

Jazda na jednym kole, jak dać na koło
#462
Napisano śro, 19 lis 2008 - 01:43

#463
Napisano śro, 19 lis 2008 - 02:19
Witam mam od niedawna cbr 600 f2 i próbowałem ją poderwać na 2 bez rezultatu (oryginalna zębatka) - czy ten moto nadaje się dla początkujących z tego typu akrobacjami?

Jak najbadziej , jeden z najlepszych sprzetow do tej zabawy jak nie nr 1

#465
Napisano śro, 19 lis 2008 - 08:32
pare prób i wychodzi
#466
Napisano śro, 19 lis 2008 - 19:09
Ok to może jakieś rady jak najprosciej jest wyrwać przód.Kumpel radził,że trzeba strzelić ze sprzęgła
A ja nie wiem ja mam najczesciej 2 kola na dole. Rzadko kiedy mi sie przod podnosi. Na bank sa 2 metody -
pociągnij na 1 do wysokich obrotow i przy maksymalnym momencie zamknij i mocniej odkrec gaz. Albo wrzuc na 2 i przy srednich obrotach zamknij manetke wcisnij sprzeglo odkrec i lekko pusc sprzeglo...
#467
Napisano śro, 19 lis 2008 - 23:03
Ok to może jakieś rady jak najprosciej jest wyrwać przód.Kumpel radził,że trzeba strzelić ze sprzęgła
Motorek w sam raz do zabawy ogolnie wszystkie scigi hondy do stuntu nadaja sie najbardziej najlepiej wlasnie te z serji F po za honda kawasuka tez dajerade Honda zlozona jest z bardzo wystrzymalych elementuw trzeba duzo katowania by zatrzec silnik Zalewasz oleju ponad skale prawie pod korek wowczas bedziesz mial lepsze smarowanie na gumie Jesli chcesz sie bawic powazniej polecam wprowadzic pare przerobek o ktorych wspominalem wczesniej
Kumpel podpowiedzial ci dobrze tylko strzal ze sprzegla podniesie ci moto na wheelie Na orginalnym napedzie nie podniesiesz f2 z gazu na 2 chyba nawet na 1 nie da ray Ale mozesz to zmienic wymianiajac naped:
zmniejszajac zeby na mniejszej zebatce podnosisz moc i czulosc manetki zmiana o jeden zab robi roznice

a zwiekszajac ilosc zebow na tylniej zebatce dodajesz glownie mocy i na niej nie wystarczy dodanie 1, zaluz sobie pizze z 50-54zebami i bedzie git, 60 to juz wyzsza szkola jazdy i koniecznosc dobrego opanowania moto
no i na koniec musial bys oplesc obie zebaty jakims dobrym lancuchem probonuje DiDa
ziomek zajlebal taka pizze do f1 http://w2.bikepics.c...769794-full.jpg

Jak strzelic by podniesc? to juz zalezy od moto w jakim jest stanie a tak w skrucie usiac jak najbardziej z tylu tak bys mial prawie wyprostowane rece ruszasz z jedynki tak bys sie toczyl wciskasz sprzeglo wrzucasz dwojke podkrecasz obroty i strzelasz ze sprzegla musisz sobie wykminic na jakich obrotach bedzie ci najlepiej, jak nie bedzie chciala pojsc do gory przy przed strzalem docisnij mocno na przod i w momencie strzalu wyszarpnij moto do gory tyle ci ci moge podpowiedziec teraz tylko trening i jeszcze raz trening
to on czyni cie mistrzem

zaluz sobie tylni stelaz do szorowania narazie wysun go bys nie lapal 12stki z czasem go skrocisz uchroni cie on bys nie przesadzil i nie wyjeba..l sie na plecy
jak masz na moto plastiki przednia czasze ogolnie moto jest w orginalnej wersji to jego masa przytlacz go do ziemi jak zdejmiesz przednia orginalna lampe (mozna ja zaminic jakas od streeta jest tego w chu... do kupieni np na allegro) przedni stelaz srodkowa stopke itp odejdzie nam duzo kilo i bedzie nam latwiej podniesc na gume i wogole wykonywac wszelakie ewolucjie na naszym bajku
#468
Napisano śro, 19 lis 2008 - 23:57
Motorek w sam raz do zabawy ogolnie wszystkie scigi hondy do stuntu nadaja sie najbardziej najlepiej wlasnie te z serji F po za honda kawasuka tez dajerade Honda zlozona jest z bardzo wystrzymalych elementuw trzeba duzo katowania by zatrzec silnik Zalewasz oleju ponad skale prawie pod korek wowczas bedziesz mial lepsze smarowanie na gumie Jesli chcesz sie bawic powazniej polecam wprowadzic pare przerobek o ktorych wspominalem wczesniej
Kumpel podpowiedzial ci dobrze tylko strzal ze sprzegla podniesie ci moto na wheelie Na orginalnym napedzie nie podniesiesz f2 z gazu na 2 chyba nawet na 1 nie da ray Ale mozesz to zmienic wymianiajac naped:
zmniejszajac zeby na mniejszej zebatce podnosisz moc i czulosc manetki zmiana o jeden zab robi roznice

