Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Pierwszy motocykl - zestawienie

ale nie wiem który wybrać ?

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#61 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9281 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano pon, 28 maj 2012 - 22:12

myślę ze jak nie będzie odkręcał gałki to powinno być ok.


czasami zastanawiam się, czy takie wypowiedzi to jeszcze szczyt naiwności, czy już co innego
jsz

bezmotocyklowy


#62 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9738 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pon, 28 maj 2012 - 22:42

czasami zastanawiam się, czy takie wypowiedzi to jeszcze szczyt naiwności, czy już co innego
jsz


Te sie zastanawiam

:crossy:

#63 MaG_1975

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 261 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 03 czerwiec 2008
  • Skąd:W-wa, Gocław
  • Motocykl:DL 650A K7 -> XL1000VA

Napisano pią, 01 cze 2012 - 14:42

myślę ze jak nie będzie odkręcał gałki to powinno być ok.


Czy aby na pewno?
Popytaj jakiejś dorosłej Pani co można zrobić z "gałką" bo na pewno się jej nie odkręca.

#64 Lech1991

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2013
  • Skąd:opolskie

Napisano czw, 27 cze 2013 - 11:08

Korzystając z okazji, jako że jestem tutaj nowym użytkownikiem, chciałbym powitać wszystkich bardzo serdecznie icon_wink.gif

 

Zwracam się do Was z prośbą o doradzenie mi jakiejś maszyny na początek. Żeby było łatwiej, udzielam kilka podstawowych informacji o sobie.

Doświadczenie
- Zerowe, zdałem egzamin na kat. A troszkę ponad rok temu, od tego czasu pojeździłem dosłownie chwilkę starą, zabytkową WFM'ką (strasznie ciężka i niewygodna) i nic więcej.

Wiek, waga, wzrost
- 22 lata, 65 kg, 1.74m wzrostu

Do jakich celów chcę motocykl
- codzienne użytkowanie; wieczorne przejazdy w obrębie miasta i okolic; codzienne dojazdy na uczelnię (oczywiście w okresie tuż przed wakacjami i tuż po wakacjach, kiedy to pogoda jeszcze będzie dopisywać); wypad na weekend z kumplami z miasta, którzy już mają swoje maszyny; ewentualnie jakiś zlot i możliwość poznania innych miłośników 2 kółek i innych maszyn

Ile kilometrów chcę zrobić na sezon
- Trudno stwierdzić, zależy od okazji, możliwości i zasobności portfela na dany sezon, no i oczywiście od pogody (w tym roku niestety nas nie rozpieszcza). Najlepiej wziąć pod uwagę cel wykorzystania motocykla (punkt wyżej) i założyć przeciętnie robiony dystans podczas tego typu użytkowania. Wiem, że to mało precyzyjne, ale sam nie do końca wiem jak to będzie wyglądało - w końcu to będzie mój pierwszy motocykl.

Przedział cenowy na sam motocykl + ubiór

- Maksymalnie 10.000 zł na sam motocykl. Ubiór liczę osobno. Na wszystko (motocykl + ubiór + ubezpieczenie + utrzymanie) muszę przeznaczyć nie więcej niż 15.000 zł.

Ile planuję przeznaczyć na utrzymanie motocykla w sezonie
- To zależy od tego czy będę jeszcze pracował dorywczo przez wakacje. Jeśli nie, to nie więcej niż 1000 zł (licząc ew. serwisy + paliwo na co dzień). Jeśli to za mało, wtedy kupuję odpowiedni tańszy motocykl lub staram się zaoszczędzić na ubiorze (jeśli się da) i co w ten sposób zyskam przeznaczam na utrzymanie motocykla.

