Skocz do zawartości


Zdjęcie

Vulcan VN 1500


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#1 jelu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 23 luty 2004
  • Skąd:Elbląg/Wrocław
  • Motocykl:VFR 800 '98

Napisano czw, 26 lut 2004 - 22:20

Jeśli śmigasz Kawasaki VN 1500 D1/D2 rocznik 96-97 i za cholere nie możesz dojść z jakich to powodów :
Symptom 1
Podczas jazdy, spada prędkość - czasami przyczyną jest praca na jednym cylindrze lub gaśnie całkowicie. Ponowne uruchomienie może udać sie po dopiero 2,3 minetach. Może wtedy towarzyszyć temu strzelanie w gaźnik lub strzelanie w rurę wydechową. Symptom ten może zdarzyć sie po ok 1000km i może występować nieregularnie!
Symptom 2
Strzelanie w gaźnik występuje zarówno podczas rozgrzewanialub po rozgrzaniu silnika. Czasami towarzyszy temu strzelanie w rurę.
Symptom 3
Gdy silnik jest zimny gazowanie powoduje strzelanie w gaźnik lub może doprowadzić do zgaśnięcia silnika.Objawy te nie występują gdy silnik jest rozgrzany.
...to znaczy że masz problem z jakim ja podiąłem heroiczną walkę nie myśląc ani przez chwilę by sprzęta opchnąć następnemu frajerowi.
Motocykl posiada dość poważną wade fabryczną, z którą można sobie poradzić - oczywiście nakładem finansowym oraz czasowym.
Wyników przeprowadzonej naprawy nie mogę na razie przedstawić gdyż jestem dopiero w fazie składania silnika (ociągam się nisamowicie gdyż jestem sołdzierem - brak czasu).
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej w tej sprawie to pisz: danost@wp.pl
Powodzonka.

#2 krasnal

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • VROC
  • 1156 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 30 październik 2002
  • Skąd:Bogatynia
  • Motocykl:VN1500ms

Napisano pią, 27 lut 2004 - 07:38

[quote name='jelu]...Ponowne uruchomienie może udać sie po dopiero 2' date='3 minetach...[/quote']
Hmmmm.... brzmi intrygująco, dobrze, że w mojej Yamci nie występują takie symptomy :D

#3 Michał

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • M.G.H.
  • 1137 postów
  • Na FM od: 09 czerwiec 2002
  • Skąd:Siedlce

Napisano pią, 27 lut 2004 - 08:51

[quote name='jelu]...Ponowne uruchomienie może udać sie po dopiero 2' date='3 minetach...[/quote']

Wrrrr....
Qrczę i pomyśleć, że niedawno sprzedałem taki fajny motocykl nie nie wiedząc o jego ukrytych zaletach.

A tak poważnie, czy mógłbyś coś więcej napisac na temat tej wady :?:

#4 jelu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 23 luty 2004
  • Skąd:Elbląg/Wrocław
  • Motocykl:VFR 800 '98

Napisano pią, 27 lut 2004 - 11:43

Uważam, że dla tych którzy nie maja do czynienia z danym modelem, wystarczy wiedzieć że występują takowe przupadłości. Aby przedstawić problem w bardziej wyrazistym świetle należałoby przedstawić rysunki itp. itd. Dla tych którzy mają to nieszczęście i doświadczają tej pechowej sytuacji, poświęcę więcej czasu by pomóc.
Kontak już podałem wcześniej.
Ciekawskich i dociekliwych serdecznie przepraszam za nieuszczegółowienie tematu.

#5 jelu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 23 luty 2004
  • Skąd:Elbląg/Wrocław
  • Motocykl:VFR 800 '98

Napisano pią, 27 lut 2004 - 11:45

A co do minet...nie lubicie? :lol:

#6 GośćNorbert Grzesik_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano sob, 28 sie 2004 - 12:37

Witam. Chciałbym zapytać, czy ktoś ma jakieś ciekawe informacje oraz opinie na tema motocykla
Kawasaki VN 155 Classic? Mam możliwość kupienia tego motocykla z 1997 roku. Czekam na odpowiedzi. Pozdrowienia.

#7 intruz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 45 postów
  • Na FM od: 22 kwiecień 2004
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Motocykl:XV1700 Warrior

Napisano sob, 28 sie 2004 - 14:49

Ale o jaki model ci chodzi vn 15 czy vn 1500?? Jesli chodzi o ten drugi to moge ci cos na ten temat powiedziec bo taki motocykl uzytkuje moj brat, ja posiadam 1600 ale to prawie takie same silniki.

#8 GośćNorbert Grzesik_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 30 sie 2004 - 13:07

Oczywiście chodzi o VN 1500 Classic z 1997 roku

#9 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2349 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano pon, 30 sie 2004 - 21:28

Ja co prawda duzych doswiadczeń z VN 1500 Classic nie mam ale spotkałem się z opiniami (od gości którzy mają takie motocykle) że po bardzo małym przebiegu (np:30tys km) trzeba było zmieniać pierścienie tłokowe. Raz nawet widziałem ogłoszenie i gość w opisie pisał że już to zrobił (moto miało około 40 tys km przebiegu). Z ciekawości zadzwoniłem i zapytałem o co chodzi. Koles twierdził ze w serwisie powiedzieli mu że to normalna sprawa i że trzeba te pierścienie zmieniać.
Kiedyś chciałem kupić Classica ale jak mi w ASO powiedział znajomy mechanik że trzeba się liczyć z e zuzyciem oleju nawet w fabrycznie nowym moto to dałem sobie spokój.
Ale to wszystko to tylko jakieś pogłoski. Vulcan jest bardzo ładnym motocyklem z mocnym silnikiem i dobrymi hamulcami.

#10 jelu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 23 luty 2004
  • Skąd:Elbląg/Wrocław
  • Motocykl:VFR 800 '98

Napisano czw, 30 wrz 2004 - 15:01

Jeszcze nie uważam sezonu za zamkniętego, ale do tej pory od remontu zrobiłem ok.3K mil, silnik pracuje bez zarzutów. Oby tak dalej.

#11 thor.pl

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 05 styczeń 2006
  • Skąd:Brzeszcze

Napisano czw, 05 sty 2006 - 20:10

Jeśli może któryś z kolegów doradzić co to za motocykl ile pali itp to chętnie posłucham zanim go kupię

#12 noise of death

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 431 postów
  • Na FM od: 26 sierpień 2002
  • Skąd:Gliwice

Napisano czw, 05 sty 2006 - 22:20

Witam, tu masz troche opisane:

http://forum.motocyk...&highlight=1500

http://forum.motocyk...&highlight=1500

Pozdrawiam

#13 doktor xvs

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 23 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 06 październik 2005
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:Yamaha XVS 1100

Napisano wto, 10 sty 2006 - 19:54

Mam jakieś materiały z gazet Swiat motocykli,jeśli chcesz to daj znać ,zrobię skany i ci wyslę. Z tego co pamiętam to są olejożerne - ten typ tak ma.(kwestia,który rocznik? )

Pozdrawiam

#14 RAFAL

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • E.K.G.
  • 601 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 21 styczeń 2006
  • Skąd:STALOWA WOLA
  • Motocykl:skuter50ccm

Napisano sob, 21 sty 2006 - 14:00

Co myślicie na temat tego motorku??Będe wdzięczny za słow pare na jego temat.

#15 RAFAL

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • E.K.G.
  • 601 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 21 styczeń 2006
  • Skąd:STALOWA WOLA
  • Motocykl:skuter50ccm

Napisano sob, 21 sty 2006 - 14:49

Śmigam teraz takim motorkiem 2001r nie narzekam prowadzi sie dobrze z serwisem tez nie ma problemu troszke duzo pali ale pojemnoscm tez spora.Dobry na długie trasy,mocny z wyprzedzanie nie ma najmniejszego problemu kolejny nie robia na nim wrazenia. Z tego co wiem roczniki do 1999 wciągały troche oleum .Ustawienie tylnego zawiesznia jest dziecinnie proste przekrecasz i .........juz :D Troszke miękki przód ale to kwestja przyzwyczajenia sie mnie ono odpowiada.W zakretach prowadzenia sie bdobre.W dwoch słowach super motorek.Bernard napisal slabe heble no nie do konca sie z nim zgodze motorek troche waży wiec...... :lol: a swoją moc ma.Co do dziweku wydechu (tuningowe cobry) to muzyka dla mych uszu :lol:

#16 Worriot

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 469 postów
  • Na FM od: 15 marzec 2005
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:Midnight Warrior

Napisano sob, 21 sty 2006 - 17:28

Wielki, ciezki krazownik dla doswiadczonego motocyklisty. Jezdze wcale niemalym motocyklem, ale jak siadlem na Vulcana, to poczulem respekt...

#17 voodoo

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 120 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 25 grudzień 2005
  • Skąd:Katowice
  • Motocykl:Honda Shadow VT600

Napisano pią, 27 sty 2006 - 10:38

Z tego co wiem od znajomego cytuje "wypas i nie zamienia na inny g..."
jedynie tyle moge Ci powiedziec

#18 Klaus

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 559 postów
  • Na FM od: 04 marzec 2005
  • Skąd:Murowana Goślina
  • Motocykl:st3, gt100

Napisano pią, 27 sty 2006 - 11:12

witam
jestem fanem INDIANA - a więc i driftera
i trochę tego poczytałem popytałem na zlotach
i co ci mogę doradzić to kupno VN 1500 po roku 2000 - wtedy drobne zmiany przeszedł silnik (ponoć oznaczenie J- już super) i użytkownicy nie narzekają, choć tylko vn 15 chlałÂ olej to pozozstało to już przy kawasaki.
Jeżeli dysponujesz kasą to nawet 1600 polecałbym.

pozdrawiam
klaus

#19 sanche_z

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 44 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 25 styczeń 2006
  • Skąd:Opolskie
  • Motocykl:Honda CBF 1000

Napisano pią, 27 sty 2006 - 18:14

Zanim nabylem Triumpha, qpilem sobie VN-ke z 88 roku. Fakt, starego rzepa ale typ VN-15 SE! To SE nawet mi nic nie pomoglo w tym, ze franca palila do pol litra oleju/bak paliwa 8O
Jest jeszcze jeden "zonk" w tym sprzecie: w maszynach do 1995 roku, mialy one permanentny problem z nadpekaniem ramy w miejscu gdzie sie ja rozkreca aby wyjmowac silnik (po prawej stronie, zaraz za glowka ramy.
Gdybys mial lykac starszaka, obejrzyj dokladnie rame. No i kup sobie beczke oleju :)

#20 intruz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 45 postów
  • Na FM od: 22 kwiecień 2004
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Motocykl:XV1700 Warrior

Napisano sob, 28 sty 2006 - 13:04

Bardzo fajny sprzęt pod warunkiem,że jest czarno-srebrny i ma wydech V&H :) ;) ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań