Skocz do zawartości


Zdjęcie

SHADOW 1100 czy DRAG STAR 1100?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#21 RYB@

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 131 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 25 październik 2007
  • Skąd:SGL
  • Motocykl:WILD STAR 1600

Napisano czw, 01 lis 2007 - 10:03

NIE WIDZĄ BO CHŁODNICA JĄ SZPECI CZY NIE WIDZĄ BO CRUISER NIE POWINIEN MIEĆ CHŁODNICY??
ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

#22 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 10:34

I jedno i drugie:).Prawdziwe maszyny tylko na powietrze.Wybrałbym osobiście draga bo ma duużo ładniejszy gang:P.Pod tym względem silnik 1.1 Hondy mi się nie podoba zbytnio.

#23 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1120 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 11:59

I jedno i drugie:).Prawdziwe maszyny tylko na powietrze.Wybrałbym osobiście draga bo ma duużo ładniejszy gang:P.Pod tym względem silnik 1.1 Hondy mi się nie podoba zbytnio.


A słyszałeś kiedykolwiek jak chodzi Honda Aero z roczników 98 - 00? Zapewne nie ale znawców nie brakuje... Porównajmy 2 silniki: Yamaha i Honda Aero. Jakie rozchylenie cylindrów? V75 kontra V45 (a jaki ma HD?). Teraz średnica cylindra x skok: 95.0 x 75.0 mm (3.7 x 3.0 inches) Yamaha kontra 87.5 x 91.4 mm (3.4 x 3.6 inches) Honda - wiec który z nich jest krótkoskokowy? Można to sobie wszystko porównać do protoplasty czyli HD i raczej nie ma on silnika V75 a klang właśnie jest zależny od pojemności oraz skoku tłoka oraz paru innych rzeczy jak sposób rozwiązania zapłonu. I jeszcze jedno - w Aero czopy wału korbowego nie są przestawione aby zlikwidować wibracje przez co silniki innych wersji Shadow chodziły jak de facto V90 (to samo ma zrobione każdy Intruz). Co do chłodzenia cieczą - jak się parę razy wpakujesz w gigantyczny korek podczas 30 st C to sam zamarzysz o chłodnicy.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#24 krzyk66

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 45 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Motocykl:Yamaha XV 1600 Road Star

Napisano czw, 01 lis 2007 - 12:26

Ja bym wziął Hondę z powodu niepowtarzalności, fakt jest taki że jest im mało na zlotach itd...Miałbyś coś unikatowego, Dagów jest mnóstwo w około.

Ale myślę, że jeśli wybierzesz Draga to tez nic nie stracisz, kwestia co Ci się bardziej podoba i już.

Byle nie kawasaki :biggrin:

Użytkownik krzyk66 edytował ten post czw, 01 lis 2007 - 12:27


#25 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 15:00

Aero nie słyszałem ale słyszałem spirita bo znam kogoś kto ma żeby nie było że znajomy mi przekazał albo przez przypadek na zlocie mi mignął.A silnik w spiricie nawet jeśli nie ten sam(w szadołach nie siedzę) to ma ten sam skok i średnicę cylindra.Co do chłodnicy to fakt może się przydać ale aż tak tragicznie nie jest nawet w korkach w upale.A patrząc na twoją Hondę nasuwa mi się jedna myśl-Opony z białymi pasami idealnie do tego moto pasują.Tak jak do electry i wild stara np;]
Pozdrawiam.

Użytkownik Deathraw edytował ten post czw, 01 lis 2007 - 15:01


#26 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1120 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 16:08

Masz rację że średnica i skok jest taki sam ale właśnie owo przestawienie czopów wału powoduje zupełnie inną pracę. Ten trik stosowali po to aby pozbyć się dużej części wibracji ale wtedy klang jest inny. Generalnie Aero chodzi bardzo podobnie do HD (wibracje też ma) tyle, że zupełnie inny zapłon i rozrząd powodują, że oczywiście nie jest to idealnie to samo co zapewne martwi prawników HD z ich opatentowanym klangiem. :wink: . Ja nie jestem maniakiem chłodnic ale silniki wtedy mają poza chłodzeniem jedną zaletę - silnik zdecydowanie ciszej pracuje. Białe opony to coś wg mnie super ale są droższe i ciężej je kupić.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#27 mausser

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 109 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 23 wrzesień 2007
  • Skąd:Beskidy
  • Motocykl:v-star 1100 classic

Napisano czw, 01 lis 2007 - 18:35

Witam!!
Miałem dokładnie ten sam dylemat. Jeśli chodzi o silniki to Honda jest ciut lepsza (tu trzeba przyznać rację "vpower'owi") , kwestia chłodzenia to w zasadzie kwestia umowna, bo dragu jeszcze nie zdarzyło mi się żeby się przegrzał (korki, miasto itp, gdzie oczywiście nie ma możliwości wyminięcia konserw :D ), więc chłodzenie i tu i tu jest ok. Byłem w 100% zdecydowany na Shadowa, do momentu, kiedy zobaczyłem te 2 motorki obok siebie. Shadow jest trochę większy, ale i wyższy. To oczywiście kwestia gustu, który jest subiektywny, ja mogę powiedzieć, że drag jest o niebo ładniejszy :D , więc od momentu kiedy mogłem posiedzieć na tym i na tym to w momencie moje "zdecydowanie" zmieniło się o 180 stopni. Choć nie ukrywam, że Shadow również jest pięknym motocyklem.

Pozdrowienia

#28 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 18:48

To że silnik ciszej pracuje to moim zdaniem wada jest:P.Słuchałem na youtube różnych nagrań wydechów w aero i moim zdaniem do H-D nie ma co porównywać(oczywiście biorąc na poprawkę cienką jakość nagrań i mikrofonów)Ogólnie nagrania na mnie jakoś pozytywnego wrażenia nie zrobiły,ale musiałbym na żywca posłuchać zeby ocenić.Shadow 1300 za to bardzo mnie zaskoczył bo chodzi pięknie.

#29 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1120 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 19:10

Nagrania jakiekolwiek z netu nijak sie maja do rzeczywistości. W miarę dobre są na www.cobrausa.com ale i tak to nie jest to co na żywo. No jak dla Ciebie odgłosy mechaniczne silnika zaletą są no to trochę zaskakujące. Czyli klepanie zaworów i ogólny hałas np. rozrządu to plus? A Shadowa 1300 to jeszcze nie wyprodukowano. :lalag: Zapewne miałeś na myśli VTX 1300 ale tam jest zupełnie inny silnik nie mający nic wspólnego z Shadowami a poza tym jak by nie patrzeć klag w ogromnej mierze zależy od pojemności wiec nie ma co porównywać czegoś co ma 1100 do większych pojemności.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#30 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 20:05

Jakoś wla(750) i sport 883 lepiej chodzą od wszystkich szadołów.Tak sorry chodziło mi o VTX'a.

#31 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1120 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 20:31

A wiesz co by sie stało gdyby jakakolwiek firma wypuściła na rynek coś co chodzi identycznie tak samo jak HD? A myślisz czemu Wild Star ma cylindry rozchylone pod kątem 48 stopni a nie 45 jak HD. Przecież to tylko 3 stopnie różnicy ale dla prawników to aż 3 stopnie różnicy dzięki którym nie można się przyczepić. Jak dla mnie klang HD jest nr 1 ale nie z tego względu kupuje się moto. Ja kupiłem Shadowe bo nie miałem ochoty na zastanawianie się gdzie mi się po drodze co odkręci lub co padnie będąc 1000 km od chaty bo ten motocykl nie służy mi do wyrywania lachonów ale do nawijania niemałej liczby km. Moim jedynym zmartwieniem był poziom paliwa w baku i stan kasy w portfelu. Ma jedna cholerną przewagę w stosunku do Draga - a mianowicie wygodę. Ktokolwiek by się nim nie przejechał twierdził jedno - ten motocykl płynie po drodze. Ja po przejechaniu w ciągu dnia 1000 km wcale nie umierałem ale jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że jeszcze niejedna setkę dałoby się nawinąć bez bólu dupska.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#32 koronka44

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • E.K.G.
  • 166 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 16 sierpień 2007
  • Skąd:Trójmiasto
  • Motocykl:YFazer

Napisano czw, 01 lis 2007 - 20:35

Ale przyznacie, że obydwa są super i tylko chyba trochę przekomarzamy się na zasadzie "lepsze bo moje".
:buttrock:

#33 majkelpl

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • Forumowicze
  • 3959 postów
  • Na FM od: 12 październik 2006
  • Skąd:West Midland/United Kingdom
  • Motocykl:Yamaha Wild Star 1600

Napisano czw, 01 lis 2007 - 20:35

Ma jedna cholerną przewagę w stosunku do Draga - a mianowicie wygodę.[...]


Zapytaj najpierw "dragowcow" a potem dawaj opinie.
Ja swoim zrobilem jednego dnia 400 mil i jeszcze mialem ochote :crossy: wiec .... kazdy kij ma dwa konce :icon_mrgreen:
Ale Drag jest lepszy :buttrock: :crossy: :notworthy:
ISRA: 27062
SREU: 614
WRS OG: 11

#34 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1120 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 01 lis 2007 - 20:55

No szczególnie 650. Jeździłem Drag Starem wiec mogę coś powiedzieć na temat siedzenia i wygody a wytrzymać można na wszystkim.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#35 TATAKIS

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • E.K.G.
  • 380 postów
  • Wiek: 64
  • Na FM od: 18 sierpień 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Bestia II - XV1900A

Napisano pią, 02 lis 2007 - 00:12

No szczególnie 650. Jeździłem Drag Starem wiec mogę coś powiedzieć na temat siedzenia i wygody a wytrzymać można na wszystkim.

Trochę się zagalopowałeś i zaczynasz pieprzyć głupoty.
Nie porównuj VT1100 do XVS650. Jak już chcesz to porównuj go do XVS1100.
Znam obie marki bo mój chłopak jeździ na VT i prawdę mówiąc Drag1100 jest porównywalny do VT1100 tak jak Drag650 do VT600 co do osiągów, trwałości, niezawodności i wygody. Każdy mechanik też ci powie,że zbudowanie silnika bez chłodnicy i płaszcza wodnego, tak by się nie grzał, to majstersztyk. I tak właśnie jest w Dragu (no i w HD). Podzielam zdanie przedmówców, i to całkiem obiektywnie, że Dragi są ładniesze, zgrabniejsze a przede wszystkim staranniej wykonane no i zdecydowanie z lepszych materiałów.
I jeszcze jedna obiektywna prawda. Dragi mają nowocześniejszą konstrukcję i rozwiązania techniczne od Hond VT (nie mówię o VTXach). Jest też do nich więcej akcesoriów co jest istotne dla personalizacji motocykla (vide np komiczne szyby w VT600, albo zamontuj tam lightbar czy duże sakwy). Drag650 ma jeszcze tą przewagę nad VT600, że zdecydowanie lepiej się prowadzi i lepiej zachowuje na gryzionym jak i w koleinach. A nie zastanawia cię dlaczego Dragów jest dużo więcej niż Hond ? Ceny są przecież prawie takie same w poszczególnych kategoriach (a dla używanych idetyczne).
Ludzie wybierają to co im bardziej podchodzi, co się im bardziej podoba, co lepiej wygląda (dla nich), ma więcej bajerów, co ma lepszy serwis i większą dostępnośc części (a pod tym względem Honda wypada baaardzo cienko - wolą chyba handlowac samochodami), itd.
Gustów i upodobań się nie dyskutuje. A przekomarzanie do niczego nie prowadzi.
Wolisz Hondę - twoja sprawa. Inni wolą Dragi - ich sprawa. I tyle.
Pzdr

#36 mikgar

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 107 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 24 czerwiec 2007
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Motocykl:XVS 1100 Classic

Napisano pią, 02 lis 2007 - 09:30

ja w Dragu byłem zakochany od samego początku a utwierdziłem sie w tej wersji wtedy, kiedy to niejaki "harleyowiec" nie znający mnie kompletnie, na parkingu (dosyć duży) na Górze Św. Anny (A4) tylko po dziesięciominutowej rozmowie ze mną na temat motocykla i jego wyboru, bez proszenia, zapytania itp. oddał mi kluczyki bym mógł sie przejechać!

Wielki ukłon w jego strone... bo jestem mały (Drag Classic 1100), byłem nie ubrany a do tego w klapkach :banghead: a on, po prostu dał mi kluczyki. Kilka miesięcy później kupiłem Draga. Starczyło jednak tylko na Customa w 650, ale wszystko po kolei. Nawet jeśli kupie Classica w 1100, to jego mniejszego brata nie sprzedam, zbyt wiele serca już w niego włożyłem :icon_razz: a... i ma super plus! jest idealny dla kobiety (żony) :) zwrotny, niski, niezbyt mocny.

http://venus.wsb-nlu...as/AC/drag8.JPG

Użytkownik mikgar edytował ten post pią, 02 lis 2007 - 09:31


#37 RYB@

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 131 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 25 październik 2007
  • Skąd:SGL
  • Motocykl:WILD STAR 1600

Napisano pią, 02 lis 2007 - 10:43

WITAM PONOWNIE !!
JEST MI BARDZO MIŁO,ŻE ZECHCIELIŚCIE PODJĄĆ TEN TEMAT CHOĆ BYŁ JUŻ TYLE RAZY PORUSZANY ALE WYDAJE MI SIĘ,ŻE PO KAŻDYM KOLEJNYM SEZONIE MOŻNA ZAWSZE NAPISAĆ COŚ NOWEGO I PODZIELIĆ SIĘ NOWYMI SPOSTRZEŻENIAMI A NAPEWNO SĄ I TACY,KTÓRZY MIMO NIEUKRYWANEJ NIECHĘCI DO PISANIA NA TEN TEMAT POPROSTU TO KOCHAJĄ (TE WŁAŚNIE PRZEKOMARZANIA TO PISANIE MOJE JEST LEPSZE I TE DELIKATNE I SUBTELNE PRZECIĄGANIE NA SWOJĄ STRONĘ).FAJNIE NAPRAWDĘ FAJNIE I MIŁO JEST POCZYTAĆ OPINIE LUDZI KTÓRZY MAJĄ JUŻ JAKIEŚ DOŚWIADCZENIE W "BRANŻY".TROCHĘ MARTWI MNIE POWOLNE ODCHODZENIE OD TEMATU PRZEWODNIEGO TZN.1100 (PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ)NIE POWIEM WSZYSTKIE WYPOWIEDZI SĄ NAPEWNO SZCZERE I WAŻNE ALE MNIE INTERESUJE POJEMNOŚĆ 1100 (SZACUNEK DLA NIŻSZYCH POJEMNOŚCI SAM MAM TERAZ 535)WIĘC JEŻELI MOGĘ PROSIĆ TO PROSIŁBYM O KONTYNUACJĘ ZA CO SERDECZNE DZIĘKI.
AHA WYPOWIEDŻ TATAKIS DAJE DUŻO DO MYŚLENIA ALE ZDZIWIŁO MNIE TAKIE ZDANIE:Znam obie marki bo mój chłopak jeździ.......?? I SPODOBAŁO MI SIĘ JAK DELIKATNIE GANI HONDĘ A WYNOSI NA WYŻYNY YAMAHĘ PRZY CZYM PODAJE WIADOMOŚCI KTÓRE MOGĄ BYĆ ISTOTNE W EWENYUALNYM WYBORZE.
MAM TYLKO NADZIEJĘ,ŻE NIKOGO NIE OBRAZIŁEM TYM CO NAPISAŁEM BO NIE MIAŁEM TAKIEGO ZAMIARU.

DZIĘKUJĘ I PROSZĘ O WIĘCEJ POSTÓW

POZDRAWIAM RYB@
ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

#38 mikgar

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 107 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 24 czerwiec 2007
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Motocykl:XVS 1100 Classic

Napisano pią, 02 lis 2007 - 11:02

chłopak = syn ;)

i przepraszam za poprzednie odejście od tematu :biggrin:

#39 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano pią, 02 lis 2007 - 11:11

Eee...Z tym chłopakiem to o syna chyba chodzi nie?Ogólnie to fajnie dyskusja się rozwinęła i przede wszystkim są to kulturalne odpowiedzi odpowienio uargumentowane.Pozdro.

#40 majkelpl

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • Forumowicze
  • 3959 postów
  • Na FM od: 12 październik 2006
  • Skąd:West Midland/United Kingdom
  • Motocykl:Yamaha Wild Star 1600

Napisano pią, 02 lis 2007 - 11:24

WITAM PONOWNIE !!
TROCHĘ MARTWI MNIE POWOLNE ODCHODZENIE OD TEMATU PRZEWODNIEGO TZN.1100 (PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ)NIE POWIEM WSZYSTKIE WYPOWIEDZI SĄ NAPEWNO SZCZERE I WAŻNE ALE MNIE INTERESUJE POJEMNOŚĆ 1100


A to pewnie dlatego ze posiadacze 1100 nie odzywaja sie a 650 jest wiecej :biggrin:
Jak dla mnie to nie uwazam aby w Polsce byl potrzebny motocykl wiekszy niz 650.
Pewnie kolejny kij w mrowisko, ale ........... patrzac na stan drog, na kulture jazdy kierowcow to 650 jest maxem.
Co innego na zachod od Polski ................. i dlatego mam juz parcie mocne na sprzedaz swojego ;)

Użytkownik majkelpl edytował ten post pią, 02 lis 2007 - 11:24

ISRA: 27062
SREU: 614
WRS OG: 11




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań