Skocz do zawartości

Motocyklistaa

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Motocyklistaa

  • Urodziny 10/06/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Mocny i drapieżny!
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wolin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Motocyklistaa

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzwoniłem dziś do Polskiego przedstawiciela Wossnera. Także nie posiadają informacji co do montowania pierścienia olejowego, i jest to dla nich duży problem gdyz dużo ludzi o to pyta. Dzięki wielkie za link do manuala. A posiada może ktoś manuala do 09r?
  2. Dzieki wielkie, tylko jeszcze co z tym tłokiem i pierścieniami?
  3. Witam. Kupiłem nowy tłok wossnera do kxf 250. W komplecie był tłok, sworzeń, zawleczki, pierścień kompresyjny z literką N, i pierścień olejowy składający się z 2 cienkich pierścionków oraz "sprężynki. Moje pytanie dotyczy pierścionka olejowego, jak go założyć? Nie ma na jego elementach żadnych oznaczeń tak jak w przypadku pierścienia kompresyjnego, pierścionki są tylko pokryte warstwą teflonu z obydwóch stron. Z tego co wyczytałem pierścień kompresyjny zamontować literka N do góry, tak będzie dobrze? Słyszałem również że w 4t zamki pierścieni należy zamontować pod odpowiednimi kątami... Kompresyjny zamkiem w stronę wydechu, zaś sprężynkę w stronę gaźnika... Jak ocenić stan zaworów oraz ich gniazd? Czy są jakieś profilaktyczne zabiegi które czynni się podczas zdejmowania głowicy, np. polerowanie przylgni ...? Kupiłem nowe uszczelki pod głowice i cylinder, czy należy dać cieniutką warstewkę silikonu, czy wystarczy dokręcić śruby z odpowiednim momentem? Pozdrawiam!
  4. Ok, dzięki za odpowiedzi, tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Jeśli nicasil zużył się na tyle że należy wsadzić selekcje B, to dlaczego nie wystarczy wymienić samych pierścionków od selekcji B. Przecież kompresja się poprawi, a luz między tłokiem a cylindrem będzie wystarczająco mały aby nie zaczęło się robić jajo z cylindra. Te wartości są naprawdę zabawne, co może zmienić jedna setna milimetra. Pytam tak z ciekawości, bo i tak kupie nowy tłok aby mieć święty spokój. Jaki tłok polecacie? Wossner chyba może być, co? Czy Viseco, bo droższy? A jeszcze wracając do przebiegu, to przejechałem chyba więcej niż 200mth. Według licznika z wierchowiny który zamontowałem po kupnie, kawa ma przelatane już 15tyś km.
  5. Witam szanownych Szpeców. Mam pytanie odnośnie tłoka do kxf 250 2007. Otóż obecnie mam tłok nominalny i przyszedł czas na jego wymianę . Kolejnym tłok, czyli selekcja B jest o 0.01mm większy, czy tak mała różnica w średnicy może cos zmienić w pracy silnika? Kolejne pytanie, czy mogę wymienić same pierścienie tłokowe, oczywiście od selekcji B? I jeszcze jedna rzecz, może ktoś będzie wiedział. Jakie tłoki są montowane fabrycznie w motocyklach kawasaki, konkretnie kxf? Proszę o konkretne odpowiedzi z uzasadnieniem, a nie coś typu „trzeba było kupić CZ-ke” Pozdrawiam!
  6. A zeby nie było Offtopu czy jak mu tam, przeczyść świece i sprawdź czy nie masz łysych opon. Jak zawsze możesz w pełni polegać na urzytkownikach tego forum, jest tyle wypowiedzi na temat usterki Twojego motocykla, bardzo dokładne i trafne wskazówki mechaników. Tym bardziej że teraz forum zostało podzielone na kategorie, więc jeśli ktoś ma honde to z chęcią zajrzy na temat o husqvarnach, bardzo mądrze pomyślane! Nie ma spamu, typu buu masz opcje szukaj!! masz to 10 tematów niżej! a ja zaraz bede miał 1000 wypowiedzi i nie bede wąchaczem spalin... WOW Bardzo wiarygodne wypowiedzi użytkowników typu dt 125 paląca 18 litrów, lub do dozownika w exc 520 lej motula 800! Polecam te forum każdemu kto posiada jaki kolwiek MOTOR!
  7. Hmmm, może to coś z regulatorem napięcia?Co o tym myślicie "motorzyści"?
