Chciałem prosic was koledzy o porade.Jako iż wymieniamtłoczek i zastanawiam sie czy da cos wyciecie okienka w tłoku (jak to miały niektóre KX).W KMX nigdy nie spotkałem sie z takim tłokiem stąd własne moje pytanie. za odp z góry thx
według mnie to zalezy w jakim on stanie jest i czy posiada dokumenty (jesli jest wart swojej ceny bo np.jest zarejestrowany oraz odreustaurwany to smiało mozna brac ,napewno sie na tym nie straci)
czy ja wiem ,zalezy gdzie sie kupuje .Na twoim miejscu poszukałbym dobrego sklepu ze simmerami ,bo w serwisie to przewaznie jakosc ta sama tyle ze kasują o wiele wiecej :bigrazz:
kiedys jak poszedł mi gwint w głowicy(była od jawki) to nie chca tarcic czasu ani kasy wytoczylem sobie tulejke redukcyjną nagwintowałem ja z obu stron i wkreciłem na klej,trzyma do dzis :wink:
no to zalezy własnie na co sie trafi bo w praktyce róznie bywa,ale jak sie dba to silnik odwiedzeczy sie bezawaryjnoscia po za tym jest to 4t wiec prawie wszytko w oleju pracuje to tak szybko nie kleknie :wink:
wossner powien styknac w końcu jedna z nalepszych :bigrazz: ,jak do 125tki to bedzie kosztowac ok 300zł
a liczba pierscieni (1 badz 2) to zależy od modelu
według mnie jak na pierwsze moto to moze byc (ale za długo nie zagosci u ciebie ze wzgledu na nieduza moc(jesli bedziesz chciał nim stuncic) :buttrock: , no chyba ze ma służyc do jazdy na codzień np. dojazdy szkoły ,pracy czy sklepu to wtedy co tak)