Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co kupić, wybrać ?!

wybór cross enduro moto

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6976 odpowiedzi w tym temacie

#6961 emes321

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław

Napisano śro, 03 sty 2018 - 12:26

No niby proste, ale u mnie to problem z tym, że ma być na tip top, a do tego ramę trzeba by wydłubać z motocykla i po całości polakierować, a nie jakieś łatki pryskane sprayem czy innym pistolcem. Musi być ładnie :) Rozebrać moto w proszek aby ramę zrobić ładnie to za same rozebranie i złożenie z tysiaka trzeba by wyłożyć.

Zaglądam na włoski portal ogłoszeniowy, bo niby daleko, ciepłe strony to te 1500 km bym przejechał motocyklem ;)

Niestety ZERO DRZ tam jest na dziś :(

Z taką trudną dostępnością motocykli ładnie zachowanych to niestety chcąc czy nie mus się rozglądać jeszcze za alternatywą, czyli jakieś  250 czy 450 30-40 KM

tu jest niesamowita ciekawostka, ale .... chyba bestia jak na mnie. Może Ty się zainteresuj ?

https://www.olx.pl/o...html#77e04e4859

no to zrobisz sobie na tip top ;) skoro miejsce jest niewidoczne to po co sie bawic? ma byc zabezpieczone i tyle. o ulicznego GSRa tak dbaj, a drz to nie warto. tu sie wypiaskuje, tu sie przewroci... walka z wiatrakami. rame w razie czego sam wydlubiesz, a malowanie to juz sama przyjemnosc. ja bym tak dalekie wycieczki po moto zostawil handlarzom, niech przebiora, przytargaja. wole dac zarobic handlarzowi niz wydac tyle samo na jedna trefna wycieczke. wlochy cieple suche, ale z drugiej strony podejscie wlochow do aut i moto jest takie luzne ;) nie ma ogloszen bo taka pora, mobile to samo. glownie komisy, ale te ogloszenia z rok wisza. z poszerzaniem spektrum poszukiwan poczekaj do wiosny, nie kupuj na sile. co do tej xr600 z linku to ma tylko kopke i olej co jakies 1000-1200km, a chcialbym jednak rozrusznik i dluzsze interwaly. w razie czego wciagam od kolegi Big Red Pig i jakis rozaniec :D  https://www.olx.pl/oferta/honda-xr-650-r-2000r-wroclaw-CID5-IDqYY07.html#ef123bb8a3 



 

Na forum DRZ był temat o tym motocyklu. Został usunięty bo właściciel nie potrafił się zachować.

 

Jeśli chodzi o rejestracje motocykla to taką prywatną wiadomość mam od właściciela:

"Nie chce DRZ rejestrowac zeby pozniej nie czekac pol roku zeby go sprzedac (18% nie zamierzam oddawac Urzedowi Skarbowemu, ani tymbardziej nie wystawiam zadnych faktur). Mam w garazu kilka innych swoich motocykli i wystarczy icon_e_smile.gif Zarejestrowalbym gdybym jednak zostawial go sobie ale ostatnio pogadalem z paroma kumatymi kolesiami ktorzy pozjadali zeby na offroadzie, endurzeniu i crossowaniu i zdecydowanie radza zebym zostawil sobie WR'ke wiec zarejestruje Yamahe a DRZ idzie w ludzi jesli ktos chce zadbany egzemplarz. Albo niech kupuja golasy po 12 i wsadzaja kolejnych 2-3 tysie w wymiany, serwis, regulacje itd. Przeciez widac co jest w ogloszeniach (jak ktos sie zna na motocyklach).

"

dokladnie. w przypadku sprzedazy w ciagu 6 miesiecy trzeba odprowadzic dochodowy od roznicy kwot na umowach (od zysku), stad jak koledzy sobie ufaja to sa te 'motorschaden' w umowach i cena z podlogi :) 18% jezeli sie jest w tej stawce. reszta nieistotna, bo gosc tlumaczy, ze nie jest handlarzem, a jest ewidentnie :D

 

jeszcze pytanie do Ciebie, co powiesz o DRZ400S? napisz prosze pare swoich uwag, bo mi najblizej do drzty. plusy, minusy, ile trzeba wg Ciebie dac za przyzwoity egz itp. z gory dzieki.



