Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Dzięki. Właśnie szczerze mówiąc zdziwiłam się, gdy sprzedawcy w 2 sklepach zasugerowali takie niskie, ale uznałam że wiedzą lepiej ode mnie. Mógłbyś w takim razie coś zasugerować konkretniejszego, co by było w miarę smukłe? Większość wyższych butów widzę albo typowo turystyczne, bardzo toporne albo iście na tor. Albo chociaż w jakie marki celować? Póki co brałam pod uwagę Alpinestarsy, Sidi, wspomniane Daytony, Rebelhorn i Dainese - czy któreś z nich byś z góry odradzał? Zgodnie z sugestią, wróciłam do punktu wyjścia. 1. Rebelhorn TRIP ST CE https://www.4ride.pl/catalog/product/view/id/76693/s/buty-skorzane-rebelhorn-trip-st-ce-czarno-zolte-rh-bot-trip-st-58/category/261/ 2. Alpinestars SMX-plus https://www.imready.eu/pl/buty-sportowe-smx-plus-alpinestars-kolor-czarny-cnf.html? 3. Alpinestars Stella SMX-6 V2 https://www.imready.eu/pl/buty-sportowe-stella-smx-6-v2-alpinestars-kolor-bialy-czarny-cnf.html? 4. Dainese Nexus https://www.4ride.pl/odziez-motocyklowa/buty-motocyklowe/buty-dlugie/buty-skorzane-dainese-nexus-czarne-1795200-604.html 5. TCX Fighter https://www.4ride.pl/odziez-motocyklowa/buty-motocyklowe/buty-dlugie/buty-sportowo-szosowe-tcx-fighter-czarno-czerwone.html 6. Shima RSX-6 https://www.4ride.pl/odziez-motocyklowa/buty-motocyklowe/buty-dlugie/buty-skorzane-shima-rsx-6-czarno-zolte-rsx-6-men-fluo.html 7. Sidi Gavia Gore-Tex thttps://defender.net.pl/product-pol-127423-Buty-damskie-SIDI-Gavia-Gore-Tex.html Tylko wszystkie one wydają mi się być typowo na sporta, a nie na wycieczkę. Ale nie wiem w zasadzie czy ludzie zwracają na to uwagę.
  3. Today
  4. michoa

    Zmiany klimatyczne

    z drugiej strony jeśli dzięki gównianemu latu ma być kolejna bezśnieżna i ciepła zima to przeboleje u mnie narazie te 40 stopniowe upały to można policzyć na palcach jednej ręki w niedzielę i sobotę było niźle , dziś 3 krople deszczu i 10 stopni mniej
  5. Cześć. Jestem na etapie wykonywania szparunków w mojej WFM M06, ale już zgłębiam temat innych motorów. Temat Csepeli węgierskich już ogarnięty (nie potrafię jedynie odróżnić przednich wideł czym się różnią u niektórych modeli), ale temat z ruskami trochę idzie gorzej.. Potrzebowałbym jakichś wskazówek gdzie znajdę materiały, które pomogą mi odróżniać szczegóły K-125, K-55, Moskwy-125 i Mińska M1A. Często zdarza się tak, że jest motor, który jest zróbą z tych 3 czy 4. Mogą być jakieś pomocne linki itd. Dodam też parę zdjęć, żeby na ich podstawie można było podyskutować, czy egzemplarz był warty uwagi - niedawne ogłoszenie z OLX. Z tymi ruskami to trochę tak jak z wskami.. między niektórymi modelami były nieznaczne, ale istotne różnice i ciężko o taką wiedzę czasem, a cyrylica trochę mnie przeraża. Tak więc jakby ktoś miał fajny egzemplarz do odrestaurowania, w miarę kompletny, to przyjmę. Interesuje mnie Mińsk M1A, Moskwa 125, i Csepel 125/49 lub /50 - jeśli jest lepsze miejsce do tego typu ogłoszeń to proszę powiedzieć, to uaktualnie to. Szukam też info o bazarach motorów w Wielkopolsce. Zapraszam do dyskusji na temat tych modeli. Jak jakiś dorwę, to może pociągnę tu ten temat dalej z renowacji. Na razie etap zgłębiania wiedzy. Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam.
  6. Nie jest... Nie wybaczają małe pojemności... Pomyśl chwilkę o geometrii i fizyce motocykla... Vo się dzieje jak dodasz gazu, a co jak go odejmiesz.
