Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Chromy do WFM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WFM

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 15 maj 2019
  • Skąd:Lubelskie
  • Motocykl:WFM 125

Napisano śro, 15 maj 2019 - 15:25

Znalazłem warsztat w którym zrobią mi chromy jednak sam muszę przygotować elementy i tu jest problem ponieważ posiadają one spore wżery. Próbowałem to uzupełnić mosiądzem ale nie wyszło, potem cyną jednak ta nie chciała się trzymać  :sad: Czy ma ktoś jakieś inny pomysł co z tym zrobić ? :)

Załączam zdjęcia ze stanem technicznym elementów 

Załączony plik  IMG_20190109_225024.jpg   101,56 KB   5 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_20190109_225150.jpg   102,93 KB   4 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_20190109_225210.jpg   96,82 KB   4 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_20190109_225233.jpg   99,07 KB   4 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_20190109_225238.jpg   119,83 KB   4 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_20190109_225253.jpg   107,16 KB   4 Ilość pobrań

 



#2 HD1940

    MOTONITA - leżący na baku

  • Moderatorzy
  • 1378 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 13 październik 2007
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:BMW R80RT, G&R AX2

Napisano śro, 15 maj 2019 - 15:47

Na takie głębokie wżery są dwie metody:

1. szukasz części w lepszym stanie, co nie jest takie trudne (metoda łatwiejsza i tańsza)

2. oszlifowanie wstępne powierzchni tarczami ściernymi i wielokrotne pokrywanie części miedzią ze szlifowaniem kolejnych warstw. Miedź działa jak szpachlówka, a kolejne szlifowania doprowadzają do zakrycia porów i uzyskania jednolitej powierzchni (metoda trudniejsza i duuużo droższa).

Innych metod nie ma. Cynowanie takich detali nie uda się ze względu na grubość detali i konieczność mocnego grzania palnikiem.

Dla poszukujących wersji "ekonomicznej" jest jeszcze opcja szpachlowania i malowania srebrolem, ale to całkowicie nieprofesjonalne podejście do sprawy.



#3 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2982 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano śro, 15 maj 2019 - 19:01

Dodatkowo kopniak, biegi, stopki, kubek licznika były cynkowane, obejma rollgazu jest ze znalu tego się nie chromuje tylko poleruje, dźwignia hamulca była malowana. 

 

Oddaj to to zakładu który sobie z tym poradzi, kierownicę ramkę lampy kupisz nowe taniej niż wyjdzie chromowanie tego co masz. 



#4 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12637 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 16 maj 2019 - 00:45

Tia, tez nie pamietam zeby tyle rzeczy bylo chromowane w WFMece.

Dzwignia hamulca noznego i te polokragle wsporniki nie pamietam zeby byly chromowane.

Kierownice trzeba znalezc w lepszym stanie, przy tej kupa roboty.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |