Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. KS, to jest forum motocyklowe i wypadalo by wiedzieć, że KZ to kultowy model Kawasaki. A autorowi gratulacje za rozwijanie pasji.
  3. Dzisiaj
  4. - Czy Wy zawsze musicie odpowiadać pytaniem na pytanie? - Doprawdy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Grzecznie zypytalem co masz ny mysli poprzez " KZ " wiec, nie wmawiaj mi prosze, ze nic nie zakumalem. Ale zadna odpowiedz, to tez odpowiedz dziekuje 🙂
  6. Dziekuje :) Dopisze, że wcale nie chciałem Scramblera, a Harley’a nie brałem pod uwagę. Scrambler jest świetnym kompanem, Harley - cóż sprawia tyle przyjemności co irytacji, ale jak się wkręcisz w jazdę to przez wibracje spadają stopy z podnóżków i to jest fajne. Kawasaki to już 10 lat renowacji, tysięcy złotych i duma. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Fajnie że rozwijasz pasję. Gratuluję nabytków 🙂
  8. Ty nic nie zakumałeś. Zostawię to jednak Tobie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Czytac potrafi ? Bo widze, ze nie rozruznia slowa Koncentrazion od Koncentrat 🤣 Aaaaaaaaaaaaaaaaa i z piwem nie ma to nic wspolnego bo o w przypadku KZ o oboz koncentracyjny chodzi. 🙂
  10. Koncentrat Lagera? Nie ma czegoś takiego jak piwo Lager w koncentracie, czym to niby rozcieńczyć? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Wczoraj
  12. A KZ to Konzentration Lager ? 🙂
  13. Trochę mnie nie było, ale wracam :) KZ jeździ i ma się dobrze. Brakowało jednak jeszcze czegoś, a że świat próżni nie lubi to mam :) Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  14. Ta, tyle, ze Brief'u niema juz od 18 lat ! 🤣 Chyba, ze byl ponad 18 lat wymeldowany ! 🤣 .
  15. jak badania są młodsze niż rok to (teoretycznie) nie potrzebujesz ich robić. Choć niektóre urzędy, niezgodnie z prawem, żądają badań. Niemieckie badania są ważne 2 lata, polskie rok, więc jak niemieckie są poniżej roku, to mają być ważne w Polsce do rejestracji. A miejsce wpisz jakie chcesz, logicznie by było wpisać miasto z briefu i masz z czapki. Nikt tego nie sprawdza i tak.
  16. Ostatni tydzień
  17. Tommo

    BMW R1150GS

    To jest dotarty GS ☺️ Najlepszy pod względem trwałości ze wszystkich serii.
  18. Piasek80

    BMW R1150GS

    Fajna sztuka. Rozbawił mnie opis "niski przebieg" a na blacie 122 tys km 🙂 ale spoko, rozumiem. Marka premium - tego nikt nie kupuje na niedzielne snucie się z kumplami po bulwarze tylko "dupa w troki" i kierunek Indie albo inny koniec świata.
  19. Tommo

    BMW R1150GS

    Witam. Jest to oryginalny Adventure z zawieszeniem Ohlins i 30 l zbiornikiem. W pełni ubrany i przygotowany do długiej wyprawy. Motocykl bardzo zadbany, brak rys, wgniotek itd. Kutry SW Motech. https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/bmw-r-ID6HpCXd.html
  20. Nie masz żadnego PCC. Robisz pierwsze BT w kraju i z jego pozytywnym wynikiem oraz umową prosto do WK po blachy
  21. CERMOTOR albo WILMAT po wymiarach powinni coś dobrać.
  22. Stąd moje wynurzenia. Szybki przegląd co rynek oferuje i przeczucie graniczące z pewnością, że ten amor to wydmuszka. Dwa pokrętła i cylinder za 300$. Koleś składał sobie downhilla. Żaden ekstrem. Amatorsko. A i tak wyszło na dwie dyszki bez paru stówek. I z tego co pamiętam, to większość poszło na ramę i właśnie zawias
  23. Jest regulacja ale jak bym nie kręcił to i tak amor siada na kole próbowałem regulować ale to nic nie daję.
  24. Tak spojrzałem na specyfikacje tego roweru i widzę, że obciążenie to 180kg! Cos sie chyba komuś pomyliło. Ale skoro tak jest, to reklamuj to. Tak przy okazji, na amortyzatorze nie ma żadnej regulacji? Mała śrubka na dole H/S, H/L?
  25. Witam Was drodzy kierowcy jednośladów. Wczoraj udało mi się zakupić pierwszy motocykl. Od sprzedającego dostałem umowę kupna- sprzedaży "na Niemca" do wypełnienia w własnym zakresie. Tutaj rodzi się moje pytanie - na umowie jest niemiecka miejscowość X, jak w związku z tym zadeklarować miejsce dokonania czynności cywilnoprawnej (poz. 22 PCC-3)? Z góry dziękuję za pomoc. LWG
  26. Myślę o redukcji wagi ale zanim schudnę kilka kg to będzie już po sezonie.. ktoś mi napisał żeby zmienić poprostu sprężynę na taką o 20% grubszą i powinno być ok, gdybym znalazł amortyzator o podanych wymiarach to wymienił bym go całego ale ciężko znaleźć taki który jest w 100% odpowiedni i jest ryzyko że dalej nie będzie wytrzymywał mojego obciążenia więc chyba wymiana sprężyny w nim to będzie najlepsze rozwiązanie.
  27. IZO, nie kombinuj. To nie żaden pojazd kosmiczny tylko taczki połączone z rowerem. O twardości i dobiciu amora nie decyduje jego długość a twardość sprężyny i tzw dobicie, czyli upraszczając, jak szybko w nim przepływa olej. W tym konkretnym przypadku jest mocno przekroczone dopuszczalne obciążenie i nawet jeśli zmieni amortyzator na twardszy, twardsza sprężyna, to i tak reszta się połamie. Jedynym rozwiązaniem jest tutaj schudnięcie ze 40 kg. Są nawet do dziś produkowane ciężarówki, np. w Indiach na resorach. Przewożą jeszcze większe ciężary niż te na poduszkach Wysłane z mojego Infinix X666B przy użyciu Tapatalka
  28. Dłuższy amor w spoczynku powinien być dłuższy na pełnej kompresji, ale właśnie rozkminiłem że nie jest to regułą i może być tak, że dłuższy amor ma więcej skoku i siądzie tak samo i przywali w błotnik 😁 Więc żeby zrobić to jak najlepiej, to pasowało by zmierzyć ten amor w pełnej kompresji i poszukać takiego który jest te 20mm dłuższy. Albo szukać takiego samego z twardszą sprężyną. Ewentualnie wymienić sprężynę w tym na twardszą (kolega 120kg) jak patrze tak na szybko w neta to pełną charakterystykę, czyli wymiary w spoczynku, w kompresji i twardość sprężyny, to opisaną mają tylko markowe i drogie amorki. Widzę że sama sprężyna też swoje kosztuje. Pasuje chyba spytać jaki jest na to budżet zanim się zacznie doradzać amory za kilka koła 😁
  29. Obecnie mają busy i osobówki. Kraza 255 czy Jelcza 315 nie pamiętam z miechami. 😎 Uproszczenie z mojej strony. Ale nie wyjaśniłeś po co zalecałeś wydłużenie amortyzatora?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...