Jakie motocykle mam na uwadze
- Głównie typowe, sportowe ścigacze lub nakedy z przynajmniej częściową owiewką (interesują mnie głównie te, na których pozycja kierowcy jest leżąca)

Teraz krótka historia, w ramach wyjaśnienia:
Motocyklami zainteresowałem się częściowo dla tego, iż postanowiłem kupić wreszcie swój własny środek transportu, a ubezpieczenia motocykla (dla osób bez żadnych zniżek) są o wiele niższe w przypadku motocykli niż samochodów osobowych. Piszę "częściowo", gdyż spędziłem też ponad 15 lat swojego życia jeżdżąc codziennie na rowerze i pomyślałem, że warto możne spróbować przesiąść się na coś "podobnego" do moich 2 kółek.
Początkowo, przeglądając te maszyny w internecie nie zwracałem (wiadomo, jak to na początku) żadnej uwagi na pojemność czy KM, tworząc listę takich, które po prostu mi się podobały. Potem jednak zacząłem przeglądać różnego rodzaju fora dyskusyjne poświęcone motocyklom i ostatecznie część maszyn z mojej listy musiałem, przynajmniej póki co, odrzucić.
Po pierwszym przesiewie, jaki zrobiłem, gdy przeczytałem wiele opinii odnośnie wyboru pierwszego motocykla, postanowiłem nie ograniczać się za bardzo już na wstępie, podać Wam z góry co mnie interesuje i ew. po kolei odrzucać te maszyny, które faktycznie są zbyt mocne.
W moim wypadku wyjątkowo duże znaczenie ma jeszcze kwestia finansowa - pieniądze, które chce przeznaczyć na kupno motocykla, zbierałem praktycznie od urodzenia (urodziny, komunia, wyjazd do pracy za granicę, wreszcie cośtam się uzbierało). Dlatego nie planuję kupować w najbliższej przyszłości drugiego motoru, bo nie będzie mnie już na niego stać. Studiuję dziennie, w związku z czym jedyna możliwość pracy to ta na wakacjach, a nie zawsze uda się znaleźć dobrą ofertę pracy za granicą. W związku z tym chce kupić motor mocniejszy, niż teoretycznie powinienem mieć (ale jest to jak najbardziej świadomy wybór), taki abym nie musiał w ciągu 3 najbliższych lat go zmieniać bo będzie mi za słaby, choć też i taki, abym się od razu nie zabił na nim.

Reasumując, dla Waszej wygody poniżej zamieszczam listę motocykli, w kolejności od tego, który najbardziej mnie interesuje, oraz listę rezerwową, której jednak wolę brać pod uwagę jedynie w ostateczności.

Lista główna:
1. Kawasaki ER-6f
2. Honda CBF 600s
3. Yamaha XJ6 Diversion F

 

Lista rezerwowa:
1. Kawasaki Ninja 300

2. Kawasaki Ninja 250R

 

 

Prosiłbym jeszcze o udzielenie mi informacji dotyczących 2 spraw, mianowicie:

 

1. Jaka jest przybliżona kwota ubezpieczenia motocykla (klasy takiej, jak na liście głównej), biorąc pod uwagę mój kompletny brak jakichkolwiek zniżek? Według kalkulatora internetowego, koszt ubezpieczenia wynosiłby około 500zł/rok, jednak nie wiem ile jest w tym prawdy.
2. Czy podczas zakupu motocykla z listy głównej jestem w stanie zmieścić się w kwocie 10.000zł, a  ubioru w kwocie 2.000zł?
 

 

Dzięki za wyrozumiałość, pozdrawiam

Lech1991


Użytkownik Lech1991 edytował ten post czw, 27 cze 2013 - 12:36


#65 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano czw, 27 cze 2013 - 12:57

Bandit Bandit i tylko bandit, a najlepiej to ten :

 

http://forum.motocyk...ndit-650-2007r/

 

 

 

No ale jeśli chodzi o Ciebie, to tak proponuje od razu bandita ew. fazera 600 nie, ze sprzedaje swojego bandziora i dlatego chwale, ale er6 i xjtka  w porownaniu do niego wymiekaja wygladem i odejsciem. I nie bedziesz zalowac.

