Skocz do zawartości

Sikor

Forumowicze
  • Postów

    2381
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Osobiste

  • Motocykl
    KTM SX 125 + SXF 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Sikor

ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami (30/46)

16

Reputacja

  1. Hondy ryły przodem okrutnie, więc nie dziwne :) . Byłem na tym evencie, wprawdzie jako oglądacz, ale jakbym wiedział to byśmy pogadali :) . Sam wstępnie planuje polatać teraz w niedzielę. Motocyklem dało by radę by tam pojeździć, ale to typowo szkoleniowy obiekt, poza tym typowo samochodowy (dużo ciasnych zakrętów, małe szykanki, małe patelnie itd.)
  2. Dzięki Sherman. Zgadza się, mam świeżutkiego SX 125 którego byłbym skłonny sprzedać. Tylko że to jest 2014 model, świeżo po wymienie tłoka (czyli to juz 3 tłok od nowości) i po serwisie przedniego zawiasu oraz serwisie-tunningu amora. Jeszcze nie wystawiałem, ale moto ma 46 mth i jest w rewelacyjnym stanie
  3. To prawda, sportowa klasa 600 umiera. Ciekaw jestem jak długo jeszcze klasa Moto2 w GP będzie wyglądała tak jak wygląda. Obstawiam, że będzie to ewoluować wg idei Moto3 - kompletne prototypowe maszyny, z różnym podwoziem, silnikiem itp. Tak samo ciekawe, jak długo jeszcze uchowa się klasa SSP/STK600 w seriach typu WSBK/BSB/AMA/IDM itd.
  4. http://www.sportrider.com/new-2017-yamaha-yzf-r6-unveiled Jest TC, 3 mapy przepustnic do wyboru, opcjonalny QS, ABS, nowe owiewki i zadupek ;) , przedni zawias po upgradzie, większe przednie tarcze ... to tyle. Lifting. Ta sama konstrukcja, ten sam silnik, wydech, rama, wahacz, koła, zaciski (pompa pewnie też). Wiadomo, że R6 które znamy od 10 lat to rewelacyjne moto, ale chyba każdy liczył na więcej :) .
  5. nie tylko sztywne podwozie crossówki jest problem w tym przypadku, także jej konfiguracja skrzyni biegów, rozmiar kół (oraz opon), charakterystyka zawiechy, zestrojenie silnika (bo też jednak jest różnica). dobrym endurakiem jeździ się mega komfortowo, a to pomaga przy sprawnym przebijaniu się w terenie w różnych warunkach
  6. Duża jesienna obniżka http://allegro.pl/show_item.php?item=6527533531 . Zapraszam.
  7. Cześć. Sprzedaję swoją crossówkę, za dużo tych sprzętów, a idzie taki moment, że przeprowadzka, to i tamto, więc niech idzie w dobre ręce. Furę na pewno polecą Sherman i Theodor, chłopaki dobrze znają sztukę (oraz mnie :) ). http://olx.pl/oferta/ktm-sx-f-250-r-2014-wtrysk-rozrusznik-129mth-okazja-salon-pl-CID5-IDgpfFD.html 16900 zł, w tym trochę dodatków typu oleje, filtry, dodatkowy komplet plastików, dodatkowa opona i inne drobniejsze. W razie pytań, dzwonić śmiało (tel w ogłoszeniu) Pozdro!
  8. [OT] W związku z tym o czym napisał Sherman. Poświęćcie trochę czasu i sprawdźcie sami https://www.facebook.com/ORLENMXMP/ https://www.youtube.com/channel/UCcnsI4yeIZWMoxlWBDT0VGA/videos https://www.youtube.com/channel/UCNQpr_UNUzmxgyFiPBKdHAQ/videos https://www.youtube.com/channel/UC2zSBGyaga7emToDVm1qovg/videos https://www.youtube.com/channel/UC5RxGd7zYRIUjRfvTbWwNaw/videos
  9. Rok temu miałem crasha na treningu MX - koleś mnie storpedował w bok, zbliżając się od tyłu, na szczęście pod kątem. Miałem top buty FOX z szyną i nie uchroniło to od skręcenia kostki :) . Ale fakt, skręcenie było bardzo delikatne i po paru tygodniach byłem w pełni sprawny, bez konieczności noszenia żadnych stabilizatorów itp. Ciężko mi powiedzieć jakby było, gdybym miał gorsze obuwie.
  10. Nie ma takiej opcji. Jednorazowo można zamortyzować motocykl, ale nie auto. Max 40% wartości początkowej w skali roku (czyli wychodzi 2,5 roku na pełną amortyzację). Jakbyś jednak miał FV23% to cały (lub połowę) VAT odliczysz praktycznie od razu.
  11. Bez przesady, przeciez maja odpowiednią regulacje. Supertech oraz SMX Plus to modele z szyną, pozostałe bez
  12. Na tor Supertech, ewentualnie SMX Plus. Pozostałe Alpiny to typowo drogowe modele
×
×
  • Dodaj nową pozycję...