Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. To chyba za nowy motocykl zeby manual udalo sie sciagnac. Za to znalazlem taki do wersji 300: https://drive.google.com/file/d/1345IcJ9jR-zzjd21Sh2BzI_PuzvrXy-W/view
  3. Wczoraj
  4. Dobrego stozka nic nie jest w stanie ruszyc, w mojej blisko 50 letniej BSA stozek sprzegla jest taki ze jak reka piaste sprzegla wlozysz to juz jej reka nie zdejmiesz. Tutaj problemem albo byl material stozka, albo "nasi" ktorzy juz tam przed toba zagladali i spieprzyli sprawe.
  5. To się właśnie nie udało. Na pewno kupię nowy wał bo to nie problem dla mnie, natomiast jeszcze jedno pytanie mam od czego takie coś się dzieje ?, po prostu samo się zużywa czy przez "Wyczyny" mogło to się uszkodzić?
  6. Czy ktoś wie skąd można ściągnąć ten service manual ? Do mojego NSS 350AR albo do NSS300 w sumie to podobne moto.
  7. Tak to jeszcze jedna rzecz o ktorej nie napisalem. Motocykle na ktorych jezdzilem ostatnio, czyli Triumph i BMW sa ciezkie ( oczywiscie dla mnie gdzie zblizam sie niebezpiecznie do 75lat ) co oczywiscie przeklada sie na problem z ich przepychaniem czy stawianiem na centralke - choc BMW ma to swietnie rozwiazane i nie wymaga wysilku. Do tego Triumph naprawde wymaga mlodszego ciala dla "udzwigniecia" jego dosc prymitywnych zawieszen, a BMW przy przepychaniu i wsiadaniu jest naprawde top heavy co jest dla mnie zupelna zagadka. Przeciez przy lezacym silniku powinna dawac przeciwne wrazenia? W odroznieniu od nich Honda przepycha sie lekko i nie ma wrazenia ze chce sie na ciebie zwalic mimo ze to tez 200 kg, nie jest za lekka i wrazliwa na boczne wiatry ktore u nas potrafia byc silne, nie ma wrazenia ze mijane ciezarowki "zdmuchna ja" z drogi. Niezwykle "przyjazny" motocykl w uzytkowaniu na codzien. BMW tez jest przyjazna i zawsze gotowa, ale ciezar i niestety sprzeglo ja eliminuja.
  8. Podoba mi się to jak najzwyklejszy motocykl, po latach "walki" z innymi, potrafi dać dużo przyjemności. Dlatego też lubię się przejechać T100 od żony, bo to jak wueska Mój Buell to harpagan, Harley zaś ciężki i wiotki.
  9. Zrobilem kilka jazd dookola komina, czyli tak 10 - 20 km i nastepny wniosek to b.dobra ochrona przed wiatrem i zimnem, szeroki zbiornik ma jeszcze poszerzajace sie plastikowe boki ktore maja wglebienia calkowicie chroniace kolana, a na kierownice poprzedni wlasciciel nalozyl jakies tanie oslonki plastikowe chroniace dlonie i swietnie to dziala. Szyba przednia na ktora wszyscy narzekaja w moim przypadku jest idealna, ustawiona najwyzej chroni mnie przed wiatrem dosc dokladnie, oprocz wiatru z boku oczywiscie. Staram sie jezdzic codziennie i coraz pewniej sie czuje na tym moto, wygodne jest to ze nawet przy + 10C jest mi cieplo i przyjemnie. Duzym minusem jest brak centralnego stojaka, bede musial dokupic jakas chinska kopie bo orginal kosztuje prawie $400. Przez te wszystkie jazdy nie zdolalaem wyjezdzic nawet pol baku paliwa. Pozycja jest dla mnie swietna, pelna kontrola w gestym ruchu miejskim, w wolnej jezdzie i ciasnych zakretach, zreszta w jakiekolwiek zakrety ten motocykl pieknie sie sklada. Poprawiony przedni hamulec jest dla mnie za ostry, przyzwyczajony do bebnow w swoich anglikach, czy niezbyt wydajnych w ostatnim sezonie hamulcow BMW musze sie przestawic i czesciej uzywac tylnego, ktory z kolei jest b. slaby ( moze zeszklone klocki ). Lekkie nacisniecie dzwigni przedniego powoduje staniecie motocykla w miejscu przy niskich szybkosciach, co moze byc problemem. Dzisiaj deszcz, zimno wiec wymienie olej z filtrem i postaram sie przykrecic zbiornik do BSA.
  10. Honda od kilku lat do silników w skuterach zaleca 10W30 z normą JASO MB a do przekładni 10W30 ale z normą JASO MA2.
  11. Dziwne ze nie zauwazylem tego posta. Rureczke jesli olej leje sie z polaczenia rurki z koncowka trzeba zalutowac na twardo tak jak to oryginalnie bylo zrobione. Czy w Polsce nie ma juz rzemieslnikow robiacych takie rzeczy? Nie bardzo chce mi sie w to uwierzyc. Sama czesc mozna oczywiscie kupic w GB czy w panstwach Zach Europy, ale naprawa bedzie wielokrotnie tansza.
