Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie pozdrawiam wszystkich posiadaczy VF-ek! Moją magnę mam od niedawna i mam pytanie. Podczas przyspieszania przy 4-5 tys. obrotów silnik traci na chwilę traci moc (dławi się) i po chwili rusza z kopyta aż do czerwonego pola. Powyżej 5 tys. jest dobrze, problem jest tylko przy wkręcaniu z niskich obrotów. Świece wymieniłem. Co to może być??

Edytowane przez bull
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elserwis jest mi znany, wiem że jest też podobna firma w Będzinie więc w razie czego ktoś to pewnie zrobi.

informuj nas browarny jak tam ci pojdzie z naprawa tego modulu

 

 

"Na wstępie pozdrawiam wszystkich posiadaczy VF-ek! Moją magnę mam od niedawna i mam pytanie. Podczas przyspieszania przy 4-5 tys. obrotów silnik traci na chwilę traci moc (dławi się) i po chwili rusza z kopyta aż do czerwonego pola. Powyżej 5 tys. jest dobrze, problem jest tylko przy wkręcaniu z niskich obrotów. Świece wymieniłem. Co to może być??"

 

 

proponuje zrobić synchronizacje gazników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piasek.24, niestety, nie pomogę Ci, ponieważ moto mam na wał i na temat łańcucha kompletnie nic nie wiem.

 

Mam natomiast pytanko odnośnie regulacji gaźników... Wiadomo, w Magnie są 4 - dwa grawitacyjne, dwa podciśnieniowe (czy jakoś tak). Jak powinno się je wyregulować? Czy wszystkie dysze powinny być wykręcone na tą samą odległość?? Metodą prób i błędów bawiłem się niedawno i zauważyłem, że przenie gaźniki wymagają mniejszego wykręcenia śróbek niż tylne :icon_twisted: Czy to jest normalne??

 

Może ktoś mógłby napisać jak ma u siebie wyregulowane (o ile obrorów wykręcić kolejne śróbki), ewentualnie gdzie takie informacje znaleźć...

 

Komisare, na czym polega synchronizacja gaźników?? Skomplikowane i tylko w serwisie, czy może uda się to zrobić w garażu??

 

Jak już chyba wcześniej wspominałem, dopiero się uczę swojej Madzi, więc sorki, jeśli coś źle nazwałem, lub pomieszałem. To z niewiedzy :smile:

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręcenie sróbkami odradzam :icon_twisted:

synchronizacji gaznikow niezrobisz w garazu,musisz podjechac do serwisu,bo do tego sa potrzebne specjalne manometry ktore sa niezbedne do prawidłowej synchronizacji.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem, że bez wakuometra się nie obejdzie... nie byłem pewien...

 

Czemu odradzasz kręcenie śróbkami?? Niedawno trafiła mi się Magna, gdzie każda śróbka była wykręcona inaczej. Silnik pracował nie równo, zalewało świece, i ogólnie nie cool. Najpierw ustawiłem wszystkie sróbki tak samo, na około 3,5 obrotu, było lepiej, ale nie super. Dopiero jak dokręciłem śróbki w przednich gaźnikach, sprawa się polepszyła i na chwile obecną jest już całkiem nieźle, tylko pytanie, ile on teraz pali :icon_evil:

 

Nie wiem, czy zrobiłem dobrze, ale nic innego do głowy mi nie przyszło. Dlatego dałem tu pytanie, że może ktoś bawił się gaźnikami w Magnie 750 i wie jak te śróbki powinny być ustawione. Przecież to chyba powinno być jakoś znormalizowane.......

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisówki, tak myślałe. Przekopałem sporo neta i nie znalazłem nic, co było by do roczniaka 82. Jedynie mam do Magny 95. Jest podobne, ale to nie to samo :biggrin:

 

Gaźniki polecę najprawdopodobiej fachowcom, choć jak na razie udaje mi się całkiem sporo zrobić przy sprzęcie samemu. Dziś poprawiłem sporo elementów w moto (przewody gumowe nie były n a swoich miejscach, przewód do rozrusznika szedł nie tak jak trzeba........ Niby drobiazgi, ale jak życie umilają :biggrin:

 

Do tego uszczelniłem silikonem wysokotemperaturowym tłumiki, kolektor i wszelkie połączenia. Gdzieś miałem przelot gazów wylotowych i nie brzmiało to tak jak powinno. Jak zastygnie silikon, to dam znać jaki jest efekt :biggrin:

 

Może ktoś z was wie, gdzie można zakupić magny za nieweielkie pieniądze ?? Mogą byż uszkodzone, do naprawy, częściowo na części?? Na chwilę obecną uważam, że z każdej (prawie :)) z rocznika do roku 80 można zrobić niezły sprzęcik poświęcając mu nieco czasu i serca. Potrzebuję jedynie "materiału wyjściowego" :smile:

 

Szerokości :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jakby ktos szukal magny to mam ladna 1100 z 85r . z orginalnym przebiegiem ,od jednego wlasciciela do rejestracji w polsce.

silnik chodzi super ,z wygladu tez niczego sobie [orginal]

jak cos to pytac :icon_rolleyes:

 

 

aaa jeszcze jedna sprawa. kiedy rozrusznik niechce zakrecic sprawdzcie akumulator i polaczenia . wystarczy ze bedzie troszke za slaby i magna nie zapali , a np po chwili bedzie krecil sie jakby nigdy nic

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cisnienia w oponach to Honda (nie tylko zresztą) ma miły zwyczaj zamieszczania na motocyklach naklejek z wartosciami cisnień w oponach i zawieszeniu. Są zazwyczaj w dość widocznych miejscach, u mnie np. na osłonie wału napędowego, nastepnie na pokrywie schowka narzedziowego i na baku.

 

Moduły przestały świrować i na razie chodzą bez zarzutu. Wtedy - jak pisałem - gary padły po dłuższej pracy na postoju, zapewne ma to jakiś związek z przegrzewaniem się albo zbyt długą pracą w jedym punkcie zapłonu.

 

Przy okazji korzystając ze schematu odkryłem przebicie kabla, który powodował palenie się bezpiecznika odpowiedzialnego za klakson i kierunkowskazy. zatem na razie wszystko jest ok :banghead:

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam na sprzedaz Honde Magne VF500C z 85 roku, jakby byl ktos zainteresowany. Motorek smiga bardzo fajnie, silnik pracuje elegancko, przygotowany do sezonu. Bardzo pilne, bo musze kupic jak najszybciej jakies autko, cena to 6000 zl do negocjacji. Jak cos to 508 899 562.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...