Skladka OC bedzie taniej niz 5 stow- idz do PZU tam dostaniesz najtaniej (potwierdzone info)

ubior na pewno sie zamkniesz w 2 kolach, nie bedzie to najwyzsza polka ale spokojnie skompletujesz stroj.

Rowniez pracowalem sezonowo przez ostatnie 5 lat i poczatkowo zaczynalem od gsa500 i jezdzilem w uzywanych butach probikerach i kurtce zimowej, teraz jest ciut lepiej :)


Użytkownik Magik edytował ten post czw, 27 cze 2013 - 12:59

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#66 Macjek

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 474 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 16 kwiecień 2008
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano czw, 27 cze 2013 - 13:16

Kup to Kawasaki, będziesz zadowolony.

M.



#67 allf

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 13 luty 2013
  • Skąd:Torzym
  • Motocykl:Yamaha gts

Napisano czw, 27 cze 2013 - 13:32

Tak naprawę to sam sobie odpowiedziałeś  :biggrin:



#68 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano czw, 27 cze 2013 - 13:33

Moim daniem kawasaki to nie najlepszy wybor. Moze dla kobiety ok. Wyglądem mnie nie zachwyca - ale to kwestia gustu, wiec nie ma co dyskutowac o tym. Z minusow 2 garnki i brak centralnej stopki - to mnie nie przekonuje.

Koleżanka takie ma, jezdzilem, testowalem, fajnie ale to nie to ;)

 

 

 


(interesują mnie głównie te, na których pozycja kierowcy jest leżąca)

 

 

mozesz napisac czemu :D ?


Użytkownik Magik edytował ten post czw, 27 cze 2013 - 13:36

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#69 Lech1991

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2013
  • Skąd:opolskie

Napisano czw, 27 cze 2013 - 13:51

Hm, to póki co mam dość odmienne opinie.

Przyznam, że nie wiedziałem o braku centralnej stopki w tej Kawie. Co do cylindrów - może i dwa, ale mimo wszystko nadal 72KM.

Fazer 600 ma za to nie tylko 4 cylindry, ale aż 95KM. Wszędzie, gdzie tylko czytałem, polecano na początek coś około 50-70, a tutaj nagle proponują mi 95. To jak to w końcu jest z tą pojemnością na pierwszy motocykl? :D

Przy okazji - początkowo zastanawiałem się też na ZX-6R lub Z800, ale szybko wybili mi to z głowy, a przecież ten Fazer nie jest o wiele słabszy... :)

 

mozesz napisac czemu :D ?

 

Bo w przyszłości planuję kupić supersport 800-1000+ccm i chcę od razu przyzwyczajać się pod konkretny typ motocykla i sylwetkę jazdy ;)


Użytkownik Lech1991 edytował ten post czw, 27 cze 2013 - 13:54


#70 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano czw, 27 cze 2013 - 13:58

każdy ma swój rozum, myślę, że fazer Cie nie porwie, bo rakieta to nie jest, ale fakt faktem lepiej sie zbiera niz np. bandit czy inne motocykle w tej klasie.

 

Co do tamtej stopki to nie ma jej i tyle, stawiasz na boczna, a jak chcesz nasmarowac lancuch to jest problem, trzeba miec cos w alternatywie :) stojak/podnosnik/kolek drewna ;)

 

jesli taka pozycja Ci odpowiada ja bym Ci polecił Suzuki SV650 bo te moto ktore wczesniej wymieniles czyli cbf i xjota to klasyczne motocykle szosowo turystyczne gdzie pozycja jest malo "scigaczowa" SVka ma juz zgieta kierownice i pozycja jest zupelnie inna niz np. na bandicie czy fazerze.
 


Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#71 skilos

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 556 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 12 marzec 2013
  • Skąd:K-K
  • Motocykl:f800gs

Napisano czw, 27 cze 2013 - 14:10

Ja proponuje Honde CBF 600 s .Jeśli kupisz w miarę zadbany motocykl to będziesz się cieszył bezawaryjnością , tanim użytkowaniem ( jeśli zaczniesz kręcić obroty to też potrafi wypić  :)  ) 78 KM więc z pazurem przy wyższych obrotach . Za 10-12 tyś możesz znaleźć już z kuframi . Pozycja jest jednak bardziej pionowa niż pozioma .


"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

 


#72 Lech1991

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2013
  • Skąd:opolskie

Napisano czw, 27 cze 2013 - 14:26

Ta ER-6 z mojej listy, przyznam szczerze, dość mi się podoba.
CBF z kolei właśnie czytałem, że jest niesamowicie bezawaryjna, ale też nie porywa.

Mimo wszystko wszystkie te przez Was wymienione praktycznie nie mają owiewek, a jakoś nie porywają mnie nakedy z bebechami na zewnątrz ;P
 

Podstawowym pytaniem jest - jak z cenami tych zabawek? Przypominam, że kwota 10.000 jest granicą górną, nie dolną. Czy wszystkie (zarówno z mojej listy jak i te od Was) mieszczą się w tej kwocie?

 

PS - A co uważacie na temat Suzuki GSX 650?

 

EDIT:

@skilos - sygnaturka zaczepista ;)


Użytkownik Lech1991 edytował ten post czw, 27 cze 2013 - 14:33


#73 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano czw, 27 cze 2013 - 14:59

nie wiem czy za 10kola wyrwiesz sensownego gsxfa 650. Predzej starszego 600

To sa dobre sprzety, silniki te same co w bandicie wiec nie do zajezdzenia. Mysle, ze to dobra alternatywa dla Ciebie, az sie sam sobie dziwie, ze zapomnialem o jajku :)


Użytkownik Magik edytował ten post czw, 27 cze 2013 - 14:59

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#74 Lech1991

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2013
  • Skąd:opolskie

Napisano czw, 27 cze 2013 - 15:38

Czyli, reasumując, w grę wchodzi jeszcze (oprócz mojej listy) Yamaha FZS600 Fazer, Suzuki SV650 oraz Suzuki GSX 650F/600F. Z tych trzech jednak preferowałbym chyba głównie tego ostatniego, bo to jedyny, który oferuje plastikowe owiewki (jeśli się nie mylę).

 

Rozumiem, że jeśli chodzi o kwestię ceny, to wszystkie pozostałe maszyny mieszczą się w 10k?



#75 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano czw, 27 cze 2013 - 17:03

no tak, wystarczy spojrzec na allegro...


Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#76 Lech1991

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2013
  • Skąd:opolskie

Napisano czw, 27 cze 2013 - 17:25

Wiem, spojarzłem, jednak przedział jest od 8 tys. (za takie w bardzo słabym stanie technicznym) do 15 tys. i więcej. Dlatego nie wiem czy do tych 10 tys. znajdę coś w rozsądnym stanie.

 

A pytanie z trochę innej beczki - czy ktoś z Was wybiera się może na zlot IX Burnout Party w Starym Oleśnie na Anpolu (28-30 czerwiec)? Planuję się tam wybrać z kolegą, pooglądać maszyny i pomyślałem, że może kogoś z Was tam spotkam ;)

 

 

EDIT: Utworzyłem temat w złym miejscu, czy takie przenosiny to rutynowe działanie? :)


Użytkownik Lech1991 edytował ten post czw, 27 cze 2013 - 18:52


#77 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9738 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pią, 28 cze 2013 - 07:58

...Wszędzie, gdzie tylko czytałem, polecano na początek coś około 50-70, a tutaj nagle proponują mi 95.

 

Bo w przyszłości planuję kupić supersport 800-1000+ccm i chcę od razu przyzwyczajać się pod konkretny typ motocykla i sylwetkę jazdy ;)

 

Zprawdz najpierw KTO Ci to proponuje -> 22 letni mlokos ktory gowno wie !

 

niema SS o pojemnosci 800 ccm.

 

każdy ma swój rozum, myślę, że fazer Cie nie porwie, bo rakieta to nie jest,

 

jesli taka pozycja Ci odpowiada ja bym Ci polecił Suzuki SV650

 

Rozum nie zastepuje psychomotoryki, jezeli wogole wiesz co to slowo znaczy ! Skad wiesz, ze go nie porwie ? Mi przedwczoraj 125 - ka sponiewierala kursanta, tak, ze 3 minuty byl nieprzytomny i wyladowal w szpitalu gdzie pozostanie jeszcze kilka dni, a chlop mial ponad 40 lat , PJ kat. B i CE - wiec nie P i e r d o l  cokolwiek w temacie o ktorym niemasz pojecia !

 

SV napewno nie jast godna polkecenia na pierwszy motocykl, co najwyzej po zdlawieniu do 34 KM

 

PS - A co uważacie na temat Suzuki GSX 650?

 

W pelnej mocy napewno nie jest to motocykl dla swiezaka.

 

Chcesz zaoszczedzic kosztow kup cos sciagnietego, lub sam sciagnij z Niemiec cos co jest zdlawione do 34 KM.

 

Bedziesz mial szanse wejscia w motocyklowe zycie i bezstresowa nauke.

 

:crossy:



#78 Lech1991

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2013
  • Skąd:opolskie

Napisano pią, 28 cze 2013 - 11:43

@ks-rider: A mógłbym Cię prosić o wypowiedzieć na temat tych maszynach, które wymieniłem na początku mojej dyskusji? Są warte uwagi dla początkującego? Dla przypomnienia, chodzi o: Kawasaki ER-6f, Honda CBF 600s oraz Yamaha XJ6 Diversion F.

 

Przypominam również, że szukam motocykla trochę mocniejszego, niż taki, który powinienem brać pod uwagę w "normalnych" warunkach.



#79 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano pią, 28 cze 2013 - 12:46

przestan ks-rider sie wywyzszac nad innymi, i mi tu pierdzielic jakies wskazowki co mam robic, a czego nie.

 

Na prawde niewiele osób teraz startuje z pierwszym moto klasy typu gs500. Uwierz mi, ze znam kilka przypadkow znajomych, ktorzy na poczatek kupili sobie fazera, bandita czy inne sprzety z tej polki i nic NIC sie nie dzieje. Siejesz chlopakowi zbedna panike. Widzisz Twoj kursant lat 40 mial taki przypadek no coz stalo sie po prostu moim zdaniem pech (albo moze slaby instruktor ;) ? ) a z drugiej strony medalu moze byc np. moj kolega na 1wsze moto pier**lnal sobie od razu bandita 1250 (nie pochwalam tego) ale co z tego, ze wyrywa, chlop ma swoj rozum wie, ze nie mozna odkrecac jak sie nie umie i tak jezdzi uczac sie juz 2 sezon nawet bez parkingowki. NIe chce sie tu panoszyc i zgrywac cwaniaka, ale na prawde Odradzanie na 1 sprzet poczciwej 600tki klasy bandit/fazer/cbf to jest smieszne dla mnie :<


Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#80 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9738 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pią, 28 cze 2013 - 16:52

@ks-rider: A mógłbym Cię prosić o wypowiedzieć na temat tych maszynach, które wymieniłem na początku mojej dyskusji? Są warte uwagi dla początkującego? Dla przypomnienia, chodzi o: Kawasaki ER-6f, Honda CBF 600s oraz Yamaha XJ6 Diversion F.

 

Przypominam również, że szukam motocykla trochę mocniejszego, niż taki, który powinienem brać pod uwagę w "normalnych" warunkach.

