Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Zrobienie kat A rozwiązałoby wiele Twoich kłopotów, ale decyzja należy do Ciebie. Cruiser a wzrost... Powiem tak, albo kupisz co się Tobie podoba, albo ma się podobać przechodniom. Twój wybór. Jeśli nawet na małym motocyklu będzie wygodnie, to moim zdaniem, można brać. Sam pojechałem na MT07, w dwie osoby, w traskę po Niemcowni, Szwajcarii, Austrii i Włoszech. A podobno to motocykl do miasta i w trasy się nie nadaje. Chcieć to móc. Są pewne niewygody, to prawda, ale walić to. Wspomniana przez Jonaszko Dewilka jest fajną propozycją, chociaż na szutrach będzie trudno. Może Trasalp sie łapie na A2? Ogólnie sugeruję poszukiwać w enduro, są, moim zdaniem, najbardziej uniwersalne.
  3. Dzisiaj
  4. chodzi mi o f650 twin. Porównaj dane techniczne i bedziesz wiedział. Za miesiąc jak piszesz, możesz zrobić pełne pj, wiec zrób i ciesz się jazdą
  5. @jonaszko mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego bmw f650 się nada, a xf650 już nie? bo ja się nie znam i patrzę mniej więcej po kanapie, ale ze zdjęć wiele nie zobaczę
  6. To nie są motocykle do podróżowania w dwie osoby. Jak szukasz dla 2 osób, to jakas Honda, np Deauville, NTV, BMW 650, 700 twin gs. Tymi dwoma ostatnimi spokojnie zjedziesz z asfaltu
  7. @jonaszko żaden bo? dlaczego nie warto? @Judas staram się coś co istnieje w okolicy na aukcjach, a większość jest niedostępna, i żeby się mieściło na A2, niby mogę dorobić za nie wiele ponad tysiąc A ale nie chce mi się z tym bawić, dominatory nie istnieją w mojej okolicy chciałem cruisera ale nikt mi nie doradzi nic na mój wzrost... a gdybym nie podał żadnych informacji na temat tego gdzie chce jeździć, czyli nawet sam asfalt, to co Ci pierwsze przychodzi do głowy do 11tys?
  8. Jeśli idziesz w tym kierunku to obczaj Hondę Dominator 650/SLR650/FX650 Ogólnie to proponowałbym kupić co się Tobie podoba. W brew powielanym opiniom, bez problemu można pojechać nakedem w długą trasę, czopperem przez las itd. Jedyna sugestia z mojej strony to taka, że jak chcesz zjeżdżać z czarnego to warto kupić jakiś popularny sprzęt, bo będą gleby i straty w sprzęcie. To oznacza zakupy używanych rzeczy. Powodzenia.
  9. Panowie a jesteście mi wstanie powiedzieć czy lepiej było by wybrać Suzuki XF650 Freewind czy Kawasaki KLE500? Głównie asfalty, czasem zboczyć coś zobaczyć poza drogą, chciałbym jeździć z żoną. xf650 1997 rok 8tys zł kle500 2007 11tys zł
  10. Wczoraj
  11. Witam ja z takim zapytaniem.. kupiłem silnik Honda cb 500 bez kolektorów, a z takim zapytaniem czy podjedzie kolektor od gs500 w sesie czy otwory będą pasować rozstaw można poprawić… z góry dzięki za odpowiedzi
  12. Odgrzebuje temat. Posiadam Bandita 1250 na wtrysku i takie same objawy. Wymieniłem świece i dalej to samo. Na zimnym silniku nie jest to odczuwalne. Czy kolega Karol-T rozwiązał problem?
  13. Ok,dzięki,właśnie o to mi chodziło. Dzięki za radę. Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
  14. To już się łapie na "dorosłą" rozmiarówkę. Z mojej strony tylko sugestia, bo nie będę mówić co masz robić, żebyś zwracał przy zakupie na wagę kasku. Sugeruję najlżejszy jaki możesz kupić w przewidzianym budżecie.
