Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Co kupić, wybrać ?!

wybór cross enduro moto

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7242 odpowiedzi w tym temacie

#7221 4jku

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1131 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 lipiec 2011
  • Skąd:krk
  • Motocykl:EXC 200, LC4 640 SM

Napisano pon, 24 gru 2018 - 12:28

A ja z łezką w oku wspominam KLR 250. Wyjechał wszędzie gdzie chciałem, nie był tak zajebisty jak exc 525 z którym wtedy jeździłem, ale w swoim nieco żółwim tempem pokonywał na prawdę niezłe podjazdy ;) Może ktoś zna np. żółty szlak pomiędzy Makowem Podhalańskim a Mogilanami :D Co ciekawe fajnie można było nauczyć się sprytu i trochę techniki a nie tylko odwinięcie i niech się dzieje co chce :D Piękne czasy. Piękny motocykl. Polecam. Moja sztuka była z 85 roku, wymieniłem w niej napęd i trochę dupereli... Tyle :) Tak więc koszty żadne...


Użytkownik 4jku edytował ten post pon, 24 gru 2018 - 12:29

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/r...af-hs&s=HS&m=pc

 

 


#7222 emes321

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 162 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Wigry

Napisano pon, 24 gru 2018 - 14:41

emes, ale KLX250S, CRF250L czy Yamaha WR250R to sprzęty silnikowo zbliżone do gienka 250. CRF230 tak dla przykładu, o ile pamiętam, nie przewiduje nawet nadwymiarowych tłoków. To sprzęty przeznaczone na 50 i więcej tysięcy km. Zwyczajnie, większe wersje dla DR125 i tym podobnych motocykli.

Koszt utrzymania KLX250S od DRZety będzie niższy wyłącznie dlatego, że DRZety są starsze i spetowane, serwisowane jak wyjdzie i na ile starczy kasy, a KLXa nikt przy zdrowych zmysłach nie weźmie w teren, poważniejszy niż polna droga albo plaża nad jeziorem. ;)

ok, zgadzam sie. jednak nadal bede stal przy zdaniu, ze 250 w danym modelu zrobi mniej i wolniej takich samych km od 450 do remontu i tylko to mowie caly czas. nie rozmawiamy tu o nowych motorkach, sam michoa straszyl, ze jak sie zle kupi 4T to mozna sie wjebac w b. drogi remont. latwiej na niego trafic w 250, bo sa bardziej wyzylowane. moc bierze sie z pojemnosci, lub komplikacji silnika. co do drzty, mozna znalezc niejezdzona w terenie, mozna tez kupic nowa w salonie. kwestia kasy, jednak jasne, ze za 10k gdzie kosztuje klx250 z 2013 to drzty w tej cenie z tego rocznika nie bedzie. 400-450 sa drozsze, z niczego sie to tez nie bierze. inaczej; moim zdaniem bezsensu jest kupowac DS'owa 250. DS to kompromis alfalt/teren sam w sobie, wiec walka o kg jest troche bezsensu i lepiej wziac wiecej mocy z wiekszej pojemnosci. inaczej w sporcie, gdzie ujezdzaja wykrecone w kosmos 125 dla; masy, gabarytow, reakcji na gaz itd. Magik sobie moze to odpuscic i kupic trwaly motorek przyplacic to troche wieksza masa, a pozniej sprzedac bez problemu.



 

ile razy jeszcze trzeba ci napisać że tak jest crossach i hardach a nie w dualach ? bo ktoś nademną już to powtórzył ale ty chyba udajesz że nie słyszysz :D

i pieprzysz w kółko o jakiś eiksce crf  i ich remontach jak to jest w ogóle inny świat ....

 

 

cycki opadają nawet silikony.....

opony i napęd to w dużej mierze moc , jak potrzebujesz wskoczyć z podporządkowanej w główna i odwijasz gwałtownie manetkę to takie 125 4t czy 250 4t najczęsciej nie ma nawet siły zamielić kołem a jak strzelisz ze sprzęgła to moc idzie w poślizg sprzęgła a silnik schodzi z obrotów  i łańcuch niewiele to odczuwa opona też nie zabuksuje a w 400 ? a takie sytuacje zdarzają się w trakcie jazdy daily choćbyś nawet tego nie chciał........

 

nawet w trakcie normalnego emeryckiego przyśpieszania czyli powolnego odwijania manety ten sam łańcuch 520 dłużej posłuży w 250 bo po prostu przenosi mniejszą moc i mniej się napręża .....

 

głupie hamowanie silnikiem które zdarza się w trakcie jazdy daily a nie upalania , gdzie opona dostanie bardziej w dupę jak puścisz gaz w 250 które prawie nie hamuje silnikiem czy w 400 ?  tak samo łańcuch ? hamowanie silnikiem to element normalnej jazdy chyba że wciskasz sprzęgło i na sprzęgle hamujesz jak kierowca pksu który oszczędza paliwo no to sory ......... no stary wypisujesz takie brednie zgrywając speca bo coś tam wygoglowałeś że masakra

 

choźćbyś najbardziej po emerycku jeździł odpychał się nogami i nie hamował to zawsze łańcuch i opony szybciej zejdą w 400 a ty piszesz że to głównie kwestia stylu jazdy no plis :D

 

już nie sil się nie googluj mocy jakiś kxf czy innych hardów bo serio silikony moim gwiazdom porno opadają.......

 

dobra, na poczatek pokaz, ze faktycznie pisaliscie mi, iz ta prawidlowosc moc/pojemnosc, o ktorej mowie zachodzi tylko w hardach. nie przypominam sobie.

 

dr350se i 650se rocznik 2000 to rowniez hardy, odpowiedniki crf? czy blizej im do klx? 1. 27km@7600 i 2. 37,4km@6500 - www.motorcyclespecs.co.za

 

 

co do opon i sprzegla moze faktycznie masz racje. myslalem, ze 400 maja inne sprzeglo, dostosowane do mocy np. o wiekszej srednicy, innego materialu itp.

 

troche chyba jednak generalizujesz 250, bo sa rozne. wr250r dla mnie miesci sie w klasie DS i ma raptem 10km mniej od drz400s. 30,7@10000 - stad jej nie rozwazalem dla siebie. zbyt wyzylowany silnik.

 

 

ta przenoszona moc jest mniej istotna od strzalow ze sprzegla i ostrych redukcji, o ktorych piszesz wyzej. nieumiejetne, dlugotrwale operowanie sprzeglem bedzie skutkowac "polamaniem lancucha" - miejscowymi rozciagnieciami. did 520 tez jest w roznych modelach zdaje sie? czy do 125/250/400 bedzie identyczny?

 

z tym hamowaniem silnikiem to chyba cos pomyliles. kierowca pksu raczej bedzie hamowal silnikiem, by oszczedzic paliwo. ponad to, przed opona w kolejce jest sprzeglo. samo hamowanie silnikiem przez odpuszczenie gazu duzo oponie nie robi, gorzej ostre, szybkie redukcje.

 

opony i lancuch zejda zawsze szybciej w 400 JESLI bedzie sie wykorzystywac jej pelne mozliwosci. jezeli jednak ma ona "jezdzic jak 250" to juz nie bardzo.

"chcesz wiecej, placisz wiecej" - to chyba proste. porownujemy 250 i 400, wiec nalezy zestawic w podobnych warunkach.

 

najprosciej tak jak mowilem; drz na ~pol gwizdka goni palowanego klx'a - wg mnie drz: 1. mniej spali 2. mniej zuzyje opony i lancuch (mozna jechac spokojniej i moca plynnie nadrabiac), a i silnik mniej dostaje, bo nie idzie pelna para po wysokich.

 

jak im cycki opadaja, nawet te silikonowe, to znak, ze trzeba popracowac na miesniami klatki piersiowej. to grawitacja, nie ja ;)


Lepiej nie pisz, bo możesz być w błędzie i śmiechu nie będzie końca.

Nie pytaj, bo mądrzejsi pochylać się nie będą - nie po to tu są.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Nie zgłaszaj niewłaściwego zachowania administracji.

Admini nie maja czasu przyglądać się zgłoszonym sprawom. Karzą 'równo' wszystkich', jednego po pojedynczym ostrzeżeniu, drugiego po dwóch. Zgłoszenie=ostrzeżenie.


#7223 Judas

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 125 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 06 kwiecień 2013
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:CBR 650F, DR-Z 400 SM

Napisano pon, 24 gru 2018 - 14:43

Nową DRZete to chyba tylko ze Stanów... Ostatnie roczniki na Europę jak mnie pamięć nie myli to 2007. Rocznik robi już dużo złego. :mellow:

Czy dual 250 jest bez sensu to już korzystacz musi określić. Taki bezsens jak moje kostki na SM albo fullcross do jeżdżenia po lesie i polnych drogach. Ale co się tym przejmować, jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki.  ;) 


ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-...,CBR650F  2018-...

 


#7224 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2960 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano pon, 24 gru 2018 - 15:00

No jak hamowanie silnikiem w singlu nic nie robi oponie to rzeczywiście nie mamy o czym gadać :D 

 

 

 



#7225 emes321

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 162 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Wigry

Napisano pon, 24 gru 2018 - 15:18

Nową DRZete to chyba tylko ze Stanów... Ostatnie roczniki na Europę jak mnie pamięć nie myli to 2007. Rocznik robi już dużo złego. :mellow:

Czy dual 250 jest bez sensu to już korzystacz musi określić. Taki bezsens jak moje kostki na SM albo fullcross do jeżdżenia po lesie i polnych drogach. Ale co się tym przejmować, jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki.  ;)

no USA. pytanie, czy spelnia norme spalin w EU :D

 

DS 250ccm jest bez sensu - takie jest moje zdanie - jak pisalem. wg mnie sa za slabe. dobre jak ktos rozsadny na pierwsze moto z pominieciem 125ccm. jeszcze dla goscia, co zdaje sie, ma ktm adv 990. przeciez on po mechanikach bedzie jezdzil, bo pomysli, ze to zepsute tak wolno jedzie. sam sie przesiadlem w lipcu z xlr125 na 400 i tak juz brakuje.



 

No jak hamowanie silnikiem w singlu nic nie robi oponie to rzeczywiście nie mamy o czym gadać :D

 

 

 

 

a co takiego strasznego robi hamowanie silnikiem oponie 400, czego nie robi 250? odpuszczasz gaz, a opona jeczy i wola o pomste czy jak?


Lepiej nie pisz, bo możesz być w błędzie i śmiechu nie będzie końca.

Nie pytaj, bo mądrzejsi pochylać się nie będą - nie po to tu są.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Nie zgłaszaj niewłaściwego zachowania administracji.

Admini nie maja czasu przyglądać się zgłoszonym sprawom. Karzą 'równo' wszystkich', jednego po pojedynczym ostrzeżeniu, drugiego po dwóch. Zgłoszenie=ostrzeżenie.


#7226 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2960 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano pon, 24 gru 2018 - 16:51

Odpuszczasz gaz i śmiało możesz lecieć slajdem na mokrym, w małych pojemnościach tego niema. Właśnie o to mi chodzi dużo piszesz pierdół bo coś Ci się wydaje a nihuhu nie idzie za tym praktyka, kilka osób mówi Ci że jest inaczej to wtedy zaczynasz walczyć na liczby z serwisówek, mając w dupie że niektóre osoby zjeździły wiele sprzętów serwisując je naprawiajac itepe. 



#7227 emes321

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 162 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Wigry

Napisano pon, 24 gru 2018 - 17:33

Odpuszczasz gaz i śmiało możesz lecieć slajdem na mokrym, w małych pojemnościach tego niema. Właśnie o to mi chodzi dużo piszesz pierdół bo coś Ci się wydaje a nihuhu nie idzie za tym praktyka, kilka osób mówi Ci że jest inaczej to wtedy zaczynasz walczyć na liczby z serwisówek, mając w dupie że niektóre osoby zjeździły wiele sprzętów serwisując je naprawiajac itepe. 

ciekawe co piszesz. magiczny przeskok 250, a 400? nie bede sie spieral. jak odpuszczam gaz to mi kolo nie lata slajdem nawet na mokrym. cos robie zle. moze tylny cisnac dla pewnosci?

 

liczby z serwisowek to jedynie dla poparcia tezy jak producenci projektuja motocykle 250/400-450 - 250 bardziej wyzylowane niz 400, tyle. przykladow motocykli, ze jest inaczej nie podales jak narazie. podaj model, w ktorym 250 i 400-450 maja ten sam stosunek mocy do pojemnosci, badz 400-450 bedzie miala lepszy.

 

ale temat, gdy sie nie ma racji zmienic zawsze spoko :D

 

dalej bede twierdzil, ze gdyby drz400s "gonic" klx250s to spali porownywalnie, albo mniej, a opony i lancuch dostana mniej po tylku, bo mozna jechac plynniej.

 

sam pod koniec XLRki gazu uzywalem 0-1, krecilem w opor, biegi zmienialem niechlujnie, byle szybciej - ze sprzeglem i bez. teraz drz'ta pyrkam "dostojnie". w obu motorkach wymienialem napedy. do drz drozszy owszem, ale roznice w ich budowie pozwalaja sadzic, ze wytrzymaja tyle samo w motorkach, do ktorych sa dedykowane przy analogicznym traktowaniu.


Użytkownik emes321 edytował ten post pon, 24 gru 2018 - 17:39

Lepiej nie pisz, bo możesz być w błędzie i śmiechu nie będzie końca.

Nie pytaj, bo mądrzejsi pochylać się nie będą - nie po to tu są.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Nie zgłaszaj niewłaściwego zachowania administracji.

Admini nie maja czasu przyglądać się zgłoszonym sprawom. Karzą 'równo' wszystkich', jednego po pojedynczym ostrzeżeniu, drugiego po dwóch. Zgłoszenie=ostrzeżenie.


#7228 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5256 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano pon, 24 gru 2018 - 23:39

No jak hamowanie silnikiem w singlu nic nie robi oponie to rzeczywiście nie mamy o czym gadać :D

 

no ja wymiękłem :D on ma swój świat serio  :D

 

Czy dual 250 jest bez sensu to już korzystacz musi określić.

 

nie jest bez sensu bo pali kosmetycznie więcej od 125 4t a coś tam jedzie czego o 125 4t powiedzieć nie można :D

 

zdaje sie?

 

łał pierwszy raz odkryłeś że nie masz pojęcia o czym gadasz brawo :D

tak zdaje ci się 520 to 520 i generalnie 250 mają 520 i 400 i 600 mają 520 taki sam 520.......

 

jak odpuszczam gaz to mi kolo nie lata slajdem nawet na mokrym. cos robie zle. moze tylny cisnac dla pewnosci?

 

to dojeb trochę na niskim biegu a nie puszczasz gaz mając 70km/h na ostatnim biegu i się dziwisz że koło nie lata slajdem :D

 

ja w xr600 jak dobrze wykręciłem taką trójkę i puściłem gaz to ślad na piachu jakbym koło tył zablokował i dupa uciekała :D w 250 to możesz sobie redukcje z 5 zrobić na 2 bieg i albo silnik przekręcisz albo sprzęgło się uśliźnie i tyle będzie w 600 już nie :D


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#7229 emes321

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 162 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Wigry

Napisano wto, 25 gru 2018 - 04:10

 

no ja wymiękłem :D on ma swój świat serio  :D

 

 

nie jest bez sensu bo pali kosmetycznie więcej od 125 4t a coś tam jedzie czego o 125 4t powiedzieć nie można :D

 

 

łał pierwszy raz odkryłeś że nie masz pojęcia o czym gadasz brawo :D

tak zdaje ci się 520 to 520 i generalnie 250 mają 520 i 400 i 600 mają 520 taki sam 520.......

 

 

to dojeb trochę na niskim biegu a nie puszczasz gaz mając 70km/h na ostatnim biegu i się dziwisz że koło nie lata slajdem :D

 

ja w xr600 jak dobrze wykręciłem taką trójkę i puściłem gaz to ślad na piachu jakbym koło tył zablokował i dupa uciekała :D w 250 to możesz sobie redukcje z 5 zrobić na 2 bieg i albo silnik przekręcisz albo sprzęgło się uśliźnie i tyle będzie w 600 już nie :D

ad. 1 po pierwsze napisalem: "samo hamowanie silnikiem przez odpuszczenie gazu duzo oponie nie robi, gorzej ostre, szybkie redukcje." po 2. porownujemy roznice 250/400, gdzie 400 jezdzona "z wykorzystaniem mocy" na poziomie 250 zjada opony. tego nie kumam, jak jadac 400 korzystajac z 27km bardziej zarznie sie opony niz jadac 27 konna 250.

 

ad. 2 250 DS jest bez sensu dla goscia co jezdzi ktm adv 990 - moja opinia. sam zaczalem od 125 dla nauki techniki.

mi xlr125 palila 2-3l/100km, drz 5-6l/100km. ile pali 250? co najmniej proporcjonalnie.

 

ad. 3 to z tym lancuchem mnie zrobili w takim razie w sklepie. mowili, ze sa rozne wersje 520 do danych pojemnosci/mocy.

 

ad. 4 a po co mam to robic? konkurs na zdzieranie opony? mowimy tu o sytuacji gonienia drz'ta klx250s. predzej on bedziesz musial robic takie manewry, by nadrobic braki mocy.

 

ad. 5 600, 600, czy ja mowie o 600? jedynie dziwi mnie ten ogromny przeskok i roznica zrywania opony przy hamowaniu silnikiem miedzy 250, a 400. nie wspominajac, ze mozna tego uniknac goniac 400cmm DS'owa 250.

 

o co chodzilo z tym kierowca PKSu, ktory wciska sprzeglo zeby oszczedzic paliwo? nie skumalem


Lepiej nie pisz, bo możesz być w błędzie i śmiechu nie będzie końca.

Nie pytaj, bo mądrzejsi pochylać się nie będą - nie po to tu są.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Nie zgłaszaj niewłaściwego zachowania administracji.

Admini nie maja czasu przyglądać się zgłoszonym sprawom. Karzą 'równo' wszystkich', jednego po pojedynczym ostrzeżeniu, drugiego po dwóch. Zgłoszenie=ostrzeżenie.


#7230 4jku

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1131 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 lipiec 2011
  • Skąd:krk
  • Motocykl:EXC 200, LC4 640 SM

Napisano wto, 25 gru 2018 - 10:14

Taki bezsens jak moje kostki na SM 

 

A tak z ciekawości na jakiej feldze?


Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/r...af-hs&s=HS&m=pc

 

 


#7231 Judas

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 125 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 06 kwiecień 2013
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:CBR 650F, DR-Z 400 SM

Napisano wto, 25 gru 2018 - 10:58

 

A tak z ciekawości na jakiej feldze?

No ori 17.

26116423_1627987747320668_43956942685615



W sumie to naprawdę nie wiem o co te napinki. I tak każdy jeździ czym chce i jak chce. Do tego każdy może po swojemu odbierać przykładową DRZete. Jednemu przypasi innemu nie. Znam takich co naparzaja na dużych GSach i takiego co lata na CRF250L z kolesiami na typowych liściach. Wszyscy zadowoleni a Wy udowadniacie sobie, że jest inaczej, bo nie mogą być zadowoleni. Ale oni są... :rolleyes:

Wrzućcie chłopaki na luz. Bo admini za kare każą Wam Kevina obejrzeć 30x pod rząd. :laugh:


Użytkownik Judas edytował ten post wto, 25 gru 2018 - 10:51

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-...,CBR650F  2018-...

 


#7232 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2960 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano wto, 25 gru 2018 - 16:23

Ale tu Judas nikt nikogo nie krzyżuje, jest człowiek który przerabia rometa na przeprawówkę, Ty latasz SM w "terenie" a ja np lubię sobie WSK 125 polatać po szutrach, tylko ze te wszystkie rozwiązania są od dupę potłuc dla ogółu, Dlatego ja nikomu wsk nie będę wciskał na małe przejażdżki bo tu potrzebny kierowca mechanik, to że coś mi sprawia frajdę nie oznacza że będzie komuś innemu a sensu w tym brak. 

 

 

A co do hipotetycznego gonienia mniejszego sprzęta większym, wszystko zależy od warunków, u nas do niedawna śmigał gość na dr 350, ostatni taki strupek w ekipie, i powiem Ci że jak gdzieś popełniłem błąd a on pojechał idealnie to musiałem go gonić na pełny gwizdek, teren to nie prosty odcinek asfaltu że jedziecie równo 90kmh, tylko ciągłe zwalnianie, przyspieszanie itepe, wystarczy chwilka nieuwagi i gonisz ekipę z całych sił a oni i tak Ci odchodzą, więc takie ganianie jeżeli mówi o jeździe w terenie to przykład bez sensu bo ja często gęsto używałem całej mocy goniąc to nieszczęsne dr. 



#7233 4jku

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1131 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 lipiec 2011
  • Skąd:krk
  • Motocykl:EXC 200, LC4 640 SM

Napisano wto, 25 gru 2018 - 19:28

No ori 17.

26116423_1627987747320668_43956942685615



 

 

Fajna fota ;)

 

A próbowałeś wrzucić normalne enduro felgi/opony? Chodzi mi o różnicę w prowadzeniu...

 

A co do kostki myślałem że chodzi o normalną kostkę a nie "bieżnik szosowy" (tak to się nazywa?). Dla mnie to jednak dwie różne sprawy ;)


Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/r...af-hs&s=HS&m=pc

 

 


#7234 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5256 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano wto, 25 gru 2018 - 21:41

to są na 90% jakieś pochodne mitasa e09 czyli takie niby enduro kostka

 

nie wiem jak ci się na tych jeździ więc nie będe niczym emes zajmował stanowiska czerpiąc wiedzę z googla  , ale mitasy e09 miały identyczny bieżnik i kupiłem komplet nowych do xt600 i dramat jak u szekspira

na asfalcie nie pochyliłeś się na bok bo dupa potrafiła uciec na suchym a XT600 w ogóle nie jedzie więc strach co byłoby czymś mocniejszym

w terenie w piachu dno , mokra trawa palenie kapcia , nawet na ubitym zagęszczonym szutrze tańcowała

 

ogólnie żałowałem wydanej kasy już wolałbym kupić zwykłą c02 albo c04 i po asfalcie jeździć z zatyczkami w uszach żeby nie ogłuchnąć od wycia i zakręty w wyprostowanej pozycji żeby nie zglebić ale w terenie byłoby trzymanie a tak z przodu plecy z tyłu płaska dupa na co ja ją do łóżka brałem ?


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#7235 4jku

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1131 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 lipiec 2011
  • Skąd:krk
  • Motocykl:EXC 200, LC4 640 SM

Napisano śro, 26 gru 2018 - 10:12

Mi ogólnie chodziło o to że Emes wielokrotnie zasłaniał się Judasem w dyskusji o "kostce na felge sm". Więc mamy wyjaśnienie ;) jaką kostkę ma Judas założoną... Jakoś nikt nie doprecyzował do tej pory... Dla kogoś kto jeździ enduro, jak słyszy KOSTKA to raczej widzi jak pisze Michoa mitasa c02 a nie "kostkę szosową"(?). No taka sytuacja ;)

 

A co do tych mitasów to ja jednak wolałem micheliny ac10 :D jakoś na asfalcie wydawały mi się lepsze a w terenie różnicy nie widziałem...


Użytkownik 4jku edytował ten post śro, 26 gru 2018 - 10:16

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/r...af-hs&s=HS&m=pc

 

 


#7236 emes321

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 162 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Wigry

Napisano śro, 26 gru 2018 - 14:26

to są na 90% jakieś pochodne mitasa e09 czyli takie niby enduro kostka

 

nie wiem jak ci się na tych jeździ więc nie będe niczym emes zajmował stanowiska czerpiąc wiedzę z googla  , ale mitasy e09 miały identyczny bieżnik i kupiłem komplet nowych do xt600 i dramat jak u szekspira

na asfalcie nie pochyliłeś się na bok bo dupa potrafiła uciec na suchym a XT600 w ogóle nie jedzie więc strach co byłoby czymś mocniejszym

w terenie w piachu dno , mokra trawa palenie kapcia , nawet na ubitym zagęszczonym szutrze tańcowała

 

ogólnie żałowałem wydanej kasy już wolałbym kupić zwykłą c02 albo c04 i po asfalcie jeździć z zatyczkami w uszach żeby nie ogłuchnąć od wycia i zakręty w wyprostowanej pozycji żeby nie zglebić ale w terenie byłoby trzymanie a tak z przodu plecy z tyłu płaska dupa na co ja ją do łóżka brałem ?

 
 
"poszukaj sobie w google", a potem "czerpiacy wiedze z google" - zdecydujcie sie.
 
pochodne tkc80? skad ta informacja?
 
identyczny bieznik? podobny co najwyzej.
 
a moze dupa uciekala bo to byly mitasy?
 
mieszanka gumy tez ma znaczenie


Mi ogólnie chodziło o to że Emes wielokrotnie zasłaniał się Judasem w dyskusji o "kostce na felge sm". Więc mamy wyjaśnienie ;) jaką kostkę ma Judas założoną... Jakoś nikt nie doprecyzował do tej pory... Dla kogoś kto jeździ enduro, jak słyszy KOSTKA to raczej widzi jak pisze Michoa mitasa c02 a nie "kostkę szosową"(?). No taka sytuacja ;)

 

A co do tych mitasów to ja jednak wolałem micheliny ac10 :D jakoś na asfalcie wydawały mi się lepsze a w terenie różnicy nie widziałem...

 

jednak jakos ktos to sprecyzowal. zdjecie + nazwa modelu to malo? :)


Lepiej nie pisz, bo możesz być w błędzie i śmiechu nie będzie końca.

Nie pytaj, bo mądrzejsi pochylać się nie będą - nie po to tu są.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Nie zgłaszaj niewłaściwego zachowania administracji.

Admini nie maja czasu przyglądać się zgłoszonym sprawom. Karzą 'równo' wszystkich', jednego po pojedynczym ostrzeżeniu, drugiego po dwóch. Zgłoszenie=ostrzeżenie.


#7237 Judas

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 125 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 06 kwiecień 2013
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:CBR 650F, DR-Z 400 SM

Napisano czw, 27 gru 2018 - 07:20

"Kostka szosowa", to dorzucę do kolekcji. ;)

Kostka jak kostka, jest kilka rodzajów, aż dziwne, że trzeba to tłumaczyć ale czemu nie? TKC80 jest oponą dla turystycznych enduro. Jest też oponą jedyną jaką znam w rozmiarze 120/70-17 z takim bieżnikiem. Opony o takim bieżniku służą do jazdy po twardszych nawierzchniach, szutry, kamienie... Ogólnie mówiąc, im luźniejsza nawierzchnia tym rzadszy protektor. Więc wychodzi na to, że szanujący się offroadowiec  ma przynajmniej dwa komplety opon/kół, w zależności od rodzaju terenu. Więcej, szanujący się offroadowiec kupuje zawsze nówki gumy i jak zjedzie 5-7mm bieżnika to opona idzie w kibel. 

No dobra, żartowałem... :laugh:  To Polska. 90% ofrołdowców musi posiadać hardmaszyszę do jeżdżenia po lesie i polach. 10mm wysokość kostki to norma i standard. Tak jak brak podstawowych umiejętności typu poderwanie koła przed kałużą, przejechanie po zwalonym drzewie czy myknięcie nad rowem melioracyjnym. ;) Ale gównoburzę o pierdoły w necie potrafią ciągnąc latami.

A tak naprawdę i tak wszystko rozbija się o jeźdźca, czyli preferencji, umiejętności i właściwego doboru motocykla.  Doskonale pamiętam jak zlazłem z XR600 na DR350 mojej kobitki. Niby słabszy ale normalnie oddaje moc. Niby waży tyle samo ale odczuwalnie jakby 20 kilo mniej... I na DR robiłem takie podjazdy na "szosowych kostkach", Mitasach 09, o których mogłem zapomnieć na XR, a tam jakieś Trelleborgi chyba miałem. Oczywiście bardzo agresywny bieżnik. :rolleyes:

4jku, temat zmiany kół wraca co jakiś czas ale prawdę mówiąc to co mam wystarcza, a duże fajnie byłoby mieć. Komplet to minimum 1,5k. :wink:


ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-...,CBR650F  2018-...

 


#7238 rack12

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 22 czerwiec 2018
  • Skąd:Olesno
  • Motocykl:Będzie

Napisano nie, 20 sty 2019 - 10:30

Witam wszystkich, jestem przed zakupem crossa, ale nie mam pojęcia co wybrać mam swoje typy i może jesteście posiadaczami tych modeli albo znacie się na nich bardziej, i moglibyscie mi polecić coś albo polecić który z tych modeli wybrać te modele to :

KTM SX 450 2006r
YAMAHA YZF 450 2008r
HONDA CRF 450 2005r
KTM SX 450 2005


Doradźcie mi co wybrać, z góry dzięki 😀

#7239 4jku

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1131 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 lipiec 2011
  • Skąd:krk
  • Motocykl:EXC 200, LC4 640 SM

Napisano nie, 20 sty 2019 - 13:44

Witam wszystkich, jestem przed zakupem crossa, ale nie mam pojęcia co wybrać mam swoje typy i może jesteście posiadaczami tych modeli albo znacie się na nich bardziej, i moglibyscie mi polecić coś albo polecić który z tych modeli wybrać te modele to :

KTM SX 450 2006r
YAMAHA YZF 450 2008r
HONDA CRF 450 2005r
KTM SX 450 2005


Doradźcie mi co wybrać, z góry dzięki

 

Biorąc pod uwagę roczniki, najrozsądniej będzie brać to co najpewniejsze, w najlepszy stanie... 


Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/r...af-hs&s=HS&m=pc

 

 


#7240 rack12

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 22 czerwiec 2018
  • Skąd:Olesno
  • Motocykl:Będzie

Napisano nie, 20 sty 2019 - 14:06

Czyli Yamaha?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wybór, cross, enduro, moto

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    Google (1)

modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |