Skocz do zawartości

rajdowiec

Forumowicze
  • Postów

    770
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rajdowiec

  • Urodziny 01/17/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocross & FMX
  • Skąd
    Lódzkie

Osobiste

  • Motocykl
    2x lc4,kmx
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3668929
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia rajdowiec

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

0

Reputacja

  1. Chciałem prosic was koledzy o porade.Jako iż wymieniamtłoczek i zastanawiam sie czy da cos wyciecie okienka w tłoku (jak to miały niektóre KX).W KMX nigdy nie spotkałem sie z takim tłokiem stąd własne moje pytanie. za odp z góry thx
  2. z 200tką raczej bedzie problem pózniej z czesciami w razie czego 125tek mało jest a co dopiero 200cm Tak samo jak z KMXami 200 :wink:
  3. według mnie to zalezy w jakim on stanie jest i czy posiada dokumenty (jesli jest wart swojej ceny bo np.jest zarejestrowany oraz odreustaurwany to smiało mozna brac ,napewno sie na tym nie straci)
  4. czy ja wiem ,zalezy gdzie sie kupuje .Na twoim miejscu poszukałbym dobrego sklepu ze simmerami ,bo w serwisie to przewaznie jakosc ta sama tyle ze kasują o wiele wiecej :bigrazz:
  5. a sprawdzałes układ paliwowy (przeczysc oraz wyreguluj gaznik ) jesli dawno nic przy nim nie robiłes
  6. no cóz w końcu to taki urok dwusuwa ,wypic swoje musi ,a jak sie nim kreci to w ogóle :bigrazz:
  7. rajdowiec

    nareszcie

    gratulki :clap: z nowo nabytego motorka ,ile cie wyniósł ? zarzuc fotki zakupionej ten bestyjki .pozdro
  8. :bigrazz: no coż jakos musi sie nauczyc ,fakt mógł potrenowac sobie na jakiejs mniej ruchliwej drodze,a nie narażac siebie i innych
  9. po za tym na jendym pierscieniu minimalnie wyzsze obroty (w końcu mniejsze opory tarcia)
  10. kiedys jak poszedł mi gwint w głowicy(była od jawki) to nie chca tarcic czasu ani kasy wytoczylem sobie tulejke redukcyjną nagwintowałem ja z obu stron i wkreciłem na klej,trzyma do dzis :wink:
  11. no po kilku h pracy silnika nie ma znaku ze na tłoku była powłoka teflonowa :wink:
  12. należy dokrecac z siłą ok 25Nm (ja tam dokrecam na wyczucie niestety nie posiadam klucza dynamometrycznego :wink: )
  13. no to zalezy własnie na co sie trafi bo w praktyce róznie bywa,ale jak sie dba to silnik odwiedzeczy sie bezawaryjnoscia po za tym jest to 4t wiec prawie wszytko w oleju pracuje to tak szybko nie kleknie :wink:
  14. wossner powien styknac w końcu jedna z nalepszych :bigrazz: ,jak do 125tki to bedzie kosztowac ok 300zł a liczba pierscieni (1 badz 2) to zależy od modelu
  15. według mnie jak na pierwsze moto to moze byc (ale za długo nie zagosci u ciebie ze wzgledu na nieduza moc(jesli bedziesz chciał nim stuncic) :buttrock: , no chyba ze ma służyc do jazdy na codzień np. dojazdy szkoły ,pracy czy sklepu to wtedy co tak)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...