  15. Dzień dobry. Czy kto mógłby się podzielić opinią jaki kupić kask dla dziecka w wieku 7 lat, który ma obwód głowy 56cm. Sprawa wygląda tak, że gdy przeglądam oferty kasków przeznaczonych dla dzieci to rozmiarówka kończy się na 52-54. Syn ma w najszerszym miejscu 56cm i kask dla dorosłego spokojnie mu pasuje, ale.....kask dla dziecka z tego co czytałem jest ciut mniejszej budowy niż dla dorosłego. Wydaje mi się, że mój kask w rozmiarze M spokojnie by mógł mieć, głowa trzyma się stabilnie, nie lata, ale boję się że będzie mu to zbytnio przeszkadzać podczas jazdy. Dlatego czy fatygować się i szukać odpowiedniego kasku dla dziecka czy pozostać już przy rozmiarowce jak dla dorosłego ? Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
  16. Jeszcze w zeszłym roku było w projekcie, że motocykle są wyłączone z tej całej strefy czystego transportu i będą mogły wjeżdżać bez ograniczeń. Coś się zmieniło?
  17. Na pewno nie w ten sposób że się z tego cieszę czy to popieeram. Po prostu podatki są jak śmierć nieuniknione i ja się z tym pogodziłem, choć tego nie lubię. Szkoda że nie widzisz różnicy. Poważnie się zastanów nad rozumieniem tekstu. Napisałem że rządy (nie pisałem o UE, tylko o wszystkich rządach) WIEDZĄ o krzywej Laffera. A gdzie ja tam napisałem że stosują tą wiedzę w praktyce? Znowu - założyłeś sobie coś, i jedziesz dalej, choć założenie jest z gruntu błędne. W ten sposób nikogo nie zrozumiesz. Jak nie jesteś pewien co przeczytałeś to zapytaj. Ja nie tak jak koledzy na forum, nie uchylam się od odpowiedzi na konkretnie zadane pytania. Śmiało, wal. Gdzie ja tu napisałem że "EU stosuje w swojej polityce krzywą Laffera"??? Oni wiedzą, bardzo dobrze wiedzą, ale robią to co im doraźna polityka każe.
  18. Jest prawdą że w Hondzi robiłem to dobre 10-12 lat temu.. i wtedy pomogło, tzn, ładnie było widać. Protip - najlepiej wychodzi w absolutnie ciemnym garażu
  19. Adamowi chodzi o te, które umiejscowione sa z przodu, między korpusem gaźnika, a gardzielą, delikatnie pod kątem od góry, regulować można drobnym śrubokrętem płaskim, 1, 2 z lewej strony motocykla a 3,4 z prawej strony silnika... Filtr paliwa OK, zalecany, ale trzeba pamiętać, że w gaźnikach w ciepłym pomieszczeniu, po pół roku potrafi się osadzać komponenty lub tlenki z tego ekopaliwa...Z łezką w oku wspominam starą nieekologiczną PB, ponieważ oprócz zatykania dużymi brudami ( likwidował to dobry filterek) i samoistnego rozregulowania się gaźnika z powodu drgań silnika lub zużycia, nic się tam za bardzo nie działo - nie było odkładania się zielonego cholerstwa... Dodam, że kiedyś miałem przypadek, ktoś zbyt mocno wkręcił tą śrubkę i została w gnieździe urwana końcówka, trzeba było nieźle się namodzić, by to wybić ... Jak można to zrób zdjęcie jak to wygląda u Ciebie, czy je tam widzać, czy są zaślepione ( by nie ingerować samoistnie w eko)...
