Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

buell


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
780 odpowiedzi w tym temacie

#1 nullek

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • VROC
  • 67 postów
  • Na FM od: 05 czerwiec 2006
  • Skąd:wlkp
  • Motocykl:h-d

Napisano wto, 01 kwi 2008 - 19:24

witam
odrazu pytam czy xb 12 Ss lighting long zawsze jak jest zimny tak dziwnie chodzi tzn obroty wariuja chodzi jak traktor a jak dostanie temperatury też pracuje nierówno pewnie powiecie że tak mają ale to mi sie niepodoba
aha moze ktoś ma serwisówke hetnie skorzystam
pozdro

#2 Baqu

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 113 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 24 wrzesień 2007
  • Skąd:Słubice
  • Motocykl:6oo-tka

Napisano wto, 01 kwi 2008 - 19:51

Wątpie że dużo się dowiesz o buellu to dość "egzotyczna" marka u nas :P

#3 Patriko

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 818 postów
  • Na FM od: 03 styczeń 2007
  • Skąd:Pyrlandia
  • Motocykl:CBR1000RR

Napisano wto, 01 kwi 2008 - 22:07

witam
odrazu pytam czy xb 12 Ss lighting long zawsze jak jest zimny tak dziwnie chodzi tzn obroty wariuja chodzi jak traktor a jak dostanie temperatury też pracuje nierówno pewnie powiecie że tak mają ale to mi sie niepodoba
aha moze ktoś ma serwisówke hetnie skorzystam
pozdro


NULLEK, jesteś z Wolsztyna, do Poznania masz nie daleko, albo jedź albo skontaktuj się przez ich stronę internetową - jeden z jeźdźców Black Rider takim jeźdźi - nie pamiętam jego ksywki, chyba zwą go MŁODY ale nie pamiętam dokładnie.

http://www2.blackrider.com.pl/

Tutaj masz ich stronkę.

Użytkownik Patriko edytował ten post wto, 01 kwi 2008 - 22:09


#4 nullek

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • VROC
  • 67 postów
  • Na FM od: 05 czerwiec 2006
  • Skąd:wlkp
  • Motocykl:h-d

Napisano śro, 02 kwi 2008 - 08:12

ok dzieki tera już dam rady
pozdro

#5 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3552 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano śro, 02 kwi 2008 - 16:03

No dokladnie chodzi jak sieczkarnia- zreszta i tak nieco lepiej jak typowy H-D- nie ma porownania do jakiejkolwiek japonii, ze o Ducu nie wspomne...coz taki urok sprzeta i jak komu sie nie podoba- czem predzej sie go pozbywa...
Pozdr. Janek Klekot 748 S.

#6 Patriko

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 818 postów
  • Na FM od: 03 styczeń 2007
  • Skąd:Pyrlandia
  • Motocykl:CBR1000RR

Napisano czw, 03 kwi 2008 - 09:55

No dokladnie chodzi jak sieczkarnia- zreszta i tak nieco lepiej jak typowy H-D- nie ma porownania do jakiejkolwiek japonii, ze o Ducu nie wspomne...coz taki urok sprzeta i jak komu sie nie podoba- czem predzej sie go pozbywa...
Pozdr. Janek Klekot 748 S.


A według mnie ma w sobie tyle stajlu, charyzmy i efektu co Ducati :icon_mrgreen:

Użytkownik Patriko edytował ten post czw, 03 kwi 2008 - 09:55


#7 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3552 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano czw, 03 kwi 2008 - 11:32

Kazda sroczka swoj ogon chwali- akurat mam to szczescie ze mam mozliwosc porownania wielu sprzetow i japonskich i amerykanskich i angielskich i wloskich...
Kazdy sprzet ma swoj styl do ktorego sie trza dostosowac lub lubic a jak sie nie podoba bierze sie co innego..., akurat mi pasuja Ducaty, mimo ze kiedys sie przymierzalem do "Bulki" brakowalo mi w nim "gory", generalnie fajny sprzet do jezdzenia na 1 kole (obojetnie ktorym), ale do niczego wiecej...
Taki H-D w wydaniu sportowym, z tym ze bardziej podoba mi sie H-D XR 750 w wydaniu bezhamulcowym:-)) :icon_rolleyes:
Pozdr. Janek Klekot 748 S.

