Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Czesc, zostalem posiadaczem kasku airoh connor, chcialem wymienic wizjer/szybe z przezroczystej seryjnej na przciemniana jednak nigdzie nie moge znalezc pasujacej. Moze ktos mial ten kask i wie jaie szyby beda pasowac? Najlepiej cos tanszego moze nawet byc z aliexpress. Z gory dzieki za pomoc:)
  3. Dzisiaj
  4. W sumie to potwierdzam, na Triumphie z abs walę do końca hamulec, fajny jest spokój psychiczny że się nie uśliźnie. A że hamulec słaby.. poprawi się 😀
  5. Chciałbym jeszcze dodać dla kogoś kto by chciał wiedzieć. Odpisali mi z centrali z Warszawy na temat oleju w tylnej przekładni: " Dziękujęmy za kontak z Honda. Producent przewiduje do przekładni w NSS350A model 2024 olej o następujących właściwościach: - Lepkość: 10W30 - Standard JASO T903: MB - Klasyfikacja API: SG lub wyższa W ofercie Honda olej HGO 10W-30 MA ENG OIL n/k 08232-M99S1LHE, spełnia powyższe wymagania. Olej jest dostępny we wszystkich ASO MC Honda. "
  6. Ciśnj Adam po hamulcach, ma ABS, niech robi robotę, przynajmniej pompa się nie zastoi. Żona od kilku lat ujeżdża CB500X tylko jej zawias na "kościach" o 40mm obniżyłem bo nóżki króciutkie, świetny, superoszczędny motocykl.
  7. Im bardziej terenowy samochód tym dalej trzeba iść po traktor.
  8. Czyli co - 23 letni gaznik z reszta w podobnym wieku. Czy przy okazji wymiany uszczelniaczy sprawdzales sprezanie, czy luzy miedzy tlokiem a cylindrem oraz luz pierscieni? Jezeli objaw wchodzenia na wysokie obroty pojawia sie przy kazdym odpaleniu silnika to by znaczylo ze uklad ssania nie dziala prawidlowo, ale jako ze to staroc i nie wiadomo w jakim stranie jest caly silnik to bym jezdzil dopuki cos powazniejszego nie zacznie sie dziac. Tym bardziej ze juz wiosna sie zaczela.
  9. Jakie masz inne wycieki?
  10. Czy zgrzytanie slychac tylko przy zmianie biegow, czy rowniez gdy motorower jest na biegu?
  11. Witam, chciałbym zacząć przygodę z motorowym światem, w okolicy znalazłem Junaka 901f 2017r 11k przebiegu. Będąc na oględzinach, motorower od dłużnego czasu nie był odpalany. Przy próbie odpalenia motorower bez problemu zaskoczył żadnych niepokojących dźwięków nie wydawał, gdy była próbna jazda to podczas zmiany biegu, słychać hałas w skrzyni biegów, taki jakby silnik miał zaraz się rozlecieć takie chrząknięcie, zgrzytnięcie przy zmianie biegów Czyżby sprzęgło do remontu albo cała skrzynia ? Chętnie wysłucham opinii
  12. Hej Adam, Dzięki za pomoc ;-). Tak też zrobiłem.Piwko(oczywiście do gaszenia,jakby coś się przypadkowo zapaliło), palnik, lut i gra fasola. Teraz usuwam inne wycieki...Och,jak ja kocham Triumpha ;-). Pozdrawiam,Adam
  13. Wczoraj
  14. Panowie, jeździłem dziś trampkiem 650. Naprawdę fajny motocykl, na mój wzrost idealny. Ale wydaje mi się, że XF dużo lepiej przyspieszał. Aczkolwiek tutaj wygodna pozycja, wyprostowana, szeroka, bez porównania do XF.
  15. Powinno się dostroić moto, bo z przelotem możesz nawet stracić moc, a nie zyskać. O kosztach się nie wypowiem, bo nigdy nie próbowałem. W Triumphie zostają oryginalne wydechy, a poza tym ma pół uczące się ECU. Dostroić pojedziemy dopiero po wymianie wałka rozrządu.
  16. Dobra przyjmijmy,że przelot założony,co dalej ? Wizyta na hamowni, regulacja silnika........? Jakie to są koszta ? Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
  17. z offroadem jest tak że nim lepsze auto tym z głębszej dziury trzeba je wyciągać 🙂
  18. Możecie polecić jakieś miejscowki enduro na śląsku / beskid / Bielsko ? Jakieś funpage / szkolenia / tory również mile widziane
  19. Poszukuje eneduro w okolicach śląska, najlepiej z papierami choc prawka i tak nie mam. Pojemnosc raczej 250 lub 125 w dwupaku Pokażcie co macie na zbyciu
  20. To chyba za nowy motocykl zeby manual udalo sie sciagnac. Za to znalazlem taki do wersji 300: https://drive.google.com/file/d/1345IcJ9jR-zzjd21Sh2BzI_PuzvrXy-W/view
  21. Ostatni tydzień
  22. Dobrego stozka nic nie jest w stanie ruszyc, w mojej blisko 50 letniej BSA stozek sprzegla jest taki ze jak reka piaste sprzegla wlozysz to juz jej reka nie zdejmiesz. 🙂 Tutaj problemem albo byl material stozka, albo "nasi" ktorzy juz tam przed toba zagladali i spieprzyli sprawe.
  23. To się właśnie nie udało. Na pewno kupię nowy wał bo to nie problem dla mnie, natomiast jeszcze jedno pytanie mam od czego takie coś się dzieje ?, po prostu samo się zużywa czy przez "Wyczyny" mogło to się uszkodzić?
  24. Czy ktoś wie skąd można ściągnąć ten service manual ? Do mojego NSS 350AR albo do NSS300 w sumie to podobne moto.
  25. Tak to jeszcze jedna rzecz o ktorej nie napisalem. Motocykle na ktorych jezdzilem ostatnio, czyli Triumph i BMW sa ciezkie ( oczywiscie dla mnie gdzie zblizam sie niebezpiecznie do 75lat ) co oczywiscie przeklada sie na problem z ich przepychaniem czy stawianiem na centralke - choc BMW ma to swietnie rozwiazane i nie wymaga wysilku. Do tego Triumph naprawde wymaga mlodszego ciala dla "udzwigniecia" jego dosc prymitywnych zawieszen, a BMW przy przepychaniu i wsiadaniu jest naprawde top heavy co jest dla mnie zupelna zagadka. Przeciez przy lezacym silniku powinna dawac przeciwne wrazenia? W odroznieniu od nich Honda przepycha sie lekko i nie ma wrazenia ze chce sie na ciebie zwalic mimo ze to tez 200 kg, nie jest za lekka i wrazliwa na boczne wiatry ktore u nas potrafia byc silne, nie ma wrazenia ze mijane ciezarowki "zdmuchna ja" z drogi. Niezwykle "przyjazny" motocykl w uzytkowaniu na codzien. BMW tez jest przyjazna i zawsze gotowa, ale ciezar i niestety sprzeglo ja eliminuja.
  26. Podoba mi się to jak najzwyklejszy motocykl, po latach "walki" z innymi, potrafi dać dużo przyjemności. Dlatego też lubię się przejechać T100 od żony, bo to jak wueska 🙂 Mój Buell to harpagan, Harley zaś ciężki i wiotki.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...