  12. Raczej tłumik szczelny bo ładnie chodzi. Co sprawdziłem to podejrzewam cewkę zapłonowa. Obiaw którego nie brałem pod uwagę to spadanie napięcia na wolnych obrotach. Tylko cewka z elektryki nie spełnia wymogów z manualna więc jest podejrzana. Ustawiłem luz zaworowy na 0,2 i ssący 0,18. Starsze modele tak miały. Czekam na nową cewkę i napiszę czy pomogło.
  13. Tiger fajny, tzn, kumpel dał się pyrnąć i te 3 cylindry fajny moment mają a i wygląd da radę. Ale koniecznie usiądź, bo to nie są małe piniondze, żeby potem satysfakcja była
  14. Wiaderko produkowali do chyba 2012 więc i ceny przystępne, tylko....motocykl ma się również podobać a mnie nie porywa zupełnie. Na tapecie została Multistrada, Tiger, Versys i V-strom, zrobię obiazd po salonach tak jak mówiłeś przymierze dupsko, może na jakieś testowe uda się umówić...innej recepty chyba nie ma Którego Suzuki? Chyba pytasz o Jajko czyli gsxf - większy i cięższy niż honda, pozycja bardziej turystyczna, mniej zwrotny, mniej zwinny za to bardziej komfortowy w dłuższych przelotach. Co do Hondy i to jeszcze w wersji F a nie R to chyba ,,najłatwiejsza" sportowa 600 w tamtych czasach.
  15. CFMoto ma spolke z KTM o czym sie niedawno dowiedzialem i chyba robi dla nich te male silniki ( singiel 390 ). To samo chyba z malym BMW ( 310? ), Husqa czy Triumph 400, RE Himalajan - silniki robi do niech indyjski Bajaj. W zwiazku z czym CF powinien chyba byc na wyzszym poziomie niz typowa chinszczyzna.
  16. Wtrysk czy gaznik? No wlasnie przy nieszczelnym wydechu ( zubozenie mieszanki ) strzaly sa z tlumika przy zejsciu z obrotow.
  17. No w porownaniu z Africa Twin 1200 to polowa jej, ale wystarczajaca duzy jak na moje 175 cm ( jak sie bardzo wyprostuje ). F bedzie nizsza bo pewnie ma 17" kolo z przodu, a nie 19" no i owiewka jest troche inna. CB mimo malego silnika robi wrazenie nie mniejszej niz moje duze staruszki czyli K75S czy Triumph T150. Majac 32" wewnatrz nog z trudem moge postawic pelne stopy na ziemi, z pasazerka bez trudu. Poza tym siedzac mam wrazenie ze siedze wyzej niz na BMW i o wiele bardziej wyprostowany, pozycja jest zarowno bardziej wygodna ( mniejsze ugiecie nog w kolanach i mniejsze wyciagniecie sie do kierownicy ) jak rowniez ulatwiajaca kontrole moto i b. pewna - np robiac U-turn na mojej osiedlowej uliczce nie mam tendencji do podpierania sie nogami i mam wrazenie ze moglbym robic kolka w pelnym skrecie kierownicy, co zreszta bede chcial sprawdzic.
  18. Po cholere kupowac KTMa zeby go pozniej obnizac? Naucz sie jezdzic bez obnizania, na YT sa cale masy filmow z malymi dziewczynami jezdzacymi na krosach czy duzych motocyklach bez ich obnizania.
  19. Motocykl 20 letni wiec ciezko spodziewac sie cudow, ale widze gruba warstwe silikonu na pierwszym zdjeciu, czyli nasi juz tam byli. Przede wszystkim trzeba sie dowiedzic skad cieknie jak kolega wyzej napisal, potem mozna dopiero stwierdzic jak to uszczelnic.
  20. Przeciez w 2 suwie cisnienie masz zarowno miedzy tlokiem a glowica jak i w karterach przez ktore mieszanka przechodzi nad tlok kanalami, wiec brak uszczelki pod cylindrem powoduje ze silnik nie pracuje prawidlowo. Wszystko tam musi byc szczelne,. zarowno uszczelniacze na wale jak uszczelnienie cylindra.
  21. Czy nie macie drozszego paliwa bez dodatkow, ktorym mozna przeplukac gazniki przed zima i go zlac, albo zostawic w zbiorniku na zime?
  22. To jest 2 t na wtrysku czy na gazniku?
  23. Te informacje sa w service manual, a nie w owners manual, ktory najprawdopodobniej masz. Trynd jest zeby ze wszystkim biegac do serwisu, stad taka polityka firmy.
  24. Klin ci zrywa bo stozek na koncowce walu jest zuzyty. To stozek glownie trzyma czasc z ktora wspolpracuje a nie klin, ktory tylko ustala polozenie tej czesci w osi walu. Czyli trzeba sprobowac dotrzec stozek z ta czescia z ktora wspolpracuje, a jesli to sie nie uda to caly wal jest do wymiany.
  25. Upewnij się czy dobrze wszystko zlutowałeś. Podczas lutowania miałeś podłączony akumulator ?, jeśli tak to gratuluję Inteligencji.
  26. W Triumphie jest x pipe i do niego są dospawane mocowania, także tam żadnych obejm nie trzeba. Pozostaje kwestia uszczelek których w zestawie nie było.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...