Skocz do zawartości

Junak 902 dysza


Spiderjo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam junaka 902 i przy fabrycznym cylindrze 50cc była dysza 72, a według pewnego forum powinna być 80, niedawno zmieniłem cylinder na 72cc i przy dyszy 72 jest bardzo dynamiczny i ma bardzo dobrą reakcję an manetkę, i według tamtego forum do 72cc powinna być dysza 85 więc na taką zmieniłem i stracił na przyśpieszeniu i reakcji na manetkę. Czy ta dysza 85 jest za duża czy po prostu do niej był źle wyregulowany gaźnik, bo przy zmianach tych dysz był regulowany gaźnik. A może w gaźniku coś musi być prze regulowane, może pływak, lub dać większy filtr paliwa. Co uważacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaka była pozycja fabryczna na samej górze czy na środku ? orientuje się ktoś ?

 

Wstępnie ustaw na środku i spróbuj.

Przejedź się kawałek i zobacz jak wygląda świeca.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...