a zwiekszajac ilosc zebow na tylniej zebatce dodajesz glownie mocy i na niej nie wystarczy dodanie 1, zaluz sobie pizze z 50-54zebami i bedzie git, 60 to juz wyzsza szkola jazdy i koniecznosc dobrego opanowania moto
no i na koniec musial bys oplesc obie zebaty jakims dobrym lancuchem probonuje DiDa
ziomek zajlebal taka pizze do f1 http://w2.bikepics.c...769794-full.jpg

Jak strzelic by podniesc? to juz zalezy od moto w jakim jest stanie a tak w skrucie usiac jak najbardziej z tylu tak bys mial prawie wyprostowane rece ruszasz z jedynki tak bys sie toczyl wciskasz sprzeglo wrzucasz dwojke podkrecasz obroty i strzelasz ze sprzegla musisz sobie wykminic na jakich obrotach bedzie ci najlepiej, jak nie bedzie chciala pojsc do gory przy przed strzalem docisnij mocno na przod i w momencie strzalu wyszarpnij moto do gory tyle ci ci moge podpowiedziec teraz tylko trening i jeszcze raz trening
to on czyni cie mistrzem

zaluz sobie tylni stelaz do szorowania narazie wysun go bys nie lapal 12stki z czasem go skrocisz uchroni cie on bys nie przesadzil i nie wyjeba..l sie na plecy
jak masz na moto plastiki przednia czasze ogolnie moto jest w orginalnej wersji to jego masa przytlacz go do ziemi jak zdejmiesz przednia orginalna lampe (mozna ja zaminic jakas od streeta jest tego w chu... do kupieni np na allegro) przedni stelaz srodkowa stopke itp odejdzie nam duzo kilo i bedzie nam latwiej podniesc na gume i wogole wykonywac wszelakie ewolucjie na naszym bajku
Ok dzięki za rady.Widzę , że chyba muszę odchudzić moto i zienić napęd żeby było łateiej

#469
Napisano czw, 20 lis 2008 - 01:42
Ok dzięki za rady.Widzę , że chyba muszę odchudzić moto i zienić napęd żeby było łateiej

wrzuc tutaj zdjecia twojego sprzetu moze cos poradze twoj naped to 15-43? jaki rocznik ktorym jestes wlascicielem i co wiesz na temat wczesniejszego uzytkowania moto?
Użytkownik PriweR edytował ten post czw, 20 lis 2008 - 01:53
#470
Napisano czw, 20 lis 2008 - 05:29
Moja pierwsza "GUMA" w terenie na XT600 okazała sie prawdziwą gumą

Stałem w miejscu odkręciłem manetke i strzeliłem ze sprzęgła i ................................. ja lezałem 3 metry dalej , moto jakie 6m

Teraz jak chce poderwać to toczenie sie powoli lekko daje gaza zakręcam i wtedy daje mocno w gaz, jakoś wychodzi czasami szkoda tylko , ze dalej nie umie ale moze będzie lepiej na nowym sprzęcie

Pozdro i wszystkim cierpliwosci do nauki

#471
Napisano czw, 20 lis 2008 - 06:16
http://img81.imagesh...tracy055as6.jpg
http://img45.imagesh...92bc2b2dgf4.jpg
http://www.vimeo.com/2272026
#472
Napisano pią, 21 lis 2008 - 01:17
#473
Napisano pią, 21 lis 2008 - 01:28
#476
Napisano pią, 21 lis 2008 - 02:48
#477
Napisano pią, 21 lis 2008 - 02:58
#478
Napisano pią, 21 lis 2008 - 03:15
A może na początku niech spróbuję z nalepkami typu "sport", "tuning" itp?
Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017
#479
Napisano pią, 21 lis 2008 - 03:55
Na wszystkim się da.
zapraszam na przejazdzke moim GNem

pozdro
Użytkownik Kuklex edytował ten post pią, 21 lis 2008 - 03:55
#480
Napisano pią, 21 lis 2008 - 03:56
zapraszam na przejazdzke moim GNem

pozdro
Ja mogę podjechać i położyć go na plecy jak chcesz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów