Skocz do zawartości

vulcan750

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O vulcan750

  • Urodziny 10/04/1980

Osobiste

  • Motocykl
    kawasaki vn 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1585325

Informacje profilowe

  • Skąd
    Radom

Osiągnięcia vulcan750

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czołem. Interesują mnie możliwości turystyczne fj. Konkretnie: 1czy zawieszenie jest tam "sportowe" czy jednak motor ten wybacza niektóre nierówności, 2czy owiewka jest skuteczna i nie ma zbytniego szumu w kasku przy ok 120 km/h 3co z wygodą dla pasażera, czy np. miotany jest podmuchami wiatru 4spalanie słyszałem że nie za wysokie-prawda? 5silnik czy ciągnie od najniższych obrotów czy raczej potrzebuje conajmniej 4000 obr. 6wibracje sinika-rzeczywiście odczuwalne i upierdliwe? Ten sezon smigałem gsx 750 E i odpowiedzi na zadane pytania są w większości negatywne (oprócz spalania bo mieściło się czasem w 5,5 l). Stąd poszukuję innego moto. Okazuje się że nie stać mnie będzie na drogi moto(cięcia budżetowe) a ceny FJ są niskie.
  2. Z wymienionych motocykli poważnie myślę o BMW bo podobno silniki są bardzo trwałe i ekonomiczne. Interesuje mnie zachowanie zawieszenie pod dużym ciężarem i czy owiewka właściwie spełnia swoją funkcję. Czy przy prędkości ok. 110-130 km/h świst w kasku jest poważny?
  3. Zamierzam kupić motocykl turystyczny w przedziale cenowym 8-10 tys. Oczywiście chodzi o to aby był to motocykl komfortowy zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Moje typy to staruszki typu GL 1200, xvz venture 1300, cavalcade 1400, oraz trochę młodsze: bmw k 100, gtr 1000. Interesuje mnie również spalanie i prowadzenie tych maszyn a o to wszystko chyba najlepiej spytać właścicieli. Czy w rachubę mogą wchodzić jakieś choppery?, bo słyszałem różne opinie na temat ich komfortu. Jeśli ktoś ma motocykl który sprawdził się w trasie a ja go nie wymieniłem to proszę podzielić się opinią na jego temat.
  4. Czy ktoś z Was robił szlif wału razem z wymianą panewek w japończyku? Jeśli tak to interesuje mnie jaki przebieg może zrobić taki motocykl (może ktoś sprawdził to empirycznie)? Czy nieoryginalne panewki są gorsze? Czy różnią się stopy z jakich są wykonane? Wiele zależy od tego kto robił szlif, ale robił to podobnież uznany w Warszawie szpec chwalony przez kolegów motocyklistów. Opinie na temat przebiegu są już podzielone, stąd moje pytanie.
  5. Z tego co czytałem w serwisówce to chyba nie można w vulcanie (jak pewnie w wielu innych japończykach)regulować zapłonu, czy mam rację? Tak doczepiłem się prądów bo z gaźnikami to chyba robiłem już wszystko co można było. W tym były czyszczone:( Jeszcze ewentualnie sprawdzę iglice pływaków. Wiem tylko że powietrza nie puszczały. A być może paliwo je rozszczelnia.
  6. Witam. Problem z moim vulcanem 750 polega na nie trzymaniu wolnych obrotów. Oczywiście podkręcenie obrotów na głównej śrubie nic nie daje bo wtedy z kolei po wejściu na obroty silnik nie schodzi z obrotów. Synchronizacja również wiele nie pomaga. Dodatkowo założyłem gaźniki od innego vulcana ale to na nic. Być może problem leży gdieś "głębiej" i nie polega zaledwie na regulacji gaźników, czy zmianie filtrów powietrza. Dodam że króćce dolotowe są szczelne. Próbowałem zdejmować filtry powietrza też bez efektu. Nie sprawdzałem stopnia kompresji mogę tylko napisać że motocykl jak na 750'tkę dysponuje dobrą mocą. Ponadto mierzyłem średnicę cylindów i zurzycie pierścionków-wszystko w porządku. Sprawdzałem również modół zapłonu ale opory na stykach są zgodne z tymi w manualu. Co jeszcze...silnik trochę rzęźi ale czy zużyte napinacze rozrządu czy łańcuchy, maję wpływ na obroty? Nie przychodzi mi nic nowego do głowy dlatyego proszę o pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...