Skocz do zawartości

arab102_1986

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O arab102_1986

  • Urodziny 10/02/1986

Osobiste

  • Motocykl
    honda shadow vt 700c
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10585675

Informacje profilowe

  • Skąd
    wielkopolska

Osiągnięcia arab102_1986

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. no dobra jak mowisz ze moge wyciagnac ten walk to ide wymienic;] dzieki za pomoc;]
  2. jest to na rysunku -GEARSHIFT - DRUM walek z nr-6 i tam widze ze jest oring.... no i mam przyczyne wycieku jeszcze takie pytanie jak bys wiedzial czy jak wyciagne ten walek to mi nic tam sie nie rozpadnie ??
  3. tak tylko ten walek jest na łozysku slizgowym albo ma lozysko jakies w srodku ,w silniku .bo zwierzchu nic nie widac jak by juz byl zimer to wkladany po rozpolowieniem silnika...a tego nie chce robic na razie napewno przez ten walek wylatuje olej do tej komory z kablami a z tamtad po kablach i wycieka.Probowalem juz silikonem troche ale nie zdalo egzaminu..
  4. po odkreceniu kapy od strony pradnicy jest "kratka" i w tym znajduja sie 2 kable wchodzace do silnika i wystaje walek jakis (co to jest za walek??)... po skreceniu kapy do silnika (z uszczelka) przez wyjscie tych kabli od dolu silnika leci olej ... jak to uszczelnic?? czy zamering na walku puscil? czy guma ktura powinna uszczelnic to jet do kitu?? jesli mozecie cos w tym temacie naisac bylo by fajnie ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...