Skocz do zawartości

wizbek

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wizbek

  • Urodziny 07/16/1965

Osobiste

  • Motocykl
    HD Road King
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    podkarpacie

Osiągnięcia wizbek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W moim Road Kingu CVO z 2008 roku mam od pewnego czasu problemy z uruchomieniem silnika. Objawia się to tym, ze aby silnik uruchomić muszę kilka razy zakręcić rozrusznikiem lub przed uruchomieniem kilka (2-3) razy włączyć pompę paliwa (podpompować benzynę). Wcześniej miało to miejsce tylko przy zimnym silniku, obecnie występuje to praktycznie zawsze. Myślałem, że filtr paliwa może zapchany więc go wymieniłem a dodatkowo i świece, ale objawy są nadal. Kiedyś rozmawiałem o tym z gościem który zna się na rzeczy i on powiedział, że może być to czujnik (regulator) ciśnienia paliwa. Napisałem "czujnik regulator", bo nie pamiętam dziś którego słowa użył. Czy ktoś "kumaty" mógłby zweryfikować tę opinię i ewentualnie podpowiedzieć, gdzie to piekielne ustrojstowo w motocyklu się znajduje?
  2. Nie wiem czy dobry dział, ale zapytam: jak mierzyć poziom oleju w silniku. Na szabelce jest napisane, że przy gorącym silniku olej powinien być do maximum skali oraz, że pomiar powinien być wykonywany gdy motocykl stoi na stopce, jak również żeby nie przepełniać. I teraz zasadniczy problem - korek powinien być dokręcony podczas pomiaru czy tez maksymalnie się opierać o wlew przed wkręceniem? Jest to znaczna różnica, bo po wkręceniu o te kilka gwintów poziom różni się o (tak na oko) 1,5-2 cm.
  3. W moim Road Kingu alarm jest po lewej stronie przed skrzynką bezpieczników (widoczny głośnik syreny po ściągnięciu lewego dekla). Brat ma Electrę i alarm ma bez syreny - blikuje mu tylko zapłon i rozrusznik.
  4. Rivenn Ja mam RK CVO z 2008 r. U mnie zaworek do pompowania i upuszczania powietrza jest za lewym tylnym amortyzatorem (dostęp po zdjęciu lewego tylnego kufra). Dopompować można normalną pompką do kół, jak wcześniej napisano lepiej nie używać kompresora. Wg instrukcji ciśnienie w amortyzatorach powinno wynosić: - kierowca do 73 kg - 0-35 kPa - kierowca 73-91 kg - 0-69 kPa - kierowca pow. 91 kg - 35-69 kPa - kierowca + pasażer do 68 kg - 138-207 kPa - kierowca + pasażer pow. 68 kg - 172-241 kPa - maximum GVWR (co by to nie znaczyło) - 276-345 kPa Znając tempo wprowadzania zmian w HD dane te powinny się odnosić również do twojej maszyny.
  5. Niedługo będę musiał wymienić olej w silniku - Twin Cam 1803 cm sześć. (110 cubic). W instrukcji zalecają syntetyczny olej SAE 20W50. Czy może ktoś polecić jakąś dobrą markę? I jeszcze jedno - ile tego oleju wchodzi na wymianę bo w instrukcji parametry oleju określili, ale ilości to już nie mogę się doszukać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...