#6962 Songo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 270 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 15 październik 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Suzuki DRZ 400S

Napisano śro, 03 sty 2018 - 14:08

no to zrobisz sobie na tip top ;) skoro miejsce jest niewidoczne to po co sie bawic? ma byc zabezpieczone i tyle. o ulicznego GSRa tak dbaj, a drz to nie warto. tu sie wypiaskuje, tu sie przewroci... walka z wiatrakami. rame w razie czego sam wydlubiesz, a malowanie to juz sama przyjemnosc. ja bym tak dalekie wycieczki po moto zostawil handlarzom, niech przebiora, przytargaja. wole dac zarobic handlarzowi niz wydac tyle samo na jedna trefna wycieczke. wlochy cieple suche, ale z drugiej strony podejscie wlochow do aut i moto jest takie luzne ;) nie ma ogloszen bo taka pora, mobile to samo. glownie komisy, ale te ogloszenia z rok wisza. z poszerzaniem spektrum poszukiwan poczekaj do wiosny, nie kupuj na sile. co do tej xr600 z linku to ma tylko kopke i olej co jakies 1000-1200km, a chcialbym jednak rozrusznik i dluzsze interwaly. w razie czego wciagam od kolegi Big Red Pig i jakis rozaniec :D  https://www.olx.pl/oferta/honda-xr-650-r-2000r-wroclaw-CID5-IDqYY07.html#ef123bb8a3 



dokladnie. w przypadku sprzedazy w ciagu 6 miesiecy trzeba odprowadzic dochodowy od roznicy kwot na umowach (od zysku), stad jak koledzy sobie ufaja to sa te 'motorschaden' w umowach i cena z podlogi :) 18% jezeli sie jest w tej stawce. reszta nieistotna, bo gosc tlumaczy, ze nie jest handlarzem, a jest ewidentnie :D

 

jeszcze pytanie do Ciebie, co powiesz o DRZ400S? napisz prosze pare swoich uwag, bo mi najblizej do drzty. plusy, minusy, ile trzeba wg Ciebie dac za przyzwoity egz itp. z gory dzieki.

 

Zależy do czego chcesz używać tego motocykla. Do nauki jazdy prawdziwego enduro czyli podjazdy, pokonywanie różnych przeszkód itp są lepsze motocykle do tego celu i tutaj szukałbym jak najlżejszego motocykla np 250 4t. Znam kilka opinii że taką naukę najlepiej zaczynać od triala.
DRZ 400S jak dla mnie jest idealnym turystykiem off roadowym i tylko do takiego celu bym ją kupił. Czyli pakujemy moto na busa/przyczepkę jedziemy z nim do Rumuni/Kirgistanu/innego zadupia i na spokojnie sobie zwiedzamy terenowo cały kraj. Do jazdy po okolicy i po górach wybrałbym wersję E ze względu na wagę i moc. Typowo w góry są lepsze motocykle.
DRZ S to taki osiołek wyprawowy, wjedzie w zasadzie wszędzie a jego ograniczeniem są umiejętności kierującego. Jak się ktoś uprze i ma czas to można na kołach cały świat objechać, rok temu pojechaliśmy do Chorwacji, przelotowa 100km/h na seryjnym przełożeniu nie męczy silnika. Aczkolwiek jest to męczące, następnym razem wybieram przyczepkę :)
Ma parę bolączek: śruby statora potrafiły się odkręcić - wystarczy je wkręcić z klejem do śrub i problem znika.

Ma wrażliwą głowicę, zaciera się na łożyskowaniu wałków rozrządu jeśli ktoś niedopilnuje konsumpcji oleju a w używanych DRZtach taka zwykle występuje.
W starym typie napinacza(do 2002 lub 2004, nie pamiętam już dokładnie, na forum drzty znajdziesz) potrafiła pęknąć sprężyna i narobić bałaganu. Nowszy typ ma już zapadki i problemu nie ma.

Ja swoją DRZte kupiłem za 9 tysięcy pod koniec listopada 2012 i od tego czasu nic w zasadzie się nie zmieniło jeśli idzie o ceny. Nadal 10 koła trzeba położyć za egzemplarz rokujący. Za egzemplarz jakiego szuka Kumpel kalamitki nadal trzeba dać bliżej 20 tysiecy.

Ja osobiście nie kupiłbym już drzty bez obowiązkowego sprawdzenia łożyskowania wałków rozrządu bo może to się tak skończyć, to drzta mojej lubej:

http://www.dr-z.pl/v...php?f=16&t=2821 .

Sam obecnie stoję przed wyborem kolejnego osiołka wyprawowego bo mój już niestety jest w stanie agonii. Rozważam kupno kolejnej drzty w takim stanie:
https://www.mobile.d.../255402553.html

albo nowej CRF 250L, muszę się nią przejechać, 24 konie szału nie robią, zwłaszcza po drzecie która też szatanem nie jest ale może jakoś bajecznie lepiej się prowadzi, w końcu technika idzie do przodu.


Użytkownik Songo edytował ten post śro, 03 sty 2018 - 14:47

Komar-> Jingcheng smyk:) -> Yamaha Why -> WSK 125-> Suzuki Bandit 600S -> Suzuki DL 1000 Vstrom -> BMW GS 650 Dakar -> Suzuki DRZ 400S


#6963 emes321

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław

Napisano śro, 03 sty 2018 - 15:04

 

Zależy do czego chcesz używać tego motocykla. Do nauki jazdy prawdziwego enduro czyli podjazdy, pokonywanie różnych przeszkód itp są lepsze motocykle do tego celu i tutaj szukałbym jak najlżejszego motocykla np 250 4t. Znam kilka opinii że taką naukę najlepiej zaczynać od triala.
DRZ 400S jak dla mnie jest idealnym turystykiem off roadowym i tylko do takiego celu bym ją kupił. Czyli pakujemy moto na busa/przyczepkę jedziemy z nim do Rumuni/Kirgistanu/innego zadupia i na spokojnie sobie zwiedzamy terenowo cały kraj. Do jazdy po okolicy i po górach wybrałbym wersję E ze względu na wagę i moc.
DRZ S to taki osiołek wyprawowy, wjedzie w zasadzie wszędzie a jego ograniczeniem są umiejętności kierującego. Jak się ktoś uprze i ma czas to można na kołach cały świat objechać, rok temu pojechaliśmy do Chorwacji, przelotowa 100km/h na seryjnym przełożeniu nie męczy silnika. Aczkolwiek jest to męczące, następnym razem wybieram przyczepkę :)
Ma parę bolączek: śruby statora potrafiły się odkręcić - wystarczy je wkręcić z klejem do śrub i problem znika.

Ma wrażliwą głowicę, zaciera się na łożyskowaniu wałków rozrządu jeśli ktoś niedopilnuje konsumpcji oleju a w używanych DRZtach taka zwykle występuje.
W starym typie napinacza(do 2002 lub 2004, nie pamiętam już dokładnie, na forum drzty znajdziesz) potrafiła pęknąć sprężyna i narobić bałaganu. Nowszy typ ma już zapadki i problemu nie ma.

Ja swoją DRZte kupiłem za 9 tysięcy pod koniec listopada 2012 i od tego czasu nic w zasadzie się nie zmieniło jeśli idzie o ceny. Nadal 10 koła trzeba położyć za egzemplarz rokujący. Za egzemplarz jakiego szuka Kumpel kalamitki nadal trzeba dać bliżej 20 tysiecy.

Ja osobiście nie kupiłbym już drzty bez obowiązkowego sprawdzenia łożyskowania wałków rozrządu bo może to się tak skończyć, to drzta mojej lubej:

http://www.dr-z.pl/v...php?f=16&t=2821 .

Sam obecnie stoję przed wyborem kolejnego osiołka wyprawowego bo mój już niestety jest w stanie agonii. Rozważam kupno kolejnej drzty w takim stanie:
https://www.mobile.d.../255402553.html

albo nowej CRF 250L, muszę się nią przejechać, 24 konie szału nie robią, zwłaszcza po drzecie która też szatanem nie jest ale może jakoś bajecznie lepiej się prowadzi, w końcu technika idzie do przodu.

dzieki za rozbudowana odpowiedz. zwlaszcza kwestie techniczne.

 

kolega rzucil mi luzna propozycje 11k za swoja S. jest 3 jednodniowe wycieczki po serwisie za 2k. tak to widzialem k 12k calkiem ladne, po zdjeciach.

