Skocz do zawartości

motozgrzyt

Forumowicze
  • Postów

    286
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O motozgrzyt

  • Urodziny 10/05/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Ruski Boxer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1709471
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gliwice

Osiągnięcia motozgrzyt

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Może nie kręciłeś w tą stronę co trzeba?
  2. No cóż w praktyce :) ale silnik jeszcze nie odpalony tak wiec nie wiem jaki efekt , kolega sprawdzal na urzadzonku do pomiaru twardosci materialu to okazaolo sie ze sruby te sa o jakies piec stopni mieksze od zaworów oryginalnych do dolniaka, ale jak się to fachowo nazywa to nie powiem.
  3. Możesz kupić u handlarzy, albo w sklepie ze śrubami lub częściami do maszyn rolniczych kupić śruby o fi 8, długości chyba 30mm, twardości 10 (coś tam) i o skoku gwintu 1mm, dać szlifierzowi do przeszlifowania by gładź była prostopadła do osi śruby i załatwione. Oryginalne są na klucz 14 a te są na 13.
  4. Prince z korbowodu wywalasz oryginalną tuleje, rozwiercasz korbowód pod tuleje z poloneza i wciskasz ;) i w ten sposób nie masz cienkiej ścianki.
  5. Jeżdżę dnieprem i jak narazie nabilem pare tys km, ale jak się ostatnio kulnołem się m-ką ;) to sam miałem problem na dzieńdobry pochwytać co gdzie i jak a co dopiero ktoś co na świerzaka siada na zaprzęg jakikolwiek ?!
  6. HD wręcz odwrotnie ja wyciągam wnioski :D, zawory chodzą bez oporów i są proste, ale ja przypuszczam że skrzywienie nastąpiło po założeniu głowicy zaraz po regeneracji (prowadnice, zawory, gniazda) części się jeszcze nie spasowały :) a na chwilę obecną są już dotarte. Jeżeli moja hipoteza się potwierdzi dam znać.
  7. Hmmm tak z ciekawości zerknołem sobie w te zaworki, i jak narazie przypuszczam że mogła być to wina nowych prowadnic zaworowych (za ciasne pasowania, nowe zawory ect.) generalnie muszę wymienić laski zaworowe. jak mi się znowu pogną to zastanowię się nad innym aspektem ich krzywienia :crossy: ps: a w uralu z czego są laski zrobione ?! są to lite pręty ale z czego to nie wiem?!
  8. Głowice są po regeneracji i zawory są nowe być może, że na dzień dobry chodziły ciasno i laski pogięło, bo na sprężyny to raczej nie mogę powiedzieć że twarde. nic to kupić trzeba nowe i zobaczyć efekt :| ps. a robi może ktoś zamienniki tych aluminiowych lasek?
  9. Jak w temacie, te cholerne aluminiowe laski popychaczy krzywią się, czego to będzie wina? koników? :biggrin:
  10. Pytanko ile rodzajów jest tzw. szybkiej czwórki do dnieprowskiej skrzyni MT, jakie one mają przełożenia / ilość zębów? <wow>
  11. motozgrzyt

    Zakup Urala

    Dźwigienki z prawej strony są we wszystkich skrzyniach, w tych bez wstecznego służyły do ręcznej zmiany biegów (działanie te same co nożna), a w nowszych do wrzucania wstecznego biegu .
  12. Ale głowice to chyba ma z nie tego silnika, o ile mnie się zdaje to są one z mt9 :/
  13. Raczej 99,99% piec z garbatej maszyny i być może nawet 1300. :cool:
  14. Dlatego wolałem zostać przy oryginalnej szarzyźnie ruskich odlewów :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...