Skocz do zawartości

wueska

Spec
  • Postów

    7157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wueska

  • Urodziny 09/19/1988

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ts 250/1 78r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszow

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

1146 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wueska

PROFESJONALISTA - demon prędkości

PROFESJONALISTA - demon prędkości (42/46)

-1

Reputacja

  1. Motocykl może mieć nawet -30 stopni jak zewrzesz kabel do masy wskazanie ma być max, wykluczy to niesprawność obwodu (zegar i wiązkę) reszta to tylko czujnik.
  2. wymień cewkomoduł zwykle właśnie tak kończą swoje życie. Iskra wyzwalana jest w momencie szerszej przerwy miedzy magnesami. Rozwiązanie najprostsze z możliwych. Często korzystam z chińskiego odpowiednika tego zapłonu żeby dać 3 życie starym małym japończykom oraz wszystkim sprzętom polskiej konstrukcji 50ccm.
  3. wszystkie dysze na swoich miejscach ? pływaków nie ruszałeś ?
  4. odłącz kabel od czujnika wskazówka pewnie opadnie, jesli dotkniesz do masy ma iść max do góry jesli tak będzie to uszkodzony jest czujnik i nie pomoże mu żadne czyszczenie.
  5. kompakt to mazda 3 citroen c4 itp. i chyba najlepiej cenowo wyjdzie coś z koncernu PSA.
  6. Z tyłu klaksonu jest mała śruba służąca do regulacji trzeba go wyregulować i będzie dobrze.
  7. wueska

    Komisy

    Zależy od marki pojazdu płatny raport jest więcej lub mniej obszerny. Bardzo skromne prowadzą francuzi i włosi mocno rozwinięte są u niemieckich producentów, japończycy to pełna symbolika.
  8. Skrzynia szybko się zazębia jeśli tryby są sprawne, niestety jakość japończyków mocno opada.
  9. Obdarzony jesteś w regulator cyfrowy i tak już będzie linia do ECU decyduję o wartości ładowania.
  10. Ma regulator cyfrowy z wyjściem na ECU obniża on napięcie jeśli nie wykryje odpalenia silnika i to według mnie ma związek z pompą.
  11. To nie teoria tylko praktyka i jest stosowana nawet w skuterach. Sprawdź lampą to zobaczysz.
  12. Baba jesteś mechanior nie z pierwszej łapanki wiesz przecież że jeśli zachowany jest zarys na kłach bieg zakleszcza sie sam wiec zbyt delikatnie w tym typie skrzyni "nie da się" zmienić biegu. Musi być już uszkodzona wcześniej jeśli koła "nie domkną" się razem. Nie krytykuję proszę o dyskusję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...