Skocz do zawartości

bart90dt125

Forumowicze
  • Postów

    419
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bart90dt125

  • Urodziny 10/06/1990

Osobiste

  • Motocykl
    brak:/
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10267532
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Grudziądz

Osiągnięcia bart90dt125

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Z paliwem dam sobie sposób xD Zatarłem tak KTM'a :D a dokładniej na paliwie lotniczym. ale cały zbiornik jeździł i był niesamowity ogień. nie chce za dużo inwestować w mito, bo wiem że zaraz zmienię i chcę kupić rs 250 i doinwestować ją na maxa
  2. na 600 nie chcę wsiadać do momentu jak nie zamknę na 125 opony;) w skuterze się udało to teraz pora na 125, potem coś więcej;) najpierw technika potem pojemność;) z resztą duże 4t są ciężkie, a marzeniem jest aprilia rs 250 z kitem polini z 250cm3 na 320 cm3 co może oznaczać małą masę i około 270/ 280 km/h A regulacja i kombinowanie z dyszami?? docinanie kanałów?? filtr powietrza?? wydech to za duże koszta.;/
  3. No mam wrażenie, że coś jeszcze można z niej wykręcić, w końcu to 4T który jest podatny na wszelkie zmiany. Głowica odpada, to może planowanie cylindra??
  4. dużo różnych części do husqvarna TE 250 2004 rok. Stan części bardzo dobry!! tel: 725-068-514
  5. Sprawdź najprostsze rozwiązania. zmień świece, bo na to to wygląda, że jest padnięta, wręcz podręcznikowy przykład. Sprawdź rozchylenie membran, rzucam to hasło bo nie wiem czy masz, było by to odpowiedzialne za zalewanie. Jeżeli nic z powyższych to pierścienie, a raczej cały komplet tłokowy.
  6. Witam piszę pierwszy post po dlugiej przerwie. Mam pytanie jak zwiększyć moc w cagiva mito 125. Mam full serię, nie chcę za dużo wymieniać więc wymiana wydechu itp. odpada. Mam wersje 6 biegową v-max 194/196. Na luzie kręci do 14/15 tyś, ale podczas jazdy normalne że korzystam maxymalnie do 11 tyś obrotów, gdzie silnik ma największa moc i moment obrotowy. Czy ktoś już kobinował z gaźnikiem, filtrem powietrza membranami, planowaniem głowicy?? dodatkowo mam problem z odpalaniem. akumulator mam nowy, obecnie ma okolo 9-11 Wolt, więc ładowanie jakieś występuje, ale po naciśnięciu guzika startera, rozrusznik delikatnie zaskoczy lub wcale się nie odezwie i słychac tylko elektromagnes. nie wiem co może być problemem. Prosze o jakieś podpowiedzi.
  7. Tak jak w temacie!! Czy rama ok KX 125 97 jest taka sama jak od 99 roku?? ew. Czym się różnią!! Proszę o szybka odpowiedź :icon_exclaim: :icon_exclaim:
  8. sprawdź nie wydech tylko zawór wydechowy!! ew. odkręć go na maxa i odłącz regulację wtedy odpal i przejedź się. Jeżeli będzie wariować na wysokich a na niskich będzie słaby to masz pewność że to nie tłok
  9. Podstawa. Sprawdź świecę!!. Jeżeli nie daje iskry, wstaw śrubokręt w fajke dotkij metalu i zakręć silnikiem, jak cię popieści to zmień świeczkę i jeździj dalej. Jeżeli nie masz prądu, to sprawdź czy wszystkie przewody są ok a potem czy złączki przewodów nie są gdzieś zasniedziałe.
  10. zobacz czy zawór wydechowy Ci się nie zawiesił, wyczyść go z nagaru, przy okazaji zobacz też stan pierścionków. Kup też nową świecę. Możliwe że stara nie daje iskry na wysokich obrotach. Czasem tak się dzieje w NGk'ach
  11. zgadzam sie, może od roku jestem na forum. ale za czasów gdy nie bylo podziału na marki każdy bez względu jaki miał motor pisał pomocne posty dotyczące wszystkich motorów. A teraz wszyscy siedzą w dzale dot. jego marki i nie spojrzy w inne działy. Szkoda... zgadzam sie, może od roku jestem na forum. ale za czasów gdy nie bylo podziału na marki każdy bez względu jaki miał motor pisał pomocne posty dotyczące wszystkich motorów. A teraz wszyscy siedzą w dzale dot. jego marki i nie spojrzy w inne działy. Szkoda...
  12. Wg. mnie jeżeli kolega już śmiga na 600 to chyba nie ma sensu kupować 125 2T jak już 250. A z utrzymaniem to różnie jest. Czasem wystarczy 2 tłoczki i jeden napęd na sezon a czasem to więcej. Zalezy jak i ile kto jeździ, trzeba liczyć klocki, napęd, tłoki, łożyska (koła, wahacz, główka ramy) lożyska w silniku, ale to podczas remontu i uszczelniacze na lagi. Czasem zmienić trzeba korbę. Tak to raczej wszystko;);)
  13. jeżeli leje ci się z tylu to z tego co wem to sam tego nie zrobisz i niestety musisz dać tylny amor do regeneracji. A co do SHC to masz tylko regulację siły odbicia i twardości. Nie ma regulacji wysokości, chyba ze na półkach sobie lagi obniżysz lub podwyższysz:D:D
  14. Sam sprzedaję rm 250 za 5000:D:D swoje konie ma więc jeżeli ktoś nie chce startować w zawodach to nie musi mieć sprzęta za 10 tyś. A w naprawdę dobrym stanie można moto dostać. ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...