Skocz do zawartości

Syrek

Forumowicze
  • Postów

    1450
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Syrek

  • Urodziny 08/16/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Kawasaki Ltd 440>Vulcan800>DL650>Bandit1250>Tiger1050:D
  • Skąd
    Roztocze

Osobiste

  • Motocykl
    LTD 440, Sprint 1050ST
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8820017
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

742 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Syrek

MOTONITA - leżący na baku

MOTONITA - leżący na baku (26/46)

2

Reputacja

  1. Dorzuce swoje 3 grosze, byly sezony, ze robilem po 25 tys,km, takze kilka kompletow opon sie zuzylo. Mialem Z8, Angele, Pilot Power2 i 3, rozne Bridgestony, ale najbardziej chwale sobie i przy nich zostaje, Dunlop Roadsmart 2, bardzo trwale i dobre na mokrym, do turystyki polecam.
  2. Ciśnienie mam zawsze ok(2.4-2.8), sprawdzam raz w tygodniu :) zawiasy raczej też, być może ma na to jakiś wpływ ustawienie zawieszenia.....Musze poszperać własnie jak tu odpowiednio ustawić. Zmieniłem opony, zobaczymy jak będzie teraz.
  3. Ja miałem(dwa tygodnie temu zmieniłem) uślizgi przodu. Często dojeżdzałem na szarym końcu grupy, bo zwyczajnie strach było szybciej jechać w zakrętach... Takie rzeczy jak ciśnienie itp. miałem ok, sprawdzam raz na tydzien. Kolejna rzecz to to nierównomierne zużycie...nie czułem się na tych gumach pewnie. Teraz mam Pilot Powery 3, zobaczymy jak będzie...dopiero 600km przjechane :)
  4. No , a ja nie polecam Metzelerów Z8 i nigdy więcej ich już nie założe, tak samo jak Pilot Roadów 3 :) Mnie na te Metzelery KS-rider namówił, od tamtej pory mam awersje do Niemców ;)
  5. DarekF6C ale jakie Micheliny masz na myśli Pilot Road 3 czy Pilot Power 3, bo jeśli te pierwsze to omijaj z daleka, te drugie mam obecnie i jestem bardzo zadowolony :) Polecam również Dunlop Roadsmart 2.
  6. Przestrzegam przed robieniem zakupu w FC-moto, trudny kontakt, długie terminy oczekiwania...itp
  7. Co prawda mieszkam w Irl, ale różnice raczej nie powinny być duże...ktoś Ci chyba głupot nagadał z tymi prolemami
  8. Według mnie to dużo za dużo jeżeli chodzi o przód :blink: Tył pompuje 2,9 ale przód 2,4-2,5 tak jak podaje serwisówka.
  9. 2.9bara w obu oponach ? Możesz synchronizacje przepustnic trzeba zrobić. Ile ma przjechane?
  10. Lober, te 17 stron rozwieje dużo wątpliwości :) http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/88814-triumph-1050-sprint-st/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...