  7. ja nie pamiętam ale temat w sumie założył łysy milicjant który stażem jest młodszy niż ja a nie pamiętam bejbe mi kupowała świat motocykli trochę i chyba motocykl ? jaka była wtedy konkurencja ? pamiętam numer z testem adv 990 , v2 i prawie 100KM toż prawie jak bita śmietana na świeżo wygolonej i umytej cipeczce
  8. Jest już program , jak zwykle są w planach kapele na żywo (m.in. Arakain i Doga). Obawiałem się, ze będzie biednie jak w Polsce, ale przecież to są Czechy . http://www.motoluzany.cz/#page2
  9. Chcialbym w imieniu forum przyznac Ci zlota lopate archeologa - temat z przed 12 lat ! B R A V O ! ! ! Lopata.jfif
  10. Zdechlo smiercia naturalna jak Arinera
  11. I dlatego wypominasz mi błąd w tłumaczeniu po lekko licząc roku czasu? No naprawdę, nieskazitelny jesteś w ch... buahahah
  12. To raczej stare dzieje, których i ja nie mogę pamiętać..pytanie raczej miało kontekst, czy Michoa jest tu na tyle długo, że może tu spamować..ja to młody tu jestem raptem 2008/2009 rok..
  13. Oczywiście że większość Europejczyków to rozumie. Problemem jest natomiast dla tych, co te Europę opuścili, wyjeżdżając np. Kilka, kilkanaście lat wstecz, np do USA za chlebem. Oczywiście, nie dotyczy to wszystkich, czego chociażby Ty jesteś przykładem. Mają z tym problem emigranci zakompleksieni, chcą wszystk8ch pouczać. Problem w tym, że zazwyczaj wiedzę jaką mają, pochodzi tylko z jednego źródła. Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
  14. buty na motocykl, za wyjątkiem może takich na dojazdy stricte po mieście, nie mogą się kończyć na kostce - z 2 co najminej powodów. pierwszy jest taki, że większość drobnych urazów związanych z jazdą to właśnie nogi, w szczególności kostki, czasami łydki (zsiadanie i rozgrzany wydech). drugi częściej spotykany jest taki, że wystarczy drobny deszcz, mokry asfalt, i masz wodę na nogach co najmniej do połowy łydki. nie bez przyczyny znakomita większość motocyklowych butów jest właśnie wysokich poza tym fajnie mieć goretex, nie trzeba się martwić w razie deszczu (albo zwiedzania zalanych jaskiń) oznacza to, że zasadniczo powinnaś wrócić do punktu wyjścia, szukając jeszcze raz butów motocyklowych, a nie jakiegoś - przepraszam za porównanie - dresiarskiego substytutu. zwłaszcza, jeśli plan obejmuje długi wyjazd. bo ja osobiście nie podjąłbym się przejazdu przez tatry w żadnych z nich, wiedząc że w środku lata mogę mieć 4 st C i praktycznie marznący deszcz jsz
  15. Aku padl najprawdopodobniej, kup sobie ani miernik ekejtryczny i sprawdz napiecie na klemach aku z wlaczonym sowatlem.
  16. To jest dobry swist, przyzwyczaj sie do niego. Jak chcialbys zmienic temat?
  17. Zastanawiam się tylko, czy to nie jest przerost formy nad treścią - czy to nie są bardziej sportowe buty i nie będę w nich wyglądać komicznie?
  18. Jezeli jest tylko smarowanie rozbryzgowe to jak olej smaruje walki rozrzadu? Ze zdjec widze ze tlok z pierscieniami jest OK a olej dostaje sie przez zawory na denko tloka w tak duzej ilosci ze zmywa je na gladko i tylko czesciowo sie na nim zapieka. cos jest nie halo z prowadnicami / zaworami. Otwpry odplywowe musza byc w glowicy, bo olej ktory smaruje walki ( w duzej ilosci ) musi splynac z powrotem do karterow silnika. Rozbierz glowice, rozepnij zawory i zrob zdjecia, zaworow w kanalach wydechowych i ssacych, samych zaworow i glowicy od strony walkow rozrzadu.
  19. To ja jako emigrant zarobkowy do emigranta niezarobkowego: Robercie masz jakies nieprawdziwe informacje, bo z tego co wiem to polskie firmy opanowaly w przewazajacej czesci europejski rynek transportowy, produkcji mebli, okien, remontowy nie mowiac o produkcji zywnosci i zarabiaja tam miliony euro, nie mowiac o Polakach pracujacych za granica i przysylajacych te mln euro do Polski, a polski przemysl jest najwiekszym zapleczem przemyslu niemieckiego w produkcji czesci i samochodow. Dzieki takiej Ikea np ludzie w Kanadzie kupuja polskie meble, co i nam sie niedawno zdarzylo. Czyli fundusze przekazane Polsce przez Unie to tylko small potatoes w porownaniu do tego co zarabia polska gospodarka korzystajac z europejskiego rynku. Przeciez cala brexitowa bitwa toczy sie o dostep G.B do rynku Unii i kwoty ktora trzeba bedzie za to zaplacic. Przy okazji czy wiesz ze niezrzeszona z Unia Norwegia placi za ten dostep kwote rowna wkladowi brytyjskiemu? Czyli najwyrazniej jest o co walczyc. Jakos te panstwa nie boja sie ze ich wlasna kultura zostanie przez Unie zniszczona, a niektore z nich maja kulture i historie o wiele dluzsza i na wyzszym poziomie niz Polska. Ten swobodny przeplyw ludzi, kapitalu i towarow dziala w Unii juz w 69r kiedy pierwszy raz wybralem sie do Holandii by spotkac tam pracownikow z panstw sasiednich, pracujacych na podobnych warunkach i z podobna oslona socjalna jak u siebie. I towary z calej Europy, ktorych moje socjalistyczne oczy nie mogly sobie nawet wyobrazic.:) A wracajac do polityki to twoje ukochane panstwa narodowe moga sie pochwalic glownie dwiema wojnami swiatowymi w ktorych zginelo dziesiatki mln ludzi - tego jakos nie bierzesz pod uwage. Zreszta male europejskie panstwa narodowe sa skonczone w obecnych czasach w grze politycznej i gospodarczej swiatowych gigantow, z ktorych akurat Rosja jest najslabsza i nie maja mozliwosci nie tylko przeciwstawic sie dzialaniom tych panstw gigantow, ale nawet nie radza sobie z wielkimi miedzynarodowymi korporacjami. Dopiero zjednoczone stanowia jakas sile. Myslalem ze jest to zrozumiale dla wiekszosci europejczykow, ale coraz czesciej sie przekonuje ze jednak nie bardzo.
  20. Zaworów jeszcze nie rozpinałem. Na razie mam tylko takie fotki: https://photos.google.com/share/AF1QipPpgxA2mj2q_Af6rtf5fmgK4h90tumgUfU1Dm9My16jxsLANIr4Yby8SytQh_PZTA?key=UDJVYThGZHpGdjFaRUZwNGNUVEZKMGFuNW51UTNn Zrobię więcej i wrzucę. Uszczelniacze mają przebieg 3-4 kkm i są oryginalne KTM-a. Otworów odpływowych nie ma, gdyż w tym silniku jest tylko smarowanie rozbryzgowe.
  21. Hmm, kezeli dymi przy zapalaniu i schodzeniu z obrotow to raczej glowica. Jak wygladaja zawory w czesci ktora znajduje sie w kanalach ssacych i wydechowych? Czy uszczelniacze sa dalej plastyczne w czesci przylegajacej do trzonka zaworu? Czy otwory odplywowe oleju z glowicy sa drozne? Tloka na pewno nie musisz wymieniac ale przeswity przez pierscien olejowy moze czesciowo tlumacza sprawe. Jakiej ten pierscien jest konstrukcji?
  22. Hmm, rozpinałem już kiedyś zawory, żeby to sprawdzić. Luzów na prowadnicach nie było. Uszczelniacze siedziały na swoich miejscach, trzonki zaworowe suche
  23. Moglbym i ja tobie personalnie wywalic, tyle ze to malostkowosc. O ile mnie to nie dotknie osobiscie, nie napisze ze mnie to wali bo tak nie jest, o tyle ciebie i twoje dzieci dotknie i to mocno tyle ze z czasem. Zobaczysz czego beda uczyc w szkolach. Obudzisz sie jak inni z reka w nocniku wspieracze UE tyle ze bedzie juz za pozno. Nie jestem tez imigrantem zarobkowym, pisalem juz o tym i wiesz to dokladnie, tylko jak inni chcesz dokopac i tyle, cecha slabych ludzi, nie majacych nic wiecej do zaoferowania. Szkoda tylko ze nie potrafie sie na nikogo gniewac dluzej niz 5 sekund i nikogo nie skreslam.
  24. Jak przy schodzeniu z obrotów to prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe. Może głowica nie została poprawnie wyremontowana?
  25. no tak, po '89 roku ruskie i współpracujący z nimi polscy komuniści zostawili tą osławioną polską gospodarkę wręcz w kwitnącym stanie, po prostu wzór dla całego świata. brawo, analiza błyskotliwa jak zwykle jsz
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...