Witam, mam problem ze swoim sradem. Jechałem moją 750-tką i przy około 12 tys. obrotów zaświeciła się kontrolka FI i motocykl zgasł. Wyłączyłem zapłon, włączyłem ponownie i ostro przygazowałemn i ruszyłem. Nie zdążyłem przejechać paru metrów i znów kontrolka FI się zaświeciła i motocykl zgazł. Wykonałem znowu te same czynności, tylko tym raze prąd zniknął całkowicie. Okazało się że nie wytrzymał bezpiecznik przy przekaźniku rozrusznika. Spaliły się obydwa przednie światła pozycyjne i jedno z tyłu. Wymieniłem bezpiecznik, wykonałem wszelkie czynności aby wyświetlić kody błędów jakie zaistniały i wyskoczył błąd c24 i c25, jest to Ignition Signal, 1 i 2 cylinder. Motocykl chodzi na wolnych obrotach lecz po przekroczeniu parę razy 2 tys. obrotów gaśnie. Czy to wina impulsatora, czy to cewki zapłonowe czy coś innego. Od czego mam zacząć? W jaki sposób sprawdzać poszczególne podzespoły czy są sprawne (miernikiem domniemam). Gdyby to były sprawy związane z silnikiem to bym sobie poradził bo sie na tym znam, ale naprawdę w tym przypadku nie wiem co mam zrobić. Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny. Z góry dziekuję i pozdrawiam.