#8 Patriko

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 818 postów
  • Na FM od: 03 styczeń 2007
  • Skąd:Pyrlandia
  • Motocykl:CBR1000RR

Napisano czw, 03 kwi 2008 - 12:06

Kazda sroczka swoj ogon chwali- akurat mam to szczescie ze mam mozliwosc porownania wielu sprzetow i japonskich i amerykanskich i angielskich i wloskich...
Kazdy sprzet ma swoj styl do ktorego sie trza dostosowac lub lubic a jak sie nie podoba bierze sie co innego..., akurat mi pasuja Ducaty, mimo ze kiedys sie przymierzalem do "Bulki" brakowalo mi w nim "gory", generalnie fajny sprzet do jezdzenia na 1 kole (obojetnie ktorym), ale do niczego wiecej...
Taki H-D w wydaniu sportowym, z tym ze bardziej podoba mi sie H-D XR 750 w wydaniu bezhamulcowym:-)) :icon_question:
Pozdr. Janek Klekot 748 S.


Ale i tak Ducati ma w sobie to COŚ, czego niestety nie ma żaden japoniec, amerykanin lub inny włoch:)

A i dźwięk DESMO zabija wszystko, zwłaszcza na otwartych :)

#9 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3552 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano pon, 07 kwi 2008 - 15:58

Oj ma Cos:-))...
Zreszta popatrzec na wszystko przez pryzmat osiagniec technicznych i sportu- mimo ze jest malenka firma(30 tys prod rocznie- w porownaniu do 11 milionow rocznie Hondy!!!), ale ma wiele osiagniec sportowych i nie ma sensu temu zaprzeczac.
Jednak specyficzny styl prowadzenia - nie kazdemu pasuje i nie kazdy lubi jezdzic z tylkiem w gorze i pokonywac zakrety balansem ciala...oj duzo by pisac...zreszta mozna popatrzec w temat Ducati- duzo tego jest, ale wystarczy przejrzec moje "wypociny" troche tam jest n/t Duca.
Pozdr. Janek Klekot 748 S.

#10 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano wto, 08 kwi 2008 - 07:50

Heh. No tak, Buell to dość dziwny wynalazek. Uwielbiam je za ten dzwięk i mozliwości szaleństwa na tych sprzętach. A ze chodzi jak sieczkarnia to inna bajka. Trzęsie i wibruje itd. A ja sie martwiłem sie mam elastycznie montowany napęd w Electrze.

A zimny HD zawsze swiruje chyba że jest napakowany bezużytecznymi patentami z cyklu wtryski, kontrole emisji itd które pomagają mu chodził poprawnie. Ja jednak wolę silniki które same z siebie żyją własnym zyciem bez smierdzącej elektroniki. Chcoiaz w HD mam neseryjny zapłon Crane Hi4 Race to jednak wciąz mam też wspaniały, czasem cieknący gaźnik który jest swego rodzaju atrakcją.

Jesli Twoja Buła niepokoi Cie to może jednak podjedź do serwisu HD i niech zajrzą co jest grane bo może byc rozregulowany a wtedy cała przyjemność znika. pozdro.
MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#11 Unix

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 303 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 24 listopad 2006
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:HD, Honda

Napisano pon, 14 kwi 2008 - 21:18

a ja zamierzam kupic Buell'a... poluje na Cyclone'a M2.

#12 szramer

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2851 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 25 maj 2002
  • Skąd:Indy
  • Motocykl:300/600/990

Napisano pon, 14 kwi 2008 - 23:30

no a HD w usa leci w kulki i niechce serwisować klekotów ;)
WERA#111

#13 nullek

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • VROC
  • 67 postów
  • Na FM od: 05 czerwiec 2006
  • Skąd:wlkp
  • Motocykl:h-d

Napisano śro, 16 kwi 2008 - 20:11

witam
byczek doszedł do siebie , winą było prawdopobnie to że stał kilka miechów niekulany nawinołem jakies 300km i skubany sie uspokoił , wrażenia z jazdy zaje..... to jest mały potwór z którym trzeba sie liczyć i miec łepetyne na karku bo inaczej szybko nauczy pokory więc wole jednak driftera a byczka sprzedam bo tak było założone z góry chociasz mógłby stac w garażu niepowiem ;) można zagrać na nosie nijednemu przecinakowi co zreszta zrobiłem heheheh koleś był bardzo zdziwiony że taki klekot zostawił go na swiatłach
pozdro

#14 Unix

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 303 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 24 listopad 2006
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:HD, Honda

Napisano nie, 27 kwi 2008 - 22:15

juz kupilem Buell'a Cyclone'a 1200cc , sprzet w super stanie :biggrin: musze przyzznac ze wibracji nieco wieksze niz sie spodziewalem, ale gdy tylko ciut sie wkreci na obroty to znikaja :clap: ... silnik strasznie mocny zwija asfalt z samego dolu obrotow, a w zakretach prowadzi sie idealnie nawet przy 200km/h (przetestowane na A4 na tych serpentynach miedzy Opolem a Katowicami). spalanie przy 160km/h okolo 5,8L . 5 bieg to cos w rodzaju nadbiegu i wrzuca sie przy okolo 140/150km/h. hehe, ciekawostka jest tez to ze kazdy sie slini na widok Buell'a gdy sie stoji na swiatlach i wszystko sie trzesie jak w Harley'u. :icon_razz:

#15 Szpadi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 373 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 13 czerwiec 2007
  • Skąd:Kalisz
  • Motocykl:Honda X11

Napisano wto, 17 cze 2008 - 06:40

Odświeżam ciut temat, jako że dołączyłem do wąskiego grona użytkowników Buella a dokładnie XB9S.
Przesiadka z cruisera (Maraudera) na "bułkę" była mniej szokująca niż sądziłem. Jedyne czego najmocniej mi brakowało to pakowne sakwy, ale jak to mówią na bułkę wsadzisz tylko to co w kieszeń zmieścisz....

W dzień zakupu strzeliłem sobie prawie 600km i muszę powiedzieć że jestem mocno pozytywnie zaskoczony tym co jazda na buellu daje :-)
Szybko daje się oswoić i nauczyć tego co inne po przesiadce z innego typu motocykla. Wyśmienicie zachowuje się w zakrętach, mało pali i wcale nie dygocze tak jak to niektórzy piszą. Milo pomrukuje podczas jazdy.

Generalnie jestem bardzo zadowolony.

#16 Unix

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 303 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 24 listopad 2006
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:HD, Honda

Napisano śro, 18 cze 2008 - 10:58

no z pakownoscia jest maly problem na buell'u... ale ja to rozwiazalem zakladajac sakwy tekstylne... nawet do lekkiej turystyki bedzie sie nadawac.

co do XB9, to nigdy nie mialem okazji jechac, ale to chyba juz ma nieco inny silnik, mianowicie 1000? u mnie siedzi sportsterowski 1200, na wolnych obrotach wibracje duze (delikatnie mowiac). Ja u siebie zalozylem niedawno zestaw wspomagania do sprzegla (tzw. muller power clutch), co by dwoma palcami mozna bylo klamka operowac.
Ten Twoj XB9S to na wtryskach jest?, bo moj 1200 jeszcze na gazniku, aczkolwiek nienarzekam poniewaz w tym gaznikach nie trzeba dlubac, a nowke lepsza od seryjnego mozna kupic za 250$ jesli dobrze pamietam. Prowadza sie faktycznie rewelacyjnie w zakretach, ale inaczej niz japonia (co nie znaczy ze gorzej!) . ja tez jestem zadowolony z zakupu, jest to cos innego wsrod tej calej japonii.

#17 Boa

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 1513 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 04 marzec 2008
  • Skąd:Poznań/Liban
  • Motocykl:Suzuki GSX 750 S Katana

Napisano śro, 18 cze 2008 - 17:00

Uwielbiam Bułeczki :icon_mrgreen:


...kto wie czy kiedyś na takowym nie skończę ;)

Od pewnego czasu kręci mnie coś pomiędzy streetfighterem a customem ze sportowym zacięciem zbudowanym na V2,więc taki Buell byłby chyba idealnym rozwiązaniem ;)
Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

#18 Szpadi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 373 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 13 czerwiec 2007
  • Skąd:Kalisz
  • Motocykl:Honda X11

Napisano czw, 19 cze 2008 - 09:23

no z pakownoscia jest maly problem na buell'u... ale ja to rozwiazalem zakladajac sakwy tekstylne... nawet do lekkiej turystyki bedzie sie nadawac.

co do XB9, to nigdy nie mialem okazji jechac, ale to chyba juz ma nieco inny silnik, mianowicie 1000? u mnie siedzi sportsterowski 1200, na wolnych obrotach wibracje duze (delikatnie mowiac). Ja u siebie zalozylem niedawno zestaw wspomagania do sprzegla (tzw. muller power clutch), co by dwoma palcami mozna bylo klamka operowac.
Ten Twoj XB9S to na wtryskach jest?, bo moj 1200 jeszcze na gazniku, aczkolwiek nienarzekam poniewaz w tym gaźnikach nie trzeba dłubać, a nowke lepsza od seryjnego mozna kupic za 250$ jesli dobrze pamietam. Prowadza sie faktycznie rewelacyjnie w zakretach, ale inaczej niz japonia (co nie znaczy ze gorzej!) . ja tez jestem zadowolony z zakupu, jest to cos innego wsrod tej calej japonii.



Tak, mam 1000 i wibracje wcale nie są tak ogromne jak to piszą tu i ówdzie. Silnik na wtryskach... ponoć nic tam się nie grzebie. Na zakrętach na prawdę rewelacja... przesiadłem się z cruisera... a przyzwyczajenie się do nowej pozycji i składania w zakrętach nie przysporzyło dużo problemu. W dniu zakupu zrobiłem 1200km i nie odczuwałem jakichś tam niedogodności.
Bardzo jestem zadowolony ze spalania.... miłe zaskoczenie.
Muszę pomyśleć nad jakąś torbą na tylne siedzenie... bo nawet kurna kąpielówek nie ma gdzie wsadzić :-)... ale taki już urok bułeczek.
W zestawie dostałem też głośny wydech... brzmi świetnie... ale moto za bardzo nie chce na nim dobrze chodzić.... podobno trzeba założyć inny filtr i komputer... nie wiem czy to prawda... ale tak mnie poinformowano.
Założyłem jednak fabryczny, na dłuższe trasy fajniej mruczy i nie dokucza hałas.

#19 Unix

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 303 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 24 listopad 2006
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:HD, Honda

Napisano czw, 19 cze 2008 - 11:00

to znaczy z tym wydechem to domyslam sie ze silnik dostaje zbyt ubogiej mieszanki, dlatego moze gorzej chodzic, i wtedy faktycznie trzeba by zmienic komputer na "race ecm", no a filtr zeby sprostal wiekszym dawkom paliwa. Ja bym jednak sie trzymal serii, w kazdym razie u mnie zapas mocy jest wystarczajacy i wcale nie zamierzam niczego zmieniac.

#20 Szpadi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 373 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 13 czerwiec 2007
  • Skąd:Kalisz
  • Motocykl:Honda X11

Napisano czw, 19 cze 2008 - 18:47

Ja również pozostanę przy tym co dała fabryka. Dźwięk głośnego wydechu wprawdzie jest imponujący aż ciary przechodzą, ale pojeździć dalej z tym się nie da bez stoperów w uszach :-).
Może kiedyś..... pokombinuję, nie wykluczam takiej możliwości :-).... ale wtedy zmienię tez kompa.

Pytanko, ma ktoś może serwisówkę?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |