2 TIA :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...