  20. Colortune to rodzaj specjaknej świecy z przezroczystą wkładką, która umożliwia obserwację barwy płomienia na wolnych obrorach. Teoretycznie w czasie zubożania lub wzbogacania składu mieszanki barwa płomienia zmienia się z niebieskiego do żółtego. Problem jest taki, że przy współczesnych rodzajach benzyn te przejścia w wielu przypadkach są słabo rozróżnialne. Ja w swoim BMW R80RT próbowałem tym przyżądem stroić gaźnik i prawdę powiedziawszy lepszy efekt osiągnołem robiąc to na słuch. Na youtube jest sporo filmów o regulacji silników tą metodą. Jak się ma wolną kasę to można to kupić ale szału bym się nie spodziewał. Zresztą tak samo jak przy strojeniu gaźnika analizatorem soalin, który może dać efekt "czystych spalin" i problemów z prawidłowym działaniem silnika.
  21. Ostatni tydzień
  22. a jak można inaczej interpretować Twoje wypowiedzi świadczące o akceptacji podwyższania podatków? cyt. "co za różnica? I tak płacisz i tak" kisnę gdy czytam, że rządy (również UE) kierują się krzywą laffera. już dawno w podatkach nie chodzi o tylko budżet skarbu państwa? już od lat w UE widać, że chodzi o transfery - czyli zwykłą kradzież. chodzi o kolejne okazje aby kroić siano i przekazywać je swoim.
  23. Yamahę ma już od jakiegoś czasu w Gorzowie. Ducati w Poznaniu jakoś nigdy szczęścia nie miało. Sam miałeś z tą marką kilkuletni epizod. Tego chyba najbardziej można być niepewnym. Są jakieś przesłanki, że nie poradzi sobie z motocyklami innych marek niż BMW? Pewnie sporo zależy od ludzi, których zatrudni.
  24. Zastanawiam sie nad zakupem motocykla Derbi Senda z roczników 2005-2009 i teraz pytanie czy opłaca się kupować ten egzemplarz przez to że mimo wszystko spełnia on tylko normy euro 2 z tego co kojarze, i czy takim motocyklem mógłbym wjechać np do krakowa? jeśli odradzacie ten pomysł to jaki inny proponujecie?
  25. Polacy zaczna jezdzic przepisowo, eeeeeeeeeeeeeeeeeee, nje mloze byc ! Ja bym sugerowal aby najpier wziac sie za pijakow i tych po dragach ! Ale czemu nie, niech karza !
  26. Co do elektryki, to juz wszystko zamieniałem ze sobą co możliwe i efekt ten sam, czarna świeca na 1 cylindrze. Powoli oswajam się z myślą ściągania znowu gaźników żeby tam zajrzeć w wolnej chwili... Możliwe że faktycznie coś tam w tych zaślepionych kanałach siedzi jak Adam.M pisze, bo dysze wszystkie wykręcałem i czyściłem do których był dostęp (chociaż nie za bardzo było co czyścić), a nic prawie nie przejechałem motocyklem, ciągłe naprawy i odpalanie do testów conajwyżej, pozatym jest przecież filtr paliwa więc by wychwyciło coś większego. Co do kolegi Buber, niestety chwilowo nawalone śniegu niesamowicie, do maja pewnie nie będzie jak się przejechać jak znam tą pogodę. A szkoda bo chciałem sprawdzić właśnie pod obciążeniem co się z tą świecą dzieje. A ten Colortune przy okazji jak działa, bo się zaciekawiłem ? Ktoś wyjaśni kto siedzi w temacie ? Nie miałem z tym do czynienia, to jest jakaś przezroczysta wkładka żeby regulować po kolorze spalania zamiast po kolorze świecy ? Bardziej na zapas czy ciekawostkę bym może zamówił, bo kompletuję i tak z Polski paczkę do wysłania.
  27. Myślę że chodzi jednak o Fat Bob'a. Myślę że musisz na nowo zakodować foba. Sekwencję będziesz miał podaną w książce serwisowej, trzeba parę razy guziki powciskać, przekręcić zapłon itd. Szukaj serwisówki.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...