 

szukam moto 'awansem' odnosnie mocy, na pare lat, do jazdy uliczno-offroadowej 70/30. codzienne dojazdy w sezonie, jak rowniez wycieczki terenowe. typowo dualsport. stad mysle o 400S, 400E sa bardziej przykatowane i maja bardziej wymagajaca serwisowke. pelny sezon to rzad 5-7kkm. jakies propozycje motocykli? tak to rozwazam: drz400s, wr250r - 135kg, 30km; crf450X - rozrusznik, homologacja, 45km, olej co 1000km, nawet mimo serwisowki bym wzial, ale drogie i rzadkie; dalej to dodatkowo rezygnacja z rozrusznika dla masy i xr400r; no i calkowite szalenstwo odkup od kolegi BRP650R i smierc w ciagu tygodnia :D

 

waga jak najbardziej w cenie, niewielkie wymiary rowniez. przekopalem jednak motorki i <140kg wchodzimy w serwisowki olejowe co 1000-2000km. czego wolalbym uniknac, tracimy tez rozrusznik. fajna opcja jest dla mnie crf450X, ale to bialy kruk. nawet crf250L na mokro to jakies 145kg, takze zastanowilbym sie, czy po 40km w drz i tej samej masie to dobry pomysl dla Ciebie.



#6964 Songo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 270 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 15 październik 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Suzuki DRZ 400S

Napisano śro, 03 sty 2018 - 16:02

Jeśli to jest 70% ulicy, codzienne dojeżdżanie do roboty, 7 kkm rocznie dual, to ja bym szukał jednak 600. LC4/TTR600 i tym podobne. Wg mnie idealnym będzie XR 650R. Olej i zawory co 1000 km. Ja bym się zdecydował na ten rygor serwisowy bo moto zajebiście mocne podobno(niestety sam nie prowadziłem) i z tego co pamiętam 119 kg na sucho waży. Spójrz też na  KTM 625 SXC. Bardzo fajne lekkie i mocne moto. Olej aż tak drogi nie jest a dla wrażeń warto. O ile to nie będzie Twoje pierwsze moto.


Użytkownik Songo edytował ten post śro, 03 sty 2018 - 16:10

Komar-> Jingcheng smyk:) -> Yamaha Why -> WSK 125-> Suzuki Bandit 600S -> Suzuki DL 1000 Vstrom -> BMW GS 650 Dakar -> Suzuki DRZ 400S


#6965 emes321

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław

Napisano śro, 03 sty 2018 - 17:35

Jeśli to jest 70% ulicy, codzienne dojeżdżanie do roboty, 7 kkm rocznie dual, to ja bym szukał jednak 600. LC4/TTR600 i tym podobne. Wg mnie idealnym będzie XR 650R. Olej i zawory co 1000 km. Ja bym się zdecydował na ten rygor serwisowy bo moto zajebiście mocne podobno(niestety sam nie prowadziłem) i z tego co pamiętam 119 kg na sucho waży. Spójrz też na  KTM 625 SXC. Bardzo fajne lekkie i mocne moto. Olej aż tak drogi nie jest a dla wrażeń warto. O ile to nie będzie Twoje pierwsze moto.

xr650r 133kg sucho, 144kg na mokro, chlodzenie wodne i 650ccm robia mase. w zamian 60km, ale to chyba dla mnie za duzo. dlatego pisalem powyzej "no i calkowite szalenstwo odkup od kolegi BRP650R i smierc w ciagu tygodnia :D" - jednak to by bylo wariactwo.

 

doswiadczenie mam takie, ze za dzieciaka mialem motoryne, pare sezonow poki nie wyroslem. w lipcu 17r. kupilem XLR125R zrobilem 3500-3700km 70/30. znudzila sie, co bylo do przewidzenia. stad poszukiwania czegos wiekszego. nie chce kupowac kolejnej przejsciowki, na sezon, dwa. bardziej przyszlosciowo, z mysla o ostroznej jezdzie i pilnowaniu manety. nie jestem narwancem. pytanie, czy mam juz wystarczajaca technike na 650. planowalem osobiscie 250, ale kolega, wlasciciel tej XRki bardziej mi proponowal xr400r, badz drz400e/s, choc nie mowilem mu jeszcze o pomysle odkupu jego maszyny.

 

co do marek, wolalbym zostac w japonii. honda>suzi>yama>kawa


Użytkownik emes321 edytował ten post śro, 03 sty 2018 - 17:37


#6966 kumpel kalamitki

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 476 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:piękna Suzi GSR 600

Napisano śro, 03 sty 2018 - 19:03

To jest ładny DRZcik, ale cena z kapelusza. Może nawet bym się szarpnął, pożyczką wsparł, ale jaki rocznik Panowie !! :D

https://www.mobile.d.../251167281.html

miło popatrzeć jak to wyglądało kiedyś po wyjeździe z fabryki :)

.

do tego to mam całkiem niedaleko :D cena lepsza, może za 4 tys by się dało kupić ? hi hi

https://www.mobile.d.../254439198.html


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post śro, 03 sty 2018 - 19:49


#6967 Songo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 270 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 15 październik 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Suzuki DRZ 400S

Napisano śro, 03 sty 2018 - 20:13

To jest ładny DRZcik, ale cena z kapelusza. Może nawet bym się szarpnął, pożyczką wsparł, ale jaki rocznik Panowie !! :D

https://www.mobile.d.../251167281.html

miło popatrzeć jak to wyglądało kiedyś po wyjeździe z fabryki :)

.

do tego to mam całkiem niedaleko :D cena lepsza, może za 4 tys by się dało kupić ? hi hi

https://www.mobile.d.../254439198.html

 

Ten za 24 kzl na pewno wart obejrzenia. Albo ktoś go rozłożył, wyczyścił wszystko i złożył albo to moto nie widziało nic innego niż asfalt a przebieg wydaje się być realny. Gdybym kupował teraz moto i na miejscu wszystko byłoby ok to położyłbym ten hajs.

Nie wiem czy szukasz SM czy S/E ale do off-roadu ja bym się nie zdecydował na ten zawias z wersji SM, ma krótszy skok. 

Ja bym brał wersje E z dodatkowym kompletem kół SM.

 

Sneer nie do końca wiadomo co masz na myśli mówiąc "uliczno-offroadowej". Jeśli to mają być szutry i lekkie leśne dróżki to rozważyłbym klasę motocykli typu Yamaha XT 600, Honda Dominator, Yamaha TTR 600, zwłaszcza przy takim stażu.


Użytkownik Songo edytował ten post śro, 03 sty 2018 - 20:25

Komar-> Jingcheng smyk:) -> Yamaha Why -> WSK 125-> Suzuki Bandit 600S -> Suzuki DL 1000 Vstrom -> BMW GS 650 Dakar -> Suzuki DRZ 400S


#6968 emes321

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław

Napisano śro, 03 sty 2018 - 20:56

To jest ładny DRZcik, ale cena z kapelusza. Może nawet bym się szarpnął, pożyczką wsparł, ale jaki rocznik Panowie !! :D

https://www.mobile.d.../251167281.html

miło popatrzeć jak to wyglądało kiedyś po wyjeździe z fabryki :)

.

do tego to mam całkiem niedaleko :D cena lepsza, może za 4 tys by się dało kupić ? hi hi

https://www.mobile.d.../254439198.html

pierwszy ladny owszem, dla mnie za drogi. szkoda mi go potem bylo, jak i wydanej kasy ;) celuje bardziej zakup do 12k, ale opcje typu 8k tez rozwazam.

drugi to troche takie nie wiadomo co :D hybryda w sam raz dla Kalamitki :P



 

Ten za 24 kzl na pewno wart obejrzenia. Albo ktoś go rozłożył, wyczyścił wszystko i złożył albo to moto nie widziało nic innego niż asfalt a przebieg wydaje się być realny. Gdybym kupował teraz moto i na miejscu wszystko byłoby ok to położyłbym ten hajs.

Nie wiem czy szukasz SM czy S/E ale do off-roadu ja bym się nie zdecydował na ten zawias z wersji SM, ma krótszy skok. 

Ja bym brał wersje E z dodatkowym kompletem kół SM.

 

Sneer nie do końca wiadomo co masz na myśli mówiąc "uliczno-offroadowej". Jeśli to mają być szutry i lekkie leśne dróżki to rozważyłbym klasę motocykli typu Yamaha XT 600, Honda Dominator, Yamaha TTR 600, zwłaszcza przy takim stażu.

za duze dla mnie. znajomy ma dominatora. nie chce takich klocy. max maxow ~145kg. drz to dla mnie waga ciezka. moze byc 1-osobowy, nawet na plus.

idealem bylaby crf450X tylko jak juz sa to od ok 18k. mala, lekka, mocna, starter. wady cena i ten interwal olejowy 1000km, ale do przezycia. tylko nie stac mnie na bialego kruka. wiecej jest 450R z dorobiona homologacja.

chodzi mi po glowie ta xr650r, bo to dajmy poprzednik crfy, cos pomiedzy X i R. olej ok, rozrusznik tez w miare. tylko czy sie nie rozbije.. :D

uliczno - korzystam z braku korkow, gabaryty do przeciskania sie; offroadowo - tak, ze kostka jest potrzebna, szutrowki nie wyrabiaja. w xlrce kupilem w ciagu miesiaca kpl ac10. w tym moto tez bym jezdzil z poczatku na kostkach, pozniej cos pokombinowal.

mysle, ze z moim stazem drz400, czy xr400r nie zrobie sobie krzywdy - 30/40km do ogarniecia. predzej takim bydlakiem jak dominator, no i moze taka xr650r rowniez, bo dziadostwo mocne. pytanie jak oddaje moc, w koncu to 4T. w zestawieniu z taka cr500 to pewnie jak skuter, a moc podobna.

sam nie wiem, badam, czytam, pytam zeby sobie opinie wyrobic.



#6969 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5042 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano śro, 03 sty 2018 - 21:25

 

chodzi mi po glowie ta xr650r, bo to dajmy poprzednik crfy, cos pomiedzy X i R. olej ok, rozrusznik tez w miare. tylko czy sie nie rozbije..  :D

 

jak z szacunkiem do manety to nic się nie stanie :D ona jest na serio cholernie mocna , może nie jest taka dzika jak crossowe 450 i nie ma takiej reakcji na gaz ale jest cholernie mocna 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#6970 emes321

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław

Napisano śro, 03 sty 2018 - 21:49

 

jak z szacunkiem do manety to nic się nie stanie :D ona jest na serio cholernie mocna , może nie jest taka dzika jak crossowe 450 i nie ma takiej reakcji na gaz ale jest cholernie mocna 

nie bardzo wiem jak traktowac stwierdzenie "jak z szacunkiem do manety to nic się nie stanie", czy jako sarkazm, czy swiatelko nadzieji ;) ze mocna wiem, nawet za mocna dla mnie na chwile obecna - jestem przekonany. tylko czy jak bede naprawde rozsadny to mam szanse przezyc, a kazdy przejechany metr nie bedzie walka o przetrwanie. na crossa 450 bym nie wsiadl, w 2T to max 250, ale to nie dla mnie. plusem wiekszej pojemnosci jest wieksza zywotnosc i odpornosc na km.



#6971 kumpel kalamitki

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 476 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:piękna Suzi GSR 600

Napisano śro, 03 sty 2018 - 23:55

 

 to moto nie widziało nic innego niż asfalt a przebieg wydaje się być realny. Gdybym kupował teraz moto i na miejscu wszystko byłoby ok to położyłbym ten hajs.

To jest bardzo mądre podejście. Kupić porządnie , tzn zazwyczaj drogo i cieszyć się sprzętem i jazdą, a nie kulać się po niby mechanikach. Sam groszem nie śmierdzę niestety, ale po wielu zakupach w życiu, wolę przepłacić i wiem co mam, czym jadę, nawet się zapożyczyć, bo kasa rzecz nabyta, popracować trochę wiecej i będzie, a nerwy stracony czas nie do odkupienia są.



pierwszy ladny owszem, dla mnie za drogi. szkoda mi go potem bylo, jak i wydanej kasy ;) celuje bardziej zakup do 12k, ale opcje typu 8k tez rozwazam.

drugi to troche takie nie wiadomo co :D hybryda w sam raz dla Kalamitki :P


 

Pasował by mi ten MIX z 2 kompletami kól jak najbardziej tylko trochę dojechany jest egzemplarz, nie wygląda jak nowy ;)



nie bardzo wiem jak traktowac stwierdzenie "jak z szacunkiem do manety to nic się nie stanie", czy jako sarkazm, czy swiatelko nadzieji ;) ze mocna wiem, nawet za mocna dla mnie na chwile obecna - jestem przekonany. tylko czy jak bede naprawde rozsadny to mam szanse przezyc, a kazdy przejechany metr nie bedzie walka o przetrwanie.

ajtam ajtam mocy nigdy nie jest za dużo jak się ma dużo rozumu, wszystko jest dla ludzi, ja bym się nie bal tej mocnej Hondzi, rozkimić motocykl, dopasować do jego możliwości swoje umiejętności i z rozsądkiem jeździć dużo

................

Panowie na jakich portalach zagranicznych u sąsiadów szukać motocykli, poza mobile DE i poza tym gdzie ja zaglądam.

https://www.subito.i...st=s&notfound=1


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post czw, 04 sty 2018 - 09:19


#6972 emes321

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław

Napisano czw, 04 sty 2018 - 12:58

To jest bardzo mądre podejście. Kupić porządnie , tzn zazwyczaj drogo i cieszyć się sprzętem i jazdą, a nie kulać się po niby mechanikach. Sam groszem nie śmierdzę niestety, ale po wielu zakupach w życiu, wolę przepłacić i wiem co mam, czym jadę, nawet się zapożyczyć, bo kasa rzecz nabyta, popracować trochę wiecej i będzie, a nerwy stracony czas nie do odkupienia są.



Pasował by mi ten MIX z 2 kompletami kól jak najbardziej tylko trochę dojechany jest egzemplarz, nie wygląda jak nowy ;)



ajtam ajtam mocy nigdy nie jest za dużo jak się ma dużo rozumu, wszystko jest dla ludzi, ja bym się nie bal tej mocnej Hondzi, rozkimić motocykl, dopasować do jego możliwości swoje umiejętności i z rozsądkiem jeździć dużo

................

Panowie na jakich portalach zagranicznych u sąsiadów szukać motocykli, poza mobile DE i poza tym gdzie ja zaglądam.

https://www.subito.i...st=s&notfound=1

kupic porzadnie jak najbardziej. tylko kwestia co kto szuka. ja nie potrzebuje pomnika i nie chce placic przesadnie za wyglad. niemcy lubia wyskoczyc z cena z kosmosu na start. nieraz potem na miejscu u prywaciarza mozna duzo zbic, komisy juz gorzej. nie przesadzalbym z cena kupna, gdyz nawet taka igielka co ma 1800km ma tez 17 lat... 18 tysiecy to jeszcze. za 18-19k na wyprzedazy sa nowe crf250L z salonu. w tej kategorii cenowej nowa honda wygrywa. dodatkowo rocznik 2017 ma juz 24.5km co nie jest az taka bieda, a to nie jest tez eRka, wiec serwisowka wyglada jak w rowerze. Kalamitka ja bym sie nie zastanawial jak masz taka kase. nowka na gwarancji, a mocy Ci starczy do spokojnej jazdy. sa w wawie, lodzi, poznaniu.

 

tamtem z lotwy bym sobie tak czy tak darowal. zbyt pokombinowany ;)

 

co do xr650r to musze grubo przemyslec. nie jestem przekonany do tego pomyslu. 60km nawet nie rozwazalem. najwiekszym plusem jest pewny egz i brak poszukiwan ;)



#6973 kumpel kalamitki

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 476 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:piękna Suzi GSR 600

Napisano czw, 04 sty 2018 - 22:56

emes321 Może jednak dygniemy się do tych Niemiec. Może być moim autkiem (dieslem). Weźmiemy przyczepę z wypożyczalni taką na dwa motocykle. Koszty podzielimy na pół. Szukaj sobie sprzęta, bo ja sobie "pomniczki" znajduje tylko samemu jakoś się nie idzie zebrać do jazdy.  Na przykład ta poniżej. Normalnie brał bym za 3000 euro :)

 

https://www.mobile.d.../255644731.html

 

a dla Ciebie i będzie Pan zadowolony :)

https://www.mobile.d.../250054019.html


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post czw, 04 sty 2018 - 23:00


#6974 sydnej

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 07 styczeń 2018
  • Skąd:jasło

Napisano nie, 07 sty 2018 - 14:16

Witajcie

Tu Bartek 34 lata, mój pierwszy i ostatni motor to komar jak miałem 15 lat. Chce kupić już od tamtego czasu czopera, ale dopiero teraz mam możliwości więc zdecydowałem się na crossa dla mnie i mini dla syna 5 lat. Polećcie mi coś do 3 tys ;> ( jest sens w ogóle w tej cenie?) i do 125 cm(bo nie mam jeszcze kat A) Mam 183cm 95kg głównie po drodze asfaltowej będziemy jezdzić czasem po polnej i lesie. Widziałem takie coś jak cross KXD (dobre to?)nowy za 2700zł. ile cali koła?( jakie to ma znaczenie w ogóle?)

dzięki wielkie bo nie znam się w ogóle.


Użytkownik sydnej edytował ten post nie, 07 sty 2018 - 15:03


#6975 Qadrat

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1402 postów
  • Na FM od: 02 sierpień 2013
  • Skąd:Ozorków
  • Motocykl:BMW F650, BMW R1150GS

Napisano nie, 07 sty 2018 - 14:36

Witajcie

do 125 cm(bo nie mam jeszcze kat B) 

 

 

Skoro nie masz kat. B to pozostaje tylko 50 ccm.



#6976 sydnej

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 07 styczeń 2018
  • Skąd:jasło

Napisano nie, 07 sty 2018 - 15:03

 

Skoro nie masz kat. B to pozostaje tylko 50 ccm.

a pomyłka nie mam kat A , kat B mam



#6977 emes321

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 26 kwiecień 2017
  • Skąd:Wrocław

Napisano pon, 08 sty 2018 - 15:40

Witajcie

Tu Bartek 34 lata, mój pierwszy i ostatni motor to komar jak miałem 15 lat. Chce kupić już od tamtego czasu czopera, ale dopiero teraz mam możliwości więc zdecydowałem się na crossa dla mnie i mini dla syna 5 lat. Polećcie mi coś do 3 tys ;> ( jest sens w ogóle w tej cenie?) i do 125 cm(bo nie mam jeszcze kat A) Mam 183cm 95kg głównie po drodze asfaltowej będziemy jezdzić czasem po polnej i lesie. Widziałem takie coś jak cross KXD (dobre to?)nowy za 2700zł. ile cali koła?( jakie to ma znaczenie w ogóle?)

dzięki wielkie bo nie znam się w ogóle.

crossa, czy enduro? crossow sie raczej nie rejestruje, stad nie mozna sie nimi legalnie poruszac po drogach publicznych. da sie zarejestrowac, ale troche bezsens, gdyz to nie motorki do robienia kilometrow tylko produkowania mocnych wrazen ;) dwusuw, czy czterosuw? 125 2T tylko zblokowany spelnia wymogi na kat B. synowi kup pitbike'a, chinca. szkoda kasy, bo w tym wieku szybko wyrosnie i tak nie moze jezdzic ponizej 14 roku zycia. do 3 tysi ja bym sobie darowal zakup - jesli chodzi o cos dla Ciebie. zeby kupic i nie dokladac trzeba dac k 5000zl. 125 sie cenia dzieki tej mozliwosci jazdy na B. jak to mowia przebierajac w g*wnie, g*wno kupisz :P Kat B wymaga: max 11kW i max 0,1kW/kg i posiadania B od 3 lat. przy Twoich warunkach dopasujesz sie do wiekszosci modeli/typow, jednak przy 95kg 125 4T szalu nie zrobi, ale jezdzic bedzie. moze lepiej 2T i go po cichu odblokowac. kxd to gora synowi. te chince lubia sie lamac, czesto kolo glowki ramy, nie ma sie cos dziwic jak rama tam jest tak zaprojektowana, ze wola o pomste do nieba, nie mowiac o wykonaniu. kola zwyczajowo przod 21", 18" tyl. przy czym z tylu opona ma wyzszy profil/balon, wiecej "miesa" i takze amortyzacji. ja np. mam z przodu 21 cali + 2*8cm (~6,3 cali) opona i tyl 18 cali + 2*10cm (~7.9 cali), czyli sumarycznie w przyblizeniu przod 27,3 cali i tyl 25,9 cali - jak czegos nie jebnalem. jest to po to, by przod nie wpadal tak w dziury - wieksze kolo potrzeba wiekszej dziury. tyl to troche wiecej miesa do zjechania i glownie amortyzacja - duzy balon, bo tylne kolo czesto dostaje strzala przy przeszkodach. przod sie podnosi, a tyl zgarnia przeszkode oraz nosi wieksza mase.



emes321 Może jednak dygniemy się do tych Niemiec. Może być moim autkiem (dieslem). Weźmiemy przyczepę z wypożyczalni taką na dwa motocykle. Koszty podzielimy na pół. Szukaj sobie sprzęta, bo ja sobie "pomniczki" znajduje tylko samemu jakoś się nie idzie zebrać do jazdy.  Na przykład ta poniżej. Normalnie brał bym za 3000 euro :)

 

https://www.mobile.d.../255644731.html

 

a dla Ciebie i będzie Pan zadowolony :)

https://www.mobile.d.../250054019.html

narazie czekam na pojawienie sie wiekszego wyboru. do lutego juz blisko, mysle, ze sie zacznie ruch powoli. podjalem decyzje o sprzedazy auta, to takze moze miec wplyw na budzet ;)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wybór, cross, enduro, moto

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |