Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Co kupić, wybrać ?!

wybór cross enduro moto

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7028 odpowiedzi w tym temacie

#41 piasektt

    Spec - Enduro

  • Spec
  • 1456 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 06 marzec 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:DAX ST50G

Napisano pią, 12 paź 2007 - 13:44

jeszcze nie ma testów 08 ale sa juz pierwsze porównania modeli itp (tak na sucho) wg. amerykanów bardzo dobrze bedzie spisywac sie Honda i Suzuki, ja pozostane przy CRF najlepiej czarnej :icon_mrgreen:
http://70.87.200.211...811034060-0.jpg

PS. co do ktm przeczytalem na innym forum bardzo fajne zdanie napisane przez kobiete:
"ktm przy hondzie wyglada jak sprzet rolniczy"



http://www.racerxfil...tout/index.html

#42 rafael

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • Forumowicze
  • 4122 postów
  • Na FM od: 17 sierpień 2007
  • Skąd:Gorlice/Nowy Sącz
  • Motocykl:Co chwile inny

Napisano pią, 12 paź 2007 - 16:31

Witam.zna moze ktos tego KLX?a moze ktos z was go widział.czy nie ma czegos podejzanego w tym moto na pierwszy rzut oka??? mysle ze ten rocznik jest wart swojej ceny... a Jak jest z częsciami do tego moto???prosze o odp

http://moto.allegro....rd_enudro_.html

#43 dzony_lopata

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 13 październik 2007
  • Skąd:Wałbrzych

Napisano sob, 13 paź 2007 - 12:33

Witam

Jestem tu nowy ale na motorach się znam i troche w dupie kilometrów mam. Swoją wypowiedz tak rozpoczełem abyście się nie bali, że sie zabije na nowym sprzęcie. Proszę was o rade. Mam wielki dylemat.
Potrzebuję motoru, który miałby takie cechy:

-nie był wyżyłowany.
-dobry dostęp do części.
- w miare małę spalanie.
-rzadkie czynności serwisowe.
-najlepiej 4T.
-możliwość rejestracji.
-rzadka wymiana części takich jak: łańcuszek rozrządu, tłok, i wszystko co w silniku.
-moc ponad 45KM aby było czym w lesie przyj....
-masa nie więcej niż 130Kg
CENA:używany do 14tyś. Nówka do 18tyś (dlatego 18 bo na raty mógł bym wziąć)

Posiadałem już kilka motorów ostatnim móim była dr 650. Ale już czegoś z tej wagi nie chce. Proszę was abyście dali przykład motoru, który w amatorskiej jezdzie odpłacał się bezawaryjnością oraz rzadkimi wymianami.

Myślałem nad Y. wr 450 ale nie wiem jak z serwisowaniem. Powiedzcie mi jeszcze gdy będę jezdził w miesiącu 1.5tyś. km to co będę musiał robić w takim moto i jak często. Motor będę wykorzystywał do jazdy po lesie, hałdach, kopalniach i do jazdy do pracy (20km)

A czy czasem nie wybrać dwutakta?

Te pytania kieruje do znawców tematu.
:P

#44 kristi_rx125

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 508 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 21 październik 2004
  • Skąd:Sochaczew
  • Motocykl:Yamaha WR 250 R

Napisano sob, 13 paź 2007 - 13:30

Witam.zna moze ktos tego KLX?a moze ktos z was go widział.czy nie ma czegos podejzanego w tym moto na pierwszy rzut oka??? mysle ze ten rocznik jest wart swojej ceny... a Jak jest z częsciami do tego moto???prosze o odp

http://moto.allegro....rd_enudro_.html


Po pierwsze albo nie jest to rocznik 98 albo nie jest to KLX 250 (poznasz po numerze ramy), bo produkowali je chyba do 96 roku, później były 300. Po drugie wygląda na nieco zużyty ;)

#45 Lucass

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 790 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 18 wrzesień 2004
  • Skąd:KĄTOWNIA
  • Motocykl:bardzo fajny

Napisano sob, 13 paź 2007 - 13:35

Witam

Jestem tu nowy ale na motorach się znam i troche w dupie kilometrów mam. Swoją wypowiedz tak rozpoczełem abyście się nie bali, że sie zabije na nowym sprzęcie. Proszę was o rade. Mam wielki dylemat.
Potrzebuję motoru, który miałby takie cechy:

-nie był wyżyłowany.
-dobry dostęp do części.
- w miare małę spalanie.
-rzadkie czynności serwisowe.
-najlepiej 4T.
-możliwość rejestracji.
-rzadka wymiana części takich jak: łańcuszek rozrządu, tłok, i wszystko co w silniku.
-moc ponad 45KM aby było czym w lesie przyj....
-masa nie więcej niż 130Kg
CENA:używany do 14tyś. Nówka do 18tyś (dlatego 18 bo na raty mógł bym wziąć)

Posiadałem już kilka motorów ostatnim móim była dr 650. Ale już czegoś z tej wagi nie chce. Proszę was abyście dali przykład motoru, który w amatorskiej jezdzie odpłacał się bezawaryjnością oraz rzadkimi wymianami.

Myślałem nad Y. wr 450 ale nie wiem jak z serwisowaniem. Powiedzcie mi jeszcze gdy będę jezdził w miesiącu 1.5tyś. km to co będę musiał robić w takim moto i jak często. Motor będę wykorzystywał do jazdy po lesie, hałdach, kopalniach i do jazdy do pracy (20km)

A czy czasem nie wybrać dwutakta?

Te pytania kieruje do znawców tematu.
;)


Hmm nie wyzyłowany to odpuść całą serie exc,wr bla bla bla.

W tej kasie to bym szukał DR-Z w wersji E
Lub KTM 625 SXC , XR 650R

Użytkownik Lucass edytował ten post sob, 13 paź 2007 - 13:36


#46 Strzalek

    Spec - Cross

  • Spec
  • 4611 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 10 kwiecień 2003
  • Skąd:Ostróda
  • Motocykl:Kawasaki ER5

Napisano sob, 13 paź 2007 - 15:19

Po pierwsze albo nie jest to rocznik 98 albo nie jest to KLX 250 (poznasz po numerze ramy), bo produkowali je chyba do 96 roku, później były 300. Po drugie wygląda na nieco zużyty :icon_evil:

250 i 300 były produkowane spory czas równocześnie.

#47 Filip_CK

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 75 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 18 wrzesień 2007
  • Skąd:Kielce

Napisano sob, 13 paź 2007 - 18:26

a czy ktos z was posiada suzuki RMX 50??? bo nie wiem czy to jest dobry motor do lasui na drogi???

#48 karolb123

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 180 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 27 grudzień 2006
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Motocykl:Suzuki RM 250

Napisano sob, 13 paź 2007 - 19:21

U mnie kolo w mieście ma rmx 50. Wygląda na seryjny silnik bo to w ogóle nie chce jechać. Raz obczaiłem, że gdy przejechał 15m to już zapinał 4bieg a pałował go ostro. Nie wiem czy on taki dojechany. Już bym wolał skutera. :P

Użytkownik karolb123 edytował ten post sob, 13 paź 2007 - 19:23


#49 marcin1989

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 630 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 08 luty 2007
  • Skąd:Otwock
  • Motocykl:EXC 200 01'

Napisano nie, 14 paź 2007 - 10:17

Jeśli chcecie kupić moto nowe lub w bardzo młodym roczniku to radze ściągnąć coś z USA, ja bym tak zrobił dla przykładu:

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

Link do strony gościa który mieszka w okolicach Chicago, zajmuje się on sprowadzaniem moto z USA do Polski:

http://www.autogield...n&tbk=on&tbd=on

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/


#50 mackon4089

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 572 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 27 maj 2007
  • Skąd:Bielsko Biała
  • Motocykl:YAMAHA TDM 900

Napisano nie, 14 paź 2007 - 10:54

Jeśli chcecie kupić moto nowe lub w bardzo młodym roczniku to radze ściągnąć coś z USA, ja bym tak zrobił dla przykładu:

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

Link do strony gościa który mieszka w okolicach Chicago, zajmuje się on sprowadzaniem moto z USA do Polski:

http://www.autogield...n&tbk=on&tbd=on



Faktycznie ciekawa sprawa-świetne ceny za dobre roczniki :bigrazz: Ciekawi mnie tylko ile wychodzi koszt transportu motocykla no i jaką mamy pewnośc że dotrze cały z papierami itd.Sam umiem angielski mógłbym sam zadzwonic do sprzedającego -ma ktoś namiary do gościa ktory sprowadza moto z tamtąd bo na tym linku cośś..... :biggrin:

#51 Filip_CK

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 75 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 18 wrzesień 2007
  • Skąd:Kielce

Napisano wto, 16 paź 2007 - 21:27

co wiecie o firmie gillera?? cross\enduro????? model chyba rk caniball

albo co tylko wiecie o gilerze 50 cross\enduro??? :D

Jakie czesci do gilery pasuja??? czy to prawda ze derbi??

PROSZE PISAC CO WIECIE:D

z gory dzieki

Użytkownik Filip_CK edytował ten post śro, 17 paź 2007 - 13:53


#52 Sikor075

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 45 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 04 lipiec 2007
  • Skąd:jelenia góra-sobieszów
  • Motocykl:Honda Crf 250

Napisano śro, 17 paź 2007 - 18:40

niepolecam,, kiedys widzłem jak to jezdzi, i te bzyki mozna zatwierdzic w klasach simsona i motorynki,, ja bynajmniej bym sobie tym głowy niezawracał! :)

#53 Filip_CK

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 75 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 18 wrzesień 2007
  • Skąd:Kielce

Napisano śro, 17 paź 2007 - 19:09

moze ktos jeszcze zasugereruje cos ciekawego o gilerze :icon_exclaim:

z gory dzieki

#54 Michałek1992

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 157 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 12 luty 2006
  • Skąd:Działdowo (mazury)
  • Motocykl:Chwilowy brak

Napisano śro, 17 paź 2007 - 21:05

Witam ja was :icon_rolleyes:)

Jaki motocykl byscie i zaproponowali. Głównie jezdzze tak 50% asfalt i 50% lekki teren ;) Pojemnosc do 250 (jak 250 to w 4T ) i cena do 5500zł
Pzdro

#55 żubr

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 643 postów
  • Na FM od: 04 grudzień 2005
  • Skąd:Poznań/Kicin
  • Motocykl:BETA evo

Napisano czw, 18 paź 2007 - 07:00

DR350

#56 Naspin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 130 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 01 czerwiec 2007
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:Husqvarna WR 125 '03

Napisano czw, 18 paź 2007 - 16:38

siema
do tego co szuka 50tki, gilera - szrot, najczesciej 3 biegowy jezeli chodzi o model rc (jezdzilem, a raczej ehh...bez komantarza totalne 0)
suzuki , nie wiem nie wyrazam sie ale silnik jakis chyba suzuki, nie zaden minarelli.
polecam derbi sende (po 2001 roku - nowy model, do 4 tys kupisz)
albo aprilie rx 50 tez dobra i zawieszenie USD z przodu, jak na 50 super

Ktos jeszcze pytal o motor do 4000tys zeby bral samochodzy w miescie i zeby mozna bylo zarejestrowac to polecam kawasaki kmx/kdx, yamahe dt 125 albo aprilie rx (125 - 33KM, USD, 107kg) do 4tys. kupisz spokojnie a o samochody sie nie buj bo te motorki sa lekkie i maja do setki okolo 7-8 sek.

#57 jabol115

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 46 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 08 styczeń 2006
  • Skąd:tuszyn
  • Motocykl:KLX 250r 95r

Napisano pią, 19 paź 2007 - 20:14

witam.
Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat tego motorku http://allegro.pl/it...50_polecam.html, (jaka moc i inne parametry) i czy cena jest dobra, oraz czy to jest naprawde rocznik 94?

Z gory dziekuje i pozdrawiam jabol115

Użytkownik jabol115 edytował ten post pią, 19 paź 2007 - 20:16


#58 2tec

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 20 październik 2007
  • Skąd:kielce

Napisano sob, 20 paź 2007 - 20:16

witam mam pewien problem;] mam 180cm waze 75 kg i nie posiadałem wczesniej zadnego moto :D teraz na nowy sezon zamierzam cos kupic i sie zastanawiam. spodobały mi sie bardzo fullcrossy tylko że boje sie ze bedzie za mocny wiec zastnawiam sie nad kawasaki kmx. wiec pomózcie mi cos wybrac, :bigrazz: chce aby moje przyszłe moto z łatwoscia wyrywało ziemie w góra
pozdrawia, :) :)

#59 damian-kmx

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 640 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 23 sierpień 2006
  • Skąd:pl
  • Motocykl:y

Napisano sob, 20 paź 2007 - 21:04

witam mam pewien problem;] mam 180cm waze 75 kg i nie posiadałem wczesniej zadnego moto :notworthy: teraz na nowy sezon zamierzam cos kupic i sie zastanawiam. spodobały mi sie bardzo fullcrossy tylko że boje sie ze bedzie za mocny wiec zastnawiam sie nad kawasaki kmx. wiec pomózcie mi cos wybrac, :biggrin: chce aby moje przyszłe moto z łatwoscia wyrywało ziemie w góra
pozdrawia, :icon_mrgreen: :crossy:



Jesli to twoje pierwsze moto to zdecydowanie
KMX ewentualnie DT
pozdro

#60 rolo_rn

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 124 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 11 sierpień 2006
  • Skąd:Ruciane-Nida
  • Motocykl:dt 50mx, rx 50

Napisano sob, 20 paź 2007 - 23:13

moze ktos jeszcze zasugereruje cos ciekawego o gilerze :wink:

z gory dzieki




Gilera rcr, smt to to samo co derbi senda. Mówie o gilerze podejrze po 2000 roku.
Nowa aprilia rx to też do samo co derbi senda. Nie mam pewności co do silnika, ale raczej to to samo, bo gilera, derbi, a teraz i aprilia należą do piaggio.

Z enduro 50ccm warto brać honde hm lub aprilie rx (nie tą najnowszą)


Michałek1992 proponuje supermoto :buttrock:





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wybór, cross, enduro, moto

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |