Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. No to teraz sprawdzanie - odkrecic kranik i sprawdzic jego filtr, potem to samo z gaznikiem w ktorym trzeba sprawdzic uklad wolnych obrotow.
  3. Yesterday
  4. Just pulling your leg.
  5. Te zaginanie lag to rozumiem ze lekka przenosnia literacka?:)
  6. Jezeli linka urwala sie przy klamce sprzegla to jest to zaniedbanie poprzedniego wlasciciela. Ta linka zakonczona jest "beczulka" wchodzaca w klamke i w tej klamce ona musi byc ruchoma. W Suzuki mialem specjalna plasticzana tulejke w tym miejscu, ktora jednak po dlugim czasie sie wycierala, beczulka stawala w miejscu i urywala linke jesli nie posmarowalo sie otworu w klamce. Nie wiem czy tak samo jest w XJ600 ale proponuje dokladnie obejrzec to miejsce. Jak nic tam nie ma to radze regularnie smarowac, specjalnie przed zalozeniem nowej linki. Co do wypowiedzi kolegow na temat sprzegla to 100% zgoda z mojej strony.
  7. Nie nie, spokojnie z tą uszczelka pod głowicą. Ja mówię zdjęciu pokrywy zaworów aby zobaczyć manianę z dekompresatorem a wtedy i zobaczysz którędy leci olej do świecy.
  8. Ja "powiem" tylko za siebie .Sam mam ciuchy gore-tex rukka z sredniej polki i jak do teraz dupa nie zmoczyla sie . Jeden z porzadniejszych przejazdow w dwszczu zaczal sie jesli mnie pamiec nie myli przed Hannoverem a skonczyl przed Gliwicami . Na tym odcinku okolo 700 km. w 90% lal deszcz i obeszlo sie bez przemokniecia.Jedna istotna rzecz.Przecietnie cztery razy w roku przeciagam ciuchy srodkiem do impregnacji.
  9. Hmmm... czyli tak czy inaczej czeka mnie rozbiórka góry silnika... słabo ale z drugiej strony jak zbagatelizuje te objawy i okaże się, źe to faktycznie uszczelka albo coś gorszego to później może być drogo, a tak tylko planowanie głowicy i nowa uszczelka....
  10. Tu wygląda na spust z otworu świecy. Jak zdejmiesz pokrywę to i zrobisz porządek z tym. NIe wiadomo jak wygląda uszczelka skoro ktoś takie manianki odstawił. Co do uszczelki pod głowicą to ogólnie dobrze piszesz ale czasem i na zewnątrz sączy się olej i to wszystko.
  11. Dzięki, tak chyba będzie najrozsądniej. A jak to jest z tym przeglądem zerowym? Czy na stacji przyjmą motocykl z brytyjską blachą? Czy po przeglądzie dają jakieś zaświadczenie o zrobionym przeglądzie? A i jakie dokumenty muszę zabrać ze sobą, żeby diagnosta podjął się kontroli?
  12. Czytałem dziś tutaj na forum, że w KLX 650 dekompresator ma jakiś wadliwy nit, który się z czasem luzuje i wskutek czego może dojść do uszkodzenia- zrobić dziurę w głowicy, dlatego chyba nawet kontrolnie zerknę w jakim stanie jest Zdjęcie tego otworu z którego wydobywa się powietrze z prawdopodobnie odrobiną oleju bo wypala się i dymi na kolanku wydechowym https://ibb.co/FsJSNpq Kolega Monter pisał, że to może być uszczelka pod głowicą ale czy wtedy nie powinien być olej w plynie chlodniczym lub na odwrót plyn w ojeju, albo para z ukladu wydechowego, tak miałem w quadzie Kawasaki klx 400 + mleczna kawa w silniku...?
  13. Yamaha Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
  14. Nie wrzuciłeś foty tego miejsca. A co do pokrywy to zostaw jak jeździ i działa...chyba, ze chcesz się bawić to voila.
  15. Ale przy słabym akumulatorze i umiejętnym użyciu tej dźwigienki jesteś w stanie bez problemu odpalić ten silnik
  16. Czyli generalnie powinien być automatyczny dekompresator bez zadnej linki i klamki? Uruchamiam silnik bez wciskania tej klamki i pali bez problemu, próbowałem z użyciem tej klamki ale nie bardzo chce odpalić... Chyba będę musiał zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć co tam jest wyrzeźbione.... Z tego spustu z otworu świecy czy powinno się coś skraplać i wydobywać powietrze....?
  17. Rukka tez ma rekawencki, nawet z piorkiem do przecierania szyby podczas deszczu, a Louis to mi sie jakos cienkawo kojarzy, ale wiadoma sprawa, trzeba sobie jakos radzic
  18. Jechałem z kumplem do Czech, złapałem jakąś banie że chyba mi uszczelniacze puszczają olej, zacząłem to sprawdzać w czasie jazdy i zanim się zorientowałem już byłem na poboczu, rowu nie było, ale był wycięty las... obyło się bez położenia, ale do dziś nie wiem jakim cudem przez ten wycięty las jechałem. Kolejna akcja to naczytanie się forum na temat jazdy (jak jeszcze Kulik pisał) i próby na asfalcie. Byłem mistrzem zakrętów, przecież tyle teorii przyswoiłem.. do czasu aż w Virago z kuzynem przytarłem wystającą śrubą od wydechu o asfalt. A że to był nowy asfalt nie miał jeszcze wysypanych poboczy, także jak już przytarłem odprostowalem moto, zjechałem na to pobocze i zamiast na nim wyhamować to starałem się wyjechać z powrotem na asfalt (jakieś 15 cm wyżej), przednie koło wjechało, tylne już nie. Zakończyło się pięknym około 30 metrowym szlifem po nowym asfalcie. Mi nic nie było, ale kuzyn miał kostkę zdartą do kości... Dawne czasy, nie wszyscy mieli ciuchy ... Jak Ktoś mówi ostatni raz (np. po serii zakrętów) to nie jedź na maksa, bo na pewno glebniesz
  19. Moze jest jeszcze zalozony jakis dodatkowy filtr paliwa (zapchany) ktory robi faxsy.Do tego dodalbym jeszcze czyszczenie gaznikow i przy okazji synchronizacja gaznikow.
  20. Wymyśliłem prosty, nadrzewny statyw pod aparacik. Wersja pierwsza zrobiona na bazie paska napędowego od skutera. Działa super i montuje się to w 5 s. Oczywiście regulacja pochylenia aparatu jest na śrubie. Parę dzisiejszych fotek ze 140km trasy, również z tego statywu. Wersja nr 2 będzie zrobiona na bazie paska rozrządu, odwróconego ząbkami na zewnątrz, półeczka pod statyw będzie na środku, a całość spinana na drzewie stalową wsuwką z tyłu drzewa.
  21. witam wszystkich. kupiłem fazera po wywrotce. ogarnąłem uszkodzone elementy ,wymieniłem olej odpalam i..... Moto chodzi całkiem całkiem. po rozgrzaniu wchodzi do odciny. Przy jeździe próbnej okazało się że nie idzie powyżej 5000 obrotów i muli opuszczam gaz i jakoś jedzie na 3-4 tyś obrotów ale. jakieś sugestie od czegoś zacząć ??? Pozdrawiam i dzięki
  22. Posprzatane i na temat poproszę, dziękuję.
  23. Witam w końcówce sezonu 2019, pojawiają się ciekawe promocje i wyprzedaże , jeżeli możecie to doradzajcie: sprężyny progresywne przód firmy progressive suspension nr katalogowy 11-1527 , czy warte zachodu w Sporciaku , zalety / wady w stosunku do stock-owych, latam głównie po mieście . pozdro
  24. kiler

    Banknoty

    tak samo pasowały 20 złotówki to były dobre czasu i przebitka.............. kosmiczna
  25. Cosmoo

    Banknoty

    Rozszyfrowałem Cię..ha !!!
  26. Panowie, same odgłosy kosza mi jakoś specjalnie nie szkodzą, nawet przyzwyczaiłem się do wzmożonych wibracji w okolicy 4k obrotów, przynajmnniej wiem bez patrzenia ile mam obrotów hehe, po prostu zająłem się tym przy okazji i rozważam czy i jak to poprawić. Grzebać zacząłem ze względu na te "nowe" odgłosy typu chrobotanie/stukanie. Po rozebraniu nie znalazłem niczego specjalnie niepokojącego, więc tak jak pisze grizzli, trzeba będzie ustawić luzy zaworowe i zadbać o gaźniki przed sezonem 2020. Nie tak dawno, w ciepłe dni, po dłuższej przejażdżce urwała mi się linka sprzęgła, na szczęście przy prędkości 2km/h jak już wjeżdżałem na podwórko i akurat wbiłem luz... i pękła linka Zrozumiałem że nie ma kompromisów, bo tu chodzi o bezpieczeństwo i maszyna musi być na 100% sprawna.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...