  8. Nie samo klamka sprzęgła chodzi bardzo dobrze. Słyszałem że gdy tarcze są spalone to na przekładkach jest fioletowy odcień... Lecz tego u mnie nie ma. Zdecydowałem że kupie nowe tarcze, i sprężyny. Jakie tarcze polecacie? Mam do wyboru EBC za 160 zł oraz Lucas'a za 240... Co to znaczy że tarcze są zeszklone?
  9. Nikt z was nie miał takiego problemu? Przeciez usterki sprzęgła to dość częsty problem. Proszę pomóżcie mi, mam kupic nowe tarcze? Czy może jest jeszcze coś co może być tego przyczyną?
  10. Tak jest tam jakaś tulejka, ale wygląda na to że wchodzi ona do kosza, a zarazem siedzi na wałku, a jej tylnia część jest szersza... Tu widac tę tulejke http://img228.imageshack.us/my.php?image=sprzgohb2.jpg
  11. Ok więc dziś sprawdze sprężyny, a jak sprawdzić czy tarcze są spalone? Olej mam motocyklowy. Sprawdziłem sprężyny, w serwisówce jest napisane że mają mieć nie mniej niż 4.50 cm. Moje mają tak około 4.60 -4.70, tylko teraz nie wiem czy są one już na wykończeniu, czy może są w super stanie bo w serwisówce nie jest podane jaka długość mają nowe sprężyny. Przy okazji poczyściłem tarcze i potraktowałem je z wierzchu papierkiem ściernym (tak leciutko), skręciłem wszystko i jest minimalnie lepiej ale dalej występuje to zjawisko. Dodam że gdy dodaje płynnie gazu to motocykl rozpędza się dobrze (płynnie), lecz gdy nagle odkręce manetke silnik zaczyna ryczeć i zmienia sie na pare chwil w skuter. Proszę pomóżcie.
  12. Witam. Ostatnio zauważyłem że w mojej hondzie występuje problem ze sprzęgłem, ujawniający się przy nagłym dodawaniu gazu. Np. jade na 3 biegu z małą prędkością, odwijam nagle manetke gazu, a silnik zachowuje się jak silniczek w skuterze, czyli wkręca się na wysokie obroty (ryczy), i powoli przyspiesza, zas po chwili jakby sprzęgło puszcza i przy większej prędkości już nie ma tego zjawiska. Czy może to być spowodowane złym stanem tarcz sprzęgłowych? W serwisówce min. grubość tarczy to 2.6mm, ja mierzyłem i moja każda tarcza ma około 3 mm ( 2.9 -3.0)... Dodam że podczas tego (dziwnego wysprzęglania) ze strony sprzęgła dochodzą dziwne dźwięki. Biegi również nie wchodzą do końca prawidłowo, ciężko jest wrzucić luz na odpalonym silniku, dopiero po zgaszeniu wchodzi elegancko. Proszę o odpowiedzi, z góry dziękuje. PZDR
  13. :biggrin: Dzięki pomocy Krzysia i Kajetana w końcu doszedłem do porozumienia z XR :icon_mrgreen: Dzięki wielkie ! Okazało się, że wystarczyło dłużej pośmigać i olej się wyrównał. Teraz po wlaniu 200 ml za dużo, czyli 2 litry,oleju jest ponad 1 cm nad bagnet, ale tak jest ok, w końcu jestem spokojny o maszyne. PZDR koniec tematu
  14. Witam ponownie. Dziś kupiłem motula 5100 2 litry, rozgrzałem motocykl i spuściłem olej. O dziwo zleciało go z silnika oraz ramy około 3 litrów, a powinno być 1.8 litra według serwisówki ( ale nie jestem pewien czy 1.8 powinno być w całym obiegu czy tylko w silniku ...). Kolejną rzeczą której nie rozumiem jest to że wlałem 2 litry tego motula do ramy, przejechałem jakiś kilometr i po zgaszeniu silnika i kontroli oleju, na bagnecie nie było ani kropli oliwy... Tutaj daje link do zdjęć serwisówki, mógłby mi ktoś pomóc i obczaić o co tu kaman? Myślę że trzeba będzie jeszcze dolać oleju aż będzie w normie na bagnecie. Co o tym myślicie? Foty serwisówki : http://www.bikepics.com/pictures/1272242/ http://www.bikepics.com/pictures/1272244/ http://www.bikepics.com/pictures/1272245/
  15. Ok, to już wiem. Z serwisówki wyniaka że mam zalać 1.8 litra, więc teraz został mi tylko wybór oleju... Czy może to być np. Mobil1 lub elf, cos do silnika samochodu... Musi być 10w40 i specyfikacja SF lub SG. w ogóle nie wiem o co chodzi w tych olejach.... Czy taki motul będzie się czymś różnił od elfa jeśli będzie ta sama specyfikacja i gęstość? Jeśli już wleje nowy olej, to mam jakoś oszczędzać pierwsze kilometry czy moge odrazu odkręcić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...