Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

jaki motor jako pierwsze enduro? pomocy...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
158 odpowiedzi w tym temacie

#21 kornol

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2494 postów
  • Na FM od: 11 listopad 2004
  • Skąd:Rzeszów / Jasło
  • Motocykl:TDM 850

Napisano nie, 23 lip 2006 - 00:46

przy takim wzroście to nie wiem które moto było by najlepsze, nie orientuje się które moto jest największe.
ma to być do nauki, ale żeby ci wystarczył na 3 sezony.
ja osobiście to kupiłbym dla siebie Honde XLR250 w wersji baja , nie wiem dokładnie jaka wysokośc siedzenia itp. o trwałości tego silnika usłyszysz naprawde wiele dobrego.

a tak to do nauki np. Yamaszka DT125, a tak bardziej do frajdy to Kawa KDX125, no chyba że czterotakt od kawy , ale to znowu nie wiem czy dobre do nauki.
Nie wiem jak można kupić motocykl do nauki jazdy, a żeby miał też wystarczać na nie wiadomo jaki fun.

a może napisz jakie masz doświadczenie motocyklowe, czym jeździłeś wcześniej.

#22 Benek14

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 513 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 13 sierpień 2005
  • Skąd:Chrzanów małopolska
  • Motocykl:125

Napisano nie, 23 lip 2006 - 00:49

Ale trzeba się określić czy chce się czterosówa czy dwusówa :biggrin:
Jeśli 2t to wydaje mi się, że husqvarna WR125 albo wr 250 powinny być odpowiednie i za taką cene można dostać i nie będziesz jak na rowerze dziecięcym wyglądał bo 250 jest dość wysoka (nie wiem jak ze 125)
Kornol autor powinien kupić moim zdaniem Husqvarne WR 250 :icon_exclaim: Napewno się nie znudzi :bigrazz: Nie ma co kupywać dla dorosłego faceta DT 125 jak można mieć coś lepszego ze 125 za tą samą kase, a DT mogłaby się znudzić.

Użytkownik Benek14 edytował ten post nie, 23 lip 2006 - 00:53


#23 rzemyk90

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1099 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 17 styczeń 2005
  • Skąd:Nowe Miasto Lubawskie
  • Motocykl:EXC 250 , KX 500

Napisano nie, 23 lip 2006 - 00:49

Sluchaj petter. Jak sie rejstrowales to czytales regulamin?? Chyba nie. Takich madrych jak Ty jest pelno i pelno jest pozakladanych takich samych tematow. Prosze cofnac sie o 3-4 strony dokladnie poczytac, kilka godzin i bedziesz wiedzial co i jak i nie bedziesz musial sie pytac.

Jak masz kase to 125/250 YZ CR KX SX HUSA WR/CR.

TEMAT CLOSED!!!

Użytkownik rzemyk90 edytował ten post nie, 23 lip 2006 - 00:51


#24 Gawron

    MOTONITA - płonąca guma

  • Forumowicze
  • 1797 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 16 marzec 2006
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Husaberg 250 TE - 2012r

Napisano nie, 23 lip 2006 - 10:33

kumpel ma do sprzedania KTM GS 125 z 93r, 39KM z UpSideDown itp w niezłym stanie za około 4500zł
http://www.bikepics....ictures/570689/
http://www.bikepics....ictures/570690/
http://www.bikepics....ictures/570691/
http://www.bikepics....ictures/570692/
To było kiedys moje moto a koles go sprzedajwe bo ma powazne problemy finansowe. Silnik w bardzo dobrej kondycji i ogólnie całe moto bardzo zadbane :icon_exclaim: jak bys byl zainteresowany to daj znac :biggrin:

#25 rg166

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 264 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 30 kwiecień 2005
  • Skąd:Wschowa
  • Motocykl:Yamaha yz 250f

Napisano nie, 23 lip 2006 - 15:10

Proponuje kawasaki kdx.Dobry sprzet za mala kase. Utrzymanie tez duzo nizsze niz utrzymanie setki. Mysle ze na poczatek 125ccm bedzie dobre, jesli jednak uznasz ze to malo, zawsze mozesz wybrac 200ccm:)

#26 petter

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 22 lipiec 2006
  • Skąd:bochnia

Napisano pon, 24 lip 2006 - 06:09

dysponuje budzetem okolo 6000zl, mam 189cm wzrostu i szukam motocykla do nauki jazdy w terenie, nie zamierzam uzywac go w ruchu ulicznym. moje pojecie o jezdzie terenowej jest minimalne ale nie chcial bym zeby motocykl znudzil mi sie za pare miesiecy, takze nie szukam motocykla tylko do nauki jazdy ale zeby dawal mi frajde conajmniej przez 3 lata. Zasanawiam sie nad moto o pojemnosciach 125-250cm, rowniesz kwestia rocznego utrzymania motocykla nie jest mi obojetna, nie zamierzam specjalnie oszczedzac ale zniose umiarkowane koszty utrzymania. dzieki za rade.

doswiadczenie jak napisalem wczesniej jest niewielkie, wczesniej mialem jawe 350ts na ktorej wyprawa w teren zykle konczyla sie w mniejszym blocie. myslicie ze uda mi sie znalesc sprzet po 98roku produkcji?

#27 kuki007

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 16 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 12 sierpień 2006
  • Skąd:Rumia

Napisano sob, 12 sie 2006 - 12:02

Witam
Kontakt z Enduro mialem juz nie jednokrotnie ale jestem jak najbardziej początkujący.
Nie straszna mi za duza moc czy stawanie w pionie motorku, jestem człowiekiem z wyobraźnią :clap:

W czym rzecz.
Chce kupic nowy, dobry motor nie wyczynowy bo co jak co ale na utrzymanie takiego mnie raczej nie stać.

Mam pare kandydatów 4 sówowych:

- Suzuki DRZ 400
- Honda CRF 250

Slyszalem o tych motorach wiele dobrego, jakie są wasze opinie?
a moze polecacie 2 sówy jak tak to jakie?

Limitu kasowego nie ma.

I kolejne pytanie, czy w Gdyni są miejsca gdzie mozna taki sprzet sprowadzic?

zachęcam do dyskusji

#28 Arma87

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 416 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 25 styczeń 2006
  • Skąd:Grodków(woj.opolskie)
  • Motocykl:Honda CBR 600 F3

Napisano sob, 12 sie 2006 - 12:08

Najpierw piszesz ze nie chcesz wyczynowego motocykla bo cie na czesci nie stac. A ponizej piszesz ze moze jakis 2t mamy polecic a przeciez 2t to wyczyny takze nie wiem czego ty chcesz. Ja bym bral drz 400 :clap:

#29 kuki007

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 16 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 12 sierpień 2006
  • Skąd:Rumia

Napisano sob, 12 sie 2006 - 12:15

hmm smigalem kiedys na 2t MTX - to raczej wyczyn nie jest :clap:
chodzilo mi raczej o wyczynowe 4t

#30 Tomek-KTM

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 104 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 15 kwiecień 2006
  • Skąd:Bielsko Biała
  • Motocykl:YZF 250 & CBF 125

Napisano sob, 12 sie 2006 - 12:21

O CRFce tez słyszałem wiele dobrych opini. Kolega ma 450 ale to jest prawie to samo co 250. Najbardziej chwali zawieszenie, podobno jest swietne. Honda ma tez bardzo fajne rozwiazenie z olejem w silniku. Osobno lejesz do skrzyni a osobno do ukladu smarowania, i opilki ze skrzyni nie idą dalej.
O suzuki nie słyszałem zadnych opini takze sie nie wypowiem :clap:.
Lepiej wez 4T. Ludzie powoli odchodzą od dwusuwów, przesiadaja sie na 4T.

Pozdrawiam

Użytkownik Tomek-KTM edytował ten post sob, 12 sie 2006 - 12:22


#31 pawela

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 280 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 22 czerwiec 2006
  • Skąd:Lublin
  • Motocykl:GSF 600 N Bandit

Napisano sob, 12 sie 2006 - 12:45

ja tez racze wzialbym DRZ. 40 koni w zupelnosci wystarcza. i nie jest to hardcorowe moto. a jak jezdzi w wersji supermoto.... mmmmiodzio :clap:

#32 enduromaster

    Spec - Enduro

  • Spec
  • 5717 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 04 lipiec 2005
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:CB400N '83 & VN800

Napisano sob, 12 sie 2006 - 12:49

z tych dwóch to drz400, regulacja zaworków co 12tys a tak to tylko wymiany oleju

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

 


#33 PomyK

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1572 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 11 lipiec 2004
  • Skąd:Rzeszów
  • Motocykl:YAMAHA YZ 125 05-06

Napisano sob, 12 sie 2006 - 12:53

Ludzie powoli odchodzą od dwusuwów, przesiadaja sie na 4T

Na samym początku też tak myślałem,ale teraz właśnie dużo osób z 4t przesiada się na 2T :]

Użytkownik PomyK edytował ten post sob, 12 sie 2006 - 12:54


#34 kuki007

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 16 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 12 sierpień 2006
  • Skąd:Rumia

Napisano sob, 12 sie 2006 - 13:09

2T ma swój specyficzny klimat, nic nie zastąpi tego dzwięku :)

Jakby ktos znał jakies techniczne szczgoły tych dwóch motorków / ciekawostki takie jak Tomek - KTM wyjawił to bardzo prosze o rozpiske ;)

jak narazie prowadzi DRZ

a osobiscie znacie lepsze 'typy' ?

#35 enduromaster

    Spec - Enduro

  • Spec
  • 5717 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 04 lipiec 2005
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:CB400N '83 & VN800

Napisano sob, 12 sie 2006 - 20:02

jest jeszcze xr400

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

 


#36 Arma87

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 416 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 25 styczeń 2006
  • Skąd:Grodków(woj.opolskie)
  • Motocykl:Honda CBR 600 F3

Napisano sob, 12 sie 2006 - 21:47

Na samym początku też tak myślałem,ale teraz właśnie dużo osób z 4t przesiada się na 2T :]


Tak tak to dziwne ze w wyscigach motocrossowych 70% to 4T :)

Użytkownik Arma87 edytował ten post sob, 12 sie 2006 - 21:49


#37 kwas

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 812 postów
  • Na FM od: 16 lipiec 2005
  • Skąd:Wołczyn
  • Motocykl:KTM

Napisano sob, 12 sie 2006 - 21:55

tak tak to dziwne ze w FMX 100% to 2t :) ;)

#38 fik554

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 160 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 24 kwiecień 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:YZ 250 F

Napisano sob, 12 sie 2006 - 22:16

Chce kupic nowy, dobry motor nie wyczynowy bo co jak co ale na utrzymanie takiego mnie raczej nie stać.
- Suzuki DRZ 400
- Honda CRF 250


CRF to wyczyn w 100% i koszta utrzymania takiej dzikiej 250 sa naprawde spore, czesta regulacja zaworow, olej w silniku wlasciwie co chwile sie wymienia jak duzo jezdzisz (pare razy w tygodniu // 10h+ na tydzien//)

DRZ chwalone jest za swoja bezawaryjnosc jednak ja jestem sceptycznie nastawiony do tego modelu, w mojej ekupie jest taki motocykl i wiekszosc pozadnych gleb konczy sie np skrzywiona chlodnica, polamanymi oslonami plastikowymi, mowi sie trudno ale w crossach po mega glebie podnosisz i jedziesz dalej.... w YZF 9/10 gleb konczy sie bezstratnie nawet nie trzeba kiery nastawiac na teleskopach nic absolutnie..
Strasznie by mnie denerwowalo ze po kazdym dzwonie mam do wymiany/naprawy jakas pierdolke.
Jezeli nie masz ambicji naprawde ostro latac po terenie (czyt. przesadzac i czesto odwiedzac krzaczki etc.) To Drz jest swietnym motocyklem... Ale szczerze mowiac wolal bym EXC 450, mocy "troszeczke wiecej" wiecej roboty serwisowej, ale zdecydowanie mniej niz przy crossach typu YZF, CRF, KXF itp :)
EXC nie jest tak wysilony jak YZF czy CRF ktore maja z tej samej pojemnosci 60km gdzie KTM zostaje z wynikiem 49KM... Nie trzeba tak czesto regulowac zaworow, nie wypalaja sie tak szybko, tlok napewno przetrzyma dluzej itp... Jezeli nie masz ograniczen finansowych.. bral bym pomaranczowa 450 bez zastanowienia ;)
(KTM nadal daje komplet do SM za 2800zł do kazdego nowego EXC zakupionego w salonie;))

Pozdro ;)

#39 Strzalek

    Spec - Cross

  • Spec
  • 4611 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 10 kwiecień 2003
  • Skąd:Ostróda
  • Motocykl:Kawasaki ER5

Napisano sob, 12 sie 2006 - 22:28

tak tak to dziwne ze w FMX 100% to 2t :) ;)

Bo są lżejsze i nie hamują silnikiem. W teren to tylko 4T.

#40 kuki007

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 16 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 12 sierpień 2006
  • Skąd:Rumia

Napisano nie, 13 sie 2006 - 01:05

Tzn crossa nie chce, zalezy mi na enduraku
KTM to oczywiscie moje marzenie ale koszty tego austrackiego jodłującego wariata są jednak troche za duze a i moc oddwana troche agresywniej niz w CRF czy sie myle?

Chcialbym enduro na ktorym juz po nabraniu wprawy nie bede sie "tłumił" ale kazdy z wymienionych przezmnie motorków jak i KTM o ktorym mowisz na bank nie odbierze mi tej "jazdy" no chyba ze ten DRZ to zeczywiscie takie słabe - chociaz mechanik mi mowił ze to niezawodny sprzet i ze rok w rok smiga po gorach na tym...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |