Skocz do zawartości

maciek423

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maciek423

  • Urodziny 10/01/1989

Osobiste

  • Motocykl
    srad 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5628449
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rso

Osiągnięcia maciek423

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Powodzenia xD po 2 sezonach na 500 i 600 . koniec końców mój srad przecisnał się pod barierką a ja zostałem na niej ;) jak już kupiłem pierwszego sprzęta, to nigdy nie myslałem czy wyglebie czy nie tylko, po prostu jak ta gleba będzie wyglądać ;) pozdrawiam.
  2. Grass dlczego zakladasz ze temten temat nie dotyczy juz nowego srada ? ;] jednak Ci sie wydaje zycie. pozdrawiam.
  3. Olej, tzn taka brunatna rzadka ciesz, która sie spieniła po paru wstrząsach, jest i to ponad stan :banghead: . Jutro wyjeżdżam na miesiąc, całym tym problemem z moto będę sie zajmował od razu jak przyjade. Czy moge to tak zostawić nic się nie uszkodzi w silniku ? tarcze sprzęglowe ?. oczywiście nikt nie będzie teraz nim jezdził. do wymiany będzie kranik podciśnieniowy bo gdy zasysa się powietrze to zaworek się otwiera ale już niechce się zamknąć. stąd cały czas zalewa moto. oczywiście olej z filtrem i możliwe że również świece. dzięki wszystkim za rady pozdro 600. :notworthy:
  4. Suzukowe gaźniki to ZŁO!! Zdjąłem je, ustawiłem na warsztacie, rozkręciłem, wyczyściłem(swoją drogą syfu co nie miara), przedmuchałem, przeczyściłem zaworki iglicowe, sprawdziłem pływaki wszystko ok, postawiłem gazniki obok moto i podłączyłem wężyk paliwowy, zapłon-przełącznik- pompa zalała gazniki paliwem - obserwuję , paliwo sączy się z 2 i 3 ( w dół , leci wprost do króćca, dlatego go zalewa ) pływaki ? znów na warsztat rozbieram przedmuchuję, montuje pływaki wszystko gra- wtłaczam paliwo za pomocą pompy - sączy się z 1 i 2 . ( w tym momencie szlag mnie trafia ) . Skończyło się na tym że lekko sączyło się z 3 gaznika, postanowiłem wszystko do kupy złożyć, oczywiście pierwsze 30 min moto chodzi jak ta lala, buta ma przyzwoitego, gasze, odpalam bez użycia gazu, wszystko ok, tylko wiem że jutro rano jak wejdę do garażu to zobaczę plamę paliwa pod suką i już nie odpali. Tzn nawet gdyby zaworek membranowy w pompie paliwa był uszkodzony to paliwo powinno zatrzymywać się na pływakach i nie kierować dalej do króćców. EDIT: Czyli że co że jak na zgaszonym moto, z wyłączonym zapłonem z wężyka który podaje paliwo do gaźników nawala mi bezustannie benzyna całą średnicą tegoż wężyka to zaworek zje*any? (czyt. tak nie powinno się dziać) ;) hehe pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  5. No właśnie. W komorze pływakowej 1szego gaznika dużo syfu osadzone na dnie, ale dysze czyste nie zapchane, pływak poruszał sie bez oporu, zaworek iglicowy ok, wszystko wskazuje na to że powinno działać dobrze. To już niewiem ;/
  6. Więc tak sciągnołem gaźniki i głuchnęło paliwem , 1 i 3 króciec wypełnione po brzegi paliwem. wina pływaków ? przez całą noc paliwo zamiast zatrzymywać się w gaźniku przedostawało się do cylindra i wypełniając go . jak juz nie miało gdzie uciekać to wydostawało się na zewnątrz wyciekając z zaworka od ssania. widocznie cos jest nie tak z gaznikami 1 i 3 . http://img34.imageshack.us/img34/1737/1002043jdt.jpg
  7. Akumulator jest nowy. Gdy pierwszy raz tak się stało że rozrusznik jakby się zaciął, i nie chciał w ogóle obrócić , znajomy mechanik powiedział że czasem tak się dzieje gdy moto jest zalany, poradził mi wykręcić świece i spróbować zakręcić rozrusznikiem i zadziałało, wypluło mieszankę z garów, wkręciłem świece i git na jeden dzień się nie zacinał ale za niedługo znów zaczęło tak się czasem dziać z tym że po kilku naciśnięciach startera kręcił ( już bez konieczności wykręcania świec). Wniosek z tego taki że moto zalewa. Jak pisałem powyżej mimo zmiany 2 kompletów świec. Teraz gdy podniosłem bak żeby zobaczyć skąd wycieka paliwo, mianowicie z uszczelki tej szyny od ssania, gdy ssanie jest zamknięte kapie tyko trochę, lecz przy otwartym ssaniu niemalże leci ciurkiem paliwo. Może to tłumaczy dlaczego odpalał bez ssania w ogóle? czy przez ta usterkę może go zalewać ? hmmm Zresztą sami zobaczcie http://img15.imageshack.us/img15/5876/1002033h.jpg
  8. Witam, od pewnego czasu mam problem z moim suzuki. Moto zachowuje się tak jakby co jakiś czas paliło na 2,3 gary a jak załapie to Ida wszystkie 4 i wtedy śmiga b.dobrze wszystko jest ok. Dzieje się tak obojętnie od temperatury silnika, podczas jazdy jak i na wolnych obrotach na postoju, i czasem zaraz po uruchomieniu silnika. Czasem odpali od strzału bez ssania, i idzie na 4 garnki , jednak częściej jest tak że trzeba chełtać rozrusznikiem ok 2 min. i wtedy łapie na 2, lub 3 cylindry. Dodam że w moto aktualnie jest 2 komplet świec i problem mimo tego nie znika. Czasem podczas próby odpalenie rozrusznik jakby "zacina się" i wydaje z siebie takie kliknięcie, dopiero po kilkukrotnym naciśnięciu startera kręci. Aha, gdy tak się zatnie i przytrzymam wtedy kontrolki się mrużą i migają jakby zwarcie było. Czy może być to spowodowane awarią regulatora napięcia ? , Aha jeszcze jedno wczoraj jak wracałem do domu to już ewidentnie silnik przerywał , jakby świece raz dostały iskrę raz nie. Po odstawieniu moto do garazu juz czułem zapach benzyny, dzisiaj rano pod moto plama benzyny i widać ze kapie cały czas paliwo. Podejrzewam ze top o prostu z airboxa paliwo które wywaliło z gaznikow wczoraj wieczor. ale zaraz to sprawdzę. Pompa paliwa jest założona nowa(podobno) pozdrawiam.
  9. Ok jednak wolałem się dogadać. Na zasadzie zamiany wziołem z oferty ich motocykli też srada ale z przebiegiem o 20tyś mniejszym ;] silnik igiełka . nie żałuje . :D pozdrawiam dzięki za odp.
  10. Witam proszę o radę co zrobić w danej sytuacji, oddałem srada do warsztatu bo miał problemy z odpalaniem , i w drodze do pracy chyba go zalało , bo zdławił się zgasł i niechciał już odpalić. Wezwałem serwis zgarneli mnei i moto z drogi, moto zatoczyli do siebie do garażu ( smierdziało od niego paliwskiem ) i mechanik zaczął grzebać, to ja się zmyłem. za 10 min otrzymuje tel że ups motorek spłonał. Szkody takie że ogólnie cały okopcony, ale że stało się to podczas pracy i przy zdemontowanych gaźnikach, a trzeba było ugasić gaśnica proszkową bo nie było wyjścia. Proszek gaśniczy dostał się wszędzie, na całym silniku, w gaznikach, przedostał się przez króćce i zawory oblepione proszkiem itp, ponadto stopione linki przewody, częsc lewej owiewki i lewy dolot powietrza. Teraz pytanie co zrobić, wolał bym się dogadać. Czego mogę żądać od warsztatu ? naprawy, zwrotu wartości motocykla ? Jak długo mogę czekać ? Jest jeszcze druga opcja ale to napisze potem, pierwsze napiszcie co sądzicie. pozdro ;)
  11. Dobrze wiem ze Dav!dof miał na myśli moment. Ehh nie da się z niektórymi prowadzić normalnej rozmowy bo co drugi chce błysnąć zamiast napisać coś związanego z tematem. Do autora tematu : chcesz przerobić sukę do stuntu to zrób to a nie licz na "złote myśli" internautów bo tylu ilu ich jest tyle odmiennych punktów widzenia także ostatecznie się niczego konkretnego się nie dowiesz. Z większą zębatką dobry pomysł , poco katować sprzęt na seryjnej jak z większa dużo łatwiej się nauczysz. W końcu po to się stosuje takie przeróbki żeby sobie sprawę ułatwić. pozdro600 notworthy.gif
  12. A próbowałeś sradem na 1 z gazu ? tak się składa że też mam , z roku 97, i na pierwszym biegu jest straszna lipa, trzeba sie uszarpać kierownicą i odchylac mocno do tyłu , wtedy idzie, ale nawiasem mówiąc moim zdaniem nie o to w tym chodzi. I jeszcze jedno zanim wsiadłem na srada, też latałem cebulką i ochoczo szła na 1 z gazu tam i z powrotem lepiej niz srad. ilość KM nie gra tu roli. ;] pozdro600 :notworthy:
  13. Witam, jaki sprzęcik poradzili byście mi do jazdy w terenie(żwirowiska,polne drogi itp), zastanawiałem się nad cr500. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1352736 taki co by się pod mną nie złamał, gdyż ważę ponad 100kg. w cenie ok5-6tyś czy jest w ogóle szansa żeby za tą cene kupic coś co się nie rozpadnie pierwszego dnia. Potrzebuej czegoś z dużym kopem, może jakiś 2t. pozdrawiam Maciek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...