Skocz do zawartości


Zdjęcie

SHADOW 1100 czy DRAG STAR 1100?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
154 odpowiedzi w tym temacie

#41 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pią, 02 lis 2007 - 11:48

Trochę się zagalopowałeś i zaczynasz pieprzyć głupoty.
Nie porównuj VT1100 do XVS650. Jak już chcesz to porównuj go do XVS1100.
Znam obie marki bo mój chłopak jeździ na VT i prawdę mówiąc Drag1100 jest porównywalny do VT1100 tak jak Drag650 do VT600 co do osiągów, trwałości, niezawodności i wygody. Każdy mechanik też ci powie,że zbudowanie silnika bez chłodnicy i płaszcza wodnego, tak by się nie grzał, to majstersztyk. I tak właśnie jest w Dragu (no i w HD). Podzielam zdanie przedmówców, i to całkiem obiektywnie, że Dragi są ładniesze, zgrabniejsze a przede wszystkim staranniej wykonane no i zdecydowanie z lepszych materiałów.
I jeszcze jedna obiektywna prawda. Dragi mają nowocześniejszą konstrukcję i rozwiązania techniczne od Hond VT (nie mówię o VTXach). Jest też do nich więcej akcesoriów co jest istotne dla personalizacji motocykla (vide np komiczne szyby w VT600, albo zamontuj tam lightbar czy duże sakwy). Drag650 ma jeszcze tą przewagę nad VT600, że zdecydowanie lepiej się prowadzi i lepiej zachowuje na gryzionym jak i w koleinach. A nie zastanawia cię dlaczego Dragów jest dużo więcej niż Hond ? Ceny są przecież prawie takie same w poszczególnych kategoriach (a dla używanych idetyczne).
Ludzie wybierają to co im bardziej podchodzi, co się im bardziej podoba, co lepiej wygląda (dla nich), ma więcej bajerów, co ma lepszy serwis i większą dostępnośc części (a pod tym względem Honda wypada baaardzo cienko - wolą chyba handlowac samochodami), itd.
Gustów i upodobań się nie dyskutuje. A przekomarzanie do niczego nie prowadzi.
Wolisz Hondę - twoja sprawa. Inni wolą Dragi - ich sprawa. I tyle.
Pzdr


Wiesz trochę nie zakapowałeś ale to taki szczególik. Nie porównałem do 650 tylko chodziło mi o wygodę a Twoje porównanie Draga jeśli miałeś na myśli wersje Classic do VT 600 która ma z cruiserem tyle wspólnego co HD ze szlifierkami jest delikatnie mówiąc nietrafione. Jak już to porównuj do VT 750 ale tu na korzyść draga tylko kardan przemawia (chociaż nie w nowych bo też VT ma kardan). Poza tym kto montuje w VT 600 lightbar albo jakieś duże sakwy? To tak jakby powiesić to na zrobionym od podstaw dragu z laczkiem 300 z tyłu. Przecież żaden chopper nie jest od wieszania na nim tysiąca dodatków bo te motocykle miały w samym zamyśle mieć czystą linię. Zresztą sama historia chopperów to pokazuje. I kto tu odjechał od tematu...
Co do dodatków:
http://img164.images...bild4331tm7.jpg

jak dojdziesz do liczby 30-40 możesz powoli przestać liczyć.
Co do ilości Dragów i Shadow. Honda Shadow Aero była produkowana od roku 1998 do 2002 z czego do europy była sprowadzana tylko przez 2 lata w 98 i 99. W Polsce sprzedano aż 2 sztuki a powód banalny - była za kosmiczne pieniądze. W usa sprzedano ich tysiące ale w europie są to motocykle unikatowe. Co do części - 3 do 5 dni. Nie wiem czy Yamaha to lepiej robi. A czy ja jestem maniakiem Hondy? Nie ale 90% z Was nie widziało Hondy VT 1100 Aero na oczy a mówicie o niej jak by po 30 egzemplarzy przed każdą knajpą stało więc bez obrazy ale śmiem twierdzić, że pojęcia nie macie o czym mówicie. Aero nie jest w żadnym stopniu taka sama jak pozostałe Shadowy za wyjątkiem rozwiązań silnika ale i to nie do końca co opisywałem wcześniej. Jak ktoś chce mieć motocykl jakich stada wszędzie to faktycznie weźmie Draga a jak chce coś unikatowego to sorry...
Pozdrawiam wszystkich.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#42 RYB@

