Skocz do zawartości

SterylY

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    będzie
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia SterylY

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. 1.4l Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
  2. I jak znalazłeś? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka I jak znalazłeś? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  3. @up Jedyny sposób na odblokowanie jest kupno innego CDI bez blokady. Ewentualnie zabawa z zebatkami. Gdzieś miałem zapisaną stronę z fajnym kalkulatorem przełożeń, postaram się znaleźć i wrzucić. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
  4. Hey. To jest odpowietrznik zbiornika. Ja też mam taki trójnik który sobie luźno wisi. Zdaje się że w wersji 250 cm3 jest poprowadzenie do filtra powietrza (jest inna puszka z dwoma filtrami - nie wiem po co, tak jest na schemacie). A przy zbiorniku jest wpiety tu To zdjęcie od przodu. Mam nadzieję że widać - tak mniej więcej w połowie zbirnika Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Tak przy okazji zobaczyłem co jest pod spodem [emoji2] chyba trzeba trochę pomalować [emoji6]
  5. @_Monter_ jakieś przykłady bo też muszę kupić i nie chce się naciąć. W Hondzie oryginał do Rebelki 1200PLN :)
  6. Odgrzebuje temat bo mam pytanie-czy jest jakis zamiennik regulatora napiecia do 125-ki. Dedykowane sa drogie - moze jakiś chinczyk podejdzie?
  7. Co prawda odgrzebalem stary post ale kierunki sa inne. Mozna dorobić sobie mocowanie-ja mam przesunięte az do tablicy bo sakwy sie nie mieściły. Tak przy okazji-miałeś problem z regulatorem napięcia bo muszę wymienić i nie wiem czy pasuje tez od innego modelu?
  8. Z tego co zrozumiałem z wypowiedzi autora to kask mu pasuje na głowie, a problemem jest jego zdjęcie. Wystarczy podczas zdejmowania/wkladania mocno chwycić za paski i rozciagnac na boki. Skorupa się lekko podda i zejdzie/wejdzie bez problemu A jarenty ma rację kominiarka b. pomaga.
  9. A czemu nie szukasz po oznaczeniach tylko po wymiarach? Każde łożysko ma swój nr/oznaczenie.
  10. Witam. Wg. manuala Heynes'a dla cmx 250 długość sprężyny 546 mm, min 535mm. Pojemność 235cm3. Nie wiem jak jest w 125 bo nie znalazłem dotąd serwisówki. Btw. Ja jak dotąd jestem szczęśliwym posiadaczem rebelki 125 z 96 od kwietnia. Niestety zablokowana przez niemca do 80km/h. Udało mi się ją dostać za całkiem rozsądną cenę jeszcze przed tym szaleństwem z PJ na B. Teraz jak patrzę na te ceny to jakiś obłęd. Średnio 5 tyś.
  11. Jakby weszła korozja to by się blokowała a tu cieknie/poci się. Nie wiem co tam dają do tego zestawu naprawczego, ale wyciek można usunąć przez wymianę uszczelnień gumowych/silikonowych. Koszt w sklepie specjalistycznym to ok od 1 do 5 zeta/szt. Warto by wymienić przy okazji pierścień zegera bo lubią się łamać. Tłok raczej "puchnie" i blokuje. Sprężyna może być "zgnieciona" i nie odbijać. I nie ma co się denerwować. Jak i tak mało nim jeździsz to masz czas na spokojną grzebaninę. A i satysfakcja większa z samodzielnej naprawy.
  12. Sama regeneracja nie jest jakimś wielkim "halo". Jeżeli jest rozbieralna to koszt uszczelnienia może zamknąć sie w góra 50,- (zależnie od sprzedawcy). Sama pompa to nie filozofia - tlok, który w zasadzie się nie psuje, jakaś sprężyna, parę oringów lub simeringów (zależy co tam oryginalnie wsadzili), parę innych dupereli i trochę chęci. Jeżeli będziesz to rozkładał z głową i zapamietasz kolejność elementów to ze złożeniem nie będzie problemu.
  13. To mi zaczyna przypominać konferencje PIS'u "wiem ale nie powiem"
  14. @ks Fizyka ta sama tylko siły inne. Jeżeli uważasz, że różne pojazdy (o różnej masie, wielkości czy kształcie) w takich samych warunkach zachowują się tak samo, to Ciebie zaczynam się bać, a twoim kursantom współczuć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...