 

W moim kregu zainteresowan ograniczyl bym ten wybor do dwuch maszyn, CBF 600 i XJ 6 F, z czego wybral bym ta ostatnia, bo moto jest naprawde fajne. Ma co Prawda gorsze brzemienie niz CBF 600 ale za to jest zdecydowanie lepszym motocyklem.

 

Chcesz miec mocniejszy motocykl, hmmmm, to tak jak mowilem, kup zdlawiony do 34 KM pojezdzij sezon, dwa a potem oddlaw i masz sprzet na nastepne 2 sezony.

 

ER6 lezy mi najmniej ( a troche sie nim najezdzilem ) podobnie jak Gladius, ktory ma co Prawda lepsze rozlozenie mas. Problem miedzy tymi dwoma ostatnimi to, to, ze w tym ktorym jezdze cos moze byc nie tak, bo dziwnie sie nim jezdzi.

 

przestan ks-rider sie wywyzszac nad innymi, i mi tu pierdzielic jakies wskazowki co mam robic, a czego nie.

 

Na prawde niewiele osób teraz startuje z pierwszym moto klasy typu gs500. Uwierz mi, ze znam kilka przypadkow znajomych, ktorzy na poczatek kupili sobie fazera, bandita czy inne sprzety z tej polki i nic NIC sie nie dzieje. Siejesz chlopakowi zbedna panike.  a z drugiej strony medalu moze byc np. moj kolega na 1wsze moto pier**lnal sobie od razu bandita 1250 (nie pochwalam tego) ale co z tego, ze wyrywa, chlop ma swoj rozum wie, ze nie mozna odkrecac jak sie nie umie i tak jezdzi uczac sie juz 2 sezon nawet bez parkingowki. NIe chce sie tu panoszyc i zgrywac cwaniaka, ale na prawde Odradzanie na 1 sprzet poczciwej 600tki klasy bandit/fazer/cbf to jest smieszne dla mnie :<

 

Widzisz Twoj kursant lat 40 mial taki przypadek  (albo moze slaby instruktor ;) ? )

 

Jezeli uwazasz, ze doswiadczenie jest wywyzszaniem sie, to wogole nie mamy o czym rozmawiac.

 

I co z tego, ze niewiele osob startuje od klasy 500 ? Mam rozumiec, ze sa bardziej rozgarnieci ? ( Nie sa, bo z roku na rok pokolenie jest glupsze i mniej rozgarniete - zwlaszcza jezeli chodzi o psychomotoryke mowa o tej mpotoryzacyjnej a nie o tej informatycznej / komputerowej - bo zu Ida do przodu ).

 

Maja mniejsze problemy ze zrozumieniem zadad ruchu drogowego, psychomotoryki itd, itp.  Puki co nic sie nie dzieje, no faktycznie, noze zasrali juz kilka par kaleson i zdazyli sie troche ogarnac. Pytanie wiec, czy jezdza czy turlaja sie z punktu A do B ?

 

Pitolisz jak potluczony. Co z tego, ze ktos kupil 1250 ? Mam znajomego ktorego sym tez kupil, i w pierwszym tygodniu juz go zezlomowal. Zasada jest prosta, masz maly sprzet, latwiej sie uczysz bo stress ( w jakiejkolwiek postaci ) nie blokuje podswiadomosci ( o swiadomosci nawet nie wspomne )

 

Perelka na koniec

 

Jak sie niema argumentu, to w pierwszej kolejnosci zarzuca sie stronie przeciwnej niekompetencje.

 

Zrob wiec misiu uprawniejnia, zacznij szkolic a pozniej wypowiadaj sie na temat kompetencji czy tez niekompetencji, bo na razie to jeszcze matce za mleko nie oddales.

 

Tak jak powiedziales, po prostu Pech - tyle, ze ten moze przytrafic sie kazdemu

 

P.S. strach sie bac, jak za 5 lat wejdzie moda na zaczynanie od 1300 ccm :icon_mrgreen:

 

:crossy:


Użytkownik ks-rider edytował ten post pią, 28 cze 2013 - 16:52





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |