Skocz do zawartości

Shadow VT 600 - wrażenia i opinie


Bye
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcialbym Cie martwic, ale szanse na znalezienie takiego Kitu sa bardzo male, przesledzilem "hAmerykanski" ebay i nic, jezeli juz cos bylo to do HD. W katalogu louisa tez nic nie znalazlem. Jesli udaloby Ci sie cos takiego dorwac, to pochwal sie, bo rowniez bym sobie sprawil taki prezent :)

Edytowane przez Preedom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytalem pasek jest duzo lepszy niz lancuch i przebiegi tewz ma spore :icon_twisted: pozatym ma wiecej plusów niz lancuch , najwazniejsze to ze nie musisz smarowac i jest cichutki i wbrew pozorom bardzo wytrzymaly , pozatym mam pytanie z innej beczki , mianowicie czy ktos wie jak podniesc w shadowce 600 z 94r moc silnika ?? czy sa moze jakies zestawy gotowe lub cos takiego ? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srednia zywotnosc pasa orginalnie montowanego to ok 40-50tys.km.

Plusy takiego napedu wymienil Mr MaGiK.

Najwiekszym mankamentem zas w naszych warunkach jest wbijajacy sie wen zwir kamienie i inny syf.

Dobra obudowa jednak zazwyczaj zalatwia sprawe.

 

U nas bedzie ci ciezko znalezc odpowiednie czesci.

Jesli masz dostep do amerykanskich katalogow to nie powinno byc zadnego problemu.

Gorzej bedzie jednak z wyborem czegos konkretnego i tu radzil bym popytac o pomoc w dziale mechanika.

Z tego co wiem to najwiekszy problem jest w dopasowaniu ilosci zebow i wielkosci kol do konkretnej skrzyni biegow.

Edytowane przez Spoko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Shadowowcy!

 

Wybraliście jedną z lepszych maszyn. Ja ujeżdżam z powodzeniem model z 1988 r !!!

Z kanapą nie jest tak źle, trzeba mieć odpowiednio dłuższy klucz imbusowy i trochę krzepy podczas jej skręcania. Wbrew pozorom maszyna jest odpowiednia nawet dla takiego draba jak ja ( 189 cm do góry i 98 kg w dół ), warunkiem jest dorobienie podnóżków tuż za chłodnicą. Oczywiście nie nadaje się do wożenia pasażerów bo przez konstrukcję tylnego zawieszenia ( na jednym teleskopie ) przy dwóch osobach jest po prostu za miękka. Denerwuje mała pojemność zbiornika ( 11 L ), co przy spalaniu ok 4 L/100 km nie daje dalekich osiągów. Ktoś pytał o prędkość max. swoją poleciałem max. 160 z groszami, w towarzystwie Suzi 600 więc licznik nie kłamał. Do pewnego czasu japońce produkowali maszyny 41 konne, później 39 konne, może to ma związek z osiągami ( choć dwie kobyły to niewiele ). Jak większość maszyn nie lubi wilgoci, ale poza tym nie ma z nią żadnych problemów. Z łańcuchem trochę przesadzacie. Przecież to rozwiązanie stosowane od zarania motocyklistyki. Ogólnie moto jest na 10 punktów w skali do dziesięciu...........proste, skuteczne, nisko popierdujące i świetnie wystylizowane........... :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Shadowowcy!

 

Wybraliście jedną z lepszych maszyn. Ja ujeżdżam z powodzeniem model z 1988 r !!!

Z kanapą nie jest tak źle, trzeba mieć odpowiednio dłuższy klucz imbusowy i trochę krzepy podczas jej skręcania. Wbrew pozorom maszyna jest odpowiednia nawet dla takiego draba jak ja ( 189 cm do góry i 98 kg w dół ), warunkiem jest dorobienie podnóżków tuż za chłodnicą. Oczywiście nie nadaje się do wożenia pasażerów bo przez konstrukcję tylnego zawieszenia ( na jednym teleskopie ) przy dwóch osobach jest po prostu za miękka. Denerwuje mała pojemność zbiornika ( 11 L ), co przy spalaniu ok 4 L/100 km nie daje dalekich osiągów. Ktoś pytał o prędkość max. swoją poleciałem max. 160 z groszami, w towarzystwie Suzi 600 więc licznik nie kłamał. Do pewnego czasu japońce produkowali maszyny 41 konne, później 39 konne, może to ma związek z osiągami ( choć dwie kobyły to niewiele ). Jak większość maszyn nie lubi wilgoci, ale poza tym nie ma z nią żadnych problemów. Z łańcuchem trochę przesadzacie. Przecież to rozwiązanie stosowane od zarania motocyklistyki. Ogólnie moto jest na 10 punktów w skali do dziesięciu...........proste, skuteczne, nisko popierdujące i świetnie wystylizowane........... :icon_twisted:

 

 

Wszystko sie zgadza ale z tym spalaniem to chyba przegjołeś :biggrin: nigdy nie udało mi się przejechać na zbiorniku więcej niż 155 - 160 km. Przy 4l/100 zrobiłbyś prawie 300 . Tym bardziej przy twojej masie , chyba że troszke zapodajesz nogami :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od roku korzystam ze sprzeta małżonki (gdy wypadnie mi jechac do wrocka)i nigdy nie udało misie zobaczyc wskazóki predkościomierza w pobliżu liczby 150 , 140 to tez wyczyn .

 

No wiesz - kawał chłopa z niego jak się bujnie z góry to i wybuja :buttrock: Czasem bardzo rzadko przedmucham ją dla zdrowotności ale max. to 150 - 155 i wydaje sie jakby silnik chciał powiedzieć - och**ałeś człowieku? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sie zgadza ale z tym spalaniem to chyba przegjołeś :buttrock: nigdy nie udało mi się przejechać na zbiorniku więcej niż 155 - 160 km. Przy 4l/100 zrobiłbyś prawie 300 . Tym bardziej przy twojej masie , chyba że troszke zapodajesz nogami :icon_twisted:

 

Wszystko zalezy od stylu jazdy, ja jezdze spokojnie - ostatnio na trasie zrobilem 220km i dopiero wtedy wlaczyla mi sie rezerwa - a w rezerwie jeszcze ok 3 litrow benzyny. Moja na trasie pali 4-4,5l - moze sprawdz gazniki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od stylu jazdy, ja jezdze spokojnie - ostatnio na trasie zrobilem 220km i dopiero wtedy wlaczyla mi sie rezerwa - a w rezerwie jeszcze ok 3 litrow benzyny. Moja na trasie pali 4-4,5l - moze sprawdz gazniki ?

 

Było wszystko robione na wiosne ( kupiłem ją jesienią 2005 ) synhcronizacja itp. i poprzedni właściciel i mechanik twierdzili , że musi spalić 5 - 6 litrów przy średniej jeżdzie . Może na trasie przy 80/h ? Nie wiem czy jest różnica w spalaniu skrzyni 4 i 5 cio biegowej , może o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli o to chodzi swoja 600 tką osiagnalem jak juz wczesniej pisalem 155 km/h a mam czterobiegowa skrzynie , co do spalania owszem zszedlem do 4 l na 100km ale przy jezdzie nie przekraczajacej 100km/h gdy jechalem na trasie płock -> warszawa i nie schodzilem ponizej 120 - 130 km/h spalila mi ponad 6 l / 100 km wiec zgadzam sie ze bak o pojemnosci 11 l jest za maly wiec prosze was o pomoc , w dziale "giełda - inne,czesci" zalozylem jakis czas temu temat o nazwie " szukam nietypowego baku " i nikt nie odpisuje prosze was o pomoc w tej sprawie zajrzyjcie tam :/

Edytowane przez Mr MaGiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...