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 132 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 październik 2007
  • Skąd:SGL
  • Motocykl:WILD STAR 1600

Napisano pią, 02 lis 2007 - 12:20

TEN WYTŁUSZCZONY CHŁOPAK TO PYTANIE ( TŁUMACZĄC NA JEZYK POTOCZNY ;) ) DLACZEGO NIE WPOWIADA SIĘ KTOŚ KTO POSIADA WE WŁADANIU TAKIE MOTO A NIE KTO JEST KIM DLA KOGO CHŁOPAK CZY SYN. (SORRY I BEZ URAZY :crossy: )

POZDRO
ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

#43 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2426 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano pią, 02 lis 2007 - 14:06

...........


Kolego jak piszesz to pisz małymi liteami. Duze źle się czyta poza tym oznaczają KRZYK i pisanie nimi całych postów jest mało eleganckie :wink:

#44 mausser

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 109 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 23 wrzesień 2007
  • Skąd:Beskidy
  • Motocykl:v-star 1100 classic

Napisano pią, 02 lis 2007 - 17:16

Ale przyznacie, że obydwa są super i tylko chyba trochę przekomarzamy się na zasadzie "lepsze bo moje".
:icon_twisted:

święta racja, polać mu!! :cool:

#45 Belgu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • E.K.G.
  • 866 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 25 listopad 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Honda VT600

Napisano pią, 02 lis 2007 - 17:22

chłopak = syn :icon_razz:

Ten "chlopak" to ja, jakby ktos jeszcze nie wiedzial...
czyli "syn" :crossy:

Owszem ciezko jest porownywac VT 600 do Draga 650 bo poza podona masa i osiagami sa
to motocykle do nieco innych celow choc w Polsce rozroznienie jest male.
Sam jezdze nim tyle co moj Staruszek na swoim.
Bardziej do Draga 650 nalezaloby porownywac VT 750 bo to wlasnie ta sama klasa cruiserow.
Generalnie temat jest o pojemonosciach 1100 ale dorzuce tutaj pare slow od siebie bo moj motorek
zostal wywolany do tablicy.

VT 600 prowadzi sie nieco gorzej od XVS 650 na slabszych drogach, ma nieco gorszy wyglad i bardziej
zwarta konstrukcje. Ale pamietajmy, ze to duzo starsza konstrukcja. Chlodnica ma moim zdaniem wielka
zalete bo jednak mniej katuje sie silnik w upalne lato np w korkach. czy jest ladna? Kwestia gustu. Mozna
kupic chromowana oslone i juz. VT 600 jest ekonomiczniejszy bo na trasie moj pali 4L/100km. Po miescie
gora 5L.
Wracajac do tematu 1100... nie wiem co Tobie doradzic bo nie jezdzilem tymi sprzetami ale przymierzam
sie do wymiany swojego. Moze to moje przyzwyczajenie do marki ale ja kupie minimum VT 1100.
Dołączona grafika

#46 majkelpl

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • Forumowicze
  • 4149 postów
  • Na FM od: 12 październik 2006
  • Skąd:Warwickshire/WestMidlans/UK
  • Motocykl:Yamaha Wild Star 1600

Napisano pią, 02 lis 2007 - 17:34

Moze to moje przyzwyczajenie do marki ale ja kupie minimum VT 1100.


To tak samo jak ja :icon_razz: tylko ................ ja z kolei XVS 1100 :crossy: :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614


#47 koronka44

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • E.K.G.
  • 166 postów
  • Wiek: 54
  • Na FM od: 16 sierpień 2007
  • Skąd:Trójmiasto
  • Motocykl:YFazer

Napisano pią, 02 lis 2007 - 19:57

święta racja, polać mu!! :)


OK, niech będzie. :smile:
A serio to: Belgu, czy 60KM w hondzie,to nie jest trochę mało? A nie wkurza Cię ten mały zbiornik?
Fakt, że moment jest OK, te 97Nm.
Zaparłeś się, że nie Drag?
:D

#48 Doktor

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • E.K.G.
  • 439 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 06 maj 2005
  • Skąd:Wrocław-no prawie
  • Motocykl:Yamaha Royal Star

Napisano nie, 04 lis 2007 - 10:57

Ma jedna cholerną przewagę w stosunku do Draga - a mianowicie wygodę. Ktokolwiek by się nim nie przejechał twierdził jedno - ten motocykl płynie po drodze. Ja po przejechaniu w ciągu dnia 1000 km wcale nie umierałem ale jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że jeszcze niejedna setkę dałoby się nawinąć bez bólu dupska.
Pozdrawiam.


Gdy pisałeś o niezawodności i innych zaletach to się z Tobą zgadzam, ale wygoda już na pewno nie jest wyższa niż ta z draga , drag na pewno nie ustępuje , a jeśli chodzi o manewrowanie i jazdę po zakrętach bije honde na głowę, wiem co mówię bo w jednym garażu stoi drag Danusi i honda Smoka , na obydwu tych motocyklach jeżdżę ,jak ich właściciele mi pozwolą , ponadto drag jest mocniejszy i to się czuje , no i kwestia plastików , honda ma ich w nadmiarze.

#49 klamot1975

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 02 lipiec 2007
  • Skąd:Polska
  • Motocykl:Intruder VZR 1800R2

Napisano nie, 04 lis 2007 - 11:32

Honda jest na pierwszym miejscu pod wzgledem bez awaryjnosci. polecał bym abys kupił honde.Ja robiłem skrzynie w dragu jedynke i dwujke bo siadła rocznik był 2005 :biggrin: :biggrin:

#50 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano nie, 04 lis 2007 - 12:44

Gdy pisałeś o niezawodności i innych zaletach to się z Tobą zgadzam, ale wygoda już na pewno nie jest wyższa niż ta z draga , drag na pewno nie ustępuje , a jeśli chodzi o manewrowanie i jazdę po zakrętach bije honde na głowę, wiem co mówię bo w jednym garażu stoi drag Danusi i honda Smoka , na obydwu tych motocyklach jeżdżę ,jak ich właściciele mi pozwolą , ponadto drag jest mocniejszy i to się czuje , no i kwestia plastików , honda ma ich w nadmiarze.


A Ty piszesz o Hondzie Shadow VT 1100 C3 Aero? Bo coś mi się niestety wydaje, że dla Was każda Shadowa jest taka sama. Jedynie co Aero ma plastikowe to puszki boczne. Cała reszta to blacha. Drag jest mocniejszy o całe 4 KM za to ma słabszy moment obrotowy i uzyskuje moc maks przy wyższych obrotach więc wg mnie praktycznie żadna różnica. Jeśli porównujesz Draga do VT 1100 C2 to może i masz racje ale Aero ma około 8 KM więcej niż C2. Co do wygody siedzenia i zawieszenia no mogę tylko polecić artykuł na motorcycle cruiser tam coś na ten temat napisali. Manewrowanie - racja - Aero jest: szersza, cięższa, dłuższa, generalnie większa więc nie ma bata - musi być trudniej i tu się zgodzę. Jak ja planowałem zakup moto i myślałem nad nowym Drag Starem z salonu to też mi się w nim podobało nisko umieszczone siedzenie i stosunkowa łatwość manewrowania. Co do jazdy po zakrętach - kwestia szorowania podłogami nie sprawia żadnego problemu jeśli ktoś lubi.
Pozdrawiam.

Użytkownik vpower edytował ten post nie, 04 lis 2007 - 12:45

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#51 Doktor

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • E.K.G.
  • 439 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 06 maj 2005
  • Skąd:Wrocław-no prawie
  • Motocykl:Yamaha Royal Star

Napisano nie, 04 lis 2007 - 17:23

A Ty piszesz o Hondzie Shadow VT 1100 C3 Aero? Bo coś mi się niestety wydaje, że dla Was każda Shadowa jest taka sama.

Masz racje „w nocy wszystkie kot są czarne” tak samo dla nie „Shadowiaków” ciężko je odróżnić , osobiście widziałem kilka i co mi się udało zaobserwować ,C2 i C3 maja te same ramy (ja jeździłem C2 spirit i C2 ACE) , te same silniki ,C2 wszystkich wersji nawet pokrywy boczne maja te same , różnią się przednim kołem błotnikami , wystrojem i zegarami ,wysokość geometria są takie same, pisząc drugi post w tym temacie , uzupełnię to czego nie napisałem w pierwszym, a co jest istotne i nie do obalenia przez hondziarzy –hamulce , żeby nie wiem jak lubić i cenić hondę ,hamulce ma słabsze.

#52 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pon, 05 lis 2007 - 08:03

Jesli chodzi o hamulce to przyznam w 100% racje. Co dwie tarcze z przodu to nie jedna. Ja nie bronie zaciekle Hondy jako takiej ale wiem, ze wersji Aero jest naprawde bardzo malo i dlatego staram sie troche przyblizyc ten motocykl bo jest on dosyc ciekawym indywiduum na tle wielu innych.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#53 Belgu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • E.K.G.
  • 866 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 25 listopad 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Honda VT600

Napisano pon, 05 lis 2007 - 11:45

OK, niech będzie. :)
A serio to: Belgu, czy 60KM w hondzie,to nie jest trochę mało? A nie wkurza Cię ten mały zbiornik?
Fakt, że moment jest OK, te 97Nm.
Zaparłeś się, że nie Drag?

Widzisz przyzwyczajenie do marki robi swoje ;)
Generalnie roznica w KM pomiedzy Yamaha i Honda jest rzadna. Waznym jest natomiast, ktora
wersje rocznikowa kupujesz Hondy bo roznice w KM wtedy potrafia byc znaczne. Generalnie im
nowszy sprzet tym mniej ma koni przez te idiotyczne przepisy o ekologii itp...
ja celuje w Honde a jaka to zalezne bedzie od "matki boskiej pienieznej"...
Jak kasy bedzie mniej to VT 1100 tak do 5 lat z USA jak wiecej to VTX 1300.
Dołączona grafika

#54 RYB@

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 132 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 październik 2007
  • Skąd:SGL
  • Motocykl:WILD STAR 1600

Napisano pon, 05 lis 2007 - 14:27

Widzisz przyzwyczajenie do marki robi swoje :)
Generalnie roznica w KM pomiedzy Yamaha i Honda jest rzadna. Waznym jest natomiast, ktora
wersje rocznikowa kupujesz Hondy bo roznice w KM wtedy potrafia byc znaczne. Generalnie im
nowszy sprzet tym mniej ma koni przez te idiotyczne przepisy o ekologii itp...
ja celuje w Honde a jaka to zalezne bedzie od "matki boskiej pienieznej"...
Jak kasy bedzie mniej to VT 1100 tak do 5 lat z USA jak wiecej to VTX 1300.


Z tym przyzwyczajeniem do marki jest coś na rzeczy bo jak wsiadłem do Volkswagena to przesiadłbym się chyba tylko do Mercedesa.Ale co do YAMAH'Y nie mam już takiego przekonania i co najciekawsze to niewiem dlaczego bo kiedyś mówiłem,że już tylko Yamaha i nic innego.Może ktoś mi wytłumaczy o co tu chodzi :) :biggrin:
ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

#55 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pon, 05 lis 2007 - 14:45

Moja rada - omijaj merce szerokim lukiem - wiem co mowie.:)
Co do przywiazania do marki - bylem wlascicielem 2 AWO, a pozniej padlo na Kawasaki VN800 Classic. Myslac kategoriami przywiazania musialbym przy kawie pozostac a nadmienie, iz nie sprzedalem jej z tego powodu, ze sie sypala i do konca bede podtrzymywal dobre zdanie na temat tego modelu. Mialem to sczczescie, ze przed zmiana moto przebywalem ponad 4 miesiace w USA i mialem mozliwosc przymierzenia sie chyba do wszystkiego co ma 2 kola. Nie bylo salonu motocyklowego w ktorym bym nie przesiadywal, przymierzal sie porownywal itd. Dalo mi to bardzo duzo poniewaz tam nie jest jak u nas - jeden sprzet na salonie z karteczka nie siadac, nie dotykac i nie palcowac itd. Chcesz sie przejechac - prosze bardzo - a nuz potencjalny klient. Uwazalem sie za rozsadnego wiec nie celowalem w potwory po 1800 pojemnosci i prawie ze padlo na Draga 1100 Classic. Do momentu az nie zobaczylem VT 1100 C3 Aero. Fakt, ze jak nie jest ubrana to na kolana nie powalala ale jak troche poczytalem, przymierzylem sie, przejechalem to wiedzialem co chce. Czy pozostane wierny marce Honda - nie wiem. Rozsadek i doswiadczenie podpowiadaja, ze tak powinienem ale czlowiek nie zawsze w ten sposob wybiera.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#56 hary

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 19 wrzesień 2006
  • Skąd:Śląsk
  • Motocykl:Electra '02

Napisano śro, 07 lis 2007 - 03:40

Zagadzam sie z wszystkim co powyżej napisał Vpower.Aero jest motocyklem bardzo wygodnym i jazda nim nawet na naszych drogach jest barrdzo komfortowa.Chciałbym Ci również bardzo podziękować za przekazane serwisówki - spotkaliśmy sie kiedyś za Tarnowskimi Górami (wrzesien 2006),następnie podjechaliśmy chyba do Lublinca(nie jestem pewny) na kawe-heh.Niestety nie miałem ( a bardzo bym chciał) tak jak zresztą deklarowałem na naszym pierwszym i jedynym jak do tej pory spotkaniu,potrzymywać tą znajomość,ale nie jest mi dane ponieważ od stycznia pracuje baaardzo daleko na wschód od naszego kraju.
Jeśli macie chociaż możliwość przejechania sie na tym konkretnym modelu (C3 Aero) to polecam,wtedy dokładnie zrozumiecie dlaczego Jego wybór,jak i mój,padł własnie na ten motocykl.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i życze udanego i długiego przyszłego sezeonu.

#57 RYB@

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 132 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 październik 2007
  • Skąd:SGL
  • Motocykl:WILD STAR 1600

Napisano śro, 07 lis 2007 - 09:47

Zastanawia mnie ilość zwolenników dragów przeciw "hondziarzom" a już tym bardziej AERO czyżby Yamaha miała być lekarstwem na całe zło???

Kolego jak piszesz to pisz małymi liteami. Duze źle się czyta poza tym oznaczają KRZYK i pisanie nimi całych postów jest mało eleganckie :icon_question:

Pisanie małymi literami jest dla mnie nie naturalne ponieważ ja na codzień piszę drukowanymi literami od czasu ukończenia szkoły podstawowej ale jak kogoś to drapie w oczy to proszę muszę też nadmienić,że robię to z niechęcią.A czy to jest eleganckie? nie mam pojęcia wiem tylko tyle,że mito pasuje i dla mnie osobiście jest pewnym stylem który mnie w jakiś tam sposób wyróznia.A od "krzyku" są wykrzykniki jak uczono w szkołach.I to chyba tyle odnośnie mojego pisania.

Pozdrawiam RYB@
ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

#58 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano śro, 07 lis 2007 - 10:06

Wlascicieli Aero na tym forum mozna policzyc na palcach jednej reki nieuwaznego stolarza wiec mnie akurat nie dziwi, ze wiecej jest zwolennikow Yamahy. Na ogol kazdy chwali to czym jezdzi a nawet jesli go sprzet czasem wkurza to i tak zlego slowa nie powie bo przeciez obciach byc z jednej strony dumnym bikerem a z drugiej przyznac sie ze gdyby mialo sie mozliwosc raz jeszcze kupic to wybraloby sie np cos innego. Powiem szczerze, ze w towarzystwie, w ktorym jezdze dominuja Hondy i raczej nikt na tym wyborze zle nie wyszedl i zmartwieniem tych ludzi jest paliwo w baku i kolejny cel na trasie. Znam osobiscie 2 Shadowki 1100 (jedna juz sprzedana) z rocznikow 88, 89, ktore jezdzliy i jezdza lepiej niz niejedn salonowy sprzet. Zreszta popatrz za jakie pieniadze jeszcze te motocykle sa oferowane. Czy sa lepsze niz inne - nie wiem - napewno sa wytrzymale i malo awaryjne i malo podatne na np jakies rozregulowywanie sie gaznikow i inne upierdliwe bzdury. Wszystko tez zalezy od ilosci nawijanych kilometrow. Jak ktos robi malutko w sezonie to w zasadzie wszystko jedno co kupi bo zadne mankamenty nie zdaza wyjsc a po pewnym czasie i tak moto zmieni lub calkowicie sie pozbedzie. Jak sie nawija duzo to warto sie zastanowic na czym chce sie tylek wozic. Ja malo nie jezdze a w zasadzie nie jezdzilem i jak dla mnie idealna bylaby Valkyrie i jezdzi jak marzenie tylko ma jedna zasadnicza jak dla mnie wade - to nie jest V. O wyborze czasem decyduja subiektywne bzdurki - komus sie jakies dodatki spodobaja, jakis szczegol motocykla i cala teoria bierze w leb bo rodzi sie mysl: a moze by jednak... A czy sie pozniej jest zadowolonym czy sie klnie na jasne to pokazuje czas.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#59 Belgu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • E.K.G.
  • 866 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 25 listopad 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Honda VT600

Napisano śro, 07 lis 2007 - 10:58

Zastanawia mnie ilość zwolenników dragów przeciw "hondziarzom" a już tym bardziej AERO czyżby Yamaha miała być lekarstwem na całe zło???

To nie jest tak, ze oni sa przeciw Hondom... maja poprostu Dragi i tyle.
Tak dla porownania... za komuny Dragi to jak Polonezy... Hondy to jak Golfy :D

Pisanie małymi literami jest dla mnie nie naturalne ponieważ ja na codzień piszę drukowanymi literami od czasu ukończenia szkoły podstawowej ale jak kogoś to drapie w oczy to proszę muszę też nadmienić,że robię to z niechęcią. A czy to jest eleganckie? nie mam pojęcia wiem tylko tyle,że mito pasuje i dla mnie osobiście jest pewnym stylem który mnie w jakiś tam sposób wyróznia. A od "krzyku" są wykrzykniki jak uczono w szkołach. I to chyba tyle odnośnie mojego pisania.

Sek w tym, ze istnieje cos jak "netykieta" stworzona dawno temu i wlasnie pisanie drukowanymi
wszedzie w internecie na calym swiecie usnawane jest jako krzyk. Rozumiem Twoje niezadowolenie w tej
materii, takze szkole konczylem (nota bene nie tak odlegle czasowo od Ciebie) ale trzeba bylo sie
dostosowac... To tyle odnosnie mojego komentarza :D
Dołączona grafika

#60 RYB@

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 132 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 październik 2007
  • Skąd:SGL
  • Motocykl:WILD STAR 1600

Napisano pią, 07 gru 2007 - 20:10

WITKA !!

Muszę się przyznać,że zdradziłem Drag Star'a oraz Shadow'a na rzecz Wild star'a i przynajmniej narazie nie żałuję oraz mam nadzieję,że tak zostanie. :flesje:

Pozdr
ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |