Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Czyli co - 23 letni gaznik z reszta w podobnym wieku. Czy przy okazji wymiany uszczelniaczy sprawdzales sprezanie, czy luzy miedzy tlokiem a cylindrem oraz luz pierscieni? Jezeli objaw wchodzenia na wysokie obroty pojawia sie przy kazdym odpaleniu silnika to by znaczylo ze uklad ssania nie dziala prawidlowo, ale jako ze to staroc i nie wiadomo w jakim stranie jest caly silnik to bym jezdzil dopuki cos powazniejszego nie zacznie sie dziac. Tym bardziej ze juz wiosna sie zaczela.
  3. Jakie masz inne wycieki?
  4. Czy zgrzytanie slychac tylko przy zmianie biegow, czy rowniez gdy motorower jest na biegu?
  5. Dzisiaj
  6. Witam, chciałbym zacząć przygodę z motorowym światem, w okolicy znalazłem Junaka 901f 2017r 11k przebiegu. Będąc na oględzinach, motorower od dłużnego czasu nie był odpalany. Przy próbie odpalenia motorower bez problemu zaskoczył żadnych niepokojących dźwięków nie wydawał, gdy była próbna jazda to podczas zmiany biegu, słychać hałas w skrzyni biegów, taki jakby silnik miał zaraz się rozlecieć takie chrząknięcie, zgrzytnięcie przy zmianie biegów Czyżby sprzęgło do remontu albo cała skrzynia ? Chętnie wysłucham opinii
  7. Hej Adam, Dzięki za pomoc ;-). Tak też zrobiłem.Piwko(oczywiście do gaszenia,jakby coś się przypadkowo zapaliło), palnik, lut i gra fasola. Teraz usuwam inne wycieki...Och,jak ja kocham Triumpha ;-). Pozdrawiam,Adam
  8. Wczoraj
  9. Panowie, jeździłem dziś trampkiem 650. Naprawdę fajny motocykl, na mój wzrost idealny. Ale wydaje mi się, że XF dużo lepiej przyspieszał. Aczkolwiek tutaj wygodna pozycja, wyprostowana, szeroka, bez porównania do XF.
  10. Powinno się dostroić moto, bo z przelotem możesz nawet stracić moc, a nie zyskać. O kosztach się nie wypowiem, bo nigdy nie próbowałem. W Triumphie zostają oryginalne wydechy, a poza tym ma pół uczące się ECU. Dostroić pojedziemy dopiero po wymianie wałka rozrządu.
  11. Dobra przyjmijmy,że przelot założony,co dalej ? Wizyta na hamowni, regulacja silnika........? Jakie to są koszta ? Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
  12. z offroadem jest tak że nim lepsze auto tym z głębszej dziury trzeba je wyciągać 🙂
  13. Możecie polecić jakieś miejscowki enduro na śląsku / beskid / Bielsko ? Jakieś funpage / szkolenia / tory również mile widziane
  14. Poszukuje eneduro w okolicach śląska, najlepiej z papierami choc prawka i tak nie mam. Pojemnosc raczej 250 lub 125 w dwupaku Pokażcie co macie na zbyciu
  15. To chyba za nowy motocykl zeby manual udalo sie sciagnac. Za to znalazlem taki do wersji 300: https://drive.google.com/file/d/1345IcJ9jR-zzjd21Sh2BzI_PuzvrXy-W/view
  16. Ostatni tydzień
  17. Dobrego stozka nic nie jest w stanie ruszyc, w mojej blisko 50 letniej BSA stozek sprzegla jest taki ze jak reka piaste sprzegla wlozysz to juz jej reka nie zdejmiesz. 🙂 Tutaj problemem albo byl material stozka, albo "nasi" ktorzy juz tam przed toba zagladali i spieprzyli sprawe.
  18. To się właśnie nie udało. Na pewno kupię nowy wał bo to nie problem dla mnie, natomiast jeszcze jedno pytanie mam od czego takie coś się dzieje ?, po prostu samo się zużywa czy przez "Wyczyny" mogło to się uszkodzić?
  19. Czy ktoś wie skąd można ściągnąć ten service manual ? Do mojego NSS 350AR albo do NSS300 w sumie to podobne moto.
  20. Tak to jeszcze jedna rzecz o ktorej nie napisalem. Motocykle na ktorych jezdzilem ostatnio, czyli Triumph i BMW sa ciezkie ( oczywiscie dla mnie gdzie zblizam sie niebezpiecznie do 75lat ) co oczywiscie przeklada sie na problem z ich przepychaniem czy stawianiem na centralke - choc BMW ma to swietnie rozwiazane i nie wymaga wysilku. Do tego Triumph naprawde wymaga mlodszego ciala dla "udzwigniecia" jego dosc prymitywnych zawieszen, a BMW przy przepychaniu i wsiadaniu jest naprawde top heavy co jest dla mnie zupelna zagadka. Przeciez przy lezacym silniku powinna dawac przeciwne wrazenia? W odroznieniu od nich Honda przepycha sie lekko i nie ma wrazenia ze chce sie na ciebie zwalic mimo ze to tez 200 kg, nie jest za lekka i wrazliwa na boczne wiatry ktore u nas potrafia byc silne, nie ma wrazenia ze mijane ciezarowki "zdmuchna ja" z drogi. Niezwykle "przyjazny" motocykl w uzytkowaniu na codzien. BMW tez jest przyjazna i zawsze gotowa, ale ciezar i niestety sprzeglo ja eliminuja.
  21. Podoba mi się to jak najzwyklejszy motocykl, po latach "walki" z innymi, potrafi dać dużo przyjemności. Dlatego też lubię się przejechać T100 od żony, bo to jak wueska 🙂 Mój Buell to harpagan, Harley zaś ciężki i wiotki.
  22. Zrobilem kilka jazd dookola komina, czyli tak 10 - 20 km i nastepny wniosek to b.dobra ochrona przed wiatrem i zimnem, szeroki zbiornik ma jeszcze poszerzajace sie plastikowe boki ktore maja wglebienia calkowicie chroniace kolana, a na kierownice poprzedni wlasciciel nalozyl jakies tanie oslonki plastikowe chroniace dlonie i swietnie to dziala. Szyba przednia na ktora wszyscy narzekaja w moim przypadku jest idealna, ustawiona najwyzej chroni mnie przed wiatrem dosc dokladnie, oprocz wiatru z boku oczywiscie. Staram sie jezdzic codziennie i coraz pewniej sie czuje na tym moto, wygodne jest to ze nawet przy + 10C jest mi cieplo i przyjemnie. Duzym minusem jest brak centralnego stojaka, bede musial dokupic jakas chinska kopie bo orginal kosztuje prawie $400. Przez te wszystkie jazdy nie zdolalaem wyjezdzic nawet pol baku paliwa. Pozycja jest dla mnie swietna, pelna kontrola w gestym ruchu miejskim, w wolnej jezdzie i ciasnych zakretach, zreszta w jakiekolwiek zakrety ten motocykl pieknie sie sklada. Poprawiony przedni hamulec jest dla mnie za ostry, przyzwyczajony do bebnow w swoich anglikach, czy niezbyt wydajnych w ostatnim sezonie hamulcow BMW musze sie przestawic i czesciej uzywac tylnego, ktory z kolei jest b. slaby ( moze zeszklone klocki ). Lekkie nacisniecie dzwigni przedniego powoduje staniecie motocykla w miejscu przy niskich szybkosciach, co moze byc problemem. Dzisiaj deszcz, zimno wiec wymienie olej z filtrem i postaram sie przykrecic zbiornik do BSA.
  23. Honda od kilku lat do silników w skuterach zaleca 10W30 z normą JASO MB a do przekładni 10W30 ale z normą JASO MA2.
  24. Dziwne ze nie zauwazylem tego posta. Rureczke jesli olej leje sie z polaczenia rurki z koncowka trzeba zalutowac na twardo tak jak to oryginalnie bylo zrobione. Czy w Polsce nie ma juz rzemieslnikow robiacych takie rzeczy? Nie bardzo chce mi sie w to uwierzyc. Sama czesc mozna oczywiscie kupic w GB czy w panstwach Zach Europy, ale naprawa bedzie wielokrotnie tansza.
  25. Raczej tłumik szczelny bo ładnie chodzi. Co sprawdziłem to podejrzewam cewkę zapłonowa. Obiaw którego nie brałem pod uwagę to spadanie napięcia na wolnych obrotach. Tylko cewka z elektryki nie spełnia wymogów z manualna więc jest podejrzana. Ustawiłem luz zaworowy na 0,2 i ssący 0,18. Starsze modele tak miały. Czekam na nową cewkę i napiszę czy pomogło.
  26. Tiger fajny, tzn, kumpel dał się pyrnąć i te 3 cylindry fajny moment mają a i wygląd da radę. Ale koniecznie usiądź, bo to nie są małe piniondze, żeby potem satysfakcja była 😄
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...